2. leht 33-st

Postitatud: 12 Juun 2007, 23:55
Postitas kolar12
Raplas on ka detsembri kuuni ARG-i järjekorrad

Postitatud: 13 Juun 2007, 01:15
Postitas Töll
kolar12 kirjutas:
Raplas on ka detsembri kuuni ARG-i järjekorrad
Vähe valesse teemasse ei sattunud ?

Postitatud: 13 Juun 2007, 01:56
Postitas kala666
jah , yldiselt on kyll nii et, eriti ei nokita kui normaalselt korras ratas, st.tuled ja viled töötavad. ja kui isegi kontrollivad pidureid siis . . no mai tea milline vend ilma piduriteta sõidab

Postitatud: 18 Juun 2007, 16:08
Postitas Tiit21
Tere mehed!

Ise käisin Kuressaares Neomobile ülevaatuskohas.Ülevaataja käskis tuled põlema panna,suundasid näidata,kaugtulega vilgutada,patsutas siis vastu sadulat ja ütles,et:"Ju ta on..." ja täitis mu paberid ära,viskasin talle 150 eeku ja asi oligi valmis.

Postitatud: 18 Juun 2007, 18:19
Postitas Säga
oldmoped kirjutas:

Mulle ütles hambaarst kah kaks kuud tagsi, kui hammaste parandamise lõpetas, et ma kolme kuu pärast igaksjuhuks ülevaatusele läheks, et kas kroonid on ilusti püsima jäänud.
Soovitage palun head tehnoülevaatuse kohta Haapsalus või seal lähedal.
:D:D:D
Käin ise pea iga nädalavahetus Roostal... võin sulle mõõduka tasu eest ära teha... ja ühtlasi, kui midagi on lahti või loksub, siis kõrvaldame probleemi osava käeliigutusega kohapeal ära ka :twisted:

Aga misajast üldse mobodele TÜV nõutakse ?

Postitatud: 18 Juun 2007, 18:49
Postitas kaska14
Ega keegi ei tea, kas suunatulede puudumisel/mittetöötamisel tsikkel ülevaatusest ka läbi lastakse ?

Postitatud: 18 Juun 2007, 18:58
Postitas Aizar
kaska14 kirjutas:
Ega keegi ei tea, kas suunatulede puudumisel/mittetöötamisel tsikkel ülevaatusest ka läbi lastakse ?
7) L kategooria sõidukil peavad olema valmistaja juhendi kohased suunatule laternad ja 1996. a või hiljem valmistatud L kategooria sõidukil peab nende paigutus vastama E-reegli nr 53 või direktiivi 93/92/EMÜ nõuetele;»;

St kui valmistaja on ette näinud, siis peavad olema küljes ja töötama.

Postitatud: 19 Juun 2007, 10:23
Postitas coronius
Käisin mina nädalajagu tagasi Tartus klr600-ga ülevaatusel. Eks endurode puhul võib ikka igasuguseid probleeme tekkida- küll on plärin liiga suur või ei jõua vool vajalikul hetkel muda tõttu tuleni jne.
Kuid hämmastav tundus ülevaataja nõue, et tsiklil peab all olema ülevaatusel tulles keskhark. Miks? Et saaks kontrollida roolikannu lõtku. Kuigi rattal keskhark täiesti olemas, olin selle enne ülevaatusele minekut alt ära kruvinud, kuna igapäev sellega ju ringi ei sõida. Ülevaatajale vastasin sellise nõude peale, et ega see jawa pole, millel keskhargile tõmmatuna esimene ots üles kerkib.
Saan aru, et kusagil paberites on kirjas, et tuleb kontrollida lõtku roolikannus. Aga mismoodi seda peaks kontrolllima, kui rattale seda va keskharki pole isegi ettenähtud?

Ülevaatuse sain tehtud muidu...

Postitatud: 19 Juun 2007, 11:22
Postitas TLH
coronius kirjutas:
Kuid hämmastav tundus ülevaataja nõue, et tsiklil peab all olema ülevaatusel tulles keskhark.
hmm... see on küll huvitav nõue. osadel siklitel (mõned aastakäigud Honda VFR ntx) on keskhark lisavarustusena saada. mul pole kunagi palutud ülevaatusel ratast keskhargile tõsta.

Postitatud: 19 Juun 2007, 11:31
Postitas bash
coronius kirjutas:
Saan aru, et kusagil paberites on kirjas, et tuleb kontrollida lõtku roolikannus. Aga mismoodi seda peaks kontrolllima, kui rattale seda va keskharki pole isegi ettenähtud?

Ülevaatuse sain tehtud muidu...
Istud peale, esipidur alla pöial säti nii, et oleks korraga vastu raami ja "prille". Ja siis nõkutad tsiklit edasi-tagasi (no-no pervs). Pöidlaga tunnetad lõtku.

EDIT: Varsti topivad `07 gixxerimehed ka keskhargid alla :idea:

Postitatud: 19 Juun 2007, 12:33
Postitas joel
Mis siin ikka... Sõidad jalakäija kiirusel tagarattal ja ülevaataja kõnnib kõrval ning loksutab...

Postitatud: 17 Juul 2007, 00:14
Postitas KUMM
Ega kellelgi pole tagasisidet Merivälja ja Viimsi piiri peal, statoili juures asuva tehnoülevaatuse kohta. Mis on seal kontrollitud ja mida on sport summutite kohta pajatatud.

Postitatud: 17 Juul 2007, 09:05
Postitas bezdomn6i
KUMM kirjutas:
Ega kellelgi pole tagasisidet Merivälja ja Viimsi piiri peal, statoili juures asuva tehnoülevaatuse kohta. Mis on seal kontrollitud ja mida on sport summutite kohta pajatatud.
sügisel käisin seal. ei kontrollitud seal midagi - käidi tiir ümber ja küsiti odomeetri näitu ja oligi kõik.

Postitatud: 17 Juul 2007, 09:27
Postitas margoman
Käisin ka seal juunikuus kahe rattaga, väga ok ülevaataja oli, vaatas rattaste üldist seisukorda ja ei norinud millegagi, rattad olid korras ka muidugi!

Siimusti ÜV punkt Jõgevamaa

Postitatud: 17 Juul 2007, 10:16
Postitas asixmer
Kontrolliti siis tulesid ja odomeetri näitu. Juhiti tähelepanu, et numbrilaua peal oli Est kleeps mida olla ei tohi. Küsisin, et kas võin kodus selle kuumaõhu püstoliga võtta? Vastus oli jaatav ja sellega asi piirduski.
200 raha ka.

Postitatud: 17 Juul 2007, 10:33
Postitas zhark
t6nis kirjutas:
keegi kuressaares teab mõnda kohta kuhu rollu võiks sisse lükata? ülevaatuse aeg peaks käes olema...
kas seal massinapargi omas nad rattaid ei vaata? ise pole küll rattaga käint, kuid autoga mitmeid kordi.

Postitatud: 17 Juul 2007, 11:15
Postitas Suhkur
no kui see ribriik juba on.....
Minu lugu.
ulevaatus labi.pean tegema uus.esimene paev.soidan taksopargi juures kontorisse.jarjekord 4 auto.45minti.vanamees tuli valja vaataks Shadow....tagarehv kulunud.head aega!ok.ostsin.(reklaam-paldiski mnt vennad muuvad koige odavaim Tallinnas Dunlop rehvid.170/80/15-2000.-)
teine paev.no,jalle taksopark......mees kes vaatab motorattad puudub,puhkusel,maal,kuu peal.edasi-Kadaka tee Selveri juures.sama lugu.edasi-kontor Ehitaja teel Alptom juures-ei tegutse tsiklid.edasi-Sqle tanav Neste tankla taga-ei tegutse tsiklid.edasi-Paavli tanav-kontor peab veel pool tundi tootama.vend juba istub omal autol ......da,mi osmatrivaem motocikli,no u nas kompjuter zavis,kontsilis blanki,i voobshe ja domoi hochu.
vot nii......kahesaja krooniga ei saa ulevaatus teha.

Postitatud: 17 Juul 2007, 12:08
Postitas aivo_
mine vaata Laki tn ülevaatuspunkti sain enda mootorrattal seal ülevaatuse tehtud.

Postitatud: 18 Juul 2007, 00:49
Postitas Luik
Ennegi siit läbi käinud aga võin veelkord soovitada: http://www.pikaliiva.com Kui tööpäeva hommikupoolikul käisin olin ainuke klient - 5 min ja asi joones.

Postitatud: 18 Juul 2007, 01:30
Postitas CB500
Ment, kas sa siis said lõpuks kuskil ülevaatuse tehtud?? :)

Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 21:41
Postitas SAUL

Niisiis, tekkis ka mure ülevaatusega...lugu selline , et juuli kuuga saab ülevaatus läbi. Muidu oleks pidanud asja peale juba varem mõtlema hakkama , aga kuna on väga kiire olnud siis pole jõudnud. Tegemist siis yamaha yzf750r masinaga 93 a. Probleem selles , et kui mul on märgitud passi värvuseks hõbedane , mis on võetud raami järgi ,siis kas ülevaatajat huvitab mis värvi on mul kondlid [Motobot: õige on "gondlid"]. Asi selles, et siiamaani olen sõitnud ilma esikondliteta ja teise tulega. Aga kuna mul puudub parktuli ja peeglid siis ilmselt pean ma kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] tagasi panema. Nimelt aga kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] on siklist erinevat värvi ja pooled neist pahteldatud laigulised( plaan värvida tsikliga ühte värvi , aga asi alles töös). Küsimus olekski selles, kas on üldse mõtet sinna ronida selliste kirjude kondli* [Motobot: õige on "gondli*"]? teab keegi nõu anda? Motikas iseenesest tehniliselt on korras. Ning eelmine kord läks ülevaatus väga lihtsalt ...esiteks sain ülevaatajalt näotäie kiivri eest (mis polnud eriline pärl) ning peale seda pidin piduri tuld näitama ja oligi korras. Vbolla keegi teab tartus mõnda sõbralikku kohta soovitada hoopiski.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 21:48
Postitas romulus

Teh. passi märgitaksegi raami värv. Mul rattal raam must ning kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] punased - passis must. Kui ARKis kunagi passi kätte sain ja järgi küsisin miks nii on, siis vastati et kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] on liiga kirjud :P


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 21:52
Postitas Huck

Ratastel ongi raami värv passis... mis peaks siis olema? Esiporika oma?
Endal ka passis must kuigi välimuselt on ratas roheline. Pole see veel kedagi huvitanud.

Edit: Loogiliselt on raam ju(raaminumber) tihedamalt rattaga seotud kui tühipaljad plastikud, mida mõni mees iga uue varustusega sobivalt üle maalib.

Mõni mainis, et küsitakse odomeetri näitu- kas see on ülevaataja isiklik huvi või milleks?


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 22:03
Postitas meiekas

raam must, gondlid valged, passis valge


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 22:04
Postitas SAUL

Iseenesest väheke ebaloomulik, on see ,et raami värv pannakse passi. Kuna gondlite pind moodustab ikka enamuse siklist ( kui tegemist bikega) aga mitte, et see mind häiriks...hoopis vastupidi, seda parem on siklit üle värvida kui isu tekib. Ja eks ta oleneb ka siklist muidugi. Järelikult tuleb kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] peale visata ja ülevaatusele minna, kui kobisema hakkab siis ütlen ,et see on uus tipp-mood selline pahtline :wink:


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 22:06
Postitas Huck

No tehnoseisund peab ikka rahuldav olema... läbiva roostega autot saadavad küll tagasi. Kuidas ise hindad oma gondleid.


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 22:10
Postitas kris.

Seda raami järgi värvi panemist kasutatakse IMHO siis kui ratas on kirju ja ühte domineerivat värvi ei ole.
Vähemasti minu kroomide puhul on praktika küll selline olnud.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 22:11
Postitas SAUL

Tehniliselt on kõik korras , Kuna talvel sai värvitud silki paak, tagakondel ning esikondel. Jäid värvimata küljekondlid, alumine ning tulede raam. Plastikud on täiesti korras lihtsalt enamjaolt matiks nühitud ning kohati pahteldatud. ..


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 22:20
Postitas VWman
Huck kirjutas:

Mõni mainis, et küsitakse odomeetri näitu- kas see on ülevaataja isiklik huvi või milleks?

Kirja panevad ka.
Näiteks ratast/autot ostes saad ARK-i teha päringu, millal oli viimane ülevaatus ja kui suur oli siis odonäit.

Mina käisin kevadel Tulikas, ei minegid probleeme, kiivrit ja visiiri vaatas, konttrollis, pabereid, tuled ja pidurid.Viisakas ja korralik töö.
Aaa, mul muidugi ilus puhas ja korras ratas kah ja kiiver oli tutikas :)


Re: Tehnoülevaatus

Postitatud: 29 Juul 2008, 23:51
Postitas wtking

Mul kontrolliti ainult tulesid ja küsiti mõned küsimused ratta seisukorra kohta ja oligi kõik. Eelmine aasta tuli üks lihtsalt juurde ja ütles: "hääl oli ilus, midagi muudetud ei paista olevat, lähme sisse ja ajame paberis korda..."
Muidugi ka täpsemal kontrollimisel poleks arvatavasti kummalgil korral ühtegi tähtsat viga avastatud, kui eelmine aasta kiiver välja jätta.