Autokoolid
Moderaator: Moded
Autokoolid



good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...
Jah!
Kurb on see, et meie liikluses on pidevalt kodanikke, kes ei tea, miks pimedad ei saa liiklusvahendit juhtida ...
Kurb on ka see, et nimetatud kodanikud on arvamusel, et kõik ongi kõige paremini ja just nii nagu olema peab ning areneda pole tarvis
Ja mis kõige olulisem - alati on ju süüdi teised, mitte kunagi ei tee selline kodanik ise miskit valesti.
Meenutades Oopiumi sõiduõpetaja sõnu mõne mehe pööningul olevast pidevast tõmbetuulest , siis tuleb tagantjärele naer peale ... aga ainult tagantjärele. Selle selli pera peale never istuks ...
Kahjuks teeb karm elu oma korrektuurid ja tsiklimehele selliseid vigu ei andesta, nagu auto roolis kasvõi 13 aasta jooksul.
Tehnosprindil on seni olnud tsikliks Yamaha Diversion ja JAWA.
Samas soovitaks Tallinnas kaeda ka kooli nimega Aveda. Seal päris uued Yamaha DTR125 ja BMW 650GS.
Kalju kooli rattad on ammu vananenud ja ei soovita.
Sama jutt Radiali ja Haja kohta. Viimases küll oskab kogenud Aivar Kuivkaev ka vana ratta korras hoida ja tulemus suht hea.
Loodame, et uus aasta toob selles osas miskit paremat !
Kes on viimasel ajal läbinud tsiklikoolitust võiksid ju lahkelt oma kogemusi jagada foorumirahvaga, et algajal oleks lihtsam teha oma valik.
Kõigile tsikliinimestele HEAD UUT AASTAT ning palju ohutuid kilomeetreid soovides
SuVa
Motopesakond
Kurb on see, et meie liikluses on pidevalt kodanikke, kes ei tea, miks pimedad ei saa liiklusvahendit juhtida ...
Kurb on ka see, et nimetatud kodanikud on arvamusel, et kõik ongi kõige paremini ja just nii nagu olema peab ning areneda pole tarvis

Ja mis kõige olulisem - alati on ju süüdi teised, mitte kunagi ei tee selline kodanik ise miskit valesti.
Meenutades Oopiumi sõiduõpetaja sõnu mõne mehe pööningul olevast pidevast tõmbetuulest , siis tuleb tagantjärele naer peale ... aga ainult tagantjärele. Selle selli pera peale never istuks ...
Kahjuks teeb karm elu oma korrektuurid ja tsiklimehele selliseid vigu ei andesta, nagu auto roolis kasvõi 13 aasta jooksul.
Tehnosprindil on seni olnud tsikliks Yamaha Diversion ja JAWA.
Samas soovitaks Tallinnas kaeda ka kooli nimega Aveda. Seal päris uued Yamaha DTR125 ja BMW 650GS.
Kalju kooli rattad on ammu vananenud ja ei soovita.
Sama jutt Radiali ja Haja kohta. Viimases küll oskab kogenud Aivar Kuivkaev ka vana ratta korras hoida ja tulemus suht hea.
Loodame, et uus aasta toob selles osas miskit paremat !
Kes on viimasel ajal läbinud tsiklikoolitust võiksid ju lahkelt oma kogemusi jagada foorumirahvaga, et algajal oleks lihtsam teha oma valik.
Kõigile tsikliinimestele HEAD UUT AASTAT ning palju ohutuid kilomeetreid soovides
SuVa
Motopesakond
Ma enda arust panin oma esimese postituse siin küll malbes vormis kirja, kuid SuVa kipub kohe ründama, paneb kohe raskesse olukorda - vähemalt eksami sooritamiseni pean temaga ju hästi läbi saama
Fakt on see, et 20 sõidukorraga a´20 minutit meistrit ei sünni ja arenguruumi on ilmselgelt alati. MotoEEsmärk - SuVa pera peale - on püstitatud!
Mis jutt see pööningust ja tõmbetuulest on?
Keda klatšitakse? Kui mind, siis võib kõik kenasti välja laduda, tagaselja vihjetest vähe õpetuse võtmiseks, järelduste tegemiseks...

Fakt on see, et 20 sõidukorraga a´20 minutit meistrit ei sünni ja arenguruumi on ilmselgelt alati. MotoEEsmärk - SuVa pera peale - on püstitatud!
Mis jutt see pööningust ja tõmbetuulest on?

Lugupeetud OOpium!
Ma vabandan, kui minu kirjutis Sulle vaenuliku rünnakuna tundus. See ei olnud selle eesmärk. Lihtsalt lugedes Sinu kirjutises väljendit "...kukutas Aprilial jälitav eksaminaator Tarmo mind linnasõidul kah läbi..." ei saand ma mitte vaiki olla
Seda pidasin mina rünnakuks, kusjuures alusetuks.
Sinu motoEEsmärk jääb Sul saavutamata, selles võid kindel olla
Jutt pööningust oli lihtsalt sõiduõpetaja poolt minu küsimusele antud vastuse tsiteerimine, ei mingit klatsi.
Kogu minu kirjutise mõte oli viidata taas sellele, et on olemas tüüpe, kes enda ebaõnnestumistes peavad süüdlasteks ikka teisi, mitte kunagi enda poolt kordasaadetut ... Kool on paha ja aeglane, eksamil vaadatakse näkku, salvestatakse, kukutatakse... küll see ümbritsev maailm on ikka vaenulik !!!
Aga sellegipoolest soovin Sulle, OOpium, julget pealehakkamist, jaksu ja edu oma EEsmärkide saavutamisel! Ja ühte ma kinnitan - keegi ei kiusa Sind tahtlikult, ega kukuta ammugi kuskilt läbi.
Kevadet ja OOpiumi edusamme huviga ootama jäädes
SuVa
Motopesakond
Ma vabandan, kui minu kirjutis Sulle vaenuliku rünnakuna tundus. See ei olnud selle eesmärk. Lihtsalt lugedes Sinu kirjutises väljendit "...kukutas Aprilial jälitav eksaminaator Tarmo mind linnasõidul kah läbi..." ei saand ma mitte vaiki olla

Sinu motoEEsmärk jääb Sul saavutamata, selles võid kindel olla

Jutt pööningust oli lihtsalt sõiduõpetaja poolt minu küsimusele antud vastuse tsiteerimine, ei mingit klatsi.
Kogu minu kirjutise mõte oli viidata taas sellele, et on olemas tüüpe, kes enda ebaõnnestumistes peavad süüdlasteks ikka teisi, mitte kunagi enda poolt kordasaadetut ... Kool on paha ja aeglane, eksamil vaadatakse näkku, salvestatakse, kukutatakse... küll see ümbritsev maailm on ikka vaenulik !!!
Aga sellegipoolest soovin Sulle, OOpium, julget pealehakkamist, jaksu ja edu oma EEsmärkide saavutamisel! Ja ühte ma kinnitan - keegi ei kiusa Sind tahtlikult, ega kukuta ammugi kuskilt läbi.
Kevadet ja OOpiumi edusamme huviga ootama jäädes
SuVa
Motopesakond
Ok, SuVa´ga rahu sõlmitud - rõõmsamate kohtumisteni!
Neile, kes asja õppima hakkavad tahan küll öelda, et ega ARK´is enam mingit järeleandmist ja leplikkust küll pole, mütsiga lööma minna ei tasu - ennem kaubelge mõni sõidutund rohkem, uurige ette järele, mida teilt eksamil täpselt tahetakse. Kui asi sellise printsipiaalsusega jätkub, siis võib arvata, et lubadega jobusid enam tänavale üldse ei lasta
Samuti katsuge häid soovitusi saada sõpradelt-tuttavatelt kooli osas - tase ja tingimuseb tunduvad olevat kohati päris erinevad.
1989 aastal, kui B-kat tegin, siis eksterni eksamid maksid kokku 50-rubla, testiküsimusi oli vaid 10, platsil estakaad, boksi tagurdamine ja slaalom, motoeksamil, räägitakse, vaid kaheksa. Linnasõit tol ajal piirdus ca 1km läbimisega, hing jäeti rahule.
Neile, kes asja õppima hakkavad tahan küll öelda, et ega ARK´is enam mingit järeleandmist ja leplikkust küll pole, mütsiga lööma minna ei tasu - ennem kaubelge mõni sõidutund rohkem, uurige ette järele, mida teilt eksamil täpselt tahetakse. Kui asi sellise printsipiaalsusega jätkub, siis võib arvata, et lubadega jobusid enam tänavale üldse ei lasta

1989 aastal, kui B-kat tegin, siis eksterni eksamid maksid kokku 50-rubla, testiküsimusi oli vaid 10, platsil estakaad, boksi tagurdamine ja slaalom, motoeksamil, räägitakse, vaid kaheksa. Linnasõit tol ajal piirdus ca 1km läbimisega, hing jäeti rahule.
Lugesin kõik eelnevad postitused läbi ja ei saa mitta vaiki olla.
Mina käisin 2003 aasta kevadel ka Kalju autokoolis a-kat'i kursustel.
Kalju ise andis nii sõidu, kui teooriat.
Ja Kalju nõuab tõesti palju, Minule see meeldis.
Mõnitamist jne ma teamalt ei ole saanud kordagi.
Kohati ta tekitas sihilikult raskeid olukordi, sõitis autoga vasakult mind kinni siis ytles vasakpööre...ise itsitas ja ytles et päris liikluses oleksid sa antud olukorras ilmselt viga saanud. See ka mulle meeldis, pani mind teistmoodi mõtlema. Mõtlema nagu ratta sõites on õigem, siiani olen alati liiklust ju autost vaadanud. Kui platsil ratta kogematta külili lasin siis mina olin rohken närvis kui tema, tõstsime ratta püsti ja analüüsisime korralikult, et mis valesti läks.
Mina julgen kajut küll soovitada kõigile. Ja kindlasti mõnda-aega peale autokooli läbimist minge survival kursusele, seal saab palju juurde.
Mina käisin 2003 aasta kevadel ka Kalju autokoolis a-kat'i kursustel.
Kalju ise andis nii sõidu, kui teooriat.
Ja Kalju nõuab tõesti palju, Minule see meeldis.
Mõnitamist jne ma teamalt ei ole saanud kordagi.
Kohati ta tekitas sihilikult raskeid olukordi, sõitis autoga vasakult mind kinni siis ytles vasakpööre...ise itsitas ja ytles et päris liikluses oleksid sa antud olukorras ilmselt viga saanud. See ka mulle meeldis, pani mind teistmoodi mõtlema. Mõtlema nagu ratta sõites on õigem, siiani olen alati liiklust ju autost vaadanud. Kui platsil ratta kogematta külili lasin siis mina olin rohken närvis kui tema, tõstsime ratta püsti ja analüüsisime korralikult, et mis valesti läks.
Mina julgen kajut küll soovitada kõigile. Ja kindlasti mõnda-aega peale autokooli läbimist minge survival kursusele, seal saab palju juurde.
Sprint auto/motokoolist, siis niipalju:
Teooria/sõiduõps nimega olaf tegija härra ,sõbralik, kogenud tsikklimees ja sõiduõpetaja juba nõukogude hällist, teooriatunnid lühikesed ja konkreetsed, palju näiteid varuks, võib öelda, et magama loengus ei jää, ei puudu ka huumor.
Platsisõitu on suhteliselt palju võrreldes linnasõiduga, kuid algjatele ja isegi sõitnud rahvale oli platsisõidul vuramine kasuks, oli näha, et nii mõnigi sõitnud mees, kes nina püsti platsile tuli, pidi peale mõne minutilist sõitu platsil tsikklit tõstma.
Kuna linnasõitu oli suhteliselt vähe, siis just väljaspool Tallinnat tulnud inimestel oli raskusi, kuna palju vigu tuli just sellistel ristmikutel, mis olid keerulised aga b - kati omavatel Tallinnas liiklejatel ei olnud absoluutselt mittemingisugust probleemi.
Rattaks oli yamaha xj 600, suhteliselt elus ja õppesõiduks ideaalne preparaat.
Ja lõpetuseks: orgunn oli hea, kokku kestab kogu asi alla 2 kuu, ei ole ühtegi halba sõna öelda, vähemalt sai pikemat aega lubateta sõit omale lõpu
Teooria/sõiduõps nimega olaf tegija härra ,sõbralik, kogenud tsikklimees ja sõiduõpetaja juba nõukogude hällist, teooriatunnid lühikesed ja konkreetsed, palju näiteid varuks, võib öelda, et magama loengus ei jää, ei puudu ka huumor.
Platsisõitu on suhteliselt palju võrreldes linnasõiduga, kuid algjatele ja isegi sõitnud rahvale oli platsisõidul vuramine kasuks, oli näha, et nii mõnigi sõitnud mees, kes nina püsti platsile tuli, pidi peale mõne minutilist sõitu platsil tsikklit tõstma.
Kuna linnasõitu oli suhteliselt vähe, siis just väljaspool Tallinnat tulnud inimestel oli raskusi, kuna palju vigu tuli just sellistel ristmikutel, mis olid keerulised aga b - kati omavatel Tallinnas liiklejatel ei olnud absoluutselt mittemingisugust probleemi.
Rattaks oli yamaha xj 600, suhteliselt elus ja õppesõiduks ideaalne preparaat.
Ja lõpetuseks: orgunn oli hea, kokku kestab kogu asi alla 2 kuu, ei ole ühtegi halba sõna öelda, vähemalt sai pikemat aega lubateta sõit omale lõpu

ansambel X - 11
mis tsiklitesse puutub, siis ise tegin Hajas ja seal oli 2 varianti, milledest 1 pealt ei ulatunud mul jalad maha ja teine oli katki (ning lahja ka minu jaoks). siis sai endal tsikkel madalamaks tehtud ja sellega tegi peale minu veel 1 neiu oma sõitu. igatahes kui keegi leiab, et oleks vaja suht madalat tsiklit mõnda autokooli, siis oleks pakkuda Kawasaki GPZ 550 http://mark.citynet.ee/ . hooaeg pole enam kaugel ja "motokoolid" peaksid elavnema...
väike kuri mootorrattur
hmm...tekkis siis selline küsimus.. et kui ma tahan teha a ja b kategooria lube/sõiduõpet... kas neid eraldi koolides korraga annab teha. et näiteks leidsin suht odavapoolse kooli aga seal ei tehta a kategooria õpet, kuigi ülejäänd (teooria, b kat, esmaabikursus) teeks heameelega seal ära. kas siis mõnes teises koolis samaaegselt on võimalik a ära teha (ning mingi paber selle eest saada)
jutt käis siis tartu autokoolidest
kes aru ei saanud hästi, küsigu selgitust mu segasele jutule
jutt käis siis tartu autokoolidest
kes aru ei saanud hästi, küsigu selgitust mu segasele jutule

Autokoolid

Asi selline, et Tartus on liikuma hakanud selline jutt, et seoses Euroopa liidu hirmsa pealevajumisega võivad üksnes juba B-kat loa hinnad tõusta kuni 18 000


good things come to those who belive, better things come to those who don`t give up...
Eks see hind oleneb natuke (aga mitte väga palju) ka autokoolist... Ja täpseima vastuse konkreetse kooli konkreetse kategooria hinna kohta saad ikka autokoolide kodulehti uurides (näiteks www.kaljuautokool.ee) või neile helistades...
Juhul, kui sa mõttekuse all mõtled, seda, et kas koos teha on kasulikum, kui eraldi, siis mõnevõrra soodsam on ta reeglina küll (teooriatundide arvelt), kuigi korraga väljakäidav summa on suurem...
Zeek
Juhul, kui sa mõttekuse all mõtled, seda, et kas koos teha on kasulikum, kui eraldi, siis mõnevõrra soodsam on ta reeglina küll (teooriatundide arvelt), kuigi korraga väljakäidav summa on suurem...
Zeek
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 09 Jaan 2004, 18:35
- Tsikkel: DR650 "Sinine Kits"
- Asukoht: LAITSE
- Kontakt:
sai tsikli load tehtud Haja autokoolis samal kursal kus motopaks
.
Teooria tundide kohta ei ütle midagi halba, ükskord juhtus selline lugu, et mina läksin kohale ja Aivar tuli ka, aga kedagi teist millegipärast ei tulnud. Mõtlesin, et nüüd ongi kõik, koju tagasi, aga oh ei. Aivar küsis, et kas mul on millegi kohta küsida, minul oli ja nii see teooria tund läkski, sai kõik asjad selgeks
. Sõidutunnid olid sellised kus oleks võinud isegi rohkem käia, viimase peal. Igatahes Aivar on super õpetaja, soovitan!

Teooria tundide kohta ei ütle midagi halba, ükskord juhtus selline lugu, et mina läksin kohale ja Aivar tuli ka, aga kedagi teist millegipärast ei tulnud. Mõtlesin, et nüüd ongi kõik, koju tagasi, aga oh ei. Aivar küsis, et kas mul on millegi kohta küsida, minul oli ja nii see teooria tund läkski, sai kõik asjad selgeks

Tartu autokoolidest soovitaksin Ropka Erakooli Vasara tänaval, Tartu ARK majas . Käin hetkel selles koolis ja olen väga rahul.Õpetajad on hästi toredad ja mõistvad. Teooriatundides Aksel õpetab väga hästi ja oskab ka tuua iga asja kohta elulisi näiteid, et oleks lihtsam aru saada.Lisaks sellele on hinnad soodsad ja alati on võimalik kõiges kokkuleppele saada.
nii, minu otsus on tehtud. <a href="http://www.kaljuautokool.ee">kalju autokool</a>, aadress jakobsoni 3, algus 05.05.04 kell 15:00.
miks just kalju? haja jäi mängust välja, kuna seal grupp täis ja alustada saanuks alles juunis. aga radialis ja kaljus käisin täna kohal ja telefonijutust jäänud muljed said kinnitust. kell 13:15 oli ukse peal silt "kontor avatud 09:00 - 14:00" ja paar telefoninumbrit, uks ise aga lukus ning kontoritelefonil ei vastanud keegi. mobiililt sain mingi taadi kätte, see teatas, et loomulikult on uks lukus, kuna teda pole kohal, aga varsti tuleb. ja kui ta lõpuks laekus, ei suutnud ta mulle täpselt öelda, mis aegadel loengud toimuvad. "paar-kolm korda siin ja mõned korrad nõmmel. nii umbes kell kuus algavad. a võib-olla ka pool kuus." -- "pasmootrim dot komm," mõtlesin, ja väljusin uksest, et mitte kunagi tagasi tulla.
kaljus aga räägiti asjalikku ja konkreetset juttu. tsiklistide koolitamisega tegeleb kooli juhataja kalju aun isiklikult. teooriakoolitus on tsiklistidele eraldi, mitte autojuhihakatistega koos nagu radialis. neli korda 2,5 tundi kolmapäeviti kell 15:00 kuni 17:30. sõidutunnid kokkuleppel kaljuga hommikul kella kaheksast kuni õhtupimedani välja.
reede hommikul lähen lennundusmeditsiini keskusse oma II klassi kõlblikkussertifikaati pikendama ja võtan sealt ühtlasi ka mootorsõidukijuhi tervisetõendi. ja siis paberid kaljusse.
miks just kalju? haja jäi mängust välja, kuna seal grupp täis ja alustada saanuks alles juunis. aga radialis ja kaljus käisin täna kohal ja telefonijutust jäänud muljed said kinnitust. kell 13:15 oli ukse peal silt "kontor avatud 09:00 - 14:00" ja paar telefoninumbrit, uks ise aga lukus ning kontoritelefonil ei vastanud keegi. mobiililt sain mingi taadi kätte, see teatas, et loomulikult on uks lukus, kuna teda pole kohal, aga varsti tuleb. ja kui ta lõpuks laekus, ei suutnud ta mulle täpselt öelda, mis aegadel loengud toimuvad. "paar-kolm korda siin ja mõned korrad nõmmel. nii umbes kell kuus algavad. a võib-olla ka pool kuus." -- "pasmootrim dot komm," mõtlesin, ja väljusin uksest, et mitte kunagi tagasi tulla.
kaljus aga räägiti asjalikku ja konkreetset juttu. tsiklistide koolitamisega tegeleb kooli juhataja kalju aun isiklikult. teooriakoolitus on tsiklistidele eraldi, mitte autojuhihakatistega koos nagu radialis. neli korda 2,5 tundi kolmapäeviti kell 15:00 kuni 17:30. sõidutunnid kokkuleppel kaljuga hommikul kella kaheksast kuni õhtupimedani välja.
reede hommikul lähen lennundusmeditsiini keskusse oma II klassi kõlblikkussertifikaati pikendama ja võtan sealt ühtlasi ka mootorsõidukijuhi tervisetõendi. ja siis paberid kaljusse.
Mina käin praegu Hajas. Seal muidu kõik on ok, aga ainuke, mis mulle ei meeldi, et tsikli sõidutunnid toimuvad ainult nädalavahetusteti. Nii et kui sinna kooli lähete, siis arvestage, et kuu aega kuskile maale nädalavahetust pidama ei saa sõita. Samuti tuleb reede õhtust tekkinud pohmakat millegi muuga kui peale võtmisega peletada.
Maksma läheb mul 3900.- kool, umbes 1100 ARK(täpselt ei mäleta), lisaks esmaabi ja arstitõend (need sain tasuta, muidu 350.- ja 150.-). Summa muidugi võib suureneda, kui juhtun mõnel eksamil läbi kukkuma.
Maksma läheb mul 3900.- kool, umbes 1100 ARK(täpselt ei mäleta), lisaks esmaabi ja arstitõend (need sain tasuta, muidu 350.- ja 150.-). Summa muidugi võib suureneda, kui juhtun mõnel eksamil läbi kukkuma.
Hajas on küll nii, et kui sõita oskad siis sellega sind ei vaevata, õpi ainult korrralikult teooriat ja kohe ARKiN kirjutas:Mina käin praegu Hajas. Seal muidu kõik on ok, aga ainuke, mis mulle ei meeldi, et tsikli sõidutunnid toimuvad ainult nädalavahetusteti. Nii et kui sinna kooli lähete, siis arvestage, et kuu aega kuskile maale nädalavahetust pidama ei saa sõita. Samuti tuleb reede õhtust tekkinud pohmakat millegi muuga kui peale võtmisega peletada.
Maksma läheb mul 3900.- kool, umbes 1100 ARK(täpselt ei mäleta), lisaks esmaabi ja arstitõend (need sain tasuta, muidu 350.- ja 150.-). Summa muidugi võib suureneda, kui juhtun mõnel eksamil läbi kukkuma.

Midaiganes teed, enne tee B kategooria ja siis tee A, pääsed A-d tehes lühendatud õppekavaga (vaata www.ark.ee)Clemm kirjutas:hmm...tekkis siis selline küsimus.. et kui ma tahan teha a ja b kategooria lube/sõiduõpet... kas neid eraldi koolides korraga annab teha. et näiteks leidsin suht odavapoolse kooli aga seal ei tehta a kategooria õpet, kuigi ülejäänd (teooria, b kat, esmaabikursus) teeks heameelega seal ära
Või kui siis just tsiklisõiduhimu nii suur on võid korraga ka teha aga siis peab rohkem maksma. Kummagi kohta täislaks (u. samapalju mõlemad)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.