Supermaxx tõesti..., saadanas..., Taivani talupojad on selle käki valmis nikerdatud...Oil-Cooled kirjutas:
mis selle Maxxise rehvi tüüp on, Supermaxx?

Supermaxx tõesti..., saadanas..., Taivani talupojad on selle käki valmis nikerdatud...Oil-Cooled kirjutas:
mis selle Maxxise rehvi tüüp on, Supermaxx?
Kas keegi oskab öelda,kui pikk võib olla selliste rehvide eluiga nagu DRAGON SUPERCORSA PRO ?ses suhtes väga head rehvid on aga,et suvel ees ca10000km matk.
servis kirjutas:Kas keegi oskab öelda,kui pikk võib olla selliste rehvide eluiga nagu DRAGON SUPERCORSA PRO ?ses suhtes väga head rehvid on aga,et suvel ees ca10000km matk.
Väga hea küsimus.... Kus sa sõita kavatsed??? Mudas, Kruusal Asfaldil, Lumes, Põllul... Paremini kestavad rehvid loomulikult pukkidel....
servis kirjutas:Kas keegi oskab öelda,kui pikk võib olla selliste rehvide eluiga nagu DRAGON SUPERCORSA PRO ?ses suhtes väga head rehvid on aga,et suvel ees ca10000km matk.
Soovitaks mõelda Michelin Pilot Power-i peale, kui tahad sellist läbisõitu sportrattal saavutada. Räägin enda kogemustest R1-ga, millel Powerid olid all ja vahetusse läksid umbes 10500 km pealt. Kuna sõit oli suures ulatuses väljaspool Eestit, mahtus sinna vahele nii sirgeid kiirteid (kiirus 200+ ), kui ka kallutamist alpiteedel. Vahepeal sai nendesamade rehvidega ka Brno ringrada proovitud
......aga on need motodepoo pakutavad metzeler' id siis hea valik või ei( 2 rehvi 2900.- eest)???
Läbisõit? Pidavus?
Juhul kui mul rattaks zx9r ja sõidan põhiliselt tänaval( kahjuks ka kruusal, kodu tee on kruus )
On keegi teist oma tsiklile juba need alla kruvinud( loe: motodepoost ostnud?)
Netis surhvates sattus kätte söuke artikkel, et kasrahvas teab kas sikkli kummidele sest ka miskit tolku on vöi ei saa siis baigil rehve töösoojakskid
Lämmastik pikendab rehvide eluiga neli korda
Nagu mitmel pool mujal Euroopas kogub Eestiski järjest suuremat populaarsust rehvide täitmine lämmastikuga, mis pikendab auto “jalavarjude” eluiga ja muudab sõitmise ohutumaks. Rehvide täitmine lämmastikuga pole moeröögatus, autospordis ja lennunduses kasutatakse seda meetodit juba aastaid. gaaside kogust, kuid mitte neid täielikult eemaldada. Lämmastiku kasutamise puhul on rehvis muude, palju kiiremini haihtuvate ja ohtlikku oksüdeerimisreaktsiooni põhjustavate gaaside osakaal väiksem. Lämmastikuga täidetud rehvid muudavad sõitmise ohutumaks. Iga päev, kui inimesed sõidavad tööle ja koju, viivad lapsi kooli või siirduvad sisseoste tegema, väljub õhk vähehaaval rehvidest.
Rõhk ei kõigu
Kui protsentuaalselt vähendada hapniku, veeauru ja teiste lämmastikust erinevate gaaside kogust rehvides 22%-lt 7%-le, säilitavad rehvid vajaliku rõhu pikema aja vältel. Näiteks kui lämmastiku osakaal rehvis ulatub 95%ni, säilitavad rehvid optimaalse rõhu kolm kuni neli korda kauem. Rehvid, mis on täidetud õhuga, kaotavad kuu jooksul umbes 1,5 atmosfääri jagu rõhku ja neid on vaja uuesti täita. Lämmastiku puhul väheneb rõhk sama koguse võrra kuue kuu või isegi pikema aja vältel. Sõltumata välistemperatuurist, muutub rõhk rehvis minimaalselt ning säilib pikka aega. See vähendab rehvide purunemist. Rehvide täitmine lämmastikuga aitab kütust kokku hoida. Nagu juba nimetatud, säilitab lämmastik rehvis vajalikku rõhku, see omakorda parandab sõiduki veerevate osade haardumist teega, mis aitab säästa kütust. Tegelikkuses võivad õigesti täidetud rehvid suurendada sõiduki läbisõitu 3,3% võrra. Lämmastikuga täidetud rehvid ei kulu nii kiiresti kui õhuga täidetud rehvid. Peale selle väheneb õhu asendamisel lämmastikuga rehvis oksüdeerumisprotsess. Oksüdatsioon esineb juhul, kui hapnik reageerib kõrgetel temperatuuridel ja põhjustab rõhu tõusu. Oksüdatsioon kahjustab sisemist kummikihti, rehvi kattekihti ja turvise struktuuri. Paljud rehvitootjad kinnitavad, et lämmastiku kasutamine pikendab rehvi tööiga veerandi võrra, autoomanikud peavad rehve harvem hooldama ja neid sõiduki kasutamise kestel vähem ostma. Lämmastikuga täitmisel kasutatakse balloone, kuid õhku lisatakse kompressorist ja sellega koos satuvad rehvi kompressoriõli mikroosakesed. On tõestatud, et õli lahustab kummi ja selle tagajärjel tekivad rehvil mikropoorid, mille kaudu pikaajalise muutumatu temperatuuri korral rõhk alaneb. Lämmastikku puudutavad sellisel viisil põhjustatud rõhumuutused minimaalselt. Lämmastikku saab kasutada igat liiki rehvides. Uusi rehve selleks ostma ei pea, lämmastikuga võib hakata täitma juba olemasolevaid rehve. Lämmastikuga on pikka aega rehve täidetud lennunduses ja autospordis. Saksamaal kasutavad lämmastikku rehvide täitmisel operatiivteenistused, selle kasutamine on kohustuslikuks tehtud reisibussidel.
Kasutajad kiidavad
Eestis sõidavad lämmastikuga paljud pikamaasõidukid. Aasta on lämmastikku kasutanud Tallinna trammi- ja trollibussikoondis. Trollipargi meistri Enno Kasemaa jutu järgi on senine kogemus olnud positiivne. “Rehvid peavad kauem vastu,” kinnitas ta. “Kui rõhk rehvis pidevalt ei muutu, ei moondu ka selle karkass ja rehvi eluiga võib pikeneda kuni 30% võrra. Meil on ka oma protekteerimistöökoda. Oleme üht rehvi taastanud neli korda. Siiani on lämmastikuga täitmine ennast õigustanud.” Rehvi lämmastikuga täitmiseks tuleks Kasemaa sõnade järgi see kõigepealt õhust tühjaks lasta, siis lämmastikuga täita, uuesti tühjaks lasta ja täita lämmastikuga veel teist korda. Nii tagatakse, et rehvi ei jääks õhku. Pärnus saab lämmastikuga rehve täita AS Master Kummi-centrumis Laki tänaval. Kuni 17tollise rehvi täitmine lämmastikuga maksab seal 30 krooni, suuremate rehvide täispumpamise eest küsitakse 40 krooni. Sõiduautodel teeb see ühe jooksu hinnaks 120–160 krooni.
[quote=Rehvid, mis on täidetud õhuga, kaotavad kuu jooksul umbes 1,5 atmosfääri jagu rõhku ja neid on vaja uuesti täita. [/quote]
No see küll nüüd jama jutt ! Velgedel talverehvid millega eelminehooaeg sõitsin ja sel talvel jälle alla panin olid kõikidel ratastel rõhud normis ja seda siiamaani . Nii et ka see ülejäänud jutt tundub natukene kahtlane . Aga kindlast seal mingi tõetera sees
New colgate hyper-turbo-giga-whitening... 86% better
See 1,5 ati kadumine kuu jooksul on tõesti natuke müstika. Tõenäoliselt on kuskil mingi kiidulaulu maakeelde ümberkäänamisel tekkinud tõlgendamise viga. Loogilisem oleks, et kuu jooksul võib rõhk rehvis summaarselt umbes niipalju kõikuda, sest see on tõsi küll, et õhk on oluliselt kergemini temperatuuri poolt mõjutatav, kui lämmastik.
Samasisulises väljamaa artiklis räägitakse 2psi-st. Värskemalt füüsikat õppinud võiks nüüd oma teadmisi näidata . Minuarust on tõlkijad komakohaga puusse pannud
kas keegi teab-palju rehvisoojendajad watte tarbivad,
kui suurt mootoriga generaatorit peaks omama,
kas 1000w piisab?
kas kellegil oleks sellist , mis sobiks , myya äkki ka?
tnx
Suzumen kirjutas:Üks kott tarbib kuskil 600W. Esimene natsa vähem, tagumine rohkem. Sõltub ka kindlasti tootjast. On kotte, mille võimsus on liiga väike (tuulega ei suuda rehve vajaliku soojuseni kütta). Võiksid arvestada kuskil 1200W.
Esimene enamasti 350W ja tagumine 450W. Eesti oludes oleks vaja mõelda nati kangematele (aga ma pole kindel kas võimsamaid tehakse), või siis soetada soendite peale eraldi tuulekaitsekotid...
Tere
Kas keegi oskab soovitada müügikohti, kus võiks soetada rehve tsiklile. Valikus oleks: Metzeler Tourance, Michelin Anakee, Brigestone Trail Wing, Avon Distanzia.
Juba ettetänades
Suvaline rehvimüügikoht. Sisuliselt saad need igast tsiklipoest või suurema rehvimüüja käest. Kui kohapeal pole, siis tellitakse.
Motodepoo, Paldiski mnt Motopood, Streetmoto, Velt, Motokeskus, Dragbike, kõik ametlikud esindajad.
Kummicenter, Kummimees, Kummigrupp, Emoto, Vianor.
http://www.google.ee/search?hl=et&q=moo ... a+rehv&lr=
Kui rahast kahju ning rattaks bike, siis võta parem vähesõitnud rinkarehvid. Pakkujad leiad otsingust kasutades. Ise olen viimased Dragbike.ee'st võtnud. Ühe tiiru saad nendega Euroopale vabalt peale teha.
Michelini omasid saab millisest poest?
Seline koht http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... attarehvid
kas keegi on sealt midagi ostnud?
i.m kirjutas:Seline koht http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... attarehvid
kas keegi on sealt midagi ostnud?
Mina, autodele , mis siis ?
VWman kirjutas:i.m kirjutas:Seline koht http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... attarehvid
kas keegi on sealt midagi ostnud?Mina, autodele , mis siis ?
Kas ongi et 2-3 päeva ja on rehv käes.
i.m kirjutas:Kas ongi et 2-3 päeva ja on rehv käes.
umbes nii jah, enamasti on dpd kaubik 4 päeva pärast ukse taga
Nii kiiresti mina pole küll kätte saanud. Novembris tellitud, tulid 9 päeva ja juulis tellitud tulid 12 päeva.Eks see sõltub muidugi mõõdust ka, mul olid ikka väga X mõõdud. Ja saaja aadressiks soovitan panna sellise koha, kus keegi alati olemas on kella 9-18ni.
i.m kirjutas:VWman kirjutas:i.m kirjutas:Seline koht http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... attarehvid
kas keegi on sealt midagi ostnud?Mina, autodele , mis siis ?
Kas ongi et 2-3 päeva ja on rehv käes.
Millist rehvi valida? Rattaks Yamaha FZS600, esirehvi mõõt tootjapoolt 110/70 ZR17 (54W).
Tootjapoolne soovitus Bridgestone BT-57F, Dunlop D207F.
Kas keegi seletaks mille poolest erineb ZR tavalisest R-st? Ja kas keegi teine 600-se Fazeri omanik on alla proovinud 120 laia rehvi?
Rehvide valik?
Oman ratast Kawasaki VN1500 Vulcan, kaalu natuke üle 300 kg.
Momedil all:
esirehv 150/80-16 M/C 71H Metzeler
tagarehv 150/80B16 M/C 71H Dunlop
Ratta soetasin eelmise hooaja algul. Soetamise ajal oli tagarehv uus. Eelmisel hooajal sõitsin ca 13000 km teid (95% asfalt-kuiv, märg, 5% ülejäänud-kuiv, pori). Plaan soetada uus tagarehv, kuna praeguna all olev on juba kanti sõidetud. Foorumit lugedes olen aru saanud, et parima sõiduomaduse saab, kui ees ja taga on sama firma rehv (nõustun sellega), seega peaksin valima Metzeler rehvi. Esirehv on korralik ja peaks eesseisva hooaja vastu pidama.
Rehvi valdkonnas olen algaja, siit ka minu mure. Millist rehvitüüpi soovitate (et võimalikult palju km-eid saaks läbida) ja kas seda infot loeb rehvi pealt välja (pean silmas siis, et millise rehvitüübiga tegemist)? Soov sõita pikki otsi (iga ilmaga, va talvel) ja teekatete suhe jääb samasse kanti kui seda oli eelmisel hooajal (ca 95% asfaldit ja 5% ülejäänud).
Sõidustiil on rahulik.
Soovin teada ka seda, et millise firma rehvi on eelpool kirjeldatud tingimustes parem (Metzeler, Dunlop, Michelin, Bridgestone, Pirelli jne)? Tulevikus, kui pean välja vahetama nii esi- kui tagarehvi, siis tean arvestada Teie poolt jagatud
teadmistega ja isiklike kogemustega.
Ette tänades,
Sellistel touring rehvidel on väga väike vahe.
Vaata hinna järgi (või vali see mille muster meeldib), siit näiteks: http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... tland.html