Kõrtsitee 2007 (5-6 mai)
Moderaator: Moded
mella ole mureta, vahet pole mis klassis ma sõidan sa ei pea mu konkurentsi oma kullatee sillutamisel kartmamella kirjutas:Sõltub, kas eesmärk on võita või mõnu tundacl kirjutas:OT:
krt aga mul on dilemma millisesse kategooriasse end regadakruus-muda muda-kruus, no ei suuda otsustada, hea ja lihtne võistlus on liialt keeruliseks tehtud ma ütlen
Kruusas on lihtsam võita

-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Kõrtsmik kle, ütle ausalt, kui suur on tõenäosus metsarada raske matkaenduroga läbi sõita ? Ma saan aru küll, et suurem osa on tihendis kinni, aga olgem ausad, mu võimed ei küüni selle jurakaga näiteks poolemeetriste takistuste ületamiseni...
ja füüsikaseaduste vastu ei saa - kui see veerand tonni on otsustanud liig suure erisurve tõttu pinnasele pool meetrit tavalisest rohkem maakera keskpunkti suunas liikuda, on tihendist vähe tolku. A ühele enduromehele on kruusarada rohkem nagu eelmängu eest... hunt vaatab ikka metsa poole... 



Kui samamoodi läheb, nagu eelmisel korral proovis üks suhteliselt kohalik kergendurode punt kruusarajal, kujuneb teoreetiliselt pinget pakkuv võistlus metsaekskursiooniks - mõte kaob ära.
Eelmisel aastal korjas Olev ühelt ristmikule pargitud linnamaasturi omanikult, kes ilmselgelt oli ette saadetud märki otsima, ära kruusalegendi. Loodan, et sellist nahhaalsust sel korral ei kohta. Nimesid ei hakka nimetama, loodetavasti tegijad tunnevad ennast ära
Eelmisel aastal korjas Olev ühelt ristmikule pargitud linnamaasturi omanikult, kes ilmselgelt oli ette saadetud märki otsima, ära kruusalegendi. Loodan, et sellist nahhaalsust sel korral ei kohta. Nimesid ei hakka nimetama, loodetavasti tegijad tunnevad ennast ära

Kas olid mingid üliväärtuslikud auhinnad või ülihaiglane jänu au ja hiilguse järgi?
mella kirjutas:Eelmisel aastal korjas Olev ühelt ristmikule pargitud linnamaasturi omanikult, kes ilmselgelt oli ette saadetud märki otsima, ära kruusalegendi. Loodan, et sellist nahhaalsust sel korral ei kohta. Nimesid ei hakka nimetama, loodetavasti tegijad tunnevad ennast ära
Siim
#609
#609
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Päris ausalt kohe, mina oma twinniga küll metsaklassis sõita ei tahaks, sinna peaks ikke päris endurokaga minema. Lõpuks sõltub ju kõik ikkagi ilmast, kui kuiva teeb pikalt, siis kannatab ju ükskõik millega sõita, samas vihmaga savist kraavi ületada 200 kg rattaga oleks ka tore. Ja seda siibi lugu on metsaklassis vääga raske korrata vähemalt linnatsiibiga.
Kõrtsmik, täpselt sama asja on võimalik teha ka endurokaga. Metsasõit nõuab ju 2 oskust - orienteeruda ja sõita. Kui kahte pead korraga tegema ja lisaks mõtlema, kuidas kohale saad ning otseimat teed ei tea, on märksa raskem kui kindlalt lühimat teed kulgeda.
See tähendab, et kui 4 tsiklit kõik saavad legendid ja lähevad üksteisele märke korjama, on ajakulu 3x väiksem kui igaüks eraldi kulutaks.
Sellist asja on juhtunud 4x4 offroadis, kuid tähelepanelikud kaasvõistlejad nägid asja ära ja esitasid protesti.
See tähendab, et kui 4 tsiklit kõik saavad legendid ja lähevad üksteisele märke korjama, on ajakulu 3x väiksem kui igaüks eraldi kulutaks.
Sellist asja on juhtunud 4x4 offroadis, kuid tähelepanelikud kaasvõistlejad nägid asja ära ja esitasid protesti.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Oli korra ATV-dest juttu, kahjuks on metsaklass juba täis, nii et lootust pole. Tõstan küll osalejate arvu 10 võrra aga karta on, et seegi saab otsa. Samas asfaldil on ruumi küll veel.
Nipimeestele teadmiseks, et sel aastal on meil "sõjaväge" tiba rohkem, nii et väike salaluure saab olema KP-de juures.
Nipimeestele teadmiseks, et sel aastal on meil "sõjaväge" tiba rohkem, nii et väike salaluure saab olema KP-de juures.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Tõstan teemat, kuna otsing lihtsalt ei tööta!
5. mai päev peaks olema pilvine +14, kuid sademeteta, Öösel kuni +7, võib sadada vastu pühapäeva ja hommikul. P päeval kuni +13 j apäeval peaks sadu lakkama.
Metsaratastele selline plaan:
Minna 2005 aasta parandatud trassi (et ei satuks väga asfaldile). 130km, umbes 2h sõitu kruusateedel. Orienteeruvalt kell 7.45 start sauelt või tankokalt.
Tagasitulek pühapäeva päeval osaliselt mulgitripi trassil. See viimane on metsaratastele väga mõnus ja looduslikult kaunis. Võimalik et saab ka pulli (viimasel korral sai - otseses mõttes). vahepeal 1 tankimine Kärus. Tallinna poole läbitakse 85 km 2h.
Trass pole iseenesest läbimatu ka allroadidele, kuid rööpas teel metsaratastega sammu pidamiseks peab Juho olema. Läbimatuid kohti ei ole.
Pmst on võimalik ka mööda endurotrassi tulla, kuid kardan, et väsitab enne võistlust liialt.
Kas peale minu ja Olevi on veel pundis tulejaid?
5. mai päev peaks olema pilvine +14, kuid sademeteta, Öösel kuni +7, võib sadada vastu pühapäeva ja hommikul. P päeval kuni +13 j apäeval peaks sadu lakkama.
Metsaratastele selline plaan:
Minna 2005 aasta parandatud trassi (et ei satuks väga asfaldile). 130km, umbes 2h sõitu kruusateedel. Orienteeruvalt kell 7.45 start sauelt või tankokalt.
Tagasitulek pühapäeva päeval osaliselt mulgitripi trassil. See viimane on metsaratastele väga mõnus ja looduslikult kaunis. Võimalik et saab ka pulli (viimasel korral sai - otseses mõttes). vahepeal 1 tankimine Kärus. Tallinna poole läbitakse 85 km 2h.
Trass pole iseenesest läbimatu ka allroadidele, kuid rööpas teel metsaratastega sammu pidamiseks peab Juho olema. Läbimatuid kohti ei ole.
Pmst on võimalik ka mööda endurotrassi tulla, kuid kardan, et väsitab enne võistlust liialt.
Kas peale minu ja Olevi on veel pundis tulejaid?
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Ma oleks ka ühinejamella kirjutas:Metsaratastele selline plaan:
Minna 2005 aasta parandatud trassi ...
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
ma ei näe erilist mõtet P minekul. Kui kiiret rada minnes 2,5h kohale sõidab, võib 8 startida. Kui 10,30..11 kohale jõuaks, on täitsa OK.
Kui R minna, siis tasuks juba pikk rada võtta, kuid 4h õhtupäikeses ja õhtujaheduses pole üldse mugav.
P on aega küll metsas nikerdada. Trass on mul juba GPS-s valmis
Kui R minna, siis tasuks juba pikk rada võtta, kuid 4h õhtupäikeses ja õhtujaheduses pole üldse mugav.
P on aega küll metsas nikerdada. Trass on mul juba GPS-s valmis

mina +2 seltsimeest oleks siis ka edit:LAUP hommikul tulejad.
Teeks tankoka telliskivimaja juures siis 7:45?
Teeks tankoka telliskivimaja juures siis 7:45?
Viimati muutis fotek, 02 Mai 2007, 08:27, muudetud 1 kord kokku.
Siim
#609
#609
Kruusatrassi stardikoht pole veel paika pandud, aga võimalik, et Saue tanklast. Vaatame veel 
Metsa mööda jõuab 2h-ga Kärusse

Metsa mööda jõuab 2h-ga Kärusse

Viimati muutis mella, 03 Mai 2007, 14:32, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Kruusa-metsa minejad:
Start 7.45 männiku tankodroomi tellismaja juurest.
Trassi veidi kohendasin, võib tulla 2,5..3h, arvestades mitte väga andmist.
Tankida saab Kehtnas (kui seal ikka tankla on avatud).
Trass sai mulgitripi esiosa ja jõesuu tagaosaga. St kui kehtna all oleva hooldekodu juurest lõunasse viiv tee pole asfalteeritud vahepeal, peaks asfalti minimaalselt tulema.
Algus veidi metsasem, peale Kehtnat metsa pole.
Trass: Männiku Tõdva Järlepa Ingliste Keava Kehtna Lokuta Vändra Jõesuu.
Start 7.45 männiku tankodroomi tellismaja juurest.
Trassi veidi kohendasin, võib tulla 2,5..3h, arvestades mitte väga andmist.
Tankida saab Kehtnas (kui seal ikka tankla on avatud).
Trass sai mulgitripi esiosa ja jõesuu tagaosaga. St kui kehtna all oleva hooldekodu juurest lõunasse viiv tee pole asfalteeritud vahepeal, peaks asfalti minimaalselt tulema.
Algus veidi metsasem, peale Kehtnat metsa pole.
Trass: Männiku Tõdva Järlepa Ingliste Keava Kehtna Lokuta Vändra Jõesuu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.