2. leht 2-st
Postitatud: 14 Veebr 2007, 02:14
Postitas Martin Otema - Aprilia
TO: Habanero
Valeinfot levitad. Koos ja ilma piirajateta on SXV/RXV kolbide tööajaks ette nähtud 90 tundi ehk 9000 km. Võistluskasutuse juures sama asi 45 tundi.
Vaata:
http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=SXV%20RXV%20450-550
Raamatus on kõik hooldused kirjas alates lk 116.
PS.
Kes tahab RXV-d testida tulgu kohale ja testime, mitte ära kirjuta et ootad tel kõnet.
Postitatud: 14 Veebr 2007, 02:42
Postitas Martin Otema - Aprilia
apsik kirjutas:
Kõik on bueno. Juppe saab tellida igalt poolt - ei pea olema AP-moto, aga kui läeb garantiiremondiks, siis hoia piip ja prillid - närvikava - kannatus peaksid olema hobuse oma. Kui garantiiks vaja minevad jupid laekuvad AP-moto-sse 6 kuulise hilinemisega - kammoon.
Selle kohta kirjutasin juba päris pika jutu, aga kirjutan natuke veel:
Esiteks oli aasta 2006 väga raske varuosade saadavuse kohapealt, sest kogu tehase süsteem reorganiseeriti. AP Moto ei suuda kahjuks toota Aprilia varuosi.
Teiseks ei saa RXV/SXV varuosade saadavust mitte mingil määral võrrelda ammu tootmisest maas olevate masinate varuosade saadavusega.
Kolmandaks on RXV/SXV kiireks teenindamiseks alati üks selline uus mootorratas, mis on n-ö varuosade doonoriks ja mida ei müüda kunagi.
Postitatud: 14 Veebr 2007, 08:58
Postitas Piipz
/me köhatab - 6000 või 9000 km, same shit, different day

Postitatud: 14 Veebr 2007, 08:58
Postitas Piipz
Primo kirjutas:Kahju, et mul pole fotokat käepärast
emm mis teeksid, endast pilti või?
Postitatud: 14 Veebr 2007, 09:13
Postitas apsik
Martin Otema - Aprilia kirjutas:apsik kirjutas:
Kõik on bueno. Juppe saab tellida igalt poolt - ei pea olema AP-moto, aga kui läeb garantiiremondiks, siis hoia piip ja prillid - närvikava - kannatus peaksid olema hobuse oma. Kui garantiiks vaja minevad jupid laekuvad AP-moto-sse 6 kuulise hilinemisega - kammoon.
Selle kohta kirjutasin juba päris pika jutu, aga kirjutan natuke veel:
Esiteks oli aasta 2006 väga raske varuosade saadavuse kohapealt, sest kogu tehase süsteem reorganiseeriti. AP Moto ei suuda kahjuks toota Aprilia varuosi.
Teiseks ei saa RXV/SXV varuosade saadavust mitte mingil määral võrrelda ammu tootmisest maas olevate masinate varuosade saadavusega.
Kolmandaks on RXV/SXV kiireks teenindamiseks alati üks selline uus mootorratas, mis on n-ö varuosade doonoriks ja mida ei müüda kunagi.
Mis ma oskan öelda

siis on ju kõik hästi. Loodame, et asjad läevad paremuse poole - sellega kaasneb ka ostjate parem tagasiside. Ei oska muud soovida kui edu ja lojaalseid klientide, kes vaatamata igasugusele viperustele oskavad häid "pille" hinnata ja julgevad neid ka omada

Postitatud: 14 Veebr 2007, 09:47
Postitas mx77
Heh, ja millel su naine nüüd vorsti lõikab

.
Postitatud: 14 Veebr 2007, 10:15
Postitas matukas
Kui need sxv ja rxv poleks nii kallid olnud, siis vbl oleksin ka nende peale mõelnud. Aga minul rohkem matkamine teemaks ja Pegaso kärab siis küll.
Postitatud: 14 Veebr 2007, 10:54
Postitas Habanero
O: Habanero
Valeinfot levitad. Koos ja ilma piirajateta on SXV/RXV kolbide tööajaks ette nähtud 90 tundi ehk 9000 km. Võistluskasutuse juures sama asi 45 tundi.
Vaata:
http://www.serviceaprilia.com/public/lu ... %20450-550
Raamatus on kõik hooldused kirjas alates lk 116.
PS.
Kes tahab RXV-d testida tulgu kohale ja testime, mitte ära kirjuta et ootad tel kõnet.
OK hoolduse kohalt võtan sõnad tagasi. Jah, uus info on 9000km.
Mis puutub aga testimisse, siis sellel hetkel ei olnud võimalik ja lubati helistada. Kliendina ostan lisaks tootele ka kogemust ja seda ma ei saanud. Nüüd pole enam vahet, kuna olen juba teise toote omanik ja lähima paari aasta jooksul Apriliat ei vaata. Olen ise 15 aastat müügitööd teinud ja omad vitsad kätte saanud. Kui tahad olla edukas, tuleb klientidele tähelepanu osutada. Ilma selleta võib su toode olla kui tahes hea, kuid sa ei saavuta sellega iialgi edu. Teema "Ise oled loll, et kohale ei tulnud ja aktiivsust üle ei näidanud" ei tekita minus mingit ostusoovi.
Edu äris ja isiklikus elus!
Aprilia supermoto
Postitatud: 15 Mär 2007, 01:38
Postitas kotk
Aprilial on ju maaletooja esindus Tallinnas täitsa olemas,see asub Pääsküla rongijaama vastas.Supermoto uus mudel(V-2 mootoriga!) on kohapeal täitsa olemas tead krt tead nöh tead rai !!!

Postitatud: 15 Mär 2007, 01:49
Postitas Piipz
kotk, tahaks ka kõssi sedasama asja, mida sa suitsetad....
Aprilia supermoto
Postitatud: 16 Mär 2007, 01:43
Postitas kotk
Krdi õllekese najal tiksun tead nöh tead rai.

Postitatud: 16 Mär 2007, 18:50
Postitas pets77
tere! Palju see 9000km hooldus siis maksab!
Postitatud: 16 Mär 2007, 22:25
Postitas apsik
Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Mingid hinnad
http://www.apriliayorkshire.co.uk/catal ... h%20piston
Postitatud: 17 Mär 2007, 01:21
Postitas harrastaja
tahaks nagu linnavahel ka millegiga vahest sõita ja sxv sobiks ideaalselt. et saab linnavahel lolli mängida, mõnikord "teelt väljas" käia jne. teab keegi, palju on vahet ja mille poolest erinevad SXWja RXW? Et peale velgede ja rehvide ja pidurite ka veel äkki midagi? Piduripump on erinev, ma tean, aga veel? Ülekanne?
Postitatud: 17 Mär 2007, 07:38
Postitas apsik
Postitatud: 17 Mär 2007, 08:41
Postitas Habanero
Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Ärme nüüd teisi rattaid väga maha tee! Võistlusolukorras lapid sa ka Apriliat 2x tihedamini. Manualis on selgelt kirjas, et 90 tundi normaalsõidul ja 45 tundi vabas võistlusolukorras.
Selge on see, et hoolduskulud on olmas ja on veidi kõrgemad, kui ühepütastel.
Postitatud: 17 Mär 2007, 09:31
Postitas apsik
Habanero kirjutas:Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Ärme nüüd teisi rattaid väga maha tee! Võistlusolukorras lapid sa ka Apriliat 2x tihedamini. Manualis on selgelt kirjas, et 90 tundi normaalsõidul ja 45 tundi vabas võistlusolukorras.
Selge on see, et hoolduskulud on olmas ja on veidi kõrgemad, kui ühepütastel.
Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).
Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Ja arvan hetkel, et paremat Supermotot kui SXV pole hetkel olemas, sest selle ratta mootor ja raam on ehitatud algselt Supermotot silmas pidades. Saaks ainult oma "sünnihaigustest" lahti.

Kusjuures viimastele tagasisidele on olukord juba SXV tehnika poole pealt palju parem kui aasta tagasi. Veel väike vihje. Mitu nö "õiget" tootjat annb oma rattale, mis on piirajatest vabastatud 6 kuuse garantii?
Ja võiks küsida - teadjamate kodanike käest - Kui paljud on neist, kes on oma ühepütase SuMo Aprilia SXV vastu vahetanud ja pärast tagasi ühepütase peale läinud?
Postitatud: 17 Mär 2007, 10:50
Postitas Primo
Endurorajal ei ole jah koguaeg punn põhjas, krossirajal aga on meestel koguaeg silm ruutus peas.Paljud sõidavad sumot krossitsiklitega

(sumo velgedaga loomulikult)
Postitatud: 17 Mär 2007, 11:12
Postitas Habanero
Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).
Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Tore, et Aprilia näol on leitud tõeline "imerohi" ja me oleme leiutanud ratta, mis ilma gaasi andmata tõelisi mehetegusi teeb - Su jutus puudub loogika.
Aprilia pole tõesti halb ratas. Ta on uus ja innovaatiline, pole salata. Siiski pole ta sugugi oma vastupidavuselt ja hooldusvälpadest parem, kui teised. Vastupidi, kallim ja keerukam (loe: rohkem kuluvaid osi).
Tegelikult on see nii: kellele ema, kellele tütar. Igaüks otsustab ise. Me OUT
Postitatud: 17 Mär 2007, 11:19
Postitas pets77
Pigem ootasin (Martin Otema ) Aprilia esindajalt seda vastust 9000km hoolduse kohta, palju see siis maksab??? Uksest sisse ja uksest välja hind!
Postitatud: 17 Mär 2007, 12:01
Postitas apsik
Habanero kirjutas:
Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).
Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Tore, et Aprilia näol on leitud tõeline "imerohi" ja me oleme leiutanud ratta, mis ilma gaasi andmata tõelisi mehetegusi teeb - Su jutus puudub loogika.
Loogika järgmine. Pole mõtet arutada, kus kohast on välja kasvanud SuMo. Selge on see, et krossikale pandi alla 17 tolline tänavasõidu velg koos tänava rehviga. Kõik nägu bueno, aga vaevalt keegi seda ette nägi, et SuMoga 300 meetri pikkuseid sirgeid hakatakse täisgaasiga paugutama.
Seega kui isegi veermiku on kohandatud SuMo-le on mootor ikkagi enduuro oma.
Pidev põhjagaasiga paugutamine "killib" 90% tõenäosusega alati enne ühepütase mootori, mille magusam töö-osa algab 4000 ja lõpeb 8000-ga (üle selle on juba piin mis piin). Seega metsas popsutades ideaalne.
Seevastu Aprilia paneb oma V-2-ga pööretest 6000-12000 ja talub kõrgemaid pöördeid palju paremini.
Samas tuleb ka välja see, et Aprilia RXV pole metsas eriti midagi ühepotaste vastu panna.
Veel. Supermoto S1 klass (AMA supermotost rääkimata) on veel Aprilia poolt "vallutamata", ainuke põhjus vist see, et KTM kasutab 690 ja Husqvarna 660 mootorit, millel 550 Aprilial on tõepoolest väga raske vastu saada.
Postitatud: 17 Mär 2007, 14:10
Postitas Gringo
apsik kirjutas:
Loogika järgmine. Pole mõtet arutada, kus kohast on välja kasvanud SuMo. Selge on see, et krossikale pandi alla 17 tolline tänavasõidu velg koos tänava rehviga. Kõik nägu bueno, aga vaevalt keegi seda ette nägi, et SuMoga 300 meetri pikkuseid sirgeid hakatakse täisgaasiga paugutama.
Peale esimest ringi oli kõigil selge, et tuleb ülekandeid muuta

Postitatud: 03 Aug 2007, 18:44
Postitas HRQ
Nonii, pool suve läbi. Nii rajal, kui tänaval liigub mitmeid sxv rattaid. Kuidas kogemused on olnud- tänav, rada, hooldus, teenindus, järeleaitamine, ... . Kas sünnivigadest on lahti saadud, jne ...