Aprilia supermoto

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Martin Otema - Aprilia

Lugemata postitus Postitas Martin Otema - Aprilia »

TO: Habanero

Valeinfot levitad. Koos ja ilma piirajateta on SXV/RXV kolbide tööajaks ette nähtud 90 tundi ehk 9000 km. Võistluskasutuse juures sama asi 45 tundi.

Vaata:
http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=SXV%20RXV%20450-550

Raamatus on kõik hooldused kirjas alates lk 116.

PS.
Kes tahab RXV-d testida tulgu kohale ja testime, mitte ära kirjuta et ootad tel kõnet.

Martin Otema - Aprilia

Lugemata postitus Postitas Martin Otema - Aprilia »

apsik kirjutas:
Kõik on bueno. Juppe saab tellida igalt poolt - ei pea olema AP-moto, aga kui läeb garantiiremondiks, siis hoia piip ja prillid - närvikava - kannatus peaksid olema hobuse oma. Kui garantiiks vaja minevad jupid laekuvad AP-moto-sse 6 kuulise hilinemisega - kammoon.
Selle kohta kirjutasin juba päris pika jutu, aga kirjutan natuke veel:

Esiteks oli aasta 2006 väga raske varuosade saadavuse kohapealt, sest kogu tehase süsteem reorganiseeriti. AP Moto ei suuda kahjuks toota Aprilia varuosi.
Teiseks ei saa RXV/SXV varuosade saadavust mitte mingil määral võrrelda ammu tootmisest maas olevate masinate varuosade saadavusega.
Kolmandaks on RXV/SXV kiireks teenindamiseks alati üks selline uus mootorratas, mis on n-ö varuosade doonoriks ja mida ei müüda kunagi.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

/me köhatab - 6000 või 9000 km, same shit, different day :P
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Primo kirjutas:
Kahju, et mul pole fotokat käepärast
emm mis teeksid, endast pilti või?

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Martin Otema - Aprilia kirjutas:
apsik kirjutas:
Kõik on bueno. Juppe saab tellida igalt poolt - ei pea olema AP-moto, aga kui läeb garantiiremondiks, siis hoia piip ja prillid - närvikava - kannatus peaksid olema hobuse oma. Kui garantiiks vaja minevad jupid laekuvad AP-moto-sse 6 kuulise hilinemisega - kammoon.
Selle kohta kirjutasin juba päris pika jutu, aga kirjutan natuke veel:

Esiteks oli aasta 2006 väga raske varuosade saadavuse kohapealt, sest kogu tehase süsteem reorganiseeriti. AP Moto ei suuda kahjuks toota Aprilia varuosi.
Teiseks ei saa RXV/SXV varuosade saadavust mitte mingil määral võrrelda ammu tootmisest maas olevate masinate varuosade saadavusega.
Kolmandaks on RXV/SXV kiireks teenindamiseks alati üks selline uus mootorratas, mis on n-ö varuosade doonoriks ja mida ei müüda kunagi.
Mis ma oskan öelda ;) siis on ju kõik hästi. Loodame, et asjad läevad paremuse poole - sellega kaasneb ka ostjate parem tagasiside. Ei oska muud soovida kui edu ja lojaalseid klientide, kes vaatamata igasugusele viperustele oskavad häid "pille" hinnata ja julgevad neid ka omada ;)
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

efendi kirjutas:
ma veeratsin just omale Pegaso Traili koju, sigalahe on....
seisab köögis :D

http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 5.jpg.html
Heh, ja millel su naine nüüd vorsti lõikab :D.
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

Kui need sxv ja rxv poleks nii kallid olnud, siis vbl oleksin ka nende peale mõelnud. Aga minul rohkem matkamine teemaks ja Pegaso kärab siis küll.
Keep momentum
Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

O: Habanero

Valeinfot levitad. Koos ja ilma piirajateta on SXV/RXV kolbide tööajaks ette nähtud 90 tundi ehk 9000 km. Võistluskasutuse juures sama asi 45 tundi.

Vaata:
http://www.serviceaprilia.com/public/lu ... %20450-550

Raamatus on kõik hooldused kirjas alates lk 116.

PS.
Kes tahab RXV-d testida tulgu kohale ja testime, mitte ära kirjuta et ootad tel kõnet.
OK hoolduse kohalt võtan sõnad tagasi. Jah, uus info on 9000km.

Mis puutub aga testimisse, siis sellel hetkel ei olnud võimalik ja lubati helistada. Kliendina ostan lisaks tootele ka kogemust ja seda ma ei saanud. Nüüd pole enam vahet, kuna olen juba teise toote omanik ja lähima paari aasta jooksul Apriliat ei vaata. Olen ise 15 aastat müügitööd teinud ja omad vitsad kätte saanud. Kui tahad olla edukas, tuleb klientidele tähelepanu osutada. Ilma selleta võib su toode olla kui tahes hea, kuid sa ei saavuta sellega iialgi edu. Teema "Ise oled loll, et kohale ei tulnud ja aktiivsust üle ei näidanud" ei tekita minus mingit ostusoovi.

Edu äris ja isiklikus elus!
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

kotk
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Mär 2005, 23:07
Tsikkel: H-D Road King `03
Asukoht: Tallinn

Aprilia supermoto

Lugemata postitus Postitas kotk »

Aprilial on ju maaletooja esindus Tallinnas täitsa olemas,see asub Pääsküla rongijaama vastas.Supermoto uus mudel(V-2 mootoriga!) on kohapeal täitsa olemas tead krt tead nöh tead rai !!! :lol:
Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

kotk, tahaks ka kõssi sedasama asja, mida sa suitsetad....
Kasutaja avatar

kotk
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Mär 2005, 23:07
Tsikkel: H-D Road King `03
Asukoht: Tallinn

Aprilia supermoto

Lugemata postitus Postitas kotk »

Krdi õllekese najal tiksun tead nöh tead rai. :lol:
Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas pets77 »

tere! Palju see 9000km hooldus siis maksab!
KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.

Mingid hinnad

http://www.apriliayorkshire.co.uk/catal ... h%20piston
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

harrastaja
Postitusi: 345
Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas harrastaja »

tahaks nagu linnavahel ka millegiga vahest sõita ja sxv sobiks ideaalselt. et saab linnavahel lolli mängida, mõnikord "teelt väljas" käia jne. teab keegi, palju on vahet ja mille poolest erinevad SXWja RXW? Et peale velgede ja rehvide ja pidurite ka veel äkki midagi? Piduripump on erinev, ma tean, aga veel? Ülekanne?
ZX10R '12
KX250F '14

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Ärme nüüd teisi rattaid väga maha tee! Võistlusolukorras lapid sa ka Apriliat 2x tihedamini. Manualis on selgelt kirjas, et 90 tundi normaalsõidul ja 45 tundi vabas võistlusolukorras.
Selge on see, et hoolduskulud on olmas ja on veidi kõrgemad, kui ühepütastel.
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Habanero kirjutas:
Hmzz ... nu ega see raha pole mingi ülejõu käiv summa - kindlasti jääb see 10 tuhande piiresse, AGA kõigepealt proovi Sa 9000 km Supermotoga ühe hooajaga läbi paugutada. JA võid kindel olla - ülejäänud võidusõitjad - ehitavad oma pille (KTM, Yamaha, Honda, Suzuki) tunduvamalt tihedamini ringi kui 9000 km tagant.
Ärme nüüd teisi rattaid väga maha tee! Võistlusolukorras lapid sa ka Apriliat 2x tihedamini. Manualis on selgelt kirjas, et 90 tundi normaalsõidul ja 45 tundi vabas võistlusolukorras.
Selge on see, et hoolduskulud on olmas ja on veidi kõrgemad, kui ühepütastel.
Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).

Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.

Ja arvan hetkel, et paremat Supermotot kui SXV pole hetkel olemas, sest selle ratta mootor ja raam on ehitatud algselt Supermotot silmas pidades. Saaks ainult oma "sünnihaigustest" lahti. ;) Kusjuures viimastele tagasisidele on olukord juba SXV tehnika poole pealt palju parem kui aasta tagasi. Veel väike vihje. Mitu nö "õiget" tootjat annb oma rattale, mis on piirajatest vabastatud 6 kuuse garantii?

Ja võiks küsida - teadjamate kodanike käest - Kui paljud on neist, kes on oma ühepütase SuMo Aprilia SXV vastu vahetanud ja pärast tagasi ühepütase peale läinud?
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Endurorajal ei ole jah koguaeg punn põhjas, krossirajal aga on meestel koguaeg silm ruutus peas.Paljud sõidavad sumot krossitsiklitega :) (sumo velgedaga loomulikult)
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Habanero
Postitusi: 208
Liitunud: 10 Apr 2005, 23:12
Asukoht: Sajusaared

Lugemata postitus Postitas Habanero »

Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).

Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Tore, et Aprilia näol on leitud tõeline "imerohi" ja me oleme leiutanud ratta, mis ilma gaasi andmata tõelisi mehetegusi teeb - Su jutus puudub loogika.

Aprilia pole tõesti halb ratas. Ta on uus ja innovaatiline, pole salata. Siiski pole ta sugugi oma vastupidavuselt ja hooldusvälpadest parem, kui teised. Vastupidi, kallim ja keerukam (loe: rohkem kuluvaid osi).

Tegelikult on see nii: kellele ema, kellele tütar. Igaüks otsustab ise. Me OUT
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.

ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Kasutaja avatar

pets77
Postitusi: 568
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas pets77 »

Pigem ootasin (Martin Otema ) Aprilia esindajalt seda vastust 9000km hoolduse kohta, palju see siis maksab??? Uksest sisse ja uksest välja hind!
KTM 890 Adventure . Ktm 525 xc. Honda TRX450R quad. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 4xPegaso.BMW F650. Honda CB500X.

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

Habanero kirjutas:
Asi pole teiste markide maha tegemises, vaid selles et, kui tahad rajal paugutada, siis pead arvestama kogu aeg sellega, et näpud on vaja PIDEVALT õliseks teha - see lihtsalt käib asja juurde. Ja pole vaja rääkida, et japsid ja KTM-id peavad kauem vastu - kui läheb võidusõiduks ja tugev adrenaliini laks on veres, siis tagasi ei hoia ennast keegi. Sealt need lagunemised ka tulevnevad kaasa arvatud (katkised kolvid, kepsud jne).

Ja mis puutub Supermotosse, siis lagunevad need ühepütased juba sellepärast kiiremini, et kogu aeg on "punn põhjas" - olukord (kogu aeg kõrged pöörded) mis naljalt enduro rajal ei juhtu.
Tore, et Aprilia näol on leitud tõeline "imerohi" ja me oleme leiutanud ratta, mis ilma gaasi andmata tõelisi mehetegusi teeb - Su jutus puudub loogika.
Loogika järgmine. Pole mõtet arutada, kus kohast on välja kasvanud SuMo. Selge on see, et krossikale pandi alla 17 tolline tänavasõidu velg koos tänava rehviga. Kõik nägu bueno, aga vaevalt keegi seda ette nägi, et SuMoga 300 meetri pikkuseid sirgeid hakatakse täisgaasiga paugutama.

Seega kui isegi veermiku on kohandatud SuMo-le on mootor ikkagi enduuro oma.

Pidev põhjagaasiga paugutamine "killib" 90% tõenäosusega alati enne ühepütase mootori, mille magusam töö-osa algab 4000 ja lõpeb 8000-ga (üle selle on juba piin mis piin). Seega metsas popsutades ideaalne.

Seevastu Aprilia paneb oma V-2-ga pööretest 6000-12000 ja talub kõrgemaid pöördeid palju paremini.

Samas tuleb ka välja see, et Aprilia RXV pole metsas eriti midagi ühepotaste vastu panna.

Veel. Supermoto S1 klass (AMA supermotost rääkimata) on veel Aprilia poolt "vallutamata", ainuke põhjus vist see, et KTM kasutab 690 ja Husqvarna 660 mootorit, millel 550 Aprilial on tõepoolest väga raske vastu saada.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

Gringo
Postitusi: 119
Liitunud: 24 Nov 2006, 21:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Gringo »

apsik kirjutas:


Loogika järgmine. Pole mõtet arutada, kus kohast on välja kasvanud SuMo. Selge on see, et krossikale pandi alla 17 tolline tänavasõidu velg koos tänava rehviga. Kõik nägu bueno, aga vaevalt keegi seda ette nägi, et SuMoga 300 meetri pikkuseid sirgeid hakatakse täisgaasiga paugutama.
Peale esimest ringi oli kõigil selge, et tuleb ülekandeid muuta :wink:
Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Nonii, pool suve läbi. Nii rajal, kui tänaval liigub mitmeid sxv rattaid. Kuidas kogemused on olnud- tänav, rada, hooldus, teenindus, järeleaitamine, ... . Kas sünnivigadest on lahti saadud, jne ...
Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”