Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Ilmselt leidsin vea, mis seisnes ikkagi termostaadi tihendi paakumises. Vahetasin tihendi ja sealt enam tosooli ei tilgu, ning tänaseni ei ole veel ka sellest silindrikaane august midagi väljunud. See avaus silindri peas olevatki selleks, et küünla avadesse kogunev vedelik (vesi jne) sealt väljuks. Termostaadist silindrikaande mineva toru süvend oli eelnevalt samuti tosooliga täidetud aga hetkel mitte. Ilmselt tilkus termostaadi tihendi vahelt siiski selle toru või siis küünla süvendisse ja sealt küljel oleva augu kaudu tänavale. Loodan, et see oli see viga. Kui veel sellest august tilkuma hakkab, siis vahetan silindrikaande mineva toru tihendi ka ära.pritsu kirjutas:Sõber arvas nii: See toru mis suubub silindri peasse(läbi klapikambri kaane) on suht hellakese tihendiga jah, ja tasuks üle vaadata/vahetada(neid kummirõngaid saab igalt poolt suht tasuta kätte.)nolev kirjutas:Või võib lekkida hoopis termostaadist silindrikaande minev toru tihend ja sealt immitsev tosool väljub eelpool nimetatud avause kaudu. Sellel torul on manuali järgi kummist rõngastihend, mis võib "surnud" olla.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 21 Apr 2004, 21:59
- Tsikkel: Yamaha FZS1000
- Asukoht: Eestimaa.Saku
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Tdm-i kohta öeldakse vene keeles: ne meshaj mshinu rabotat st./siis neile kes vennaskeelt ei mõista/Ära sega masinat tõõtamast!!
Kui Temake just tõesti hädaabi ei vaja,va.hooldused!!!
Võttis nii mõnegi ratta enne kui sain aru et Temake ikka õige on!
Kel manuaali vaja /91-98/või tahtmist tagumiku sobivust proovida.Pole probleemi,saab ikka!
TDM-i mehed seame ennast ritta!
Nüüdseks tundub neid juba hulgim siia Emakesele maale siginenud!
Edu Kõigile!!
Kui Temake just tõesti hädaabi ei vaja,va.hooldused!!!

Võttis nii mõnegi ratta enne kui sain aru et Temake ikka õige on!

Kel manuaali vaja /91-98/või tahtmist tagumiku sobivust proovida.Pole probleemi,saab ikka!
TDM-i mehed seame ennast ritta!

Edu Kõigile!!
Kui teed,siis ära karda.Kui kardad,siis ära tee!
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Eile tekkis huvitav jama; külmalt sõitma hakates kostub kuskilt eest häiriv vilin-undamine, mis hakkab kiirusel 25-30 km/h. Gaas järsult maha keerates hoog raugeb ja heli kaob. Kangesti meenutab ventika undamist, aga ventikas nii vara ju tööle ei hakka? Kapitaalselt sai määritud spido tross. Ei aita. Kas jama võib olla spidos endas? On kellegil sarnast muret olnud? TDM 850 92 a
Õigekirjaoskus massidesse!
Endal oli üsna sama jama, kaasnes see, et spido läks lolliks ja hakkas umbes 50 km/h rohkem näitama. Sai korra spido lahti kakutud(niipaljukest kui seda seal lahti saab teha), midagi viltu ei paistnud olevat, moe pärast natuke suruõhuga puhastatud ja õlitatud, kokku tagasi ja probleem kadus. Senikspritsu kirjutas:Eile tekkis huvitav jama; külmalt sõitma hakates kostub kuskilt eest häiriv vilin-undamine, mis hakkab kiirusel 25-30 km/h. Gaas järsult maha keerates hoog raugeb ja heli kaob. Kangesti meenutab ventika undamist, aga ventikas nii vara ju tööle ei hakka? Kapitaalselt sai määritud spido tross. Ei aita. Kas jama võib olla spidos endas? On kellegil sarnast muret olnud? TDM 850 92 a

Milles see jama oli ei suutnudki välja mõelda.
Viska pilk peale, siin ka üht-teist sellest:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=28634&highlight=
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kus on joon, mille taha rivistuda? Kohe valmis.lysty kirjutas:TDM-i mehed seame ennast ritta!!

Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Mina selle koha suhtes ei olegi nii kaugelt nurga mees. See mul peaaegu naabruses. Tänaseks küll juba muud plaanid selleks kuupäevaks aga nii kui midagi muutub, siis veeretan oma TDM-i kohale. Esialgu plaanin üritust ilmselt vaatama tulla aga järgmistel aastatel prooviks ehk ka osaleda võistlustel.pritsu kirjutas:Sinuga on lihtne, aga kaugelntnurga mehed? Kõrtsiteele tulete?lysty kirjutas:Mitte joonele vaid ritta st. võiks kuskil koguneda ja muljetada![]()
Sorry jah väljendusvorm oli pisut nutune
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Olen täpselt sel ajal soomes ja käsil on regulaarseks muutuv raudtagumiku sõit ""SaddleSore 1000 Finlnd 2007" (1000 mili 24 tunniga).pritsu kirjutas:aga kaugelntnurga mehed? Kõrtsiteele tulete?

Sel astal on meid juba 28 sõitjat koos.
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Mul pole õrna aimu, millise konstruiga on tdm spido-tahho täpselt, aga mehaanilised kellad on sama põhimõttega ikka...pritsu kirjutas:Gaas järsult maha keerates hoog raugeb ja heli kaob.
Samalaadne probleem esines mu eelmise ratta mehaanilisel tahhol ja samuti külma ilmaga. Niisiis, trossi abil aetakse ringi üht hooratast, mis hakkab osutimehhanismi kaasa vedama ja selle sama ratta võlli puksid/laagrid on kas liialt kulunud või kuivale jäänud. Külma ilmaga on lõtkud juba liialt suured ja hakkabki lokerdama. Ühlasi võib tsentrist väljas hooratas seieri "teisele ringile" lennutada. Ehk siis katsu määrida seda võlli, mille otsa tross lükatakse. See kooslus on tehtud küllalt (tolmu)tihe, nii et määrimine on paras nokkimine kui just päris molekulideks ei anna lammutada. No ja mida vedelam määre, seda kiiremini tuleb viga tagasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Võta spido tross küljest ära ja proovi siis. Kui vaikus, siis viga trossis või spidos. Piisab, kui võtad trossi ainult alt lahti. Kui hääl ei kao, siis tuleb järgmised kohad üle vaadata. Äkki teeb kulunud esiratta laager häält vm. Sõltub kõik häälest. Ikkagi peaks järk-järgult proovima.pritsu kirjutas:Eile tekkis huvitav jama; külmalt sõitma hakates kostub kuskilt eest häiriv vilin-undamine, mis hakkab kiirusel 25-30 km/h. Gaas järsult maha keerates hoog raugeb ja heli kaob. Kangesti meenutab ventika undamist, aga ventikas nii vara ju tööle ei hakka? Kapitaalselt sai määritud spido tross. Ei aita. Kas jama võib olla spidos endas? On kellegil sarnast muret olnud? TDM 850 92 a
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Proovi veel selliselt, et alumise otsa jätad trossil ühendusse ja lahti võtad ülemise otsa ning kinnita millegagi spidoka alla nii et ei oleks ühenduses spidoga aga pöördenurgad jääksid samaks. Siis saad proovida, kas on trossi poolt tehtav hääl või ikkagi spido. Aga selleks pead vist gondli [Motobot: õige on "gondli"] maha võtma. See peaks olema 8 punktist kinnitatud. Ega muidu sinna spidole ligi ei pääse.pritsu kirjutas:Deem, ilmad nii kehvad. Võtsin trossi alt lahti ja undamine nagu kadus. Nähtavasti ikkagi kellad seest õlitamata. Annan tulemustest teada.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

-
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sai sel aastal tegeletud oma TDM 900 kruusal ja metsateel sõitma õpetamisega.
Rida parandusi tehtud: õhu sissevõtu klapi muutmine, suurem tagumine hammasratas, Michelin Anakee ja Shirac rehvid, leistang toll kõrgemale, jalarauad poolteist tolli allapoole, GPS ja Starcom side peale. Ise käisin Saksamaal Heichlingenis BMW kahepäevasel enduro koolitusel.
Tulemus on minu arvates seda väärt. Asfaldil kiire ja mugav sportlik tourer. Kruusal ja metsateel täiesti pädev reisienduro. Mulle sobib.
http://tarmo.smugmug.com/gallery/2756747#146608387
Rida parandusi tehtud: õhu sissevõtu klapi muutmine, suurem tagumine hammasratas, Michelin Anakee ja Shirac rehvid, leistang toll kõrgemale, jalarauad poolteist tolli allapoole, GPS ja Starcom side peale. Ise käisin Saksamaal Heichlingenis BMW kahepäevasel enduro koolitusel.
Tulemus on minu arvates seda väärt. Asfaldil kiire ja mugav sportlik tourer. Kruusal ja metsateel täiesti pädev reisienduro. Mulle sobib.

http://tarmo.smugmug.com/gallery/2756747#146608387
Tarmo
http://www.motokool.ee
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Ehk peaksid Motodepoo Tartu osakonda pöörduma. Neil seal lammutus. Võibolla on mõni TDM lahti lammutatud. Ilmselt on võimalik see tükk ka Tallinna Motadepoosse saata.
Täna jäin enda omaga tee peale. Õnneks linnas. Bensiin sai otsa. Bensiinikraani reserv ei töötanudki. Imes tavaasendis paagi kuivaks. Peab selle nüüd vist lahti monteerima ja vea kätte saama.
Kuidas TDM bensiinikulu ka on? Mina sain enda omal 9 l/100 km. Kogu sõit linnas ja ega ei ole kiirendustel eriti tagasi ka hoidnud. Mulle tundub, et kulu on veidi suur. Mida arvate TDM omanikud. Päris nutune on ikka, kui kraan korralikult ei tööta ja bensiininäidikuts ka ei ole. Peab vist väikese järelhaagise taha haakima ja kanistri bensiiniga sinna panema:) Siis saab selliseid üllatusi vältida ja ei pea maanteel olles kilomeetreid mõõtma ratas käekõrval.
Täna jäin enda omaga tee peale. Õnneks linnas. Bensiin sai otsa. Bensiinikraani reserv ei töötanudki. Imes tavaasendis paagi kuivaks. Peab selle nüüd vist lahti monteerima ja vea kätte saama.
Kuidas TDM bensiinikulu ka on? Mina sain enda omal 9 l/100 km. Kogu sõit linnas ja ega ei ole kiirendustel eriti tagasi ka hoidnud. Mulle tundub, et kulu on veidi suur. Mida arvate TDM omanikud. Päris nutune on ikka, kui kraan korralikult ei tööta ja bensiininäidikuts ka ei ole. Peab vist väikese järelhaagise taha haakima ja kanistri bensiiniga sinna panema:) Siis saab selliseid üllatusi vältida ja ei pea maanteel olles kilomeetreid mõõtma ratas käekõrval.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Motodepoost tellides sinna 2000 kanti. Tartu lammutusest küsisin ise ka, sel hetkel polnud (märtsis millalgi). Soovitati eBay-d kammida, seal pidi ikka aeg-ajalt olema. Ise (karta on et ajutiselt) sellest jamast lahti.pritsu kirjutas:Ja undab jälle.... Kuna bensujääki loen kilometraazi pealt, siis ei taha trossi lahti ka jätta. On kellegil müüa või teab juhatada kus kohast saab osta seda spido sisu?
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Huvitav! Eile selline lugu, et ootasin, millal reservi keerata, aga bensukas oli ligi ja otsustasin tankida. Läks 17, 3 l. Järelikult ka reserv ei toiminud? Enda arust kraan seal asendis. Kuluks mõõtsin seekord 7,7 l. Palju lühikesi otsi. Kindlasti aitab kütust hoida puhas/korralik õhufilter ja puhtad/korras karpad.
Eks uurib "depoost" spidot.
Eks uurib "depoost" spidot.
Õigekirjaoskus massidesse!
selle krdi reserviga tundub mingi suurem kamm olevat tdm-l. Ma suutsin eelmine aasta 2x teele jääda, kuna tõmbas tavaasendis tühjaks. Siis katkusin paagi maha ja avastasin, et üks kraani kõrtest oli pesast väljas. Toppisin tagasi. Eelmine nädalavahetus aga koolesin jälle...
Paaki pole veel vaadanud, aga kui kõrred on ilusti paigas, siis on asi kummaline, seda enam, et teistel sama probleem?
Bensiini kulub üle 7-8 l sajale



Paaki pole veel vaadanud, aga kui kõrred on ilusti paigas, siis on asi kummaline, seda enam, et teistel sama probleem?
Bensiini kulub üle 7-8 l sajale
Pritsu, viska pilk peale, helista, mine kuradit tea, äkki läheb õnneks!
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=31812
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=31812
Lambad on siin ja... lambad on sääl...
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Vaatan, et kõigil on kütusekulu väiksem, kui minu masinal. Peab korra veel mõõtma ja siis hakkama viga otsima. 9 l/100 km on ikka vist palju. Ja ega vist muud ka selle kraaniga üle ei jää, kui jälgida kilometraaži.
Esialgu üritan siiski selle kraani osas ka viga ellimineerida. Kui vea kätte saan, siis annan teada kas õnnestus likvideerida ja kuidas.
Esialgu üritan siiski selle kraani osas ka viga ellimineerida. Kui vea kätte saan, siis annan teada kas õnnestus likvideerida ja kuidas.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Sellest paagi tilgatumaks sõitmisest nüüd veelkord. Paagi osandamisel selgus, et kõrred ilusti sees, aga viga tihendis. Nimelt on kraani siibri all 4 auguga tihend. Eelmine kord avastasin, et paagi küljes oleval kraanil oli sellest tükk väljas, mis sisuliselt ühendas reservi ja tavaasendi kanalid. Tookord vahetasin välja vigase tihendi paagi kraanil, aga kontrollimata jäi alumise kraani oma. Nüüd on vitsad käes - ka sellel oli tükk väljas. Kellel sama mure, kontrollige kraani tihendid üle.
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Kas uued tihendid ostsid originaalid või tegid ise? Millest? Kui ostsid, siis kust? Kas sain õieti aru, et nii alumisel, kui ülemisel on sellised tihendid.zwanes kirjutas:Sellest paagi tilgatumaks sõitmisest nüüd veelkord. Paagi osandamisel selgus, et kõrred ilusti sees, aga viga tihendis. Nimelt on kraani siibri all 4 auguga tihend. Eelmine kord avastasin, et paagi küljes oleval kraanil oli sellest tükk väljas, mis sisuliselt ühendas reservi ja tavaasendi kanalid. Tookord vahetasin välja vigase tihendi paagi kraanil, aga kontrollimata jäi alumise kraani oma. Nüüd on vitsad käes - ka sellel oli tükk väljas. Kellel sama mure, kontrollige kraani tihendid üle.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.