2. leht 2-st

Postitatud: 12 Mär 2007, 20:46
Postitas Hitchiker
ah võta neeme juurest www.streetmoto.ee vana hea castrol 125 eeq liiter ja tal peaks filter ka olemas olema miski sota kanti. Siis keerad ratta mootori õlikorgi maha, alt punn lahti (see kukub enivei sinna kanistrisse kuhu sa vana õli lased ja pärast kirud ja vannud), siis lased selle vana mäsla seest välja ja voila..alumine punn tagasi, uus filter ette (gs500-l peaks olema mootorisisene filter ehk vahetad aint elemendi) ja kallad norm +250 ml õli sisse see viimane on filtrijagu. Siis keerad ülemise punni kinni ja anna kuuma. vsjoo - asi võtab ca 15 minti

Postitatud: 12 Mär 2007, 22:44
Postitas andre
kuid filtrikaane poltidega tasub väga ettevaatlik olla, need on ikka üsna õrnakesed. lisaks parema juurdepääsu saamiseks võid summuti koos kollektoriga maha võtta. mäletamist mööda oli nii palju mugavam selle filtriga tegeleda. ja samas kui summuti maas, saad kollektori üle värvida, gs500'l kipub see üsna kiiresti rooste minema.

Postitatud: 27 Mär 2007, 17:13
Postitas petz
lasin ramost gs500 õlifiltri tuua - mingit tihendit polnud ei filtri pakendis ega eraldi kaasas.... aga kui kaas samas asendis tagasi panna, peaks vana tihend ka toimima või kuidas?????? leegitorusid mina küll õlifiltri vahetuse jaoks maha kiskuma ei hakkaks . üle värvida annab seda ka mootori küljes olles,kuid kas see omab mingit primaarset tähtsust.
aga küsimus ikkagi minu jaoks endiselt õhus- kas siis poolsünt ikkagi sobib mootorile, mis oma 10 000 pööret jookseb? ja kas siis valvoline, mobil, catrol või liqui-moly?

Postitatud: 27 Mär 2007, 19:58
Postitas dan33
Mul oli lausa kaks erinevat tihendit kaasas.