suzuki GS500e hooldus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Hitchiker
Postitusi: 535
Liitunud: 24 Sept 2003, 10:31
Tsikkel: suzuki gsr600

Lugemata postitus Postitas Hitchiker »

ah võta neeme juurest www.streetmoto.ee vana hea castrol 125 eeq liiter ja tal peaks filter ka olemas olema miski sota kanti. Siis keerad ratta mootori õlikorgi maha, alt punn lahti (see kukub enivei sinna kanistrisse kuhu sa vana õli lased ja pärast kirud ja vannud), siis lased selle vana mäsla seest välja ja voila..alumine punn tagasi, uus filter ette (gs500-l peaks olema mootorisisene filter ehk vahetad aint elemendi) ja kallad norm +250 ml õli sisse see viimane on filtrijagu. Siis keerad ülemise punni kinni ja anna kuuma. vsjoo - asi võtab ca 15 minti
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600

andre

Lugemata postitus Postitas andre »

kuid filtrikaane poltidega tasub väga ettevaatlik olla, need on ikka üsna õrnakesed. lisaks parema juurdepääsu saamiseks võid summuti koos kollektoriga maha võtta. mäletamist mööda oli nii palju mugavam selle filtriga tegeleda. ja samas kui summuti maas, saad kollektori üle värvida, gs500'l kipub see üsna kiiresti rooste minema.

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

lasin ramost gs500 õlifiltri tuua - mingit tihendit polnud ei filtri pakendis ega eraldi kaasas.... aga kui kaas samas asendis tagasi panna, peaks vana tihend ka toimima või kuidas?????? leegitorusid mina küll õlifiltri vahetuse jaoks maha kiskuma ei hakkaks . üle värvida annab seda ka mootori küljes olles,kuid kas see omab mingit primaarset tähtsust.
aga küsimus ikkagi minu jaoks endiselt õhus- kas siis poolsünt ikkagi sobib mootorile, mis oma 10 000 pööret jookseb? ja kas siis valvoline, mobil, catrol või liqui-moly?
Kasutaja avatar

Teema algataja
dan33
Postitusi: 56
Liitunud: 26 Dets 2006, 00:45
Tsikkel: SLR650/ST1100/TDM850/TDM900..
Asukoht: haapsalu

Lugemata postitus Postitas dan33 »

Mul oli lausa kaks erinevat tihendit kaasas.
FZS 600,XVS1100
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”