suzuki GS500e hooldus
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
ah võta neeme juurest www.streetmoto.ee vana hea castrol 125 eeq liiter ja tal peaks filter ka olemas olema miski sota kanti. Siis keerad ratta mootori õlikorgi maha, alt punn lahti (see kukub enivei sinna kanistrisse kuhu sa vana õli lased ja pärast kirud ja vannud), siis lased selle vana mäsla seest välja ja voila..alumine punn tagasi, uus filter ette (gs500-l peaks olema mootorisisene filter ehk vahetad aint elemendi) ja kallad norm +250 ml õli sisse see viimane on filtrijagu. Siis keerad ülemise punni kinni ja anna kuuma. vsjoo - asi võtab ca 15 minti
Telefon 56681119
lisavarustuseks GSR600
lisavarustuseks GSR600
kuid filtrikaane poltidega tasub väga ettevaatlik olla, need on ikka üsna õrnakesed. lisaks parema juurdepääsu saamiseks võid summuti koos kollektoriga maha võtta. mäletamist mööda oli nii palju mugavam selle filtriga tegeleda. ja samas kui summuti maas, saad kollektori üle värvida, gs500'l kipub see üsna kiiresti rooste minema.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
lasin ramost gs500 õlifiltri tuua - mingit tihendit polnud ei filtri pakendis ega eraldi kaasas.... aga kui kaas samas asendis tagasi panna, peaks vana tihend ka toimima või kuidas?????? leegitorusid mina küll õlifiltri vahetuse jaoks maha kiskuma ei hakkaks . üle värvida annab seda ka mootori küljes olles,kuid kas see omab mingit primaarset tähtsust.
aga küsimus ikkagi minu jaoks endiselt õhus- kas siis poolsünt ikkagi sobib mootorile, mis oma 10 000 pööret jookseb? ja kas siis valvoline, mobil, catrol või liqui-moly?
aga küsimus ikkagi minu jaoks endiselt õhus- kas siis poolsünt ikkagi sobib mootorile, mis oma 10 000 pööret jookseb? ja kas siis valvoline, mobil, catrol või liqui-moly?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.