2. leht 2-st

Postitatud: 26 Apr 2007, 09:55
Postitas Piipz
kui sa ikkagi otsustad sportsumpside kasuks, siis jäävad sul ka originaalid alles. sv1000-l on need väga lihtsasti vahetatavad, saad enne ülevaatust peale visata ;) ja igas punktis ei kotita ka, põhikoht, kus hääle pärast nokitakse, on tulika ülevaatus.

Postitatud: 26 Apr 2007, 13:15
Postitas bash
Märt78 kirjutas:
sai endale sv1000 soetatud. Küsimus selline, kuna sportsumpsid on kallid ning väidetavalt võivad ülevaatuspunktis probeemiks osutuda, kas on ehk kudagi võimalik originaalsumpast mõnusamat soundi kõtte saada?
Oleneb püti ehitusest. Kui lihtsalt 1 kurv seal sees näiteks on, siis võid algul peenikese terava toru läbi lüüa sealt. Paned käima, vaatad kas oled rahul. Kui ei ole, võtad jämedama toru jne.

Kui aus olla siis endal sai nii tehtud, kuigi sai sportpütt "Cobra" alla keritud, aga mingit sportpüti häält sealt küll ei tulnud. Peale "tjuunimist" läks hääl mahedamaks ikka ja ei ole nii "peenike" enam. Ja üsna kindlasti ta ei läind ka nii valjuks, et vanamuttide telekad otsad annaksid.

EDIT: Aga korraliku sportpüti vastu ei saa midagi ikka. Parimad hääle poolest on MINU arvates, IXIL, Jardine, Yoshimura ja Two Brothers Racing.

Postitatud: 26 Apr 2007, 22:29
Postitas Märt78
ega ei olegi plaan päris tühja toruga sõitma hakata, aga tonnine v-2 võiks veidi mõnusamat häält küll teha.

Postitatud: 25 Veebr 2008, 13:36
Postitas iPriit

Piiramisest rääkides, ega keegi taolistega kokkupuutnud ole? http://www.kess-tech.de/usa/index.php?cPath=2000_2001

Vahel maanteel või hommikul vara kodust startides oleks suhteliselt mugav neid kasutada.
Tekkis huvi, et äkki keegi on kasutanud või kokkupuutunud sellistega. On see vahe väga tuntav? Sealt otse heli sampleid kuulates on muidugi erinevus, kuid huvituks ka reaalsest hinnangust.
Priit


sumbuti [Motobot: õige on "summuti"]

Postitatud: 15 Mai 2008, 09:36
Postitas confident

Kui sumbutitest jutt, siis tekkis selline küsimus, et kas Yamaha FZR600 1994.aasta võib panna R6 2003 aasta sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] püti ja kas see sobib antud tsiklile ???


Postitatud: 15 Mai 2008, 09:44
Postitas pitbull

loodan väga et hullux ei minda selle detsibelli mõõtmisega....millex v2 kui häält pole :twisted:


Postitatud: 15 Mai 2008, 10:27
Postitas speedvana

peab ka ülevaatuse hetkeks hääled malbemaks tegema, kes teab mingit kiir ajutist lahendust?
vahtkumm ehk, muidugi nii, et pärast kätte saab. minut-paar mootori tööd ei tohiks ära tappa?


Postitatud: 15 Mai 2008, 10:39
Postitas piloot
speedvana kirjutas:

peab ka ülevaatuse hetkeks hääled malbemaks tegema, kes teab mingit kiir ajutist lahendust?
vahtkumm ehk, muidugi nii, et pärast kätte saab. minut-paar mootori tööd ei tohiks ära tappa?

Vahtkumm on küll hea mõte :lol: , pane sisselaskesse ka :twisted:


Postitatud: 15 Mai 2008, 12:37
Postitas kris.
iPriit kirjutas:

Piiramisest rääkides, ega keegi taolistega kokkupuutnud ole? http://www.kess-tech.de/usa/index.php?cPath=2000_2001
Vahel maanteel või hommikul vara kodust startides oleks suhteliselt mugav neid kasutada.
Tekkis huvi, et äkki keegi on kasutanud või kokkupuutunud sellistega. On see vahe väga tuntav? Sealt otse heli sampleid kuulates on muidugi erinevus, kuid huvituks ka reaalsest hinnangust.
Priit

Meil klubis on ühel HD-l sellised (firmaga võin eksida aga vsit oli kess-tech). Väga lahedad asjad. Kui eelarve kannatab siis julgen soovitada. Vali on piisavalt vali et tähelepanu vajadus ära rahuldada 8) . Kui siibrid kinni peab normidele vastama.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light


Postitatud: 15 Mai 2008, 12:47
Postitas kornholio