125 mootor, vähe kiirust ?!
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Meie pere 125-ne oli oma viimase 10kmh suhtes pirtsakas klapivahede, nukkvõlli keti pingsuse ja õhufiltri seisukorra suhtes.
Klapivahed peavad paigas olema, nukakett ei tohi liiga pingule venitatud olla, aga loomulikult ka mitte lõtv ja õhufiltrit peaks lisaks kloppimisele ka vahetama aeg-ajalt. Hooldused on ikka ilusti regulaarselt tehtud?
Eks kulumine teeb ka muidugi oma töö, aga kõigepealt vaata, et kõik oleks tip-top reguleeritud, puhas ja korras. Pakun, et mingi 110 võiks ikka minna, üle selle on tuliuued, erandid või spidovigased need 125-sed 4t cruiserid.
Klapivahed peavad paigas olema, nukakett ei tohi liiga pingule venitatud olla, aga loomulikult ka mitte lõtv ja õhufiltrit peaks lisaks kloppimisele ka vahetama aeg-ajalt. Hooldused on ikka ilusti regulaarselt tehtud?
Eks kulumine teeb ka muidugi oma töö, aga kõigepealt vaata, et kõik oleks tip-top reguleeritud, puhas ja korras. Pakun, et mingi 110 võiks ikka minna, üle selle on tuliuued, erandid või spidovigased need 125-sed 4t cruiserid.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Ma arvan, et kui ta 100 kätte sellega saabki siis on juba väga hää...spinna kirjutas:Meie pere 125-ne oli oma viimase 10kmh suhtes pirtsakas klapivahede, nukkvõlli keti pingsuse ja õhufiltri seisukorra suhtes.
Klapivahed peavad paigas olema, nukakett ei tohi liiga pingule venitatud olla, aga loomulikult ka mitte lõtv ja õhufiltrit peaks lisaks kloppimisele ka vahetama aeg-ajalt. Hooldused on ikka ilusti regulaarselt tehtud?
Eks kulumine teeb ka muidugi oma töö, aga kõigepealt vaata, et kõik oleks tip-top reguleeritud, puhas ja korras. Pakun, et mingi 110 võiks ikka minna, üle selle on tuliuued, erandid või spidovigased need 125-sed 4t cruiserid.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Lõpuks ometi on keegi siia samasuguse probleemiga tulnud nagu minu Suzuki RG125-l on/oli.
Esimene asi mida soovitaks:Vaheta küünal ära(mine motopoodi ja nad annavad sulle kataloogi järgi õige küünla)Mina sain niimoodi peale ostmist lõppkiiruse 85-pealt 140 peale.Kui sellest ei piisa siis ole hea ja mine tsikli juurde ja ütle miks kurat pead sa 4 takti olema.
Kui sul alguses võimu piisavalt siis vaheta esi hammakas ära.Pane üks hammas suurem(mulle sobis Gaciva hammakas ideaalselt) ja niimoodi sain veel 5km lõppkiirusele juurde.Kui tunned ,et lihtsalt algusest lõpuni ühelgil pöördel jõudu õieti pole siis on vaja ikka kolb vahetada.
Ärge hammustage kui midagi valesti kirjutasin.
Esimene asi mida soovitaks:Vaheta küünal ära(mine motopoodi ja nad annavad sulle kataloogi järgi õige küünla)Mina sain niimoodi peale ostmist lõppkiiruse 85-pealt 140 peale.Kui sellest ei piisa siis ole hea ja mine tsikli juurde ja ütle miks kurat pead sa 4 takti olema.
Kui sul alguses võimu piisavalt siis vaheta esi hammakas ära.Pane üks hammas suurem(mulle sobis Gaciva hammakas ideaalselt) ja niimoodi sain veel 5km lõppkiirusele juurde.Kui tunned ,et lihtsalt algusest lõpuni ühelgil pöördel jõudu õieti pole siis on vaja ikka kolb vahetada.
Ärge hammustage kui midagi valesti kirjutasin.
tead 125 pole just parim mida näppida niisama. 125 4 t on kapriised masinad.
Tahad kiiremini ja jõudu - osta suurema kubatuuriga ratas!
Kui mitte siis arvesta juba ka seda et nö. põlveotsas midagi juurde ei saa.
Vast niipalju et asjad ühtlasemalt kokku töötaksid.
Kas süütepool ja küünlajuhe ühtivad, kas küünal on hea, klaüivahed õiged, kompressioon normis, rehvis õige rõhk, sisselaske ava suurus ja filtri läbilaske võime.
125 4t cdi mootorid on üsna kapriised eriti kui peal on kiirenduspumbaga karburaator. nii kui vähe mööda on regullitud kiirenduspumba kruvi siis köhib verd või loivab....
Tean omast käest öelda näiteks Jawa travel -sel samuti 125 4t cdi mootor peal ja peale 2000 sissesõitu on piisavalt jõudu 100-110 ja kulgeb edasi 120 `ni.
Võimalus on et lased kelelgi nö. tuunida -(plät on sõna ) kuid sellejaoks nuputa välja igasugu avamis ja sulgemis nurkasi ja siis peab seda veel teostama.... - osta võimsam ratas!
...
osta võimsam tsikkkkkkkel!
Tahad kiiremini ja jõudu - osta suurema kubatuuriga ratas!
Kui mitte siis arvesta juba ka seda et nö. põlveotsas midagi juurde ei saa.
Vast niipalju et asjad ühtlasemalt kokku töötaksid.
Kas süütepool ja küünlajuhe ühtivad, kas küünal on hea, klaüivahed õiged, kompressioon normis, rehvis õige rõhk, sisselaske ava suurus ja filtri läbilaske võime.
125 4t cdi mootorid on üsna kapriised eriti kui peal on kiirenduspumbaga karburaator. nii kui vähe mööda on regullitud kiirenduspumba kruvi siis köhib verd või loivab....

Tean omast käest öelda näiteks Jawa travel -sel samuti 125 4t cdi mootor peal ja peale 2000 sissesõitu on piisavalt jõudu 100-110 ja kulgeb edasi 120 `ni.
Võimalus on et lased kelelgi nö. tuunida -(plät on sõna ) kuid sellejaoks nuputa välja igasugu avamis ja sulgemis nurkasi ja siis peab seda veel teostama.... - osta võimsam ratas!
...

Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!

VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!

56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
Julm kui sõidad spido järgi 90`ga kuid autosid jääb unnikus teepeal ette417 kirjutas:eelkõige tasuks spidot kontrollida

Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!

VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!

56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
kui käimakastilt võetud spido siis võib jah minna mõne mehe 125 spido järgi oluliselt rohkem kui teise origimaal ( ala eelmine omanik vahetas esihammaka je jättis targu mainimata)JohnDoe kirjutas:Julm kui sõidad spido järgi 90`ga kuid autosid jääb unnikus teepeal ette417 kirjutas:eelkõige tasuks spidot kontrollidaIRW
endal valetab mul spido allapoole vale mõõduga esirehvi pärast ja pidevalt imestasin et mis need autod munevad
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Tegelikult on suht mõttetud need ütlused, et osta omale suurem ratas jne. Ma olen väga kindel, et kõik 125cc tsiklimehed ostaksid omale 600cc või enama ratta kui vähegi seadus lubaks ja raha oleks, aga niikaua, kuni ei ole see võimalik on väga loomulik, et inimesed tahavad maanteel teistega koos 100 ja 110 km/h sõita, mitte traktoriga võidu lasta.
Teemast siis nii palju, et vaheta elementaarsed asjad ära(küünal, õhufilter) ja siis kui on jõudu vähe/palju mine hammakate kallale.
Teemast siis nii palju, et vaheta elementaarsed asjad ära(küünal, õhufilter) ja siis kui on jõudu vähe/palju mine hammakate kallale.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
ehh - läks norimiseks aga miks ka mitte - joelum edaspidi ei istu oma suksu seljas kui füssa/mata tund käimas on...
joelum teeb oma targa koolitatud peaga nüüd edaspidi nii:
a) ei kuula harimatuid bljaagutajaid kes ütlevad, et ülekandearv suhtub 1:3-le E:T vaid teab, et see hoopis tagumise jagamine esimesega = ülekandearv Eelnimetatud arvu suurenedes saab jõulisema ülekande kuni ideaalis tema vajadustes kasutab ratas ära kogu oma võimekuse. Mida väiksema võimsusega ratas seda olulisema kaaluga see teema ka on.
Pljaagutajatele teadmiseks, et saate oma kirvega kui jätkate - olenemata kubatuurist jäävad enamlevinud tsiklite ülekandearvud vahemikku 2,500-4,000 ja jälgimise all peetakse 3 kohta peale koma... keskmine siis 2,5+4/2 ja ma võrdluseks võtsin jäigastununud tillu 10cm, t*** 30cm ja kus alla 10 on out ja üle 30 yak = 10+30/2 ok - sealt saab valusa matemaatika mille, nii jämeda kui seda teie pakutava ülekandesuhte 1:3 võrdluse eksimuse amplituudis ilmselt enam keegi olla ei taha...
Teises võimalikus versioonis kui ratta võimsus eri kiirustel oluliselt muutub, saab koolis korralikult haritud joelulm kohe aru, et tema rattal on toitesüsteemi rike - max vääne toimib väiksematel kiirustel (1-2-3...vb4 käiguni), edasi ära kadudes on ilmselgeks toiteveaks segu vaesus - eriti kui rattal on ram-air direct... kui mitte siis joelulm teab kuidas seda gaasikäitlusega tuvastada - pool ja põhjagaas ei muuda: edasi on mõtlev asjast huvitatud inimene suuteline ise minema, eriti loll võib küsida ES - ole mureta, keegi ei saa teada;)
võiks edasi pajatada aga kell palju ja poed juba kinni...

joelum teeb oma targa koolitatud peaga nüüd edaspidi nii:
a) ei kuula harimatuid bljaagutajaid kes ütlevad, et ülekandearv suhtub 1:3-le E:T vaid teab, et see hoopis tagumise jagamine esimesega = ülekandearv Eelnimetatud arvu suurenedes saab jõulisema ülekande kuni ideaalis tema vajadustes kasutab ratas ära kogu oma võimekuse. Mida väiksema võimsusega ratas seda olulisema kaaluga see teema ka on.
Pljaagutajatele teadmiseks, et saate oma kirvega kui jätkate - olenemata kubatuurist jäävad enamlevinud tsiklite ülekandearvud vahemikku 2,500-4,000 ja jälgimise all peetakse 3 kohta peale koma... keskmine siis 2,5+4/2 ja ma võrdluseks võtsin jäigastununud tillu 10cm, t*** 30cm ja kus alla 10 on out ja üle 30 yak = 10+30/2 ok - sealt saab valusa matemaatika mille, nii jämeda kui seda teie pakutava ülekandesuhte 1:3 võrdluse eksimuse amplituudis ilmselt enam keegi olla ei taha...

võiks edasi pajatada aga kell palju ja poed juba kinni...