Postitatud: 11 Okt 2006, 10:07
Jah, seletage ka mulle kui rumalale inimesele, et milleks on libisev sidur hea ja mis moodi ta toimib... Oleks tore oma teadmisi pisut täiendada:)
Libisev sidur ei lase tagaratast blokki minna kui suure kiiruse pealt käike alla vahetad ning mootoriga pidurdad. Varem pidi seda pidurdusjõudu kas õrna gaasi või siduriga leevendama - enam mitte.davidsoniharald kirjutas:Jah, seletage ka mulle kui rumalale inimesele, et milleks on libisev sidur hea ja mis moodi ta toimib... Oleks tore oma teadmisi pisut täiendada:)
Tegelikult nac ekslik arusaam. Kui ikka suurelt kiiruselt maha pidurdad ja samal ajal käike ilma vahegaasita alla lappad, on väike käbla väga nõenäoline. Ükski avanev sidur ei päästa oma lollusest.madone kirjutas:Libisev sidur ei lase tagaratast blokki minna kui suure kiiruse pealt käike alla vahetad ning mootoriga pidurdad. Varem pidi seda pidurdusjõudu kas õrna gaasi või siduriga leevendama - enam mitte.
Selge, et libisevast sidurist peaks abi olema aga mulle justkui tundub, et motogp/superbike sõitjad kasutavad vahegaasi -- järelikult on vaja. Või ma eksin? Kurvis nagunii käiku ei vahetata.Suzumen kirjutas:Oled sa kunagi libiseva siduriga sõitnud, et tead rääkida???harrastaja kirjutas:Tegelikult nac ekslik arusaam. Kui ikka suurelt kiiruselt maha pidurdad ja samal ajal käike ilma vahegaasita alla lappad, on väike käbla väga nõenäoline. Ükski avanev sidur ei päästa oma lollusest.![]()
Tegelikult isegi korraliku kummiga ei võta märja asfaldi peal ratast ringi kui käike alla lappad. Seda ei tasu loomulikult proovida kurvis olles.
stonefree kirjutas:Selge, et libisevast sidurist peaks abi olema aga mulle justkui tundub, et motogp/superbike sõitjad kasutavad vahegaasi -- järelikult on vaja. Või ma eksin? Kurvis nagunii käiku ei vahetata.Suzumen kirjutas:Oled sa kunagi libiseva siduriga sõitnud, et tead rääkida???harrastaja kirjutas:Tegelikult nac ekslik arusaam. Kui ikka suurelt kiiruselt maha pidurdad ja samal ajal käike ilma vahegaasita alla lappad, on väike käbla väga nõenäoline. Ükski avanev sidur ei päästa oma lollusest.![]()
Tegelikult isegi korraliku kummiga ei võta märja asfaldi peal ratast ringi kui käike alla lappad. Seda ei tasu loomulikult proovida kurvis olles.
Ma siiamaani teadsin, et MotoGP-st libisev sidur tuligi.Inz001 kirjutas:heh motogp siklid
need erinevad ikka stock pillidest väääääääga palju
ja kui ma ei eksi siis motogp siklitel pigem lukustuv sidur![]()
Olen küll. Kas ise ka oled?Suzumen kirjutas:Oled sa kunagi libiseva siduriga sõitnud, et tead rääkida???![]()
kusjuures vaatasin üle -- ei kasutata MotoGPs enam vahegaasi ja WSBKs paistis et kah mitte. Eksisin, vanematest videodest mäletasini.stonefree kirjutas:Selge, et libisevast sidurist peaks abi olema aga mulle justkui tundub, et motogp/superbike sõitjad kasutavad vahegaasi -- järelikult on vaja. Või ma eksin? Kurvis nagunii käiku ei vahetata.
Libisevat sidurit on vaja ringrajal sõites, mitte tänaval. Ja seal on teised küsimused päevakorras kui olla v omadaSteelrider kirjutas:Aga ehk oleks kasulik see kunst ära õppida, alati on parem rohkem olla kui omada.