sr50 ditech jätab vahele
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
no aga ma puhastasin vana küünla ära ja siis ikka jukerdas. olen umbes 50 km sõitnud aga uue küünlaga ple veel jukerdanud.aprilia sr 50 kirjutas:Mul oli samamoodi, aga mul tahmas jälle küünla ära. Ja seda ta tegi iga kolma päeva tagant. Kui sul ka hakkab nii tegema siis on pritsungi otsadoltc1100 kirjutas:küünal on vahetatud ja asi töötab praegu hästi. ngk cr9e küünla panin peale.
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
mis marki kuumema küünla ma siis panema pean. öelge mark.Mix kirjutas:Kas sul mitte liiga "külm" küünal pole? Pane "kuumem", sel parem isepuhastusvõime ja ei lase enesele nõge koguneda. Mis siis ajajooksul hakkab elektrit juhtima ja võimaldab kõrgepinge ülelööke mööda isolaatorit ja ilma sädet tekitamata.oltc1100 kirjutas:AIDAKE NOH!...
-
-
Praegusel jahedal aastajal võid tegelikult numbrivõrra veelgi kuumema küünla panna. Et kui tõesti originaal on "8", siis "seitse" võiks praegu olla küll... Ilmad on jahedamad, mootor soojeneb aeglasemalt ja samuti küünal... enne aga jõuab ta enesele juba miski saastakihi peale korjata. Kui sõitmiste hulka ei kuulu palju pikemaid täis- või üle keskmise gaasiga sõite, siis see küünal ei puhastugi korralikult vaid kasvatab enesele tasapisi nõge.
Samas on see sissepritsega aparaadi korral ikka veidi imelik ka. Olen justkui aru saanud, et doseeritakse seal ka mootorisseantavat õlikogust üsna täpselt niipalju, kui mootorile vaja ja ülejääki nõe tekitamiseks ei peaks väga jääma...
Kas kasutad mootoritootja poolt ettenähtud õli? Kui oled üle läinud näiteks mingile "kvaliteetsele" täis-sünt õlile (ja kindlasti pole sa siis õlidosaatorit muutunud vajadustele ümber seadistanud), siis võib sinu rolleri puhul olla tegemist näitega sellest, kuidas "liiga hea ei ole alati üldsegi hea". Mootor ei kasuta kvaliteetõli kõiki omadusi ära, raiskab lihtsalt teda ja tahmab ennast ülerause õli jääkidega... Noh see õlijutt on siiski ainult minupoole "spekulatsioon" ja ei pruugi tehniliselt päris tõene olla.
Samas on see sissepritsega aparaadi korral ikka veidi imelik ka. Olen justkui aru saanud, et doseeritakse seal ka mootorisseantavat õlikogust üsna täpselt niipalju, kui mootorile vaja ja ülejääki nõe tekitamiseks ei peaks väga jääma...

Kas kasutad mootoritootja poolt ettenähtud õli? Kui oled üle läinud näiteks mingile "kvaliteetsele" täis-sünt õlile (ja kindlasti pole sa siis õlidosaatorit muutunud vajadustele ümber seadistanud), siis võib sinu rolleri puhul olla tegemist näitega sellest, kuidas "liiga hea ei ole alati üldsegi hea". Mootor ei kasuta kvaliteetõli kõiki omadusi ära, raiskab lihtsalt teda ja tahmab ennast ülerause õli jääkidega... Noh see õlijutt on siiski ainult minupoole "spekulatsioon" ja ei pruugi tehniliselt päris tõene olla.
Viimati muutis Mix, 10 Okt 2006, 11:21, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
ma panin uue küünla ngk cr9e ja sellega sõitsin umbes 500 km ja haakas jukerdama jälleholma kirjutas:Kas uue küünla panid ikka originaali? NGK CPR8E on tehasesoovitus. Number 8 seal jadas tähendabki soojusarvu. NGK puhul mida väiksem number seda kuumem küünal. Usun, et tehase poolt etteantu peab(ks) töötama probleemideta.
see cpr8e siis originaal küünal sr 50 ditechil?
Google avita!oltc1100 kirjutas:on see cpr8e siis originaal küünal sr 50 ditechil?
Palju ei viitsinud aega kulutada, üks esimesi otsingutulemusi andis näiteks selle: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=2800
Või: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=1283
Soojusnäitaja ( "8" )on sama, erinevus varemnimetatust on ainult nüanssides.
Aga eks võid ju ise ka google't näppida...
-
-
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
praeguseks tänud. homma lähen vaatan seda küünalt poest ka.Mix kirjutas:Google avita!oltc1100 kirjutas:on see cpr8e siis originaal küünal sr 50 ditechil?
Palju ei viitsinud aega kulutada, üks esimesi otsingutulemusi andis näiteks selle: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=2800
Või: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=1283
Soojusnäitaja ( "8" )on sama, erinevus varemnimetatust on ainult nüanssides.
Aga eks võid ju ise ka google't näppida...
-
-
Sügis on vahepeal kätte jõudnud. Õhutemperatuur on suvega võrreldes kakskümmend kraadi madalam, mootor soojeneb kauem, niiskus on teine jne...oltc1100 kirjutas:aga milles see probleem võib olla et gaasi annad siis ei lähe kohe pöördesse??
Sul sissepritsega mootor, muidu ütleks, et reguleeri karburaator sutsu rikkamale segule. Pritsungi regulli võimalustest ei tea ma aga mitte kottigi..
Mis õhufilter sul on? - originaal? Oled teda puhastanud? On ta korralikult paigas? Kui osutubki, et pritsungi "aju" ei pole kohanenud muutunud ilmastikule, siis - kas ta üldse ongi sul korras? Võimalik näiteks, et su varasemad hädad on ka osaliselt seotud mitte just perfektselt töötava sissepritsega...

-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
üks õhtu ajasin mootori korralikult soojaks ja siis töötas normaalselt. ta saaks nagu rikastatud küttesegu ja kui natuke aega tühikäigul masin töötab ja siis gaasi annad siis tekib see et ei lähe korralikult pöördesse.Mix kirjutas:Sügis on vahepeal kätte jõudnud. Õhutemperatuur on suvega võrreldes kakskümmend kraadi madalam, mootor soojeneb kauem, niiskus on teine jne...oltc1100 kirjutas:aga milles see probleem võib olla et gaasi annad siis ei lähe kohe pöördesse??
Sul sissepritsega mootor, muidu ütleks, et reguleeri karburaator sutsu rikkamale segule. Pritsungi regulli võimalustest ei tea ma aga mitte kottigi..
Mis õhufilter sul on? - originaal? Oled teda puhastanud? On ta korralikult paigas? Kui osutubki, et pritsungi "aju" ei pole kohanenud muutunud ilmastikule, siis - kas ta üldse ongi sul korras? Võimalik näiteks, et su varasemad hädad on ka osaliselt seotud mitte just perfektselt töötava sissepritsega...
aaa-hahhh!.. sedapidi saab kah olla tõesti, et kohapeal töötades kipub "täis tõmbama". 2t karburaatormootori puhul täiesti usutav ja pea-aegu et "normaalne" asi... sellest on tekkinud paljudel tsiklimeestel harjumus või vajadus kohapeal "gaasitada" sest muidu sureb kas mootor lõpuks liigrikkaks muutunud küttesegu tõttu välja või on mõnda aega lihtsalt jõuetu. Väikestel pööretel on silindri läbipuhumine väga halb ja sinna jääb palju jääke eelmisest töötaktist, jäävad ka ülearused õlipiisad ja neid koguneb viletsa läbipuhumise tõttu juurdegi, halveneb ka täitumine uue värske tööseguga. Töötemperatuur normaalseks isepuhastumiseks on liiga madal ja küünal tahmub kuni riknemiseni. Lõpuks gaasi andes võib tõesti võtta veidi aega, enne kui mootor end "puhtaks köhib" ja jälle täie võimsusega töötada jaksab. Ajust juhitud sissepritse peaks küll veidi leevendama madalast tühikäigust tekkinud probleeme, kuid kõigi loodusseaduste vastu ei aita seegi.oltc1100 kirjutas:...üks õhtu ajasin mootori korralikult soojaks ja siis töötas normaalselt. ta saaks nagu rikastatud küttesegu ja kui natuke aega tühikäigul masin töötab ja siis gaasi annad siis tekib see et ei lähe korralikult pöördesse.
Ei oska enam muud soovitada, kui et ära siis lase nii kaua kohapeal tühjalt töötada või reguleeri tühikäik veidi kõrgemaks. Ka mootori soojendamiseks pole teda tarvis üüratult kaua lasta kohapeal käia (ja iseendasse tahma toota!) - kui juba gaasile normaalselt ja erksalt reageerib, siis võid kerge koormusega ja sujuvalt juba ka sõita.
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
aga kui mõned ajad tagasi masin hästi veel töötas siis sellist asja ei olnudMix kirjutas:aaa-hahhh!.. sedapidi saab kah olla tõesti, et kohapeal töötades kipub "täis tõmbama". 2t karburaatormootori puhul täiesti usutav ja pea-aegu et "normaalne" asi... sellest on tekkinud paljudel tsiklimeestel harjumus või vajadus kohapeal "gaasitada" sest muidu sureb kas mootor lõpuks liigrikkaks muutunud küttesegu tõttu välja või on mõnda aega lihtsalt jõuetu. Väikestel pööretel on silindri läbipuhumine väga halb ja sinna jääb palju jääke eelmisest töötaktist, jäävad ka ülearused õlipiisad ja neid koguneb viletsa läbipuhumise tõttu juurdegi, halveneb ka täitumine uue värske tööseguga. Töötemperatuur normaalseks isepuhastumiseks on liiga madal ja küünal tahmub kuni riknemiseni. Lõpuks gaasi andes võib tõesti võtta veidi aega, enne kui mootor end "puhtaks köhib" ja jälle täie võimsusega töötada jaksab. Ajust juhitud sissepritse peaks küll veidi leevendama madalast tühikäigust tekkinud probleeme, kuid kõigi loodusseaduste vastu ei aita seegi.oltc1100 kirjutas:...üks õhtu ajasin mootori korralikult soojaks ja siis töötas normaalselt. ta saaks nagu rikastatud küttesegu ja kui natuke aega tühikäigul masin töötab ja siis gaasi annad siis tekib see et ei lähe korralikult pöördesse.
Ei oska enam muud soovitada, kui et ära siis lase nii kaua kohapeal tühjalt töötada või reguleeri tühikäik veidi kõrgemaks. Ka mootori soojendamiseks pole teda tarvis üüratult kaua lasta kohapeal käia (ja iseendasse tahma toota!) - kui juba gaasile normaalselt ja erksalt reageerib, siis võid kerge koormusega ja sujuvalt juba ka sõita.
Kuna olid need "mõned ajad tagasi"?... Kui palju aega siis? Suvel? Kuidas ta eelmisel sügisel samasuguste ilmaolude juures töötas? Kuipalju vahepeal kilomeetreid oled läbinud?oltc1100 kirjutas:aga kui mõned ajad tagasi masin hästi veel töötas siis sellist asja ei olnud
Võimalik ka, et vahepeal on ka mootor veidi kulunud, pihustid-värgid "kulunud" või mustunud või ummistunud või - mis iganes nendega juhtub.. (sorry, ma tõesti ei valda pritsungite teemat

-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
MA Alles see sügis ostsin selle masina. praeguseks on kuu aega vana. I nädalal sõitis ülihästi aga siis hakkas vahele jätma. siis ostsin cp9e küünla, sellega sõitis 2nädalat hästi ja hakkas vahele jätma. mingi nädal tagasi sain cpr8e küünla ja praeguseni on ka masin hästi sõitnud aga kui jaheda mootoriga gaasi annad siis ei lähe normaalselt pöördesse. aga kui mootor on soe siis töötab hästi. muideks cpr8e küünlaga on tõmme ka natuke parem.Mix kirjutas:oltc1100 kirjutas:Kuna olid need "mõned ajad tagasi"?... Kui palju aega siis? Suvel? Kuidas ta eelmisel sügisel samasuguste ilmaolude juures töötas? Kuipalju vahepeal kilomeetreid oled läbinud?aga kui mõned ajad tagasi masin hästi veel töötas siis sellist asja ei olnud
Võimalik ka, et vahepeal on ka mootor veidi kulunud, pihustid-värgid "kulunud" või mustunud või ummistunud või - mis iganes nendega juhtub.. (sorry, ma tõesti ei valda pritsungite teemat).

Siis on see aparaat üldse liiga vähe sõitnud sinu käes, et mingisugustki statistikat teha. Kuu aega tagasi oli ka ilmastik teine. Mootor sai ruttu soojaks ja sõitis hästi. Ise näed, et seda lõbu polnud sügise arenedes kauaks. Soojenemine võttis järjest kauem aega ja küünlad enam ei jõudnudki normaalse enesepuhastustemperatuurini. Pakun, et tõenäoliselt saad veel korra küünalt osta, kui tahad viimase võimaluseni (lume tulekuni) oma sõiduhooaega venitada. Muide! - kusagil ühes eelmistes postides soovitasin ka, et praegusel aastaajal võiks meie kliimas sellel suvesõidukil normist vähemalt ühe numbri võrra "kuumem" küünal olla - puhastub paremini ja tõrgub vähem.oltc1100 kirjutas:MA Alles see sügis ostsin selle masina. praeguseks on kuu aega vana.
Seda võid praegu normaalseks lugeda.....aga kui jaheda mootoriga gaasi annad siis ei lähe normaalselt pöördesse. aga kui mootor on soe siis töötab hästi.
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
mu käes on see masin sõitnud umbes 800 km.Mix kirjutas:Siis on see aparaat üldse liiga vähe sõitnud sinu käes, et mingisugustki statistikat teha. Kuu aega tagasi oli ka ilmastik teine. Mootor sai ruttu soojaks ja sõitis hästi. Ise näed, et seda lõbu polnud sügise arenedes kauaks. Soojenemine võttis järjest kauem aega ja küünlad enam ei jõudnudki normaalse enesepuhastustemperatuurini. Pakun, et tõenäoliselt saad veel korra küünalt osta, kui tahad viimase võimaluseni (lume tulekuni) oma sõiduhooaega venitada. Muide! - kusagil ühes eelmistes postides soovitasin ka, et praegusel aastaajal võiks meie kliimas sellel suvesõidukil normist vähemalt ühe numbri võrra "kuumem" küünal olla - puhastub paremini ja tõrgub vähem.oltc1100 kirjutas:MA Alles see sügis ostsin selle masina. praeguseks on kuu aega vana.Seda võid praegu normaalseks lugeda.....aga kui jaheda mootoriga gaasi annad siis ei lähe normaalselt pöördesse. aga kui mootor on soe siis töötab hästi.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kuu aega vana post:
Ertiti asjalik on veakirjelduses mainimata jätta, et sa väntvõlli vahetuse tõttu kogu mootori laiali lammutasid... muidugi, kui sul just kahte samasugust rollerit juhuslikult ei ole või sa bluffimisega ei tegele.oltc1100 kirjutas:aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad) . aga see projekt saab käesoleva nädalaga valmis
hälvik
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
mis sa paed mind lolliks? kui alguses kõik töötab ja mingi aeg hakkab jukerdama siis see ei ole selle viga et ma väntvõlli vahetasin. kui oleks midagi valesti pannud siis ei oleks ma masinat töölegi saanud. ja ma olen varem ka rollereid remontinud ja väntvõlle vahetanud. kui sa nii tark oled siis ütle parem mis viga võib olla, teistes teemades võtad sa küll teravalt sõna aga minu teemas hakkad mingit jura ajama. tähendab et sa ei tea sissepritsesüsteemist midagi.oldmoped kirjutas:Kuu aega vana post:Ertiti asjalik on veakirjelduses mainimata jätta, et sa väntvõlli vahetuse tõttu kogu mootori laiali lammutasid... muidugi, kui sul just kahte samasugust rollerit juhuslikult ei ole või sa bluffimisega ei tegele.oltc1100 kirjutas:aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad) . aga see projekt saab käesoleva nädalaga valmis
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
ja ma ei ole mingi bluffija ka. need detailid on minu rolleril küljes kui ei usu siis tule ja vaata.oldmoped kirjutas:Kuu aega vana post:Ertiti asjalik on veakirjelduses mainimata jätta, et sa väntvõlli vahetuse tõttu kogu mootori laiali lammutasid... muidugi, kui sul just kahte samasugust rollerit juhuslikult ei ole või sa bluffimisega ei tegele.oltc1100 kirjutas:aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad) . aga see projekt saab käesoleva nädalaga valmis
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Ära nüüd ärritu kohe. Kui vaadata vanu postitusi, siis nende järgi võtsid sa oma moootori lahti ja panid uuesti kokku kusagil 20-25 september. Antud teema vahelejätmise kohta on sul postitatud 27 september, ehk siis koheselt pele seda.oltc1100 kirjutas:kui alguses kõik töötab ja mingi aeg hakkab jukerdama siis see ei ole selle viga et ma väntvõlli vahetasin.
Sellest tulenevalt on suure tõenäosusega vea põhjus mootori kokkupaneku tagajärg - näiteks praak või vigastada saanud kaelustihend (võtab lisaõhku, millest aju mittemidagi ei tea, milletõttu on segu lahja ja ka siis kipub "paukuma"), mõni halba ühendust andev pistik, kannatada saanud pihusti jne jne.
hälvik
-
Teema algataja - Postitusi: 294
- Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
- Tsikkel: R6
- Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn
kui ma väntvõlli vahetasin siis ma panin uue tihendi komplekti. peale remonti töötas kõik perfektselt kiirendus oli hea, kiirus oli hea jne. aga kui olin umbes 200 km sõitnud siis hakkas vahepeal lambist vahele jätma ning vahel sõitis jälle hästi. siis panin uue küünla cp9e millega oli sama värk. nüüd on cpr8e küünal peal ja siiani on töödanud hästi ainult kui tühikäigul masin kaua aega on töödanud (u 5 min) siis kui gaasi annad ei lähe kohe pöördesse, see tuleb arvatavasti sellest et tühikäigul töötades annab palju bena peale ja kui gaasi annad siis tal läheb aega rohke bensiini põletamiseks.