sr50 ditech jätab vahele

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

aprilia sr 50
Postitusi: 187
Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm

Lugemata postitus Postitas aprilia sr 50 »

oltc1100 kirjutas:
küünal on vahetatud ja asi töötab praegu hästi. ngk cr9e küünla panin peale.
Mul oli samamoodi, aga mul tahmas jälle küünla ära. Ja seda ta tegi iga kolma päeva tagant. Kui sul ka hakkab nii tegema siis on pritsungi otsad
Kjataana

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

kui jukerdama jälle hakkab siis võtan silindri kaane maha ja puhastan tahmast ära.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

aprilia sr 50 kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
küünal on vahetatud ja asi töötab praegu hästi. ngk cr9e küünla panin peale.
Mul oli samamoodi, aga mul tahmas jälle küünla ära. Ja seda ta tegi iga kolma päeva tagant. Kui sul ka hakkab nii tegema siis on pritsungi otsad
no aga ma puhastasin vana küünla ära ja siis ikka jukerdas. olen umbes 50 km sõitnud aga uue küünlaga ple veel jukerdanud.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

NONII. KUI OLIN SÕITNUD UUE KÜÜNLAGA UMBES 500 KM SIIS HAKKAS MASIN JÄLLE VAHELE JÄTMA. PUHASTASIN KÜÜNLA ÄRA AGA ENAM EI HAKKA TÖÖLE KORRALIKULT. ÖELGE MIS VIGA MASINAL KÜLJES ON.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

AIDAKE NOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PALUN. MUL ON MÕISTUS JUBA OTSAS.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oltc1100 kirjutas:
AIDAKE NOH!...
Kas sul mitte liiga "külm" küünal pole? Pane "kuumem", sel parem isepuhastusvõime ja ei lase enesele nõge koguneda. Mis siis ajajooksul hakkab elektrit juhtima ja võimaldab kõrgepinge ülelööke mööda isolaatorit ja ilma sädet tekitamata.
-
-

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Mix kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
AIDAKE NOH!...
Kas sul mitte liiga "külm" küünal pole? Pane "kuumem", sel parem isepuhastusvõime ja ei lase enesele nõge koguneda. Mis siis ajajooksul hakkab elektrit juhtima ja võimaldab kõrgepinge ülelööke mööda isolaatorit ja ilma sädet tekitamata.
-
-
mis marki kuumema küünla ma siis panema pean. öelge mark.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kas uue küünla panid ikka originaali? NGK CPR8E on tehasesoovitus. Number 8 seal jadas tähendabki soojusarvu. NGK puhul mida väiksem number seda kuumem küünal. Usun, et tehase poolt etteantu peab(ks) töötama probleemideta.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Praegusel jahedal aastajal võid tegelikult numbrivõrra veelgi kuumema küünla panna. Et kui tõesti originaal on "8", siis "seitse" võiks praegu olla küll... Ilmad on jahedamad, mootor soojeneb aeglasemalt ja samuti küünal... enne aga jõuab ta enesele juba miski saastakihi peale korjata. Kui sõitmiste hulka ei kuulu palju pikemaid täis- või üle keskmise gaasiga sõite, siis see küünal ei puhastugi korralikult vaid kasvatab enesele tasapisi nõge.
Samas on see sissepritsega aparaadi korral ikka veidi imelik ka. Olen justkui aru saanud, et doseeritakse seal ka mootorisseantavat õlikogust üsna täpselt niipalju, kui mootorile vaja ja ülejääki nõe tekitamiseks ei peaks väga jääma... :roll:
Kas kasutad mootoritootja poolt ettenähtud õli? Kui oled üle läinud näiteks mingile "kvaliteetsele" täis-sünt õlile (ja kindlasti pole sa siis õlidosaatorit muutunud vajadustele ümber seadistanud), siis võib sinu rolleri puhul olla tegemist näitega sellest, kuidas "liiga hea ei ole alati üldsegi hea". Mootor ei kasuta kvaliteetõli kõiki omadusi ära, raiskab lihtsalt teda ja tahmab ennast ülerause õli jääkidega... Noh see õlijutt on siiski ainult minupoole "spekulatsioon" ja ei pruugi tehniliselt päris tõene olla.
Viimati muutis Mix, 10 Okt 2006, 11:21, muudetud 1 kord kokku.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

holma kirjutas:
Kas uue küünla panid ikka originaali? NGK CPR8E on tehasesoovitus. Number 8 seal jadas tähendabki soojusarvu. NGK puhul mida väiksem number seda kuumem küünal. Usun, et tehase poolt etteantu peab(ks) töötama probleemideta.
kas see NGK CPR8E on n.ö stock küünal aprilia sr 50 ditechil.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

holma kirjutas:
Kas uue küünla panid ikka originaali? NGK CPR8E on tehasesoovitus. Number 8 seal jadas tähendabki soojusarvu. NGK puhul mida väiksem number seda kuumem küünal. Usun, et tehase poolt etteantu peab(ks) töötama probleemideta.
ma panin uue küünla ngk cr9e ja sellega sõitsin umbes 500 km ja haakas jukerdama jälle
see cpr8e siis originaal küünal sr 50 ditechil?
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oltc1100 kirjutas:
on see cpr8e siis originaal küünal sr 50 ditechil?
Google avita!
Palju ei viitsinud aega kulutada, üks esimesi otsingutulemusi andis näiteks selle: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=2800
Või: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=1283
Soojusnäitaja ( "8" )on sama, erinevus varemnimetatust on ainult nüanssides.
Aga eks võid ju ise ka google't näppida...
-
-

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Mix kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
on see cpr8e siis originaal küünal sr 50 ditechil?
Google avita!
Palju ei viitsinud aega kulutada, üks esimesi otsingutulemusi andis näiteks selle: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=2800
Või: http://www.af1racing.com/store/Scripts/ ... oduct=1283
Soojusnäitaja ( "8" )on sama, erinevus varemnimetatust on ainult nüanssides.
Aga eks võid ju ise ka google't näppida...
-
-
praeguseks tänud. homma lähen vaatan seda küünalt poest ka.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

nüüd siis cpr8e küünal peal aga kui gaasi annad siis ei lähe eriti pöördesse aga kui pöördesse läheb siis sõidab masin nagu püssikuul.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

aga milles see probleem võib olla et gaasi annad siis ei lähe kohe pöördesse?? :?:
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oltc1100 kirjutas:
aga milles see probleem võib olla et gaasi annad siis ei lähe kohe pöördesse?? :?:
Sügis on vahepeal kätte jõudnud. Õhutemperatuur on suvega võrreldes kakskümmend kraadi madalam, mootor soojeneb kauem, niiskus on teine jne...
Sul sissepritsega mootor, muidu ütleks, et reguleeri karburaator sutsu rikkamale segule. Pritsungi regulli võimalustest ei tea ma aga mitte kottigi..
Mis õhufilter sul on? - originaal? Oled teda puhastanud? On ta korralikult paigas? Kui osutubki, et pritsungi "aju" ei pole kohanenud muutunud ilmastikule, siis - kas ta üldse ongi sul korras? Võimalik näiteks, et su varasemad hädad on ka osaliselt seotud mitte just perfektselt töötava sissepritsega... :roll:

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Mix kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
aga milles see probleem võib olla et gaasi annad siis ei lähe kohe pöördesse?? :?:
Sügis on vahepeal kätte jõudnud. Õhutemperatuur on suvega võrreldes kakskümmend kraadi madalam, mootor soojeneb kauem, niiskus on teine jne...
Sul sissepritsega mootor, muidu ütleks, et reguleeri karburaator sutsu rikkamale segule. Pritsungi regulli võimalustest ei tea ma aga mitte kottigi..
Mis õhufilter sul on? - originaal? Oled teda puhastanud? On ta korralikult paigas? Kui osutubki, et pritsungi "aju" ei pole kohanenud muutunud ilmastikule, siis - kas ta üldse ongi sul korras? Võimalik näiteks, et su varasemad hädad on ka osaliselt seotud mitte just perfektselt töötava sissepritsega... :roll:
üks õhtu ajasin mootori korralikult soojaks ja siis töötas normaalselt. ta saaks nagu rikastatud küttesegu ja kui natuke aega tühikäigul masin töötab ja siis gaasi annad siis tekib see et ei lähe korralikult pöördesse.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

õhufilter peaks orig. olema. ise olen seda korra sel sügisel puhastanud(pesin bensiinis puhtaks). aga kas aprilial pihusti otsa saab ka vahetada ja mis ta hind on (kui on võimalik osta)
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oltc1100 kirjutas:
...üks õhtu ajasin mootori korralikult soojaks ja siis töötas normaalselt. ta saaks nagu rikastatud küttesegu ja kui natuke aega tühikäigul masin töötab ja siis gaasi annad siis tekib see et ei lähe korralikult pöördesse.
aaa-hahhh!.. sedapidi saab kah olla tõesti, et kohapeal töötades kipub "täis tõmbama". 2t karburaatormootori puhul täiesti usutav ja pea-aegu et "normaalne" asi... sellest on tekkinud paljudel tsiklimeestel harjumus või vajadus kohapeal "gaasitada" sest muidu sureb kas mootor lõpuks liigrikkaks muutunud küttesegu tõttu välja või on mõnda aega lihtsalt jõuetu. Väikestel pööretel on silindri läbipuhumine väga halb ja sinna jääb palju jääke eelmisest töötaktist, jäävad ka ülearused õlipiisad ja neid koguneb viletsa läbipuhumise tõttu juurdegi, halveneb ka täitumine uue värske tööseguga. Töötemperatuur normaalseks isepuhastumiseks on liiga madal ja küünal tahmub kuni riknemiseni. Lõpuks gaasi andes võib tõesti võtta veidi aega, enne kui mootor end "puhtaks köhib" ja jälle täie võimsusega töötada jaksab. Ajust juhitud sissepritse peaks küll veidi leevendama madalast tühikäigust tekkinud probleeme, kuid kõigi loodusseaduste vastu ei aita seegi.
Ei oska enam muud soovitada, kui et ära siis lase nii kaua kohapeal tühjalt töötada või reguleeri tühikäik veidi kõrgemaks. Ka mootori soojendamiseks pole teda tarvis üüratult kaua lasta kohapeal käia (ja iseendasse tahma toota!) - kui juba gaasile normaalselt ja erksalt reageerib, siis võid kerge koormusega ja sujuvalt juba ka sõita.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Mix kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
...üks õhtu ajasin mootori korralikult soojaks ja siis töötas normaalselt. ta saaks nagu rikastatud küttesegu ja kui natuke aega tühikäigul masin töötab ja siis gaasi annad siis tekib see et ei lähe korralikult pöördesse.
aaa-hahhh!.. sedapidi saab kah olla tõesti, et kohapeal töötades kipub "täis tõmbama". 2t karburaatormootori puhul täiesti usutav ja pea-aegu et "normaalne" asi... sellest on tekkinud paljudel tsiklimeestel harjumus või vajadus kohapeal "gaasitada" sest muidu sureb kas mootor lõpuks liigrikkaks muutunud küttesegu tõttu välja või on mõnda aega lihtsalt jõuetu. Väikestel pööretel on silindri läbipuhumine väga halb ja sinna jääb palju jääke eelmisest töötaktist, jäävad ka ülearused õlipiisad ja neid koguneb viletsa läbipuhumise tõttu juurdegi, halveneb ka täitumine uue värske tööseguga. Töötemperatuur normaalseks isepuhastumiseks on liiga madal ja küünal tahmub kuni riknemiseni. Lõpuks gaasi andes võib tõesti võtta veidi aega, enne kui mootor end "puhtaks köhib" ja jälle täie võimsusega töötada jaksab. Ajust juhitud sissepritse peaks küll veidi leevendama madalast tühikäigust tekkinud probleeme, kuid kõigi loodusseaduste vastu ei aita seegi.
Ei oska enam muud soovitada, kui et ära siis lase nii kaua kohapeal tühjalt töötada või reguleeri tühikäik veidi kõrgemaks. Ka mootori soojendamiseks pole teda tarvis üüratult kaua lasta kohapeal käia (ja iseendasse tahma toota!) - kui juba gaasile normaalselt ja erksalt reageerib, siis võid kerge koormusega ja sujuvalt juba ka sõita.
aga kui mõned ajad tagasi masin hästi veel töötas siis sellist asja ei olnud
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oltc1100 kirjutas:
aga kui mõned ajad tagasi masin hästi veel töötas siis sellist asja ei olnud
Kuna olid need "mõned ajad tagasi"?... Kui palju aega siis? Suvel? Kuidas ta eelmisel sügisel samasuguste ilmaolude juures töötas? Kuipalju vahepeal kilomeetreid oled läbinud?
Võimalik ka, et vahepeal on ka mootor veidi kulunud, pihustid-värgid "kulunud" või mustunud või ummistunud või - mis iganes nendega juhtub.. (sorry, ma tõesti ei valda pritsungite teemat :oops: ).

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Mix kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
aga kui mõned ajad tagasi masin hästi veel töötas siis sellist asja ei olnud
Kuna olid need "mõned ajad tagasi"?... Kui palju aega siis? Suvel? Kuidas ta eelmisel sügisel samasuguste ilmaolude juures töötas? Kuipalju vahepeal kilomeetreid oled läbinud?
Võimalik ka, et vahepeal on ka mootor veidi kulunud, pihustid-värgid "kulunud" või mustunud või ummistunud või - mis iganes nendega juhtub.. (sorry, ma tõesti ei valda pritsungite teemat :oops: ).
MA Alles see sügis ostsin selle masina. praeguseks on kuu aega vana. I nädalal sõitis ülihästi aga siis hakkas vahele jätma. siis ostsin cp9e küünla, sellega sõitis 2nädalat hästi ja hakkas vahele jätma. mingi nädal tagasi sain cpr8e küünla ja praeguseni on ka masin hästi sõitnud aga kui jaheda mootoriga gaasi annad siis ei lähe normaalselt pöördesse. aga kui mootor on soe siis töötab hästi. muideks cpr8e küünlaga on tõmme ka natuke parem. :D
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

oltc1100 kirjutas:
MA Alles see sügis ostsin selle masina. praeguseks on kuu aega vana.
Siis on see aparaat üldse liiga vähe sõitnud sinu käes, et mingisugustki statistikat teha. Kuu aega tagasi oli ka ilmastik teine. Mootor sai ruttu soojaks ja sõitis hästi. Ise näed, et seda lõbu polnud sügise arenedes kauaks. Soojenemine võttis järjest kauem aega ja küünlad enam ei jõudnudki normaalse enesepuhastustemperatuurini. Pakun, et tõenäoliselt saad veel korra küünalt osta, kui tahad viimase võimaluseni (lume tulekuni) oma sõiduhooaega venitada. Muide! - kusagil ühes eelmistes postides soovitasin ka, et praegusel aastaajal võiks meie kliimas sellel suvesõidukil normist vähemalt ühe numbri võrra "kuumem" küünal olla - puhastub paremini ja tõrgub vähem.
....aga kui jaheda mootoriga gaasi annad siis ei lähe normaalselt pöördesse. aga kui mootor on soe siis töötab hästi.
Seda võid praegu normaalseks lugeda.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

Mix kirjutas:
oltc1100 kirjutas:
MA Alles see sügis ostsin selle masina. praeguseks on kuu aega vana.
Siis on see aparaat üldse liiga vähe sõitnud sinu käes, et mingisugustki statistikat teha. Kuu aega tagasi oli ka ilmastik teine. Mootor sai ruttu soojaks ja sõitis hästi. Ise näed, et seda lõbu polnud sügise arenedes kauaks. Soojenemine võttis järjest kauem aega ja küünlad enam ei jõudnudki normaalse enesepuhastustemperatuurini. Pakun, et tõenäoliselt saad veel korra küünalt osta, kui tahad viimase võimaluseni (lume tulekuni) oma sõiduhooaega venitada. Muide! - kusagil ühes eelmistes postides soovitasin ka, et praegusel aastaajal võiks meie kliimas sellel suvesõidukil normist vähemalt ühe numbri võrra "kuumem" küünal olla - puhastub paremini ja tõrgub vähem.
....aga kui jaheda mootoriga gaasi annad siis ei lähe normaalselt pöördesse. aga kui mootor on soe siis töötab hästi.
Seda võid praegu normaalseks lugeda.
mu käes on see masin sõitnud umbes 800 km.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Kuu aega vana post:
oltc1100 kirjutas:
aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad) . aga see projekt saab käesoleva nädalaga valmis
Ertiti asjalik on veakirjelduses mainimata jätta, et sa väntvõlli vahetuse tõttu kogu mootori laiali lammutasid... muidugi, kui sul just kahte samasugust rollerit juhuslikult ei ole või sa bluffimisega ei tegele.
hälvik

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

oldmoped kirjutas:
Kuu aega vana post:
oltc1100 kirjutas:
aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad) . aga see projekt saab käesoleva nädalaga valmis
Ertiti asjalik on veakirjelduses mainimata jätta, et sa väntvõlli vahetuse tõttu kogu mootori laiali lammutasid... muidugi, kui sul just kahte samasugust rollerit juhuslikult ei ole või sa bluffimisega ei tegele.
mis sa paed mind lolliks? kui alguses kõik töötab ja mingi aeg hakkab jukerdama siis see ei ole selle viga et ma väntvõlli vahetasin. kui oleks midagi valesti pannud siis ei oleks ma masinat töölegi saanud. ja ma olen varem ka rollereid remontinud ja väntvõlle vahetanud. kui sa nii tark oled siis ütle parem mis viga võib olla, teistes teemades võtad sa küll teravalt sõna aga minu teemas hakkad mingit jura ajama. tähendab et sa ei tea sissepritsesüsteemist midagi.

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

oldmoped kirjutas:
Kuu aega vana post:
oltc1100 kirjutas:
aprilia sr 50 ditech´ile panen bgm racing väntvõlli(vanal väntvõllil olid variaatori poolel nuudid maas), polini speedcontrol variaatori(see annab umbes 15 km/h kiirust juurde), malossi sidurivedrud(vanad vedrud on välja veninud) ja kõige lõpuks ilusad sinised läikivad piduriheeblid(eelmised olid koledad) . aga see projekt saab käesoleva nädalaga valmis
Ertiti asjalik on veakirjelduses mainimata jätta, et sa väntvõlli vahetuse tõttu kogu mootori laiali lammutasid... muidugi, kui sul just kahte samasugust rollerit juhuslikult ei ole või sa bluffimisega ei tegele.
ja ma ei ole mingi bluffija ka. need detailid on minu rolleril küljes kui ei usu siis tule ja vaata.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

oltc1100 kirjutas:
kui alguses kõik töötab ja mingi aeg hakkab jukerdama siis see ei ole selle viga et ma väntvõlli vahetasin.
Ära nüüd ärritu kohe. Kui vaadata vanu postitusi, siis nende järgi võtsid sa oma moootori lahti ja panid uuesti kokku kusagil 20-25 september. Antud teema vahelejätmise kohta on sul postitatud 27 september, ehk siis koheselt pele seda.
Sellest tulenevalt on suure tõenäosusega vea põhjus mootori kokkupaneku tagajärg - näiteks praak või vigastada saanud kaelustihend (võtab lisaõhku, millest aju mittemidagi ei tea, milletõttu on segu lahja ja ka siis kipub "paukuma"), mõni halba ühendust andev pistik, kannatada saanud pihusti jne jne.
hälvik

Teema algataja
oltc1100
Postitusi: 294
Liitunud: 19 Mai 2004, 14:07
Tsikkel: R6
Asukoht: Võru/Tartu/Tallinn

Lugemata postitus Postitas oltc1100 »

kui ma väntvõlli vahetasin siis ma panin uue tihendi komplekti. peale remonti töötas kõik perfektselt kiirendus oli hea, kiirus oli hea jne. aga kui olin umbes 200 km sõitnud siis hakkas vahepeal lambist vahele jätma ning vahel sõitis jälle hästi. siis panin uue küünla cp9e millega oli sama värk. nüüd on cpr8e küünal peal ja siiani on töödanud hästi ainult kui tühikäigul masin kaua aega on töödanud (u 5 min) siis kui gaasi annad ei lähe kohe pöördesse, see tuleb arvatavasti sellest et tühikäigul töötades annab palju bena peale ja kui gaasi annad siis tal läheb aega rohke bensiini põletamiseks.
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

OT: Mul ditechil on selline asi, annan koha peal tuure siis jäävad nagu tühikäigupöörded suht kõrgele, natuke seisab siis rahuneb maha. on see tingitud ilmas?
DiTech :ner:
Pilt
Suletud

Mine “Rollerid”