Cpi Tuunimis alustus
Moderaator: Moded
metral kit hand made sumps 3k dellorto 17.5mm 2k 75 tüüs tnt vario 1.2k ja 98 1l 16 eek ja oledgi oma cpi peaaegu t2iesti 2ra tuuninud naq mina eelmine aasta 75km/h l2ks v2lja ja kiirendus oli neist faking techniggadest kordades parem....
			
			
									
						derbi senda drd limited 
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane /cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
						BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane
 /cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efikas kellelgil on pilte või siis oskab kirjeldada hästet kuss see nõel on mida kõik käsevad ülesse tõsta ja mis siis saab kui liiga palju tõstad või langetad mida see kaasa toob ja mda ta mootorile teeb
ja veel et mis see kummilotu on õhufiltri juures kas kellelgil on pilti peaks kah ära võtma aga m´illisena too välja näeb
			
			
									
						ja veel et mis see kummilotu on õhufiltri juures kas kellelgil on pilti peaks kah ära võtma aga m´illisena too välja näeb
NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
						- 
				
Kirs
 
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Tegelikult spetstõmmitsatega, suruõhutrelliga, või siis käepäraste vahenditega(võid vigastada detaile) Variaatorimutri lahtisaamisest on räägitud siin ennegi. Üks näide kahh: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... tter#71241brooker kirjutas:millega saab seda vario pesa lahti teha? seda mutrit keerates käib ju ratas ringi :S
Irw ma sain enda oma küll surveõhu trelliga lahti aga kini keerasin ka algul surveõhtu trelliga a siis keeras mutril vindi maha... treisin sinna siis uue... ja kinni keerates panin liimi vahele ja hoidins tagupidureid peal ja keerasin käsitsi kinnibrooker kirjutas:Mul kh siis tekkis kysimus ,et kas kellegil on pilti või õpetax, kuidas sinna sidurivedrudeni pääseda või kus need asuvad? ja millega saab seda vario pesa lahti teha? seda mutrit keerates käib ju ratas ringi :S

- 
				Sarge
 
- 
				
non-smoking
 
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Seal ongi ju ainult üks kummitoru kust õhufiltrisse õhk sisse tuleb!!Sarge kirjutas:Kas keegi saaks mingi pildi ülesse lasta millist eemaldada. Ma arvan, et ma tean, aga ei ole kindel.non-smoking kirjutas:2. Pane suurem düüs (70-ne) 45 kr ja eemalda õhufiltrilt see kummitoru kust õhk filtrisse sisse tuleb. Ise tehtav
Tänud ette.

Kummitoru, mida eemaldada näeb välja: toru mille ots keerab otsast 90 kraadi, seal on avavus, mis on u. väikse sõrme suurune! Paikneb täpselt õhufiltri ja karburaatori ühendustoru kõrval.
Uutel CPi ja keewaydel(arvatavsti) oleks mõteks panna 78 düüs nende õhufiltrite svamm tiba teistsugune! Karpanõela seibi laseks mina kõige kõrgemasse astmesse või siis eelviimasesse!
- 
				Sarge
 
Sellise asja võtsin ära, mis esiplaanil on 
http://www.hot.ee/sarge/Pics/DSC00359.JPG
Roller muidu Freedo 2 ^^
			
			
									
						
http://www.hot.ee/sarge/Pics/DSC00359.JPG
Roller muidu Freedo 2 ^^
- 
				
non-smoking
 
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
kas selle toru diameeter oli eelnevast väiksem?Sarge kirjutas:Sellise asja võtsin ära, mis esiplaanil on
http://www.hot.ee/sarge/Pics/DSC00359.JPG
Roller muidu Freedo 2 ^^
mul on tunne, et see toru on sinna lihtsalt selleks pandud, et saaks kõrvalt külma õhku ja natukene tagarattast eemale.
- 
				
non-smoking
 
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
No sellepärast tulebki suurem düüs panna.. ilma düüsi vahetamata on seda jah mõtetu eemaldada.-JankaR- kirjutas:stockil masinal või isegi automaailma tuning kitiga ei tasu toda kummilutad CPi-l ära võtta... Ise ükskord filtrit puhastades võtsin kaa ära tolle luta ja masin läks kohapeal käima küll... sain isegi mingi sõidu ära teha a kui kiirus umbes sinna 50 peale ära läks tuli bensiini nälg..
saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda vahetada, tean, et see asub kusagil karpas   
 
ja mu kavas ongi hetkel ära võtta see kummi lotu kust ta õhku imeb, auk on mega suur aga kui see kummilotu on seal ees siis isegi väike näpp ei lähe sealt läbi 
 
ning nagu aru olen saanud siis peaks võtma 70 düüsi
			
			
													 
 ja mu kavas ongi hetkel ära võtta see kummi lotu kust ta õhku imeb, auk on mega suur aga kui see kummilotu on seal ees siis isegi väike näpp ei lähe sealt läbi
 
 ning nagu aru olen saanud siis peaks võtma 70 düüsi

					Viimati muutis RKsilver, 06 Okt 2006, 21:56, muudetud 1 kord kokku.
									
			
						Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 
						
- 
				wtf
 
Karpal pead alt 4 kruviga kaane maha võtma ning seal all ongi, kuldne, tavalise kruvikeerajaga keeratav.kutsa99 kirjutas:saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda eemaldada, tean, et see asub kusagil karpas
ja mu kavas ongi hetkel ära võtta see kummi lotu kust ta õhku imeb, auk on mega suur aga kui see kummilotu on seal ees siis isegi väike näpp ei lähe sealt läbi
ning nagu aru olen saanud siis peaks võtma 70 düüsi
Ning uuematel Keewaydel ja CPI'del soovitab mõni 78 düüsi panna, vanematel 70. Et õhufiltri svamm teistsugune.
- 
				
streetr6cer
 
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
- 
				wtf
 
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=24611&start=20kutsa99 kirjutas:saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda eemaldada, tean, et see asub kusagil karpas
siin teemas sa väitsid, et võtsid gs125 4t mootori laiali, tegid kap. remondi ja panid kokku.. Ja nüüd küsid, et kus asub düüs ja kuidas seda eemaldada ?

kas ma mainisin karpatats91 kirjutas:http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=24611&start=20kutsa99 kirjutas:saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda eemaldada, tean, et see asub kusagil karpas
siin teemas sa väitsid, et võtsid gs125 4t mootori laiali, tegid kap. remondi ja panid kokku.. Ja nüüd küsid, et kus asub düüs ja kuidas seda eemaldada ?

Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 
						
Minu Baotian BT49QT-7C-l kadus või eemaldati garantiis(täpsel ei tea),selle kummilotu otsas olev korkrest ja kiirus läks kohe 6km/h suuremaks.Sarge kirjutas:Sellise asja võtsin ära, mis esiplaanil on
http://www.hot.ee/sarge/Pics/DSC00359.JPG
Roller muidu Freedo 2 ^^
Muetsesin siis uue resti ja panin tagasi,krt see piiras kohe kiiruse max 50km/h ära!Eemaldasi selle taas!
Karpa kaanest keerasin ka veel puksi ära siis tuli veel 10km/h juurde!
Proovisõidul sain üksi allatuult pea 70km/h kätte!Selle rolleriga 70'ga sõita
tundus üsna kiire,hea et mõlemad ketspidurid on,saab siva ka pidama!
Ei soovita teil ikkagi üle lubatud kiiruse kimada kui sa oma sõiduoskuses eriti kindel pole!!!
Kurb võib pilt olla kui sellisega mõnel tagant sisse sugad 70km/h,tv olen paari juhust näinud!
Jan.
					Viimati muutis jan22, 13 Okt 2006, 11:00, muudetud 1 kord kokku.
									
			
						BMW R1100RT
						- 
				wtf
 
nimelt väike probleem mu rolleril
võtsin siis kõik piirajad maha karpa/variaator vbla on kusagil veel aga ei tea 
 
hetkel on stock sumps
just hetkel tulin linnast
lasin rahulikult 60-nega
jõutsin koju, parkisin garaazi ära ja tunnen imelik kärsa hais 
 
uskuge või mitte aga see sumpa välja laske koht noh julla kust toss välja tuleb 
 
see väheke hõõgus tulega vaadates,pimedas oli muidugi eredam 
 
mida see veel tähendama peab, kas muidu võib ka sellest olla,et see õli mis seal sumpas on (midagi ju ikka on) põleb lihtsalt nüüd ära sealt
edit:kas asi võib olla ka selles, et pean panema sport sumpa 
 
või parem võtan selle kroomi sumpa ümber ära,et sumps paremini "hingata" saaks
			
			
													võtsin siis kõik piirajad maha karpa/variaator vbla on kusagil veel aga ei tea
 
 hetkel on stock sumps
just hetkel tulin linnast
lasin rahulikult 60-nega
jõutsin koju, parkisin garaazi ära ja tunnen imelik kärsa hais
 
 uskuge või mitte aga see sumpa välja laske koht noh julla kust toss välja tuleb
 
 see väheke hõõgus tulega vaadates,pimedas oli muidugi eredam
 
 mida see veel tähendama peab, kas muidu võib ka sellest olla,et see õli mis seal sumpas on (midagi ju ikka on) põleb lihtsalt nüüd ära sealt

edit:kas asi võib olla ka selles, et pean panema sport sumpa
 
 või parem võtan selle kroomi sumpa ümber ära,et sumps paremini "hingata" saaks

					Viimati muutis RKsilver, 10 Okt 2006, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
									
			
						Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik 
						
- 
				
LähmeSõidame
 
- Postitusi: 199
- Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
- Asukoht: tallinn/luige
...
seee ongi selline  
 
mul keeway see väike toru välja puuritud mis sealt ära keerab ja on selgelt näha et kõik seest punane peale sõitu
 peale sõitu
			
			
									
						 
 mul keeway see väike toru välja puuritud mis sealt ära keerab ja on selgelt näha et kõik seest punane
 peale sõitu
 peale sõituRS 125
						Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
				Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
				Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
				Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
				
 
				








 
  