Cpi Tuunimis alustus

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

metral kit hand made sumps 3k dellorto 17.5mm 2k 75 tüüs tnt vario 1.2k ja 98 1l 16 eek ja oledgi oma cpi peaaegu t2iesti 2ra tuuninud naq mina eelmine aasta 75km/h l2ks v2lja ja kiirendus oli neist faking techniggadest kordades parem....
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Kasutaja avatar

AbStra1t
Postitusi: 469
Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
Tsikkel: FC350 ; KX250F
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas AbStra1t »

küsimus siis,et kas on mõttet peaaegu stock cpile sportsidurit peale panna ja mida se juurde annab?
Kasutaja avatar

Symster
Postitusi: 119
Liitunud: 16 Aug 2006, 21:00
Tsikkel: üks liiga vähe
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Symster »

kas kellelgil on pilte või siis oskab kirjeldada hästet kuss see nõel on mida kõik käsevad ülesse tõsta ja mis siis saab kui liiga palju tõstad või langetad mida see kaasa toob ja mda ta mootorile teeb
ja veel et mis see kummilotu on õhufiltri juures kas kellelgil on pilti peaks kah ära võtma aga m´illisena too välja näeb
NSR125R,RMZ250,RMZ450,LTR450,XV535,CBR600RR,GSXR600,650ieGARDA,650ie
Kasutaja avatar

brooker
Postitusi: 184
Liitunud: 05 Dets 2005, 16:06
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas brooker »

Mul kh siis tekkis kysimus ,et kas kellegil on pilti või õpetax, kuidas sinna sidurivedrudeni pääseda või kus need asuvad? ja millega saab seda vario pesa lahti teha? seda mutrit keerates käib ju ratas ringi :S
Pilt
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

brooker kirjutas:
millega saab seda vario pesa lahti teha? seda mutrit keerates käib ju ratas ringi :S
Tegelikult spetstõmmitsatega, suruõhutrelliga, või siis käepäraste vahenditega(võid vigastada detaile) Variaatorimutri lahtisaamisest on räägitud siin ennegi. Üks näide kahh: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... tter#71241

Vanquish

Lugemata postitus Postitas Vanquish »

stock masinale ei ole sygavat mõtet panna sportsidurit

-JankaR-
Postitusi: 103
Liitunud: 24 Jaan 2006, 18:37

Lugemata postitus Postitas -JankaR- »

brooker kirjutas:
Mul kh siis tekkis kysimus ,et kas kellegil on pilti või õpetax, kuidas sinna sidurivedrudeni pääseda või kus need asuvad? ja millega saab seda vario pesa lahti teha? seda mutrit keerates käib ju ratas ringi :S
Irw ma sain enda oma küll surveõhu trelliga lahti aga kini keerasin ka algul surveõhtu trelliga a siis keeras mutril vindi maha... treisin sinna siis uue... ja kinni keerates panin liimi vahele ja hoidins tagupidureid peal ja keerasin käsitsi kinni ;)

Sarge

Lugemata postitus Postitas Sarge »

non-smoking kirjutas:
2. Pane suurem düüs (70-ne) 45 kr ja eemalda õhufiltrilt see kummitoru kust õhk filtrisse sisse tuleb. Ise tehtav
Kas keegi saaks mingi pildi ülesse lasta millist eemaldada. Ma arvan, et ma tean, aga ei ole kindel.

Tänud ette.
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Sarge kirjutas:
non-smoking kirjutas:
2. Pane suurem düüs (70-ne) 45 kr ja eemalda õhufiltrilt see kummitoru kust õhk filtrisse sisse tuleb. Ise tehtav
Kas keegi saaks mingi pildi ülesse lasta millist eemaldada. Ma arvan, et ma tean, aga ei ole kindel.

Tänud ette.
Seal ongi ju ainult üks kummitoru kust õhufiltrisse õhk sisse tuleb!! :wack:

Kummitoru, mida eemaldada näeb välja: toru mille ots keerab otsast 90 kraadi, seal on avavus, mis on u. väikse sõrme suurune! Paikneb täpselt õhufiltri ja karburaatori ühendustoru kõrval.
Uutel CPi ja keewaydel(arvatavsti) oleks mõteks panna 78 düüs nende õhufiltrite svamm tiba teistsugune! Karpanõela seibi laseks mina kõige kõrgemasse astmesse või siis eelviimasesse!
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Sarge kirjutas:

Kas keegi saaks mingi pildi ülesse lasta millist eemaldada. Ma arvan, et ma tean, aga ei ole kindel.

Tänud ette.
Millel sa seda eemladada tahad(vaadates sinu avatari)? Ega siis igal rolleril
ole õhu sissevõtuava kummilutuga väiksemaks tehtud.

Sarge

Lugemata postitus Postitas Sarge »

Sellise asja võtsin ära, mis esiplaanil on :P
http://www.hot.ee/sarge/Pics/DSC00359.JPG
Roller muidu Freedo 2 ^^
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Sarge kirjutas:
Sellise asja võtsin ära, mis esiplaanil on :P
http://www.hot.ee/sarge/Pics/DSC00359.JPG
Roller muidu Freedo 2 ^^
kas selle toru diameeter oli eelnevast väiksem?
mul on tunne, et see toru on sinna lihtsalt selleks pandud, et saaks kõrvalt külma õhku ja natukene tagarattast eemale.

Sarge

Lugemata postitus Postitas Sarge »

Kõrvalt ta küll ei saa... See täiesti kinnine toru, ainult otsades on avad.
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Sarge kirjutas:
Kõrvalt ta küll ei saa... See täiesti kinnine toru, ainult otsades on avad.
Mis ma siis ütlesin, see toru ise teeb tuule koridori, et saaks kaugemalt jahedamat õhku.
Freedo 2 neli takti ju, seda nõu, mis siina jagatud CPI-de ja Keewayde kohta on ei ühti faktiliselt freedoga!

-JankaR-
Postitusi: 103
Liitunud: 24 Jaan 2006, 18:37

Lugemata postitus Postitas -JankaR- »

stockil masinal või isegi automaailma tuning kitiga ei tasu toda kummilutad CPi-l ära võtta... Ise ükskord filtrit puhastades võtsin kaa ära tolle luta ja masin läks kohapeal käima küll... sain isegi mingi sõidu ära teha a kui kiirus umbes sinna 50 peale ära läks tuli bensiini nälg.. :roll:
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

-JankaR- kirjutas:
stockil masinal või isegi automaailma tuning kitiga ei tasu toda kummilutad CPi-l ära võtta... Ise ükskord filtrit puhastades võtsin kaa ära tolle luta ja masin läks kohapeal käima küll... sain isegi mingi sõidu ära teha a kui kiirus umbes sinna 50 peale ära läks tuli bensiini nälg.. :roll:
No sellepärast tulebki suurem düüs panna.. ilma düüsi vahetamata on seda jah mõtetu eemaldada.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda vahetada, tean, et see asub kusagil karpas :D

ja mu kavas ongi hetkel ära võtta see kummi lotu kust ta õhku imeb, auk on mega suur aga kui see kummilotu on seal ees siis isegi väike näpp ei lähe sealt läbi :?

ning nagu aru olen saanud siis peaks võtma 70 düüsi :roll:
Viimati muutis RKsilver, 06 Okt 2006, 21:56, muudetud 1 kord kokku.
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

wtf

Lugemata postitus Postitas wtf »

kutsa99 kirjutas:
saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda eemaldada, tean, et see asub kusagil karpas :D

ja mu kavas ongi hetkel ära võtta see kummi lotu kust ta õhku imeb, auk on mega suur aga kui see kummilotu on seal ees siis isegi väike näpp ei lähe sealt läbi :?

ning nagu aru olen saanud siis peaks võtma 70 düüsi :roll:
Karpal pead alt 4 kruviga kaane maha võtma ning seal all ongi, kuldne, tavalise kruvikeerajaga keeratav.

Ning uuematel Keewaydel ja CPI'del soovitab mõni 78 düüsi panna, vanematel 70. Et õhufiltri svamm teistsugune.

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

mul 2001 aasta cpi JP

krt ma ei tea mis selle nimi isegi on, igatahes see roller on avataril :roll:
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

See roller mis avatariks on, on Pegasus SKY.

http://www.fahrschule-meusel.de/assets/ ... Roller.jpg
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

see ju pole siis cpi :shock:

dokumentides on CPi JP :shock:
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)

wtf

Lugemata postitus Postitas wtf »

kutsa99 kirjutas:
mul 2001 aasta cpi JP

krt ma ei tea mis selle nimi isegi on, igatahes see roller on avataril :roll:
Siis võid 70 panna.

Aga tundub nagu Cpi Popcorn olevat.
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

kutsa99 kirjutas:
saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda eemaldada, tean, et see asub kusagil karpas :D
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=24611&start=20
siin teemas sa väitsid, et võtsid gs125 4t mootori laiali, tegid kap. remondi ja panid kokku.. Ja nüüd küsid, et kus asub düüs ja kuidas seda eemaldada ? (togi)

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

ats91 kirjutas:
kutsa99 kirjutas:
saab keegi mingi pildi anda kus see düüs asub ja kuda seda eemaldada, tean, et see asub kusagil karpas :D
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=24611&start=20
siin teemas sa väitsid, et võtsid gs125 4t mootori laiali, tegid kap. remondi ja panid kokku.. Ja nüüd küsid, et kus asub düüs ja kuidas seda eemaldada ? (togi)
kas ma mainisin karpat :roll:
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

ats91
Postitusi: 524
Liitunud: 15 Okt 2004, 23:25

Lugemata postitus Postitas ats91 »

no düüsi asukohta teab iga õlinäpp, aga mootorile kap. remondi tegemine on juba hoopis teine teema..

jan22
Postitusi: 377
Liitunud: 02 Mai 2006, 11:46
Tsikkel: R1100RT
Asukoht: TLN,

Lugemata postitus Postitas jan22 »

Sarge kirjutas:
Sellise asja võtsin ära, mis esiplaanil on :P
http://www.hot.ee/sarge/Pics/DSC00359.JPG
Roller muidu Freedo 2 ^^
Minu Baotian BT49QT-7C-l kadus või eemaldati garantiis(täpsel ei tea),selle kummilotu otsas olev korkrest ja kiirus läks kohe 6km/h suuremaks.
Muetsesin siis uue resti ja panin tagasi,krt see piiras kohe kiiruse max 50km/h ära!Eemaldasi selle taas!
Karpa kaanest keerasin ka veel puksi ära siis tuli veel 10km/h juurde!
Proovisõidul sain üksi allatuult pea 70km/h kätte!Selle rolleriga 70'ga sõita
tundus üsna kiire,hea et mõlemad ketspidurid on,saab siva ka pidama!
Ei soovita teil ikkagi üle lubatud kiiruse kimada kui sa oma sõiduoskuses eriti kindel pole!!!
Kurb võib pilt olla kui sellisega mõnel tagant sisse sugad 70km/h,tv olen paari juhust näinud!

Jan.
Viimati muutis jan22, 13 Okt 2006, 11:00, muudetud 1 kord kokku.
BMW R1100RT

-JankaR-
Postitusi: 103
Liitunud: 24 Jaan 2006, 18:37

Lugemata postitus Postitas -JankaR- »

cpil mõlemad KETASPIDURID :?: :shock:

wtf

Lugemata postitus Postitas wtf »

-JankaR- kirjutas:
cpil mõlemad KETASPIDURID :?: :shock:
Ta rääkis Freedo 2'st, sellel jah mõlemad ketaspidurid .

RKsilver
Postitusi: 454
Liitunud: 16 Mai 2006, 07:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

nimelt väike probleem mu rolleril

võtsin siis kõik piirajad maha karpa/variaator vbla on kusagil veel aga ei tea :roll:

hetkel on stock sumps

just hetkel tulin linnast

lasin rahulikult 60-nega

jõutsin koju, parkisin garaazi ära ja tunnen imelik kärsa hais :shock:

uskuge või mitte aga see sumpa välja laske koht noh julla kust toss välja tuleb :D
see väheke hõõgus tulega vaadates,pimedas oli muidugi eredam :shock:

mida see veel tähendama peab, kas muidu võib ka sellest olla,et see õli mis seal sumpas on (midagi ju ikka on) põleb lihtsalt nüüd ära sealt :roll:

edit:kas asi võib olla ka selles, et pean panema sport sumpa :roll:
või parem võtan selle kroomi sumpa ümber ära,et sumps paremini "hingata" saaks :roll:
Viimati muutis RKsilver, 10 Okt 2006, 22:09, muudetud 1 kord kokku.
Emal oli kolm poega, kaks olid normaalsed ja kolmas oli elektroonik :)
Kasutaja avatar

LähmeSõidame
Postitusi: 199
Liitunud: 04 Apr 2005, 15:11
Asukoht: tallinn/luige

...

Lugemata postitus Postitas LähmeSõidame »

seee ongi selline :D
mul keeway see väike toru välja puuritud mis sealt ära keerab ja on selgelt näha et kõik seest punane :D peale sõitu
RS 125
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”