2. leht 2-st
Postitatud: 12 Aug 2006, 16:52
Postitas InterFace
no kunagi kui sai stock vahetatud malossi valge vastu siis paranes 0-80km/h kiirendus 2 sekundi võrra. samuti läks mäest üles suuremal kiirusel.
Postitatud: 12 Aug 2006, 21:35
Postitas stage6
see yasuni z on ikka väga jubedalt ära piiratud,mäletan kuda me kasutajanime sumpast neid piirajaid eemaldasime....
Postitatud: 14 Aug 2006, 18:30
Postitas johanl14
Küsiks siis et mis saaks veel peale sumpa ,rullide,sidurivedru,survevedru vahetamise teha Gilera Runneril,mis jääks ikka 50 seks hetkel.Variot pole mõtet vahetada kuna sellel juba ülemõõduline vario.Sidurit pole mõtet ka vahetada.Karpa oli stockis juba 17,5.
Postitatud: 15 Aug 2006, 01:39
Postitas Al-Kharid
silinder ja väntvõll, 50 sport siis
Postitatud: 15 Aug 2006, 01:49
Postitas ats91
johanl14 kirjutas:Siis küsiks ,et mis sumbutit soovitate Gilera Runnerile.
Yasuni R

Postitatud: 22 Aug 2006, 00:55
Postitas johanl14
Nii.Sai sportsumpa peale,aga nüüd on nii, et kohalt minnes gaasi põhja keerates vahest sureb välja ja üle 7000 pöörde ei lähe.Minek on ka aeglane ja tippkiirus seal 50 kandis.Tean et rullid ja vedrud on vahetamata,aga välja ei tohiks ju surra?Kas viga on düüsis?
Postitatud: 22 Aug 2006, 01:24
Postitas Taurivi
jh düüsis, sa pead panema suurema düüsi, kui paned sportsumpa alla ja pead ka segu sättima!!
Postitatud: 22 Aug 2006, 14:01
Postitas InterFace
johanl14 kirjutas:Nii.Sai sportsumpa peale,aga nüüd on nii, et kohalt minnes gaasi põhja keerates vahest sureb välja ja üle 7000 pöörde ei lähe.Minek on ka aeglane ja tippkiirus seal 50 kandis.Tean et rullid ja vedrud on vahetamata,aga välja ei tohiks ju surra?Kas viga on düüsis?
düüs liiga väike. ei saa vajalikus koguses bensu.
segu on liiga vale kah.
teisalt võibolla panid liiiga suure düüsi ja uputab üle + segu vale
Postitatud: 22 Aug 2006, 14:05
Postitas johanl14
Okei.Panen 75 düüsi,4.1 g rullid,survevedru ja sidurivedrud eks siis näib ,mis saab

Postitatud: 22 Aug 2006, 14:19
Postitas InterFace
johanl14 kirjutas:Okei.Panen 75 düüsi,4.1 g rullid,survevedru ja sidurivedrud eks siis näib ,mis saab

70 on täiesti paras, 75ga on ainult suts suurem bensukulu
4.1g rullid - palju sul stock on ? neist pane ca 1g kergemad. muidu läheb liiga pöördesse aga venib nagu näts
Postitatud: 22 Aug 2006, 14:32
Postitas johanl14
stockis on 5,3 rullid
Postitatud: 22 Aug 2006, 14:43
Postitas kasutajanimi
Sellel ei ole piirajat? Mul oli Z sama, et üle 50 ei läind ja liikus väga vaevaliselt.
Postitatud: 22 Aug 2006, 14:54
Postitas nm5
InterFace kirjutas:johanl14 kirjutas:Okei.Panen 75 düüsi,4.1 g rullid,survevedru ja sidurivedrud eks siis näib ,mis saab

70 on täiesti paras, 75ga on ainult suts suurem bensukulu
4.1g rullid - palju sul stock on ? neist pane ca 1g kergemad. muidu läheb liiga pöördesse aga venib nagu näts
Tal peaks ju 17,5 mm karpa olema? Mul stock summuti(kõik stock) ja 17,5 mm karpa ning düüs on 72 ja kõik korras, seega ma arvan et sa võid 75 panna küll.

Postitatud: 22 Aug 2006, 15:42
Postitas InterFace
nm5 kirjutas:
Tal peaks ju 17,5 mm karpa olema? Mul stock summuti(kõik stock) ja 17,5 mm karpa ning düüs on 72 ja kõik korras, seega ma arvan et sa võid 75 panna küll.

no lasta olla 17,5karpa. sama on ka minul ning 70 düüs (vaata signatuuri linki mis muud tehtud on) on täiesti tiptop. kui koonusfiltrit pole pandud siis suuremaga suureneb ainult bensukulu.
mul näiteks 3,85L/100km kui sõita se 100km täisgaasiga (kummardamata 80-85km/h sirgel teel)
90 düüsiga proovisin siis võttis 6.0L/100km ja oli suts aeglasem
