2. leht 2-st
Postitatud: 10 Okt 2003, 10:59
Postitas Stern
Ei selliseid sisselaskekollektoreid mul ei ole. Ja kui ma Ramost düüside kohta küsisin siis õeldi mulle et nenede teada niimodi ratast ei piirata.
Siin on sellest väheke kirjas
http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... t=restrict
Postitatud: 10 Okt 2003, 17:54
Postitas Stern
To Tonis
Ma kardan et mul on midagi sellega seoses
http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Ja siin on keegi veel midagi kirjutanud
Hello again!
I opened my carbs and noticed that one of the holes on both of my slides is blocked. I also found this thread:
http://www.gstwins.com/forum/viewtopic. ... ght=slides
Thread defines that the hole which is blocked in my bike is open in fully powered ones. However I don't have that extra hole in the flat area and my bike should have 25kw (34hp) - strange.
Well anyway, those silly little plastic things cost 80 euros (dollars) piece, so I'll just drill the bottom hole open and see what happens.
ltsiopou and others: Do you think that it's really necessary to change my jets also?
Suzuki 500GS
Postitatud: 13 Nov 2003, 18:32
Postitas Hammer
Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr.
breakhammer@hot.ee[/b]
Re: Suzuki 500GS
Postitatud: 13 Nov 2003, 19:04
Postitas Alex
Hammer kirjutas:Tere tsiklihuvilised. Mul on selline küsimus, et kas keegi teab kust saab osta suzukile veo-hammasratast ning umbes palju maksab, tänan abi eest! mu maili aadr.
breakhammer@hot.ee[/b]
minu jaoks tiba segane väljend-veohammasratas...
pead sa silmas keti hammakaid?esimest või tagumist? gs näiteks tagumine ca 240 eesti raha...esimene odavam aga soovitus oleks vahetada kett koos hammakatega koos s.t. esimene-tagumine+kett