2. leht 2-st

wad

Postitatud: 29 Juul 2006, 12:10
Postitas hevylboy
sest roller seisab hetkel keldris ja ei ole sõidukorras... daaa ning täna teen arvatavasti silku korda..

Re: wad

Postitatud: 29 Juul 2006, 14:28
Postitas ats91
hevylboy kirjutas:
sest roller seisab hetkel keldris ja ei ole sõidukorras... daaa ning täna teen arvatavasti silku korda..
ilmselt on need mootorid sitaselt kokku pandud ja segu vale.. koonusfiltris nüüd küll asi ei tohiks olla.

faw

Postitatud: 29 Juul 2006, 14:30
Postitas hevylboy
ma küll ei ütleks et me mootori sitaselt kokku panime....

Postitatud: 29 Juul 2006, 14:30
Postitas madis
kuumeneb üle ja jookseb kokku?

wda

Postitatud: 29 Juul 2006, 14:37
Postitas hevylboy
võib ka nii olla tegelikult sest silku oli sitaks kuum peale seda..

Postitatud: 29 Juul 2006, 17:08
Postitas mca15
aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.

Postitatud: 29 Juul 2006, 19:28
Postitas ats91
või siis on juba kokkupanemisel mingit sitta sisse lastud ja see teeb oma töö.

Postitatud: 29 Juul 2006, 20:33
Postitas Raul90
mca15 kirjutas:
aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mitte ei ole kriimud tal sees (need ka natuke, arvatavasti koonuse pärast) aga tal on kolb sisse kärssanud. Alumiinium on silindri seintel kinni.

Mul oli samamoodi, põhjus teada nüüd (a.p raamat abiks)

Postitatud: 29 Juul 2006, 21:01
Postitas sander

Postitatud: 29 Juul 2006, 21:41
Postitas xzburnoutzx
Raul90 kirjutas:
mca15 kirjutas:
aga seleta mulle siis, kuidas saavad tekkida silindri ja kolvi seintele kriimud, eks ikka liiva ja tolmu tulemusena, segu koostis küll sellist asja ei tee, see on suht võimatu
Mis me ikka vaidleme siin, proovi ära, pane õige õhupuhasti peale.
Mõtetu vaielda siin kui sa omale kindlaks jääd, jätka samas vaimus.
Mitte ei ole kriimud tal sees (need ka natuke, arvatavasti koonuse pärast) aga tal on kolb sisse kärssanud. Alumiinium on silindri seintel kinni.

Mul oli samamoodi, põhjus teada nüüd (a.p raamat abiks)
Mis põhjus oli siis. Muidu kärssavad kolvid siis sisse kui kaua peenestada - e liiga suur kuumus pidevalt, mis võib õhkjahutuse probleem olla. Samas võib see tingitud olla liiga lahjast segust ja siis kuumast küünlast. Need minu arvamused mis siis tegelik probleem oli?

rgr

Postitatud: 29 Juul 2006, 23:37
Postitas hevylboy
Kui ma saan asjast samamoodi aru nagu Raul siis asi on selline nagu seletan allpool...

Tänas siis sai silinder korda tehtud ning kokku pandud ning ka korraks käima ja jõud ning muu oli kõik olemas... niisiis lõpetasin töö tulin arvuti taha ja vaatasin, et Raul olevat vist probleemist aru saanud, aga ei saanud teda telefoni teel kätte ning hakkasin ise lugema. Lugu siis selline, et minul ja Maniakil jooksis kohe kindlasti sellepärast kokku, et me hakkasime pärast uue silindri peale panemist segama õli bensiini sisse ning ei kasutanud enam õlipaaki, aga ei mõelnud seda asja korralikult läbi. Nüüd siis karistatud saadud ning probleem peaks olema selline, et õli ummistub bensiinikraani filtri taha ja tuleb vähesel kogusel läbi ning tulemuseks on lahja segu ning mootor jookseb kokku! Rauli puhul ma ei tea kuidas ta õli pani aga silveril jooksis sellepärast kokku, et ta ei hooldanud koonust ja liiv pääses silindri kanalitest läbi kolvi vahele.

Aga äkki keegi oskab nüüd õelda, kas bensiini kraani filtri eemaldamisest on kasu ja ei riku mootorit või kuidas probleem lahendada?

Aga üks asi on see veel et mainiakil jooksis esimene silinder kokku kasutades õlipaaki, aga see jooksis siis selle pärast kokku et õlipump ei tööta ju kõrgetel põõretel korralikult ja tekib jälle lahja segu või mis? Ta ei seganud lisaõli paaki peale sissesõitu.

OOOOOja finnaly

Postitatud: 29 Juul 2006, 23:49
Postitas sander
Kuidas ta sul nii hilja kokku jooksis?

wdaw

Postitatud: 29 Juul 2006, 23:57
Postitas hevylboy
sissesõidu ajal segasin kaks korda rohkem õli bensiini sisse ju ja peale sissesõitu vaikselt hakkas kuumenema ja kui rohkem jutte oli siis jooksis kokku.. vms

Postitatud: 30 Juul 2006, 01:04
Postitas Robskar
Mina küll sissesõidu ajal õlipumpa vahelt ei võtnud.
lisasin silma järgi pisut õli juurde, tossas üpris kõvasti.
esimesed 400 ,või 500 kilti panin õli, siis siiani olen ilma sõitnud.
Õnnkes pole veel mdiagi juhtunud, üle 700 km sõidetud.

fgs

Postitatud: 30 Juul 2006, 01:33
Postitas hevylboy
daa.. sa ei võtnud õlipaaki ära kah aga mul ütles õlipump ülesse ja sellepärast vana silku kokku jooksiski ja uue ostsin..!

Postitatud: 30 Juul 2006, 10:28
Postitas Kalapea
Kas sa pumba vaakumava ja õli voolikute otsad sulgesid?

dfaw

Postitatud: 30 Juul 2006, 10:50
Postitas hevylboy
õli vooliku otsa pole vaja sulgeda ju ja mis vaakumava?

Postitatud: 30 Juul 2006, 11:24
Postitas madis
sealt tõmbab lisaõhku ja muudab segu lahjaks..
ja omaarust olete veel kõvad tuunijad :lol:

Postitatud: 30 Juul 2006, 11:35
Postitas xzburnoutzx
Enamus 70ccmid segavad bena sisse õli ja ei kasuta õlipaaki, on vähe usutav, et õli läbi ei pääse, kui sa just mingit mineraalõli ei kasuta. Täissünt õli 1:40 nele ja ei juhtu midagi. võid filtri vahelt ära võtta

edfgesf

Postitatud: 30 Juul 2006, 12:09
Postitas hevylboy
ei tea mina lugesin selle asja kohta kuskilt ja vrk srk aga raul ajab jällegi teist teemat..

esf

Postitatud: 30 Juul 2006, 13:13
Postitas hevylboy
probla on siisiki õhu ja bensa vahelises segus vist, sest kui ma klapid maha võtsin täna siis avastasin et isegi need metalli jublakad mis klappe piiravad olid poolenisti tahmunud ning see peaks ju tähendama midagi sellist et plahvatus tekib liiga suur.. vms

fx

Postitatud: 30 Juul 2006, 23:30
Postitas hevylboy
Ei oska nüüd õelda.. panin segu enam vähem paika, aga mitte perfectselt ning homme proovin originaal õhufiltriga ja siis väeb.. ülehomme ju reis :cry:

Postitatud: 30 Juul 2006, 23:56
Postitas Raul90
Kuule aigar sa ju karpasse mineva õlivooliku otsa ei sulgenud, sealt ta lisaõhku sul saabki ja tõmbab tuurid ülesse.

sasd

Postitatud: 31 Juul 2006, 22:51
Postitas hevylboy
Täna tahmus vist küünal ära ja hakkas turtsuma jnejne ja selleni jõudmiseks võttis mitu tunnikest aega :lol: ja kiirendus kiirus jne korras aga põõrded soojalt liiga kõrged.. või noh jäävad peale ning hoo saab vaid pidurdades maha..tundud, et saab kütet liiga palju peale ning homme üritan selle ära fikseerida.. aga see õliotsa kohta niipalju, et see ei aidanud midagi kuid jätsin selle suletuks...

Postitatud: 01 Aug 2006, 10:05
Postitas Kirs
Pöörded soojalt liiga peal. Keera siis tühikäigukruvist paika. Kui ikka lakke kipuvad ronima, siis saab kuskilt lisaõhku.

Re: wsadw

Postitatud: 01 Aug 2006, 10:26
Postitas Karupoeg puhh
hevylboy kirjutas:
no kuidas sa siis segu õigeks paned või mis iganes ma ei oska enam midagi.. vist.. keerad seal kahte kruvi jnejne et korralikult töötaks ainult ju..???

koonukas ehk koonus??? ikka on..

Päris kahe kruvi keeramisega sa segu suurt muuta ei saa, väga vähe umbes 1/8 gaasist võibolla. Ma soovitan sul segu paikapanemine jätta mõnele asjatundjale. Kui ta sul juba mitu korda kinni jooksnud on siis pole sellest silindrist enam midagi suurt loota.

Muidu kui tõesti tahad hirmsasti ise segu panna siis vahetatakse ikka peadüüse(mis on põhiline), üleminekudüüse.

See ei loe et su masin enam-vähem korralikult töötab, segu võib siiski lahja olla. Kui sa originaalfiltri asemel koonuse panid siis on sul suhteliselt kindlalt segu lahja.

Re: sasd

Postitatud: 01 Aug 2006, 10:32
Postitas Karupoeg puhh
hevylboy kirjutas:
Täna tahmus vist küünal ära ja hakkas turtsuma jnejne ja selleni jõudmiseks võttis mitu tunnikest aega :lol: ja kiirendus kiirus jne korras aga põõrded soojalt liiga kõrged.. või noh jäävad peale ning hoo saab vaid pidurdades maha..tundud, et saab kütet liiga palju peale ning homme üritan selle ära fikseerida.. aga see õliotsa kohta niipalju, et see ei aidanud midagi kuid jätsin selle suletuks...
sry, et 2 posti järjest teen :oops:

Küünal tahmub sul selle pärast, et paned liiga palju õli ilmselt. Kui pöörded peale jäävad on sul tühikäik liiga kõrge või siis tõmbab lisaõhku. Ma soovitan....vii oma roller mõne spetsialisti kätte, enne kui on liiga hilja.

saaw

Postitatud: 01 Aug 2006, 10:59
Postitas hevylboy
Tean Tean, et düüse tuleb kah proovida ja kas sa tahad õelda et mul on lahja segu... vaevalt.. mul on koonus ja 110 düüs, igat pidi on proovitud ja praegu tundub, et saab asja paika... täna tuleb nati nõelaastet tõsta ja tühikäik paika panna..