Re: Alumiiniumi keevitamine
Neid vardaid on UK eBays ka müügil, hind (20 tk) koos saatekuluga tuleb odavam kui müügihind Eestis ja saadaval ka väikemas koguses kui 20 tk. Lihtsalt infoks, kui kohaliku müüjaga mingi jama tekib.
Neid vardaid on UK eBays ka müügil, hind (20 tk) koos saatekuluga tuleb odavam kui müügihind Eestis ja saadaval ka väikemas koguses kui 20 tk. Lihtsalt infoks, kui kohaliku müüjaga mingi jama tekib.
Rebaseonu kirjutas:Neid vardaid on UK eBays ka müügil, hind (20 tk) koos saatekuluga tuleb odavam kui müügihind Eestis ja saadaval ka väikemas koguses kui 20 tk. Lihtsalt infoks, kui kohaliku müüjaga mingi jama tekib.
Ei noh mis jama siin ikka tekkida saab
-Kristo- kirjutas:Sõber pani rattaga külili ja piduripedaal paindus kõveraks. Mis aparaadiga ja kuskohas saab alumiiniumi painutada?
Mul oli ka piduripedaal 90 kraadi kõver. Viisin ühe vennikese juurde ja see lasi soojapuhuriga kuumaks ja hakkas aeglaselt seda painutama. Sai sirgeks küll ja puruks ei läinud. Muidugi jäid pedaali vardale näpitsate hamba täkid, aga kes seda vaatab
Eks näis, makse on tehtud, ootan nüüd postiljoni. Osalised pange pead tööle ning mõelge kuidas saaksite võiamlikult väikese kuluga need kätte, kasutaja tramm66 ja rai00 saaksid vist tänu tramm66-le asjad kätte. Ülejäänutega peab mõtlema. Annan teada kui vardad reaalselt pihus.
Eelmine nädal avastasin , et Tartu motodepoos teostatakse ka dig keevitust
seega nii alumiiniumi kui ka roostevaba keevitus pole seal probleemiks ...
Vot alumiiniumil on küll täiesti savi, kui seda puhuriga soendada. Sirgeks painutamisel see ei takista ega aita.
koi kirjutas:Vot alumiiniumil on küll täiesti savi, kui seda puhuriga soendada. Sirgeks painutamisel see ei takista ega aita.
No see puhur seal näitas vahepeal 600 kraadi
koi kirjutas:Tallinnas Hiiul on üks väga hea alu keevitaja. Mul mitmekordne kogemus olemas.
Nimi tal Kirsipuu ja tel. 56465227. Vahest on ta kohal ka puhkepäevadel. Helista ja lepi kokku!
Muide, hind on mehel täiesti seeditav!
Edu!
Mul on ühekordne kogemus. Hind oli küll seeditav aga igatahes kerge enduro õhukest radikatoru ta paigata ei suutnud . Lahendas asja nii, et keevitas vigasele torule radika alumise ja ülemise anuma juurest "lapid" ette. Ma mõtlesin, et mis see siis ikka teeb, 16 toru asemel on nüüd 15, vahe on 6%, läheb kübeke rohkem kuumaks, so what. Tagantjärele ma kahetsen seda otsust. Auk oli 0,25 mm2, keemilise metalliga oleks ilmselt pidama saanud küll aga ma ei olnud selleks hetkeks siit foorumist neid keemiaga lappijate kogemusi üles leidnud ja ei osanud selle võimalusega tõsiselt arvestada sel hetkel. Kirsipuu muidugi hoiatas mind ette, et minu radikas on üsna õhuke ja paikamine ei pruugi õnnestuda. Autoradikaid paistis neil seal mitmeid korraga käsil olevat.
hotsepp kirjutas:OK, kuna esimene huviline on endast märku andnud siis nö lumepall on läinud veerema.
Varraste komplektist saavad osa siis:
- hotsepp (10.mai) - Saku
- rai00 (10.mai) - Pärnu (võib lisanduda lisakulutused Pärnu saatmiseks, kuid üritame teisti need sinna toimetada)
- kont (10.mai) - Rakvere (võib lisanduda lisakulutused Rakverre saatmiseks, kuid üritame teisti need sinna toimetada)
- unetu (10.mai) - Viljandi (võib lisanduda lisakulutused Viljandisse saatmiseks, kuid üritame teisti need sinna toimetada)
- tramm66 (10.mai) - Pärnu/Tallinn
Et parem pilt tekiks siis minu arvutuste järgi peaks tulema 5-e osaniku 4 varrast ca 210 eeku, hinnad ja arvutused saate ise üle kontrollida http://www.durafixbaltic.eu/
Vardad kohal ja käes, saatsin privad, proovige vastavalt asukohtadele ise kontakteeruda, et ei peaks rohkem kulutusi tegema.
terv
kas keegi ühe varda loovutab? (mõistliku hinna eest )
hmm...
mul on vaja just üks auk (ülemises ribis, survega ikka pritsis, mitte lihtsalt ei immitsenud - seega selline suuremat sorti auk) radikas lappida, oli plaan sinna Hiiule keevitusse viia aga äkki keegi tahab selle vardaga katsetada kui enamvähem lootust oleks või ehk isegi parem variant? hinnasoovid võib ES-ga panna, remontivajav radikas asub Tallinnas muidu.
NIls, 5123888
kas selle imevardaga saab alumiiniumist bensupaagil mikro pragusi kinni joota ? kui saab siis kellegil ühte varrast üle müügiks ei ole ,et saaks proovida ?
korke kirjutas:kas selle imevardaga saab alumiiniumist bensupaagil mikro pragusi kinni joota ? kui saab siis kellegil ühte varrast üle müügiks ei ole ,et saaks proovida ?
KIBU kirjutas:terv
kas keegi ühe varda loovutab? (mõistliku hinna eest)
Kui lasnamäele järgi viitsiksite tulla, siis 40 krooniga oleks täitsa pakkuda.
Allar
56628560
No mehed, rääkige jootmismuljetest. Huviga ootan, mis imekepikesed need siis on ja mis nad reaalselt suudavad teha
Allar, kas sul on neid rohkem? Kui on, siis tuleks homme (reedel) ja võtaks 1 või 2 tükki.
palju need tellimiskogused on? Firma nimele ka saab tellida? või siis peaks juba otse duraflexiga suhtlema? Videost ju paistab päris edev
proton, Hetkel on 10 tükki veel alles. nendest 2-3 tahaks endale jätta, ülejäänud võiks siis soovijatele maha müüa. Homme olen kodus vaid enne lõunat, hiljem olen hõivatud. Täna liigun kella 5 paiku ka korra kesklinna, seega kellele seal paremini sobib, võib ühendust võtta - 56628560.
Kogemused on positiivsed. See mis videos näidatakse ei ole vale, asi toimib ainult vaja natuke enne harjutada kui näiteks õhukese pleki juurde minna. Mina kärsatasin oma põletiga kohe õllepurgile suurema augu sisse kui see mida soovisin kinni katta. Teine katse juba toimis. Paksemat materjali ning toru nagu videos näidatakse on parem joota, sest seal ei põle materjal eest ära.
Mida peab silmas pidama:
Täisnurk jootmist ei ole veel teinud. Kui pragudega tegu siis ise freesiks natukene faasi sisse, siis oleks vast materjali rohkem, ei tea, eks aeg näitab.
Hea kuulda ,et asi toimib! Lähen homme proovin kah asja ära ...vaja valuvelgi vähe parandada
Ei ole mõeldud maha tegemiseks aga see pole ikkagi keevitamine, ärge nüüd kõike konstruktsiooni osasi kah nendega kokku sussitama hakake, nt jalaraua kronsasi ja valuvelje pragusi.Sisuliselt on ikkagi tegu kleepimisega.Kindlasti head asjad augukeste täitmiseks jamuuksselliseks.Vene ajal sai Al joodetud tinaga,läks rohkelt kamfoli ja smirgelpuru.
kui alumiiniumi vaja keevitada (pulber värvimist ,roostevaba keevitust ,toru painutamist ,summuti remonti) siis aitan. Tel. 50 94 367 Toomas. asun Tallinnas ,Bikers pubi taga . radiaatori ribide lappimist ei tee -liiga õhuke
Ärgge valuvelge tõesti sellega parandage, see tõesti natuke teine teema
Üks asi on ikka jootmine ning teine on keevitamine.
Muide, sesose nõuka ajaga. Olen isegi kasutanud aknaklaasidel turvaribade parandamiseks jootekolviga joodetavat alu-materjali. Vot aga tänapäeval pole seda enam saada. Nägi välja nagu tina aga oli mõeldud alumiiniumlidi jootmiseks.
Kui kellegil neid imepulgakesi veel vedeleb kuskil võiks teada anda
Avaldaks ka arvamust, kuna sai proovitud.
Tõesti, õllepurgi peal toimis nii, nagu eelpool keegi juba rääkis. Alguses põletasin augu sisse, pärast sain jootmisega kenasti hakkama. Kuna vardad said soetatud ühe KLE 500 ploki jootmiseks (tükk väljas), siis proovisin edasi. Paraku selle konkreetse mootori ploki jootmine ei õnnestunud. Esiteks, tavaliste gaasipõletitega ei saavuta piisavat kuumust. Gaasikeevituse pitsiga sain küll kuumuse kätte, aga hiljem nokkisin ikka kogu joodetud metalli (varda) ploki pealt suht kerge vaevaga maha. Metallid ei nakku/ühine. Puhastamises asi ei ole, seda tegin hoolega. Ehk on asi sellles, et konkreetsed sulamid omavahel ei sobi.
Üks asi veel- kuumutamisel kangemate vahenditega tuleb ettevaatlik olla. Kui üle kuumutad, hakkab alumiinium mullitama ja tulemus võib olla hullem kui enne.
ats30 kirjutas:Avaldaks ka arvamust, kuna sai proovitud.
Tõesti, õllepurgi peal toimis nii, nagu eelpool keegi juba rääkis. Alguses põletasin augu sisse, pärast sain jootmisega kenasti hakkama. Kuna vardad said soetatud ühe KLE 500 ploki jootmiseks (tükk väljas), siis proovisin edasi. Paraku selle konkreetse mootori ploki jootmine ei õnnestunud. Esiteks, tavaliste gaasipõletitega ei saavuta piisavat kuumust. Gaasikeevituse pitsiga sain küll kuumuse kätte, aga hiljem nokkisin ikka kogu joodetud metalli (varda) ploki pealt suht kerge vaevaga maha. Metallid ei nakku/ühine. Puhastamises asi ei ole, seda tegin hoolega. Ehk on asi sellles, et konkreetsed sulamid omavahel ei sobi.
Üks asi veel- kuumutamisel kangemate vahenditega tuleb ettevaatlik olla. Kui üle kuumutad, hakkab alumiinium mullitama ja tulemus võib olla hullem kui enne.
Eks vahe on ikka sulamites. Õllepurk (olgu kiidetud ta sisu) on külmtöödeldud valtsalumiinium. Mootoriplokk aga valualumiinium. Et alumiiniumi kannataks valada peab ta kõvasti räni sisaldama. Oma keemiliselt koostiselt on need kaks alumiiniumi väga erinevad.
Proovisin ka neid vardaid. Õllepurgil tõesti toimis ja alumiiniumist torul pani augu kah kinni ilusti.Paksemat alumiiniumit ei saand ka piisavalt kuumaks.Et siis õhukeste alumiinium asjade jootmisel võib nendega hakkama saada küll.A point selles,et k-rautas müüakse ka selliseid vardaid.Need on müügil 2tk pakis ja hind on 65 eeku.Praegu soodus ja 17,50 pakk
kass525 kirjutas:A point selles,et k-rautas müüakse ka selliseid vardaid.Need on müügil 2tk pakis ja hind on 65 eeku.Praegu soodus ja 17,50 pakk
Tõsiselt hea hind ju siis, kahju et keegi sellest varem ei iitsatanud. Aga mis tehtud see tehtud ning tagantjärgi tarkus on üks väga s*tt tarkus.
Et siis need kes ploki peal katsetanud on - kas ei maksa õldse proovidagi või? Mul ka plokil vaja üks poldi pesa taastada.
kahjuks nägin ka neid alles siis kui olin omale need imevardad soetanud.Mulle tundusid need vähemalt samasugused eks proovige ise ka
Proovi ikka. Eks sulamid on erinevad, Sinu oma ehk haakub hästi. Poldipesa veidi parem teha ka.
Plokiga/mistahes valamiga võib teoreetiliselt isegi õnnestuda. Oleneb sulamist. Ma usun, et tihti on probleem ka selles, et oma pajalnikuga ei saa valamit piisavalt soojaks. Meite keevitajad teevad tihti isegi keevitamisel eelsoojendust ning kuna igasugu katki läinud asjad on alati tundmatust sulamist, siis resultaat mõnikord õnnestub, mõnikord mitte. Iga kuketina ikka kokku ei saa
Teine jama on see, et alumiiniumi puhul peab olema tagatud ka töödeldava koha puhtus.
Aga eks ta üks katsetamine ole.