2. leht 5-st

Postitatud: 07 Juun 2004, 20:45
Postitas Martään
Arvan et küsimus ei ole väändes vaid kus see asub.

Näit. traktoril hästi madalal, bike-l hästi kõrgel. Mida kõrgemal tippvääne asub, seda suurem kW, kuid seda halvem on aeglaselt tänava või põllu peal sõita(oleneb ka ülekandest)

Postitatud: 08 Juun 2004, 00:22
Postitas Habe
Martään kirjutas:
Arvan et küsimus ei ole väändes vaid kus see asub.

Näit. traktoril hästi madalal, bike-l hästi kõrgel. Mida kõrgemal tippvääne asub, seda suurem kW, kuid seda halvem on aeglaselt tänava või põllu peal sõita(oleneb ka ülekandest)
Jutt jumala õige. Kusjuures reeglina on suure tipvõimsusega mootorid madalater pööretel suhteliselt jõuetud. Kuna maksimaalne võimsus saavutatakse pea alati puhtalt pöörete tõstmisega. Samas ronivad kõrgele ka maksimaalse pöördemomendi pöörded. Pöördesse läheb omakorada paremini lühikese kolvikäiguga mootor. Samas madalatel pööretel pole tal midagi pakkuda kuna seal ruulivad pika kolvikäiguga mootorid ( sama töömahu juures vähem silindreid ja pikem kolvi käik)
Seega oleks kõige õigem näha graafiist momendi kõverat. Ratas kus on head küll võimsus ja pöördemomendi max näitajad võib parim olla küll ringrajal, aga pole mugav tavaliikluses, kuna nõuab pidevat käiguvahetust , et pöördeid õiges vahemikus püsiks.
Kuna on erinevaid tsikliste siis pakutakse ka erinevaid rattaid - kes hindavad maksimaalset kiirendust ja võimsust/kergust valivad bike, kes hindab mugavust ja momenti (väänet) valib vastavalt kasutustingimustele enduro või cruiseri. Ja sinna vahele jäävad sellised mehed kes hindavad nende kahe harmooniat- matkaratast. Seega teeb igaüks oma valiku ise ja pole teiste asi seda arvustada. selles mõttes pole kedagi mõtet arvustada ei neid, kes hindavad oma ühe püti madalat momenti, ega ka neid kes hindavad suuremast tippvõimsusest tingitud paremat kiirendust.
Peace!

Postitatud: 08 Juun 2004, 13:56
Postitas madSIIL
endal 50 tzr...siis hüppasin 1200 susuki streetfighteri ( ise tehtud)selga tegin paar tiiru ..ja siis oli HEA tunne!!!

Postitatud: 08 Juun 2004, 14:03
Postitas MotorHead
nii mis siis kõige võimsam on olnud. arvatavasti ikka 350 jawa. teiseks jääb vist 250 honda. ja kolmandaks Neeme mz sx 125 (see millega ta Elbrusel käis) ja minsk 125.

Postitatud: 08 Juun 2004, 14:13
Postitas attrs
stock hayabusa... Pärast seda ei tahtnud enam oma 500-se poole vaadata. Õnneks sellest aega müüdunud ja 500 tundub ka hää :P

Postitatud: 16 Juun 2004, 01:43
Postitas jax1
Mul ilmselt vist sõbra Jawa 638, kui esimest korda sõitsin oli jama et jalad ei ulatunud maha, aga ühe jala sain ikka maha niiet oli lahe :lol: , aga enda masinaga on lahedam :wink:

Postitatud: 16 Juun 2004, 16:16
Postitas Vagabond
Suzuki GSX-R 750 (134 hp), oli pääris mõnus :D . Kuskil Häädemeeste kandis jäid kõik sirged kole lühikeseks... :twisted:

VB

Postitatud: 16 Juun 2004, 18:19
Postitas esaarik
Kõige vämgem pill on olnud minul kawa 800ne cruiser e. siis vulcan 800. Oma 750ne liigub minu meelest sama edevalt edasi. Ja ega ma nagu väga pole otsinud ka kohti kus saaks proovida, asi nimelt ongi selles, et kui saad pisiku külge, siis saad ka papist lahti, mida nagunii eriti pole. Kogen kaifi ka oma pilliga.

Postitatud: 14 Aug 2004, 10:01
Postitas päikesemasin
olen jawaga sõitnud 130.......tõeline elamus minujaoks aga olen näinud veel võimsamaid ja kiiremaid aparaate ja olen mõnelgi taga istunud ..........nüüd tundub jawa kiirus olevat lastemänguasi :cry:

Postitatud: 14 Aug 2004, 10:03
Postitas madone
/me itsitab pihku... supersonic bullet.... :twisted:

Postitatud: 14 Aug 2004, 19:01
Postitas Siller
Kõige võisamaga olen sõitnud 1.1 l trikega millel ma loomulikult taga istusin ja kiiruseks oli nii 110 km/h.See polnud küll suur kiirus aga no ikka mulle siis tundus küll. :D

Postitatud: 14 Aug 2004, 19:32
Postitas Heavykas
Ikka omaenda 750-ne Suzu. :twisted: Madalatel pööretel mõnusalt mahe vend....a kui saab juba 7000 peale siis kukub rebima kah. Kaalu asjal muidugi omajagu (249kg)

Postitatud: 14 Aug 2004, 20:16
Postitas Raitz
Kawa ZX10 Ninja 04

Ringrajal kindlasti jube hea, aga maantel jättis sõidumugavus soovida.
Tegu siis üsna väikse ja tigeda "rohelise herilasega".

Postitatud: 17 Aug 2004, 00:52
Postitas janskeda
Mul on kõige võimsamaks pilliks jäänud ikka oma jaff 350ne.Kõrvalisematel teedel on sõidetud umbes 140 km/h, väga mõnus tunne on nii sõita aga kui ikka tänaval mõnda võimsamat tsiklit näen siis on küll tunne,et miks mu jaffil nii väike mootor on :oops:

Postitatud: 17 Aug 2004, 09:35
Postitas Equ
Tre,

Seni võimsam mida proovitud (kas just HJ poolest) sai on XJR1300. Selle ratta puhul on sõna "rahulik gaasikäsi" vägagi omal kohal. Kohutav vääne mis seda ratast edasi liigutab. Unustamatud muljed. ZX10 tundus tavaline selle kõrval :P

Equ

Postitatud: 17 Aug 2004, 11:10
Postitas tont
vana Jawa :lol: . esimene sõit oleks äärepealt ka viimaseks jäänud...

Postitatud: 17 Okt 2004, 19:58
Postitas margoz
p]hiliselt olen oma 350ccm iziga sõitnud (olen 14) aga olen ka igasuguste jawade puldis olnud..

Postitatud: 17 Okt 2004, 20:42
Postitas Karupoeg puhh
Aprilia RSV1000
Metsik masin! Vääne on lihtsalt julm. väike jõnksatus gaasiga ja esiratas on 70km/h maast vägagi kergelt lahti:) Kui pärast enda tsikliga kodu poole sõitsin mõtlesin, et tsiklil on midagi viga, kohe üldse ei läinud edasi:P

Postitatud: 17 Okt 2004, 21:31
Postitas polomark
enda Honda CBR1000F 100 hobust , kui need aiast lahti lasin, ja kohe perutama :-)

Postitatud: 18 Okt 2004, 19:13
Postitas HeLiX
~50ccm mini-mopeed :lol: :oops:

tutt R1

Postitatud: 18 Okt 2004, 20:26
Postitas tsiklonaut
Tuttuus Yamaha R1. 170 pealt võis veel esiratas õhku minna.

Siiski, omale mitte mingil juhul ei tahaks sellist lennukit sellise raha eest - asend oli nagu piinapingis ja ristiinimese kombel rahulikult selle rattaga sõita ei saa mitte mingi valemiga. Kui, siis vaid pühapäevaseks ringrajasõiduks oleks üks selline isend tõesti hea tööriist ja vahva adrenaliini suristamise viis (kui raha hirmus palju muidugi alla tampida pidevalt).

Postitatud: 18 Okt 2004, 23:26
Postitas remy
Sai proovitud yhte 1000 Suzy streetfighterit. Esialgu nagu suurt vahet ei saanudki aru võrreldes oma 600'sega - aga kui pöörded üles läksid siis tahtis ikka korra päris käest ära minna 8) Pärast tegin paar ringi veel ja kaiffisin mis kole :oops:

savagega

Postitatud: 19 Okt 2004, 09:46
Postitas Hondarebel
http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1995 ... Savage%20/

et kW ja nm suhe nagu paigast ära vä?

aga sõidab küll...ja võrdlus traktori diiselmootoriga igati kohane

ja suuremat pole proovinud ka

ja kui kunagi vahetaks ,siis igatahes mitte kW vähesuse pärast

ja täna hommikul mööda langenud lehtedega kaetud porirada asfaldile välja sõites... irw kahuriga varblaselaskjad...

ja igale oma...kes sõidab tsikliga ja kes "käib sõitmas"

ja lugege TM viimast...seal väga hea tsikli ja auto kW/kg võrdlus...tonniste baikide artiklis... paneb füüsika paika....

ja nagu Sprite reklaam...füüsikaseadustega ei maksa jamada :P

Postitatud: 19 Okt 2004, 10:00
Postitas tarvo20
kõige võimsam, millega olen sõitnud on Honda CBR 600F. 72KW ja peale esimest proovisõitu ostsin selle ratta endale. Igati rahul ning võimsamast ei unista. praegult... :twisted:

Postitatud: 25 Okt 2004, 20:37
Postitas kohvikslastudklapipesa
Isiklike kogemuste seas võimsaim on hetkel enda Suuzuu GSX-R 1100

Re: võimsaim!!!

Postitatud: 25 Okt 2004, 22:19
Postitas Suhkur
Muidugi minu apparat koige voimsaim-V-MAX 145hp.170km/t see on mugav kiirus,kui tuleklaas seisab.Teine jutt-1/4 mille!!!kuni6000p/s vaga kiire,peale6500p/s-adrenaliiniplahvatus :shock: (V-BOOST FOREVER!)

Re: savagega

Postitatud: 25 Okt 2004, 22:33
Postitas tsiklonaut
Hondarebel kirjutas:
http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1995 ... Savage%20/

et kW ja nm suhe nagu paigast ära vä?

ja lugege TM viimast...seal väga hea tsikli ja auto kW/kg võrdlus...tonniste baikide artiklis... paneb füüsika paika....

ja nagu Sprite reklaam...füüsikaseadustega ei maksa jamada :P
Õigus selle kohapealt. Teine alahinnatuim asi on pöördemoment - tänapäeva bikenolgid vaatavad tõesti vaid kW arvu rõhutavad seda kõige muu taustal. Puhtalt tippvõimsuse peal ei sõideta.

Postitatud: 25 Okt 2004, 23:27
Postitas Stagga
Mina kui rollerdaja (ärge kõvasti lööge) olen sõitnud kõige rahulikuma masinaga, mis mulle väga meeldis oma stiili poolest.
Selleks on Honda Rebel CA 125. Väga mõnus linnas kruiisimise masin.
Mis sest et masinal ainult 9kW aga senini on see võimsaim olnud.


Terv. Stagga

Postitatud: 26 Okt 2004, 02:29
Postitas ken100
cc järgi Iz Planeta 5 aga kiirenduse järgi Yamaha Aerox 100

Postitatud: 27 Okt 2004, 14:32
Postitas oller
ümber ehitatud dnepr MT-9 8) masin missugune mis sest et paar meetrit sõita sain...