võimsaim!!!
Moderaator: Moded
Jutt jumala õige. Kusjuures reeglina on suure tipvõimsusega mootorid madalater pööretel suhteliselt jõuetud. Kuna maksimaalne võimsus saavutatakse pea alati puhtalt pöörete tõstmisega. Samas ronivad kõrgele ka maksimaalse pöördemomendi pöörded. Pöördesse läheb omakorada paremini lühikese kolvikäiguga mootor. Samas madalatel pööretel pole tal midagi pakkuda kuna seal ruulivad pika kolvikäiguga mootorid ( sama töömahu juures vähem silindreid ja pikem kolvi käik)Martään kirjutas:Arvan et küsimus ei ole väändes vaid kus see asub.
Näit. traktoril hästi madalal, bike-l hästi kõrgel. Mida kõrgemal tippvääne asub, seda suurem kW, kuid seda halvem on aeglaselt tänava või põllu peal sõita(oleneb ka ülekandest)
Seega oleks kõige õigem näha graafiist momendi kõverat. Ratas kus on head küll võimsus ja pöördemomendi max näitajad võib parim olla küll ringrajal, aga pole mugav tavaliikluses, kuna nõuab pidevat käiguvahetust , et pöördeid õiges vahemikus püsiks.
Kuna on erinevaid tsikliste siis pakutakse ka erinevaid rattaid - kes hindavad maksimaalset kiirendust ja võimsust/kergust valivad bike, kes hindab mugavust ja momenti (väänet) valib vastavalt kasutustingimustele enduro või cruiseri. Ja sinna vahele jäävad sellised mehed kes hindavad nende kahe harmooniat- matkaratast. Seega teeb igaüks oma valiku ise ja pole teiste asi seda arvustada. selles mõttes pole kedagi mõtet arvustada ei neid, kes hindavad oma ühe püti madalat momenti, ega ka neid kes hindavad suuremast tippvõimsusest tingitud paremat kiirendust.
Peace!
-
- Postitusi: 163
- Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
- Tsikkel: KTM 1290SAR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Seni võimsam mida proovitud (kas just HJ poolest) sai on XJR1300. Selle ratta puhul on sõna "rahulik gaasikäsi" vägagi omal kohal. Kohutav vääne mis seda ratast edasi liigutab. Unustamatud muljed. ZX10 tundus tavaline selle kõrval

Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
tutt R1
Siiski, omale mitte mingil juhul ei tahaks sellist lennukit sellise raha eest - asend oli nagu piinapingis ja ristiinimese kombel rahulikult selle rattaga sõita ei saa mitte mingi valemiga. Kui, siis vaid pühapäevaseks ringrajasõiduks oleks üks selline isend tõesti hea tööriist ja vahva adrenaliini suristamise viis (kui raha hirmus palju muidugi alla tampida pidevalt).
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
savagega
et kW ja nm suhe nagu paigast ära vä?
aga sõidab küll...ja võrdlus traktori diiselmootoriga igati kohane
ja suuremat pole proovinud ka
ja kui kunagi vahetaks ,siis igatahes mitte kW vähesuse pärast
ja täna hommikul mööda langenud lehtedega kaetud porirada asfaldile välja sõites... irw kahuriga varblaselaskjad...
ja igale oma...kes sõidab tsikliga ja kes "käib sõitmas"
ja lugege TM viimast...seal väga hea tsikli ja auto kW/kg võrdlus...tonniste baikide artiklis... paneb füüsika paika....
ja nagu Sprite reklaam...füüsikaseadustega ei maksa jamada

Re: võimsaim!!!

-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: savagega
Õigus selle kohapealt. Teine alahinnatuim asi on pöördemoment - tänapäeva bikenolgid vaatavad tõesti vaid kW arvu rõhutavad seda kõige muu taustal. Puhtalt tippvõimsuse peal ei sõideta.Hondarebel kirjutas:http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1995 ... Savage%20/
et kW ja nm suhe nagu paigast ära vä?
ja lugege TM viimast...seal väga hea tsikli ja auto kW/kg võrdlus...tonniste baikide artiklis... paneb füüsika paika....
ja nagu Sprite reklaam...füüsikaseadustega ei maksa jamada
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.