võimsaim!!!

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

Arvan et küsimus ei ole väändes vaid kus see asub.

Näit. traktoril hästi madalal, bike-l hästi kõrgel. Mida kõrgemal tippvääne asub, seda suurem kW, kuid seda halvem on aeglaselt tänava või põllu peal sõita(oleneb ka ülekandest)
Kasutaja avatar

Habe
Postitusi: 84
Liitunud: 02 Juun 2004, 00:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Habe »

Martään kirjutas:
Arvan et küsimus ei ole väändes vaid kus see asub.

Näit. traktoril hästi madalal, bike-l hästi kõrgel. Mida kõrgemal tippvääne asub, seda suurem kW, kuid seda halvem on aeglaselt tänava või põllu peal sõita(oleneb ka ülekandest)
Jutt jumala õige. Kusjuures reeglina on suure tipvõimsusega mootorid madalater pööretel suhteliselt jõuetud. Kuna maksimaalne võimsus saavutatakse pea alati puhtalt pöörete tõstmisega. Samas ronivad kõrgele ka maksimaalse pöördemomendi pöörded. Pöördesse läheb omakorada paremini lühikese kolvikäiguga mootor. Samas madalatel pööretel pole tal midagi pakkuda kuna seal ruulivad pika kolvikäiguga mootorid ( sama töömahu juures vähem silindreid ja pikem kolvi käik)
Seega oleks kõige õigem näha graafiist momendi kõverat. Ratas kus on head küll võimsus ja pöördemomendi max näitajad võib parim olla küll ringrajal, aga pole mugav tavaliikluses, kuna nõuab pidevat käiguvahetust , et pöördeid õiges vahemikus püsiks.
Kuna on erinevaid tsikliste siis pakutakse ka erinevaid rattaid - kes hindavad maksimaalset kiirendust ja võimsust/kergust valivad bike, kes hindab mugavust ja momenti (väänet) valib vastavalt kasutustingimustele enduro või cruiseri. Ja sinna vahele jäävad sellised mehed kes hindavad nende kahe harmooniat- matkaratast. Seega teeb igaüks oma valiku ise ja pole teiste asi seda arvustada. selles mõttes pole kedagi mõtet arvustada ei neid, kes hindavad oma ühe püti madalat momenti, ega ka neid kes hindavad suuremast tippvõimsusest tingitud paremat kiirendust.
Peace!

madSIIL

Lugemata postitus Postitas madSIIL »

endal 50 tzr...siis hüppasin 1200 susuki streetfighteri ( ise tehtud)selga tegin paar tiiru ..ja siis oli HEA tunne!!!

MotorHead

Lugemata postitus Postitas MotorHead »

nii mis siis kõige võimsam on olnud. arvatavasti ikka 350 jawa. teiseks jääb vist 250 honda. ja kolmandaks Neeme mz sx 125 (see millega ta Elbrusel käis) ja minsk 125.
Kasutaja avatar

attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

stock hayabusa... Pärast seda ei tahtnud enam oma 500-se poole vaadata. Õnneks sellest aega müüdunud ja 500 tundub ka hää :P
Kasutaja avatar

jax1
Postitusi: 91
Liitunud: 22 Veebr 2004, 22:35
Asukoht: Tartumaa/ Honda CB1
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jax1 »

Mul ilmselt vist sõbra Jawa 638, kui esimest korda sõitsin oli jama et jalad ei ulatunud maha, aga ühe jala sain ikka maha niiet oli lahe :lol: , aga enda masinaga on lahedam :wink:

Vagabond

Lugemata postitus Postitas Vagabond »

Suzuki GSX-R 750 (134 hp), oli pääris mõnus :D . Kuskil Häädemeeste kandis jäid kõik sirged kole lühikeseks... :twisted:

VB
Kasutaja avatar

esaarik
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Mär 2004, 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas esaarik »

Kõige vämgem pill on olnud minul kawa 800ne cruiser e. siis vulcan 800. Oma 750ne liigub minu meelest sama edevalt edasi. Ja ega ma nagu väga pole otsinud ka kohti kus saaks proovida, asi nimelt ongi selles, et kui saad pisiku külge, siis saad ka papist lahti, mida nagunii eriti pole. Kogen kaifi ka oma pilliga.
Kasutaja avatar

päikesemasin
Postitusi: 163
Liitunud: 11 Aug 2004, 22:27
Tsikkel: KTM 1290SAR
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas päikesemasin »

olen jawaga sõitnud 130.......tõeline elamus minujaoks aga olen näinud veel võimsamaid ja kiiremaid aparaate ja olen mõnelgi taga istunud ..........nüüd tundub jawa kiirus olevat lastemänguasi :cry:
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

/me itsitab pihku... supersonic bullet.... :twisted:

Siller
Postitusi: 1001
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Siller »

Kõige võisamaga olen sõitnud 1.1 l trikega millel ma loomulikult taga istusin ja kiiruseks oli nii 110 km/h.See polnud küll suur kiirus aga no ikka mulle siis tundus küll. :D

Heavykas

Lugemata postitus Postitas Heavykas »

Ikka omaenda 750-ne Suzu. :twisted: Madalatel pööretel mõnusalt mahe vend....a kui saab juba 7000 peale siis kukub rebima kah. Kaalu asjal muidugi omajagu (249kg)
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Kawa ZX10 Ninja 04

Ringrajal kindlasti jube hea, aga maantel jättis sõidumugavus soovida.
Tegu siis üsna väikse ja tigeda "rohelise herilasega".
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

janskeda

Lugemata postitus Postitas janskeda »

Mul on kõige võimsamaks pilliks jäänud ikka oma jaff 350ne.Kõrvalisematel teedel on sõidetud umbes 140 km/h, väga mõnus tunne on nii sõita aga kui ikka tänaval mõnda võimsamat tsiklit näen siis on küll tunne,et miks mu jaffil nii väike mootor on :oops:
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,

Seni võimsam mida proovitud (kas just HJ poolest) sai on XJR1300. Selle ratta puhul on sõna "rahulik gaasikäsi" vägagi omal kohal. Kohutav vääne mis seda ratast edasi liigutab. Unustamatud muljed. ZX10 tundus tavaline selle kõrval :P

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

tont
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Apr 2004, 12:41

Lugemata postitus Postitas tont »

vana Jawa :lol: . esimene sõit oleks äärepealt ka viimaseks jäänud...

margoz
Postitusi: 133
Liitunud: 14 Sept 2004, 18:57

Lugemata postitus Postitas margoz »

p]hiliselt olen oma 350ccm iziga sõitnud (olen 14) aga olen ka igasuguste jawade puldis olnud..
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

Aprilia RSV1000
Metsik masin! Vääne on lihtsalt julm. väike jõnksatus gaasiga ja esiratas on 70km/h maast vägagi kergelt lahti:) Kui pärast enda tsikliga kodu poole sõitsin mõtlesin, et tsiklil on midagi viga, kohe üldse ei läinud edasi:P

polomark

Lugemata postitus Postitas polomark »

enda Honda CBR1000F 100 hobust , kui need aiast lahti lasin, ja kohe perutama :-)

HeLiX

Lugemata postitus Postitas HeLiX »

~50ccm mini-mopeed :lol: :oops:
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

tutt R1

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Tuttuus Yamaha R1. 170 pealt võis veel esiratas õhku minna.

Siiski, omale mitte mingil juhul ei tahaks sellist lennukit sellise raha eest - asend oli nagu piinapingis ja ristiinimese kombel rahulikult selle rattaga sõita ei saa mitte mingi valemiga. Kui, siis vaid pühapäevaseks ringrajasõiduks oleks üks selline isend tõesti hea tööriist ja vahva adrenaliini suristamise viis (kui raha hirmus palju muidugi alla tampida pidevalt).
.::: R1100 boGSer :::.
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

Sai proovitud yhte 1000 Suzy streetfighterit. Esialgu nagu suurt vahet ei saanudki aru võrreldes oma 600'sega - aga kui pöörded üles läksid siis tahtis ikka korra päris käest ära minna 8) Pärast tegin paar ringi veel ja kaiffisin mis kole :oops:
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

savagega

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1995 ... Savage%20/

et kW ja nm suhe nagu paigast ära vä?

aga sõidab küll...ja võrdlus traktori diiselmootoriga igati kohane

ja suuremat pole proovinud ka

ja kui kunagi vahetaks ,siis igatahes mitte kW vähesuse pärast

ja täna hommikul mööda langenud lehtedega kaetud porirada asfaldile välja sõites... irw kahuriga varblaselaskjad...

ja igale oma...kes sõidab tsikliga ja kes "käib sõitmas"

ja lugege TM viimast...seal väga hea tsikli ja auto kW/kg võrdlus...tonniste baikide artiklis... paneb füüsika paika....

ja nagu Sprite reklaam...füüsikaseadustega ei maksa jamada :P
Think positive

tarvo20

Lugemata postitus Postitas tarvo20 »

kõige võimsam, millega olen sõitnud on Honda CBR 600F. 72KW ja peale esimest proovisõitu ostsin selle ratta endale. Igati rahul ning võimsamast ei unista. praegult... :twisted:

kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Isiklike kogemuste seas võimsaim on hetkel enda Suuzuu GSX-R 1100
Kasutaja avatar

Suhkur
Postitusi: 204
Liitunud: 20 Dets 2003, 00:54
Tsikkel: BMW K1200LT
Asukoht: TLN

Re: võimsaim!!!

Lugemata postitus Postitas Suhkur »

Muidugi minu apparat koige voimsaim-V-MAX 145hp.170km/t see on mugav kiirus,kui tuleklaas seisab.Teine jutt-1/4 mille!!!kuni6000p/s vaga kiire,peale6500p/s-adrenaliiniplahvatus :shock: (V-BOOST FOREVER!)
CB400,GL500,ZX10,VN750(2tk.),VT600,VMX12(2tk.),VZ800(3tk.),XV1600(2tk.),VT750,XL1000,Pegaso650,VTX1800,VFR750(2tk.),XRV750,XL600,VX800(2tk.),PC800,CB400 SuperDream,VT600C,XVS650H,K1200LT
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Re: savagega

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

Hondarebel kirjutas:
http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1995 ... Savage%20/

et kW ja nm suhe nagu paigast ära vä?

ja lugege TM viimast...seal väga hea tsikli ja auto kW/kg võrdlus...tonniste baikide artiklis... paneb füüsika paika....

ja nagu Sprite reklaam...füüsikaseadustega ei maksa jamada :P
Õigus selle kohapealt. Teine alahinnatuim asi on pöördemoment - tänapäeva bikenolgid vaatavad tõesti vaid kW arvu rõhutavad seda kõige muu taustal. Puhtalt tippvõimsuse peal ei sõideta.
.::: R1100 boGSer :::.

Stagga
Postitusi: 181
Liitunud: 12 Juul 2004, 23:08
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Stagga »

Mina kui rollerdaja (ärge kõvasti lööge) olen sõitnud kõige rahulikuma masinaga, mis mulle väga meeldis oma stiili poolest.
Selleks on Honda Rebel CA 125. Väga mõnus linnas kruiisimise masin.
Mis sest et masinal ainult 9kW aga senini on see võimsaim olnud.


Terv. Stagga
Kasutaja avatar

ken100
Postitusi: 362
Liitunud: 11 Nov 2003, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ken100 »

cc järgi Iz Planeta 5 aga kiirenduse järgi Yamaha Aerox 100
Viimati muutis ken100, 29 Okt 2004, 13:34, muudetud 1 kord kokku.

oller

Lugemata postitus Postitas oller »

ümber ehitatud dnepr MT-9 8) masin missugune mis sest et paar meetrit sõita sain...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”