ALGAJA: käiguvahetus
Moderaator: Moded
-
madmax
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
jummala õige jutt.tali kirjutas:Aga üldiselt on kõik ikkagi kilomeetrites kinni ja ainult nendes, sõites õpid oma ratta käigukasti/sidurit/pidurdusomadusi ikka kõige paremini tundma ja paari aasta pärast ei tule sa enam selliste küsimuste pealegi. Ja kõik on väääga hääää....!!!![]()
Päikest ja turvalist liiklemist!
ja üleüldse kirjutas ju kutt, et arengutase on autokool....
ja neid käike võid ju ilma sidurita ka alla laduda, eriti kui kiirus suur ja kurviline kruusatee
allways mad!
-
VäleKonn
Üldiselt peaks ka pidurdamisel olema sõidukiirusele vastav käik sees. Käigu ja piduriga üheaegne pidurdamine on mõistlikuim seismjäämise viis. Väldib rataste blokeerumise ja liigse piduriketaste piinamise. Kui aga sõidustiili üheks osaks on iga nurga peal hambad risti rattad blokis seisma jäämine, siis see on meditsiiniline probleem.
wtf? kui arengutase selline on, siis ma küll ei soovitaks mingil juhul powershiftingut hakata harrastama.madmax kirjutas:ja üleüldse kirjutas ju kutt, et arengutase on autokool....
ja neid käike võid ju ilma sidurita ka alla laduda, eriti kui kiirus suur ja kurviline kruusatee
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
madeinussr
- Postitusi: 88
- Liitunud: 22 Mai 2005, 14:03
- Tsikkel: Jawa Style
phäähähäää mul on näiteks selline tsikkel, mis siis kui mina käiku vahetan lahutab ka siduri:)
Nii, et võin vabalt käike alla lahmida ja samas ka kõigi kahe jala ja kahe käega ka pidurdada.
Mulle õpetati autokoolis ka käiguga pidurdamist kütuse ja piduriklotside kulu seisukohast vaadatuna.
ps: ratas siis midagi eksootilist Iz Jupiter 3k
Nii, et võin vabalt käike alla lahmida ja samas ka kõigi kahe jala ja kahe käega ka pidurdada.
Mulle õpetati autokoolis ka käiguga pidurdamist kütuse ja piduriklotside kulu seisukohast vaadatuna.
ps: ratas siis midagi eksootilist Iz Jupiter 3k
Fazer GOO
Mulle oli seda varem autkoolis õpetatud, kui tsikliga sõites praktsiseerisin, teha, kostis kõrva, et me teeme ikkagi tsikli lube, mitte matuserongi juhi omi.madeinussr kirjutas:Mulle õpetati autokoolis ka käiguga pidurdamist kütuse ja piduriklotside kulu seisukohast vaadatuna.
Suzuki Kingquad 700 - >Suzuki gsx-r 600 K5 - > BMW G650GS -11
Keegi kusagil rääkis, et kui arvutada, kuidas mootoriga pidurdamine kogu muud tehnikat kurnab siis kokkuhoidu hoopis polegi vaid kulud suurenevad. Aga ei mäleta kus, kes ja millal seda ütles. Võibolla isegi siin bikeris on öeldud seda.madeinussr kirjutas:phäähähäää mul on näiteks selline tsikkel, mis siis kui mina käiku vahetan lahutab ka siduri:)
Nii, et võin vabalt käike alla lahmida ja samas ka kõigi kahe jala ja kahe käega ka pidurdada.
Mulle õpetati autokoolis ka käiguga pidurdamist kütuse ja piduriklotside kulu seisukohast vaadatuna.
ps: ratas siis midagi eksootilist Iz Jupiter 3k
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
junks
Oleneb pidurite tugevusest, rattast jne. Ega ikka niisama naljalt ei tõuse, isegi baigiga, nii et ei maksa karta.junks kirjutas:2 küsimust:
1) kui suur võimalus on et tagaratas ainult esipiduri kasutamisel õhku tõuseb? ehk kui ettevaatlik peab olema sellise tegevuse juures.
Ja isegi kui tuleb paar senti üles ja oled otse ega midagi ei juhtu.
Pidurdamise tugevust tuleb suurendada sujuvalt, siis on igasugust jama vähem, sama lugu mis parema randme tööga.
Yhesõnaga, osta tsikkel endal, siis saad järgi proovida
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.