2. leht 3-st

Postitatud: 17 Juul 2006, 12:14
Postitas manager2
racerx kirjutas:
Kui nii siis nii. Ma sain kuidagitpidi valesti aru, et mingi sõidupäev lihtsalt ja mul nagu ei tulnud ette ühtegi proffi peale Rohtlaane ja Pärtelpoja või siis väliskülaliste.
Ei mingit irooniat. Küsimus lihtsalt.
Küsimus tuleneb ilmselt ka minu sõnakasutuse "Proff" pärast. Võibolla tõesti ei ole õige kasutada seda väljendit nende puhul, kes sõitmisega elatist ei teeni.
Pidasin, eriti Eesti tingimustes, "Profi" all silmas neid sõitjaid, kes:

1. kasutavad sõiduks ainult selleks otstarbeks valmistatud tehnikat
2. omavad jätkuvalt vastavat võidusõitja litsentsi
3. osalevad regulaarselt EMV või samalaadsetel etappidel.

Sorry, kui nende inimeste proffideks nimetamine häiris. Edaspidi kasutan väljendit "litsentsiga sõitjad". 8)

Postitatud: 17 Juul 2006, 13:53
Postitas racerx
Ahh jäta nüüd jant, nimeta kuidas tahad :) Ma lihtsalt unise peaga lugesin ja ei saanud aru mis kamm on, et mis profid jne. et minu arust Eestis nagu kõik oma lõbuks panevad rinkat.

Postitatud: 17 Juul 2006, 14:32
Postitas tramm66
kellelgi pilte, videot toimunust?

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:06
Postitas haan
Tere kõigile!

Täna hommikul biker.ee-d lugedes mõtlesin küll, et laseks site owneril oma profiili ära kustutada ning unustaks kogu selle bikeri teema üleüldse.
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.

Tahan sügavalt vabandada, et rikkusin eessõitja ratast - ei teinud seda meelega. Slick´iga ratas jäi nagu post ees seisma ja polnud suurt valikut. Tase oli see, et eessõitja ise ei kukkunud (kui ma õieti mäletan).

Tänan kõiki abimehi, eriti Jaanus Karmi, kellelt õnnestus gaasirutskat laenata ning 200km tagasi koju sõita. Ülejäänud pilpad said ise tati ja tahtejõuga rajaääres kokku lapitud.

Sauga väiksel ringil õnnestus eelsõjaaegse CBR-iga nii mõndagi R - pilli seljataga hoida (ja seda mitte ees vingerdades :D ), mis andis uskumatu kogemuse ja elamuse.

Eks siis edaspidi, kui jalg ära paraneb, sõidan edasi Tabasalu (liiva)rajal ja proffidele jalgu ei tiku.

Haan

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:30
Postitas korke
Asi ei ole slickis vaid selles ,et muuseomisse kuuluva tsikliga ei ole mõttet rajale ronida.
Ta on liiga raske ja liiga sitad pidurid.

Aga miks sa ei põiganud kõrvale?
haan kirjutas:
. Slick´iga ratas jäi nagu post ees seisma ja polnud suurt valikut. Tase oli see, et eessõitja ise ei kukkunud (kui ma õieti mäletan).


Haan

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:39
Postitas CB500
haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:42
Postitas haan
korke kirjutas:
Aga miks sa ei põiganud kõrvale?
Aga sest, et kõrval oli tsikkel.

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:46
Postitas 417
CB500 kirjutas:
haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.
1 Motopaks Tallinn/ GSX1300R, XL1200, TRX 650 14 november (neljapäev), 2002 21:34 1770

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:53
Postitas haan
417 kirjutas:
CB500 kirjutas:
haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.
1 Motopaks Tallinn/ GSX1300R, XL1200, TRX 650 14 november (neljapäev), 2002 21:34 1770
Jutt käis Kommionust.

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:54
Postitas Klenovitz
Haan......ära põe, tegijal ikka juhtub.....vigadest ikka õpitakse ja ei pea sa nendest proffidest eemale hoidma.......sõida aga rahulikult edasi.....kogemused ja oskused tsiklit kontrollida igas olukorras tulevad ainult harjutades......niiet kõigile rinkavendadele külma närvi algajate suhtes, sest kunagi on kõik algajad olnud :bsmile:

Postitatud: 17 Juul 2006, 15:54
Postitas manager2
CB500 kirjutas:
haan kirjutas:
Kuna biker.ee-s on vist see mees, kellel enim postitusi ka kõige kõvem rinka mees - siis müts maha ja tuult tiibadesse talle. Rapla kardirajal õnnestus just selle mehe mullast nägu kõige esimesena näha.
OT, aga kellel siis biker.ee kõige rohkem poste ongi, ma veel ei tea.. pole viitsinud sellist uuringut teha.
Haan ilmselt viitas siin Kommionule, kes sellessamas teemas siin 1000 posti täis sai (mis ei ole ilmselgelt kõige suurem postide arv) ja eelnevalt Haani ebaõnne ja selle tagajärgi kõige teravamalt kritiseeris. Samuti oli Kommionu see, kellel raplas halvasti läks. Loodetavasti on käega ikka kõik korras...

mis seal salata. Rajal juhtub kõigil. Loodetavasti ei lähe siin pikemaks materdamiseks. Minu jaoks teeb kogu selle juhtumise halenaljakaks asjaolu, et kui ma ei eksi, siis Pärnu Open Cupil oli Haani lihane vend see, kes kohe päeva algses tagumises kurvis teise sõitjaga küljed kokku pani ja purustatud tsikliga lahkuma pidi. No on ju hull ebaõnn peres....

... lihtsalt infoks.

Postitatud: 17 Juul 2006, 16:00
Postitas nitse
Mis kuradi ebaõnnest te siin soiute?!?!?! Tegemist on ju sulaselgete mõistuse puudujääkidega, mis vajaks kiiremas korras spetsialistide sekkumist. Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem ja millel pole sündides tehasepooltki pidureid külge ehitatud, püüab jätta pidurdusmaa sama lühikeseks, kui kaasaja ratastel ja siis imestab, et küll see slick ikka peab nagu posti taha :twisted: :wack: :twisted:

Postitatud: 17 Juul 2006, 16:04
Postitas manager2
nitse kirjutas:
Mis kuradi ebaõnnest te siin soiute?!?!?! Tegemist on ju sulaselgete mõistuse puudujääkidega, mis vajaks kiiremas korras spetsialistide sekkumist. Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem ja millel pole sündides tehasepooltki pidureid külge ehitatud, püüab jätta pidurdusmaa sama lühikeseks, kui kaasaja ratastel ja siis imestab, et küll see slick ikka peab nagu posti taha :twisted: :wack: :twisted:
manager2 kirjutas:
Seekord oli sisuliselt sedasi, et esimesel hommikul, kes 300 ära maksis, see ka peale lasti. ühtegi selgitavat sõna ei olnud, rattaid üle ei vaadatud, rajal käitumist ei selgitatud....


võibolla selgitab see natukene juhtunut. Kui ikka rajale lubatakse, siis pole mõtet pärast materdada, et mis sa sinna ronisid...

... kõik tagantjärele targad. Ise kah.

Postitatud: 17 Juul 2006, 16:09
Postitas Salvo Kelk
nitse kirjutas:
Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem ja millel pole sündides tehasepooltki pidureid külge ehitatud, püüab jätta pidurdusmaa sama lühikeseks, kui kaasaja ratastel ja siis imestab, et küll see slick ikka peab nagu posti taha :twisted: :wack: :twisted:
Kahjuks või õnneks pole kõikidel võimalik hankida viimase sõna mudeleid ja nendega nagu võrdne võrdsega ringil rinda pista. Selleks võikski eraldi masinaklassid olla. Iseasi oleks muidugi see, kui palju siis osalejaid oleks ning kui pikaks võistluspäev kujuneks.
Kui tegelased soovivad siiski ringrajal harjutada, las teevad seda parem seal, kui linnavahel hakatakse rossi-tama.

Postitatud: 17 Juul 2006, 16:13
Postitas Klenovitz
Kusagil ei ole kirjas, et mis aasta masinaga võib rajale minna.....
Loomulikult kui on vanem tsikkel, kehvemad pidurid ja suurem tsikkli mass, siis tuleb arvastada pikema pidurdusmaaga.....
Kes enne rinkal pole käinud, ei tea seda ja sellepärast toimuvadki sissesõidud, ega sellepärast veel ei saa keelata kellelgi rinkal sõitmist, sest järgmine kord on juba sõitjal endal ka teada et tema masinal on pikem pidurdusmaa kui uuematel ja kergematel masinatel....
SÄILITAGE RAHU JA AIDAKE ALGAJAID, MITTE ÄRGE MATERDAGE NEID....
kust need teadmised ikka mujalt tulevad kui kogenud rinkavendade käest :wink:

Postitatud: 17 Juul 2006, 16:44
Postitas stonefree
ma olen justkui korduvalt näinud kuidas mõni oma "vanarauga" uutele tsiklitele lõdvalt pähe teeb. Ilmselt see paljudele pähe ei mahu :D Rinka paraku on selline koht kus paremad sõitjad ka kehvema masinaga sust mööda sõidavad. Kellele see ei meeldi tegelegu kiirendusega.

ei näe mingit probleemi vanamate tsiklitega koos sõitmisest eeldusel, et nii masina kui sõitjaga kõik korras on. Vähemalt aeglastel radadel.

Muide kas ei olnud eelmine kord Saugal mitte nii, et yks uuema gixxeriga vend pani (nagu manageri jutust aru sain) Haani venna GSX-le tagant sisse? Ma kyll ei lugenud siin foorumis pikka virinat kuigi kahjud olid ilmselt samas suurusjärgus :roll:

Postitatud: 17 Juul 2006, 17:18
Postitas -Tomm
Parandage kui eksin, aga see mees kellele sisse sõideti ei ole siin ju sõna võtnud. See lihtsalt infoks, et inimestele vale mulje ei jääks.

Postitatud: 17 Juul 2006, 17:33
Postitas Sverre
Sisse sõideti Raul Vinnalile, kellel õnnestus püsti jääda.
Raul sõitis Rookie 1200 ja sai täitsa tubli ringiaja, 1.03.
Ja üldse on ta mõnus mees, kellel natuke palju ebaõnne on olnud,
igal võistlusel kipub keegi talle sisse lajatama.
Vaevalt, et ta siia listi midagi kirjutab ja üldse vist biker.ee-d loeb...

Sverre

Postitatud: 17 Juul 2006, 21:31
Postitas 417
mis te vehklete rusikatega peale kaklust - kolmap Aravetel aeglane rada ja uued tegijad saavad tunduvalt vaiksemates tingimustes rattaid testida.

Takkajärge tunnen heameelt et ei tormanud uisapäisa< saugale.
vaja kolmap pidurite korrasolek ära testida( uus vedelik sees) ja vaadata kuidas masin ilma piirajateta käitub ja kas viimasele veeradnikule kulunud esikumm ennast veel õigustab või vaja motodepoole mõni raha loovutada ja siis võibolla
kui kõik ok tundub siis saugale julgeb nina pista

AHJAA- kui kellgil ka pidurivedeliku keemisega probleem siis täna toodi mulle spesial toyota dot 5.1 üks purk. Ise jõudsin juba Castroli sisse pumbata ja proovin enne selle ära.

kui kellegil häda<käes ja käibevahendeid nappib siis ikka aitan.

Postitatud: 17 Juul 2006, 21:48
Postitas piloot
mõni mill käibevahendeid suudan küll ära kulutada..., nii et, abi igati teretulnud :D

Postitatud: 17 Juul 2006, 22:17
Postitas 417
piloot kirjutas:
mõni mill käibevahendeid suudan küll ära kulutada..., nii et, abi igati teretulnud :D
ups pidasin silmas piduriõli mida mul nüüd "sitaks " on ja nõme oleks teha nii et "ise ei kasuta ja teistele ei anna." kui keski sama jamaga hädas on siis võin mõlemad õlid ja vooliku aravetele kaasa vedada. võtit nr 11 kahjuks endal pole - viilisin 10 suuremaks aga teistele ei anna

Postitatud: 17 Juul 2006, 22:52
Postitas Nigga
nitse kirjutas:
...Ei ole ju normaalne, kui vend oma eelmise sajandi alguse terasnoolega, mis kaalub tänapäeva ratastest poole rohkem...
Lihtsalt täpsustuseks jätkaks selle väite lahkamist:
Võtame tänapäevase ratta mille kuivkaal on näiteks 164kg siis, poole rohkem kaaluv eelmise sajandi terasnool kaaluks kuivalt 246kg.
Kui nüüd see mullusajandine terasnool kaaluks kaks korda rohkem, siis tema kaal oleks 328kg.

Tänan tähelepanu eest,
Albert

Postitatud: 17 Juul 2006, 23:01
Postitas Kommionu
Sverre kirjutas:
Ja üldse on ta mõnus mees, kellel natuke palju ebaõnne on olnud,
igal võistlusel kipub keegi talle sisse lajatama.
Vaevalt, et ta siia listi midagi kirjutab ja üldse vist biker.ee-d loeb...

Sverre
Njahh.. Raulil on jahh eriline võime igasuguseid pidurdusprobleemidega kamikazesid ligi tõmmata....

1. Sauga Openil lajatas Maxim talle stardisirge lõpus pauguga selga...
2. Eelmise aasta Pärnu sügisel lajatas Lätlane talle sedasi kannikasse, et Raulil ratas ribadeks (Kahju ~10KEEK-si) ja rangluu pooleks... alles kuu aega tagasi opereeriti rangluust poldid ja plaadid välja...
3. spetsialist biker.ee-st (Kahju ~5KEEK-si) + kestev biker.ee (tagantotsasõidu)foobia

Postitatud: 17 Juul 2006, 23:08
Postitas Kommionu
Nigga kirjutas:
poole rohkem kaaluv eelmise sajandi terasnool kaaluks kuivalt 246kg.
Honda CBR 1000 F 1989 kaalub 262 kg....
Front tyre dimensions: 110/80-17
Rear tyre dimensions: 140/80-17

Tänapäeval sõidavad 125ccm motikad selliste rehvidega....

Postitatud: 17 Juul 2006, 23:10
Postitas Salvo Kelk
Kommionu kirjutas:
Njahh.. Raulil on jahh eriline võime igasuguseid pidurdusprobleemidega kamikazesid ligi tõmmata....
Võibolla on Raulil hoopis F1-komme 'liiga vara' pidurit pressida ja nii vastastelt taha saada. :lol:

Postitatud: 17 Juul 2006, 23:19
Postitas Kommionu
manager2 kirjutas:
Haan ilmselt viitas siin Kommionule, kes sellessamas teemas siin 1000 posti täis sai (mis ei ole ilmselgelt kõige suurem postide arv) ja eelnevalt Haani ebaõnne ja selle tagajärgi kõige teravamalt kritiseeris. Samuti oli Kommionu see, kellel raplas halvasti läks. Loodetavasti on käega ikka kõik korras...
Kritiseerisin jahh... Ja kritiseerin ka edasi, et selliseid jamasid enam ei juhtuks... Loomulikult on kõik algajad ringrajale teretulnud, kuid ennem kui peale keerama hakkad võiks ju endale selgeks teha kuidas seisma saada... Minu loogika vaadates sellise tsikli parameetreid ütleb küll, et see ju vaid otsesõidu ratas...

Honda CBR 1000 F 1989 kaalub 262 kg....
Front tyre dimensions: 110/80-17
Rear tyre dimensions: 140/80-17

Njahh.. Raplas läks mul halvasti jahh.. ja sedagi algaja (nii enda kui ka eessõitja) rumalusest... Nimelt pidurdas eessõitja kohas, kus seda pidurdamist kõige vähem oodata oskasin... ehmatusest rabasin pidurilinki liiga julmalt ja matsti maoli olingi...

Raplast meenub mulle üks tulede/viledega cagiva, kes kurvi lõpul pidurit pidevalt vajutas... Miks ta seda tegi jääb minule igatahes mõistatuseks... :shock:

Sellepärast ongi proffide/oskajatega kordades turvalisem sõita, et need ei tee ju ettearvamatuid manöövreid...

Postitatud: 17 Juul 2006, 23:24
Postitas Kommionu
Salvo Kelk kirjutas:
Võibolla on Raulil hoopis F1-komme 'liiga vara' pidurit pressida ja nii vastastelt taha saada. :lol:
just see komme tal on jahh... Nagu Matrossov kes zoti ette hüppab - on ka Rauli tahe konkurendid enda tervise hinnaga rajalt nahhui saada...

Ja muideks: kolm korda võite arvata mis Raul eelmistel (3 nädalat tagasi) võistlustel oma rattale teistele hoiatavat taha kleepis...

Postitatud: 18 Juul 2006, 00:12
Postitas manager2
Kommionu kirjutas:
Ja muideks: kolm korda võite arvata mis Raul eelmistel (3 nädalat tagasi) võistlustel oma rattale teistele hoiatavat taha kleepis...

1. "kui seda teksti lugeda näed, oled liiga lähedal - back off!"
2. "krrt ma ise ka ei tea, kuidas ma nii ruttu seisma jään..."
3. "enne sind on end mitmedki siia parkinud. Vabu kohti enam ei ole"

midagi sellist äkki... :D

Postitatud: 18 Juul 2006, 00:31
Postitas Kommionu
manager2 kirjutas:
Kommionu kirjutas:
Ja muideks: kolm korda võite arvata mis Raul eelmistel (3 nädalat tagasi) võistlustel oma rattale teistele hoiatavat taha kleepis...

1. "kui seda teksti lugeda näed, oled liiga lähedal - back off!"
2. "krrt ma ise ka ei tea, kuidas ma nii ruttu seisma jään..."
3. "enne sind on end mitmedki siia parkinud. Vabu kohti enam ei ole"

midagi sellist äkki... :D
Njahh.. ei suuda hetkel ühtegi pilti leida... Miski hoiatav (selga)pidurdamiskleps sai sinna kleebitud jahh... Aga ei päästnud seegi... Ilmselt tuler Raulil pidureid natike maha keerata... :twisted:

Postitatud: 18 Juul 2006, 01:11
Postitas Nigga
BRAKE!