2. leht 10-st

Postitatud: 07 Jaan 2007, 16:31
Postitas Oil-Cooled
ma ei puudutaks seda uut vesijahutusega mootorit isegi mitte sitase pulgaga.

Postitatud: 07 Jaan 2007, 16:43
Postitas GSF650
Lihtsalt huvi pärst küsin, miks mitte ? Kas on tegemist tavalise ettevaatusega uute ja nn potensiaalselt lastehaigustega asjade vastu või on mingid konkreetsed kehvad testitulemused vms kuskilt loetud/saadaval ?
ma ei puudutaks seda uut vesijahutusega mootorit isegi mitte sitase pulgaga.

Postitatud: 07 Jaan 2007, 17:13
Postitas Oil-Cooled
GSF650 kirjutas:
Lihtsalt huvi pärst küsin, miks mitte ? Kas on tegemist tavalise ettevaatusega uute ja nn potensiaalselt lastehaigustega asjade vastu või on mingid konkreetsed kehvad testitulemused vms kuskilt loetud/saadaval ?
Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad.

Postitatud: 07 Jaan 2007, 17:33
Postitas loonik
[/quote]Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad.[/quote]

99% kasutajatest ei soovigi kunagi oma ratta mootorit modima hakata.
Tänapäeval on isegi madalamate sarjade motokrossi ja ringraja pillide mootorid enamjaolt tehaseseades (v.a. aju, väljalase). Tavaliselt jääb ikka puudu sõitjate sõiduoskusest, mitte masinate võimsusest.
Mina eelistaks alati uusi lahendusi minevikule.

Postitatud: 07 Jaan 2007, 18:49
Postitas GSF650
Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad.
Selle argumendiga on raske mitte nõustuda (eriti olles ise vanamoodsa karpade ja õhk-õlijahutusega 650 isendi omanik :wink: ).
Millegipärast arvan, et sarnane trend (keskkonnasõbralikkusele) on ka teistel Suzuki mudelite puhul ning ka teistel tsiklite tootjatel. Ehk et tegemist ei ole konkreetselt siis Banditi mootori "sitase pulgaga puutumise" teemaga vaid laiemalt uuemate rataste kohta käiva teemaga.

Postitatud: 07 Jaan 2007, 22:44
Postitas bash
loonik kirjutas:
Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad
99% on vast liialdus, 80% pakuks. Üsna paljud ikka üht-teist näpivad oma konede juures.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 15:36
Postitas SigSauer
tuleks nüüd Bandit-i teema juurde tagasi, ma ei tea kas mina pingutan üle või mitte aga mind ropult häirib see kolks, mis esimese käigu sisselülitamisega kaasneb. Võimalik, et probleem on just minu Bandit-is ja masin vajab remonti ja hetkel murrangi pead, kas kiskuda kast laiali või peabki see nii olema. Peaks teist samasugust proovima, siis saaks vast aru, kas tegemist sünniveaga või asi konkreetselt minu rattas. Kuidas teistel Bantiti omaikel sellega lood ?

Postitatud: 16 Jaan 2007, 16:45
Postitas Alex
kas see kolks pole mitte suki-sukide eripära?Minu kõigil neljal rattal on see kolks olnud aga TDM-ga ma ei mäleta sellist asja.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 16:47
Postitas bash
Alex kirjutas:
kas see kolks pole mitte suki-sukide eripära?Minu kõigil neljal rattal on see kolks olnud aga TDM-ga ma ei mäleta sellist asja.
Sukisukidel minuarust on ta just selline vaikne. Hondadel tundub ikka väga lärmakas kast.

Postitatud: 16 Jaan 2007, 23:18
Postitas trim
ka minu 2 kawasakil oli selline kolks kuid see normaalne

Postitatud: 17 Jaan 2007, 02:18
Postitas Oil-Cooled
Bantiti puhul see pole normaalne, tal peaks just selline eriti siidine käiguvahetus olema. Kui vabakäiku on ka pisut raske leida siis võib arvata et siduri metallplaadid on ebaühtlaselt kulunud/kergelt kõverad (warped).

Postitatud: 17 Jaan 2007, 17:17
Postitas SigSauer
siis ilmselt tuleb tõepoolest alustada sidurist kuna meenub, et selle vabakäigu leidmisega oli ka pidevalt jubimist.

Ja oh imet, vahetasin banditil ära nii esimese kui tagumise veohammaka ja panin tuttuue keti, igasugused kolksud ja raksud kadunud, käigud lähevad sisse nagu peab. Esimene veohammakas oli nii kulunud, et hambad olid kõverad nagu kullinokad. Eelmine omanik oli mingi hetk ilmselt ära vahetanud keti ja tagumise hammaka, see pettis ära.

Postitatud: 18 Jaan 2007, 09:18
Postitas Tsikkelröövel
Sidurikettad võivad olla kulunud, aga võivad ka mitte. Aga ma kahtlen selles, et neil on mingi osa selles "kolksus" - kõik muidugi tingimusel, et sidur on reguleeritud õigesti ja ei vea kaasa. Esimene käik on kolatanud mul kõigil tsiklitel, millega sõitnud olen. Aga selle asja põhjuseks on mu meelest asjaolu, õlisidur veab sidurivõlli kaasa ka lahutatud olekus (õli viskoossuse tõttu ketaste vahel (vs auto 1 kettaga sidur sidur, kus tekib õhuvahe). Seega on võllid-hammasrattad käigu lülituse hetkel liikvel (lihtsalt jõudu pole taga) ja sellisel hetkel käib kerge kolks 1. käigu sisselülitamisel paratamatult. Kolksu võimendab kindlasti oluliselt karteriketi kulumine - selle peaksid küll üle vaatama.

Postitatud: 18 Jaan 2007, 13:05
Postitas Oil-Cooled
SigSauer kirjutas:
siis ilmselt tuleb tõepoolest alustada sidurist kuna meenub, et selle vabakäigu leidmisega oli ka pidevalt jubimist.
siduri metallplaadid on raudselt 'warped', vaheta ära ja probleem lahendatud.

Postitatud: 23 Jaan 2007, 11:17
Postitas KUMM
Soetasin hiljuti endale 2004.a. Bandit 600 millel läbisõiduks oli 2000 km (spidokas näitas nii) ja selle jutu peale proovisin mis klõpsu minul teeb. Nimelt ainult vaba käigu pealt esimese sisse pannes tegi kolksu ja niisama käikke ülevalt alla ja alt ülesse vahetades ei kolksunud. Kolks tundus olema normaalne.

Kui juba kirjutamiseks läks siis äkki oskab keegi aidata informatsiooniga Suzuki bandit 600 hoolduse kohta, kuna manual puudub ja otsingust ei leidnud. Kuna päris siidikäpp ei ole siis teeksin ise õlivahetuse ära, kuid puudub praktika sellise ratta kohta. Kas oskab keegi öelda kui palju õli sinna peaks minema ja kuna tegu on õlijahutusega mootoriga siis kas peab midagi jälgima selle juures, ehk kui ma õli välja lasen siis kas tuleb ka õliradikast kõik välja ja kui ma õli sisse tagasi panen siis kuidas õli sinna radikasse tagasi läheb, kas iseenesest või pean ise sinna õli toimetama. Lisaks sooviks teada kui palju võib maksta uus õlifilter.

Oodatud on igasugune arutlus.

Kui see teema juba eelnevalt käsitletud on siis vabandan oma saamatuse pärast ja äkki keegi viitsib mind sinnni juhatada.

Postitatud: 23 Jaan 2007, 11:34
Postitas tramm66
ma küll ei tea banditi õlivahetusest midagi aga filter läheb näiteks Champion K301 nagu gixxerilegi

Postitatud: 23 Jaan 2007, 12:56
Postitas kris.
SigSauer kirjutas:
siis ilmselt tuleb tõepoolest alustada sidurist kuna meenub, et selle vabakäigu leidmisega oli ka pidevalt jubimist.
Näiteks minu Yamul on see kolks samuti omadus, mitte defekt :lol: . Kui häirib siis tee enne käigu sissepanekut siduriheebliga sisse-välja liigutus.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 23 Jaan 2007, 17:18
Postitas Oil-Cooled
KUMM kirjutas:
Soetasin hiljuti endale 2004.a. Bandit 600 millel läbisõiduks oli 2000 km (spidokas näitas nii) ja selle jutu peale proovisin mis klõpsu minul teeb. Nimelt ainult vaba käigu pealt esimese sisse pannes tegi kolksu ja niisama käikke ülevalt alla ja alt ülesse vahetades ei kolksunud. Kolks tundus olema normaalne.

Kui juba kirjutamiseks läks siis äkki oskab keegi aidata informatsiooniga Suzuki bandit 600 hoolduse kohta, kuna manual puudub ja otsingust ei leidnud. Kuna päris siidikäpp ei ole siis teeksin ise õlivahetuse ära, kuid puudub praktika sellise ratta kohta. Kas oskab keegi öelda kui palju õli sinna peaks minema ja kuna tegu on õlijahutusega mootoriga siis kas peab midagi jälgima selle juures, ehk kui ma õli välja lasen siis kas tuleb ka õliradikast kõik välja ja kui ma õli sisse tagasi panen siis kuidas õli sinna radikasse tagasi läheb, kas iseenesest või pean ise sinna õli toimetama. Lisaks sooviks teada kui palju võib maksta uus õlifilter.

Oodatud on igasugune arutlus.

Kui see teema juba eelnevalt käsitletud on siis vabandan oma saamatuse pärast ja äkki keegi viitsib mind sinnni juhatada.
Õli vahetad nagu iga tsikli puhul mil õli karteris, lased mootori kergelt soojaks, siis keerad poldi karteri all lahti ja lased õlil välja joosta.
Õli läheb 3,8 liitrit, kui vahetad ka filtri. Hoia kontrollklaasil silm peal et liiga palju ei pane ja ongi korras.

Postitatud: 01 Veebr 2007, 15:16
Postitas SigSauer
TO. KUMM, mul on tegelikult nii 1200se kui ka 600se bandit-i manual täitsa olemas, miski 300 lehekülge on seda. See on muide kuskil siin foorumis siiski ka olemas (http://biker.ee/phpbb/index.php?f=14), siit ma selle kunagi leidsin, otsi hoolega ja kui ikka ei leia, saan abiks olla.

Postitatud: 26 Mär 2007, 13:15
Postitas rinks
Bandit 600/1200 võrdlust
uuriks siis järgmist: 600 ja 1200 võrdlust, loomulikult on mootorid oluliselt erineva jaksuga ja annab maanteel tunda aga huvi pakub just sõiduomaduse/juhitavuse erinevus. Kas 600 on ehk kergema kaalu tõttu märgatavalt parema juhitavusega (no pöörded teravamad, julgem kallutada jms). Või on siiski tegemist ikka "raske rattaga" millel lihtsalt vähem jaksu?
On ehk kellelgi olnud mõlemat proovida ja võrrelda.

Küsin seetõttu, et varem kaldus ostusoov 1200-se poole , nüüd tekkis kahtlus et äkki jäävad paljud "piirid" seetõttu proovimata, et algul liig palju kW tahta. Siiamaani kärutandud umb. 200kg kaaluva vene rauaga mille pöördel kallutamisel tuleb ikka 4x enne mõelda ja parem ikka otse sõita. :) - nii et sooviks rohkem teravust. Jõu ja kasvu tõttu piiri ei ole.. nii 183/83 isend.

Niisiis on kellelgi olnud võimalust mõlemat proovida?

Postitatud: 26 Mär 2007, 14:39
Postitas Oil-Cooled
rinks kirjutas:
Bandit 600/1200 võrdlust
uuriks siis järgmist: 600 ja 1200 võrdlust, loomulikult on mootorid oluliselt erineva jaksuga ja annab maanteel tunda aga huvi pakub just sõiduomaduse/juhitavuse erinevus. Kas 600 on ehk kergema kaalu tõttu märgatavalt parema juhitavusega (no pöörded teravamad, julgem kallutada jms). Või on siiski tegemist ikka "raske rattaga" millel lihtsalt vähem jaksu?
On ehk kellelgi olnud mõlemat proovida ja võrrelda.

Küsin seetõttu, et varem kaldus ostusoov 1200-se poole , nüüd tekkis kahtlus et äkki jäävad paljud "piirid" seetõttu proovimata, et algul liig palju kW tahta. Siiamaani kärutandud umb. 200kg kaaluva vene rauaga mille pöördel kallutamisel tuleb ikka 4x enne mõelda ja parem ikka otse sõita. :) - nii et sooviks rohkem teravust. Jõu ja kasvu tõttu piiri ei ole.. nii 183/83 isend.

Niisiis on kellelgi olnud võimalust mõlemat proovida?
pole mingit erilist vahet juhitavuses 600 ja 1200 vahel. Pärast mingit vene peldikut sõidavad mõlemad nagu imeasjad. Soovitaks kohe 1200 osta, 600-se puhul hakkad juba mõne kuu pärast rohkem võimu tahtma. Päris algaja sa ju pole kui mingi vene junniga präegu sõidad.

Postitatud: 26 Mär 2007, 15:28
Postitas tormi15
kas nüüd niisama laimata venerauda peldikuks või junniks, aga tõepoolest sõidan ise ka izh56-ga ja sai proovitud bandit 600-t ja lihtsalt olin vägaväga rahul ja tahaks aina veel sõita, minu jaoks oli 600ccm täiesti piisav, ja minu 176cm pikk ja 76kg raske inimese jaoks polnud selle masinaga mingeid probleeme, kui ostad selle masina siis sa ei kahetse.

Postitatud: 23 Apr 2007, 20:15
Postitas kYbb
Banditil käib tutikana ka kolks, kui esimene vaba pealt sisse panna.

Kui saaks kellegi 600 proovida, siis saaks teema "kas on raskem/kergem sõita" ettekujutuse.

Kui kellelgi on häid nippe, kuidas 1200-st karpadega asja kerge vaevaga kurjemaks saada (mitte, et seda hädasti vaja oleks:P), siis info teretulnud.

Postitatud: 29 Juun 2007, 16:47
Postitas VWman
digi odo tuli banditile mis aastal? 99 või?

mina

Postitatud: 29 Juun 2007, 18:12
Postitas IvarSiim
Mina arvan, et see Oil- Coolid, kes kasutab jutus ."....mingit vene peldikut " ja ".... mingi vene junn," on ise mingi noor nagaman, kes ise ei ole vene mootorratastega sõitnud ja ei tea nendest , sorry sittagi. Vanemad on kohe lääne tsikli ostnud ja nüüd kõva tegija!

Vene rattad on omaette klass mis lääne omad, kuid lahe ka vene massinaga vahest ringi tiirutada! Aga mootorratturite seas ka igasuguseid tüüpe!!!!
siim

Postitatud: 25 Jaan 2008, 17:11
Postitas piloot

Kolasin mööda otsinguid, et leida mingit võrdlust 1200-se Banditi ja 1000-se Fazeri kohta aga ei miskit. Soojendame selle teema siin siis üles, kuigi 1200-se Banditi jutuga oli juba otsaga peldiku ja fekaalideni jõutud :twisted:
Plaan siis hakata välja vahetama oma 600-st banditit(ükskord see pidi ju juhtuma) :wink: ja silma jäänud kaks varianti Bandit 1200 ja Fazer 1000 Mõlemad ühtemoodi poolgondlis ja hea sõiduasendiga, mis mulle isiklikult väga konti mööda.
Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d. :twisted:
Mõni ehk nende mõlemiga rohkem kokku puutunud, omal Fazeriga mingit kogemust ega kokkupuudet pole olnud, peale selle, et paar korda on saanud seljas istuda.


Postitatud: 25 Jaan 2008, 19:03
Postitas motoratsutaja
piloot kirjutas:

Kolasin mööda otsinguid, et leida mingit võrdlust 1200-se Banditi ja 1000-se Fazeri kohta aga ei miskit. Soojendame selle teema siin siis üles, kuigi 1200-se Banditi jutuga oli juba otsaga peldiku ja fekaalideni jõutud :twisted:
Plaan siis hakata välja vahetama oma 600-st banditit(ükskord see pidi ju juhtuma) :wink: ja silma jäänud kaks varianti Bandit 1200 ja Fazer 1000 Mõlemad ühtemoodi poolgondlis ja hea sõiduasendiga, mis mulle isiklikult väga konti mööda.
Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d. :twisted:
Mõni ehk nende mõlemiga rohkem kokku puutunud, omal Fazeriga mingit kogemust ega kokkupuudet pole olnud, peale selle, et paar korda on saanud seljas istuda.

Miks sa arvad et 1000 Fazer pole kuulikindel ja lihtne ? Mul 600-ne fazer ja mega rahul ja kui vahetan siis täpselt 1000-se vastu ja ikka Fazer. Suzuki kohta ei oska midagi kosta aga oma praeguse rattaga igati rahul.


Postitatud: 25 Jaan 2008, 19:51
Postitas ulmo
piloot kirjutas:

Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d. :twisted:

Ma otsiks maksimumvõimsuse võrdlemise asemel hoopis momendigraafikut ja võrdleks neid. Võimsus on tänava/maanteesõidus momendiga võrreldes üsna vähe tähtis, ega ei taha ju peenestada kogu aeg.


Postitatud: 25 Jaan 2008, 20:18
Postitas piloot
ulmo kirjutas:
piloot kirjutas:

Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d. :twisted:

Ma otsiks maksimumvõimsuse võrdlemise asemel hoopis momendigraafikut ja võrdleks neid. Võimsus on tänava/maanteesõidus momendiga võrreldes üsna vähe tähtis, ega ei taha ju peenestada kogu aeg.

Selge see, et kogu aeg ei peenesta, suurema osa ajast suudan viisakas ka olla :wink:
Kui mind inspireeriks tohutu vääne madalatel pööretel siis vaataks ju hoopis teistsuguste rataste poole, millel näiteks V2 raami vahel.
Aga kui sa kusagilt leiad need graafikud siis võiks ju need siis üles visata. Ma mugav ka... :wink:


Postitatud: 25 Jaan 2008, 22:17
Postitas Primo

Kui otsid madalalt hakkavat väänet, siis kiika ka GSX1400'se poole.Gondleid küll pole, kuid see-eest litrit nii, et maa on must :twisted:

Power: 104.59 HP (76.3 kW)) @ 6800 RPM
Torque: 124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 5000 RPM

Pilt