ma ei puudutaks seda uut vesijahutusega mootorit isegi mitte sitase pulgaga.
Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad.GSF650 kirjutas:Lihtsalt huvi pärst küsin, miks mitte ? Kas on tegemist tavalise ettevaatusega uute ja nn potensiaalselt lastehaigustega asjade vastu või on mingid konkreetsed kehvad testitulemused vms kuskilt loetud/saadaval ?
Selle argumendiga on raske mitte nõustuda (eriti olles ise vanamoodsa karpade ja õhk-õlijahutusega 650 isendi omanikErinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad.
99% on vast liialdus, 80% pakuks. Üsna paljud ikka üht-teist näpivad oma konede juures.loonik kirjutas:Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad
Sukisukidel minuarust on ta just selline vaikne. Hondadel tundub ikka väga lärmakas kast.Alex kirjutas:kas see kolks pole mitte suki-sukide eripära?Minu kõigil neljal rattal on see kolks olnud aga TDM-ga ma ei mäleta sellist asja.
siduri metallplaadid on raudselt 'warped', vaheta ära ja probleem lahendatud.SigSauer kirjutas:siis ilmselt tuleb tõepoolest alustada sidurist kuna meenub, et selle vabakäigu leidmisega oli ka pidevalt jubimist.
Näiteks minu Yamul on see kolks samuti omadus, mitte defektSigSauer kirjutas:siis ilmselt tuleb tõepoolest alustada sidurist kuna meenub, et selle vabakäigu leidmisega oli ka pidevalt jubimist.
Õli vahetad nagu iga tsikli puhul mil õli karteris, lased mootori kergelt soojaks, siis keerad poldi karteri all lahti ja lased õlil välja joosta.KUMM kirjutas:Soetasin hiljuti endale 2004.a. Bandit 600 millel läbisõiduks oli 2000 km (spidokas näitas nii) ja selle jutu peale proovisin mis klõpsu minul teeb. Nimelt ainult vaba käigu pealt esimese sisse pannes tegi kolksu ja niisama käikke ülevalt alla ja alt ülesse vahetades ei kolksunud. Kolks tundus olema normaalne.
Kui juba kirjutamiseks läks siis äkki oskab keegi aidata informatsiooniga Suzuki bandit 600 hoolduse kohta, kuna manual puudub ja otsingust ei leidnud. Kuna päris siidikäpp ei ole siis teeksin ise õlivahetuse ära, kuid puudub praktika sellise ratta kohta. Kas oskab keegi öelda kui palju õli sinna peaks minema ja kuna tegu on õlijahutusega mootoriga siis kas peab midagi jälgima selle juures, ehk kui ma õli välja lasen siis kas tuleb ka õliradikast kõik välja ja kui ma õli sisse tagasi panen siis kuidas õli sinna radikasse tagasi läheb, kas iseenesest või pean ise sinna õli toimetama. Lisaks sooviks teada kui palju võib maksta uus õlifilter.
Oodatud on igasugune arutlus.
Kui see teema juba eelnevalt käsitletud on siis vabandan oma saamatuse pärast ja äkki keegi viitsib mind sinnni juhatada.
pole mingit erilist vahet juhitavuses 600 ja 1200 vahel. Pärast mingit vene peldikut sõidavad mõlemad nagu imeasjad. Soovitaks kohe 1200 osta, 600-se puhul hakkad juba mõne kuu pärast rohkem võimu tahtma. Päris algaja sa ju pole kui mingi vene junniga präegu sõidad.rinks kirjutas:Bandit 600/1200 võrdlust
uuriks siis järgmist: 600 ja 1200 võrdlust, loomulikult on mootorid oluliselt erineva jaksuga ja annab maanteel tunda aga huvi pakub just sõiduomaduse/juhitavuse erinevus. Kas 600 on ehk kergema kaalu tõttu märgatavalt parema juhitavusega (no pöörded teravamad, julgem kallutada jms). Või on siiski tegemist ikka "raske rattaga" millel lihtsalt vähem jaksu?
On ehk kellelgi olnud mõlemat proovida ja võrrelda.
Küsin seetõttu, et varem kaldus ostusoov 1200-se poole , nüüd tekkis kahtlus et äkki jäävad paljud "piirid" seetõttu proovimata, et algul liig palju kW tahta. Siiamaani kärutandud umb. 200kg kaaluva vene rauaga mille pöördel kallutamisel tuleb ikka 4x enne mõelda ja parem ikka otse sõita.- nii et sooviks rohkem teravust. Jõu ja kasvu tõttu piiri ei ole.. nii 183/83 isend.
Niisiis on kellelgi olnud võimalust mõlemat proovida?
Kolasin mööda otsinguid, et leida mingit võrdlust 1200-se Banditi ja 1000-se Fazeri kohta aga ei miskit. Soojendame selle teema siin siis üles, kuigi 1200-se Banditi jutuga oli juba otsaga peldiku ja fekaalideni jõutud
Plaan siis hakata välja vahetama oma 600-st banditit(ükskord see pidi ju juhtuma) ja silma jäänud kaks varianti Bandit 1200 ja Fazer 1000 Mõlemad ühtemoodi poolgondlis ja hea sõiduasendiga, mis mulle isiklikult väga konti mööda.
Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.
Mõni ehk nende mõlemiga rohkem kokku puutunud, omal Fazeriga mingit kogemust ega kokkupuudet pole olnud, peale selle, et paar korda on saanud seljas istuda.
piloot kirjutas:Kolasin mööda otsinguid, et leida mingit võrdlust 1200-se Banditi ja 1000-se Fazeri kohta aga ei miskit. Soojendame selle teema siin siis üles, kuigi 1200-se Banditi jutuga oli juba otsaga peldiku ja fekaalideni jõutud
![]()
Plaan siis hakata välja vahetama oma 600-st banditit(ükskord see pidi ju juhtuma)ja silma jäänud kaks varianti Bandit 1200 ja Fazer 1000 Mõlemad ühtemoodi poolgondlis ja hea sõiduasendiga, mis mulle isiklikult väga konti mööda.
Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.![]()
Mõni ehk nende mõlemiga rohkem kokku puutunud, omal Fazeriga mingit kogemust ega kokkupuudet pole olnud, peale selle, et paar korda on saanud seljas istuda.
Miks sa arvad et 1000 Fazer pole kuulikindel ja lihtne ? Mul 600-ne fazer ja mega rahul ja kui vahetan siis täpselt 1000-se vastu ja ikka Fazer. Suzuki kohta ei oska midagi kosta aga oma praeguse rattaga igati rahul.
piloot kirjutas:Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.
Ma otsiks maksimumvõimsuse võrdlemise asemel hoopis momendigraafikut ja võrdleks neid. Võimsus on tänava/maanteesõidus momendiga võrreldes üsna vähe tähtis, ega ei taha ju peenestada kogu aeg.
ulmo kirjutas:piloot kirjutas:Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.Ma otsiks maksimumvõimsuse võrdlemise asemel hoopis momendigraafikut ja võrdleks neid. Võimsus on tänava/maanteesõidus momendiga võrreldes üsna vähe tähtis, ega ei taha ju peenestada kogu aeg.
Selge see, et kogu aeg ei peenesta, suurema osa ajast suudan viisakas ka olla
Kui mind inspireeriks tohutu vääne madalatel pööretel siis vaataks ju hoopis teistsuguste rataste poole, millel näiteks V2 raami vahel.
Aga kui sa kusagilt leiad need graafikud siis võiks ju need siis üles visata. Ma mugav ka...
Kui otsid madalalt hakkavat väänet, siis kiika ka GSX1400'se poole.Gondleid küll pole, kuid see-eest litrit nii, et maa on must
Power: 104.59 HP (76.3 kW)) @ 6800 RPM
Torque: 124.00 Nm (12.6 kgf-m or 91.5 ft.lbs) @ 5000 RPM