Suzuki 1200 Bandit
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad.GSF650 kirjutas:Lihtsalt huvi pärst küsin, miks mitte ? Kas on tegemist tavalise ettevaatusega uute ja nn potensiaalselt lastehaigustega asjade vastu või on mingid konkreetsed kehvad testitulemused vms kuskilt loetud/saadaval ?
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
99% kasutajatest ei soovigi kunagi oma ratta mootorit modima hakata.
Tänapäeval on isegi madalamate sarjade motokrossi ja ringraja pillide mootorid enamjaolt tehaseseades (v.a. aju, väljalase). Tavaliselt jääb ikka puudu sõitjate sõiduoskusest, mitte masinate võimsusest.
Mina eelistaks alati uusi lahendusi minevikule.
-
Teema algataja
Selle argumendiga on raske mitte nõustuda (eriti olles ise vanamoodsa karpade ja õhk-õlijahutusega 650 isendi omanikErinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad.

Millegipärast arvan, et sarnane trend (keskkonnasõbralikkusele) on ka teistel Suzuki mudelite puhul ning ka teistel tsiklite tootjatel. Ehk et tegemist ei ole konkreetselt siis Banditi mootori "sitase pulgaga puutumise" teemaga vaid laiemalt uuemate rataste kohta käiva teemaga.
99% on vast liialdus, 80% pakuks. Üsna paljud ikka üht-teist näpivad oma konede juures.loonik kirjutas:Erinevalt vanast mootorist mis oli originaalselt disainitud kui top sporttsikli mootor ning originaalset potentsiaali oli ka kerge "vabastada" on uus mootor spetsiaalselt disainitud kui keskkonnasõbralik "touring" mootor. On ebatõenäoline et spetsjuppide tootjad sellele mootorile palju tähelepanu pööravad
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja
Ja oh imet, vahetasin banditil ära nii esimese kui tagumise veohammaka ja panin tuttuue keti, igasugused kolksud ja raksud kadunud, käigud lähevad sisse nagu peab. Esimene veohammakas oli nii kulunud, et hambad olid kõverad nagu kullinokad. Eelmine omanik oli mingi hetk ilmselt ära vahetanud keti ja tagumise hammaka, see pettis ära.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
siduri metallplaadid on raudselt 'warped', vaheta ära ja probleem lahendatud.SigSauer kirjutas:siis ilmselt tuleb tõepoolest alustada sidurist kuna meenub, et selle vabakäigu leidmisega oli ka pidevalt jubimist.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja
Kui juba kirjutamiseks läks siis äkki oskab keegi aidata informatsiooniga Suzuki bandit 600 hoolduse kohta, kuna manual puudub ja otsingust ei leidnud. Kuna päris siidikäpp ei ole siis teeksin ise õlivahetuse ära, kuid puudub praktika sellise ratta kohta. Kas oskab keegi öelda kui palju õli sinna peaks minema ja kuna tegu on õlijahutusega mootoriga siis kas peab midagi jälgima selle juures, ehk kui ma õli välja lasen siis kas tuleb ka õliradikast kõik välja ja kui ma õli sisse tagasi panen siis kuidas õli sinna radikasse tagasi läheb, kas iseenesest või pean ise sinna õli toimetama. Lisaks sooviks teada kui palju võib maksta uus õlifilter.
Oodatud on igasugune arutlus.
Kui see teema juba eelnevalt käsitletud on siis vabandan oma saamatuse pärast ja äkki keegi viitsib mind sinnni juhatada.
-
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Näiteks minu Yamul on see kolks samuti omadus, mitte defektSigSauer kirjutas:siis ilmselt tuleb tõepoolest alustada sidurist kuna meenub, et selle vabakäigu leidmisega oli ka pidevalt jubimist.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Õli vahetad nagu iga tsikli puhul mil õli karteris, lased mootori kergelt soojaks, siis keerad poldi karteri all lahti ja lased õlil välja joosta.KUMM kirjutas:Soetasin hiljuti endale 2004.a. Bandit 600 millel läbisõiduks oli 2000 km (spidokas näitas nii) ja selle jutu peale proovisin mis klõpsu minul teeb. Nimelt ainult vaba käigu pealt esimese sisse pannes tegi kolksu ja niisama käikke ülevalt alla ja alt ülesse vahetades ei kolksunud. Kolks tundus olema normaalne.
Kui juba kirjutamiseks läks siis äkki oskab keegi aidata informatsiooniga Suzuki bandit 600 hoolduse kohta, kuna manual puudub ja otsingust ei leidnud. Kuna päris siidikäpp ei ole siis teeksin ise õlivahetuse ära, kuid puudub praktika sellise ratta kohta. Kas oskab keegi öelda kui palju õli sinna peaks minema ja kuna tegu on õlijahutusega mootoriga siis kas peab midagi jälgima selle juures, ehk kui ma õli välja lasen siis kas tuleb ka õliradikast kõik välja ja kui ma õli sisse tagasi panen siis kuidas õli sinna radikasse tagasi läheb, kas iseenesest või pean ise sinna õli toimetama. Lisaks sooviks teada kui palju võib maksta uus õlifilter.
Oodatud on igasugune arutlus.
Kui see teema juba eelnevalt käsitletud on siis vabandan oma saamatuse pärast ja äkki keegi viitsib mind sinnni juhatada.
Õli läheb 3,8 liitrit, kui vahetad ka filtri. Hoia kontrollklaasil silm peal et liiga palju ei pane ja ongi korras.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja
uuriks siis järgmist: 600 ja 1200 võrdlust, loomulikult on mootorid oluliselt erineva jaksuga ja annab maanteel tunda aga huvi pakub just sõiduomaduse/juhitavuse erinevus. Kas 600 on ehk kergema kaalu tõttu märgatavalt parema juhitavusega (no pöörded teravamad, julgem kallutada jms). Või on siiski tegemist ikka "raske rattaga" millel lihtsalt vähem jaksu?
On ehk kellelgi olnud mõlemat proovida ja võrrelda.
Küsin seetõttu, et varem kaldus ostusoov 1200-se poole , nüüd tekkis kahtlus et äkki jäävad paljud "piirid" seetõttu proovimata, et algul liig palju kW tahta. Siiamaani kärutandud umb. 200kg kaaluva vene rauaga mille pöördel kallutamisel tuleb ikka 4x enne mõelda ja parem ikka otse sõita.

Niisiis on kellelgi olnud võimalust mõlemat proovida?
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
pole mingit erilist vahet juhitavuses 600 ja 1200 vahel. Pärast mingit vene peldikut sõidavad mõlemad nagu imeasjad. Soovitaks kohe 1200 osta, 600-se puhul hakkad juba mõne kuu pärast rohkem võimu tahtma. Päris algaja sa ju pole kui mingi vene junniga präegu sõidad.rinks kirjutas:Bandit 600/1200 võrdlust
uuriks siis järgmist: 600 ja 1200 võrdlust, loomulikult on mootorid oluliselt erineva jaksuga ja annab maanteel tunda aga huvi pakub just sõiduomaduse/juhitavuse erinevus. Kas 600 on ehk kergema kaalu tõttu märgatavalt parema juhitavusega (no pöörded teravamad, julgem kallutada jms). Või on siiski tegemist ikka "raske rattaga" millel lihtsalt vähem jaksu?
On ehk kellelgi olnud mõlemat proovida ja võrrelda.
Küsin seetõttu, et varem kaldus ostusoov 1200-se poole , nüüd tekkis kahtlus et äkki jäävad paljud "piirid" seetõttu proovimata, et algul liig palju kW tahta. Siiamaani kärutandud umb. 200kg kaaluva vene rauaga mille pöördel kallutamisel tuleb ikka 4x enne mõelda ja parem ikka otse sõita.- nii et sooviks rohkem teravust. Jõu ja kasvu tõttu piiri ei ole.. nii 183/83 isend.
Niisiis on kellelgi olnud võimalust mõlemat proovida?
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
Teema algataja
Kui saaks kellegi 600 proovida, siis saaks teema "kas on raskem/kergem sõita" ettekujutuse.
Kui kellelgi on häid nippe, kuidas 1200-st karpadega asja kerge vaevaga kurjemaks saada (mitte, et seda hädasti vaja oleks:P), siis info teretulnud.
mina
Vene rattad on omaette klass mis lääne omad, kuid lahe ka vene massinaga vahest ringi tiirutada! Aga mootorratturite seas ka igasuguseid tüüpe!!!!
siim
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Kolasin mööda otsinguid, et leida mingit võrdlust 1200-se Banditi ja 1000-se Fazeri kohta aga ei miskit. Soojendame selle teema siin siis üles, kuigi 1200-se Banditi jutuga oli juba otsaga peldiku ja fekaalideni jõutud
Plaan siis hakata välja vahetama oma 600-st banditit(ükskord see pidi ju juhtuma) ja silma jäänud kaks varianti Bandit 1200 ja Fazer 1000 Mõlemad ühtemoodi poolgondlis ja hea sõiduasendiga, mis mulle isiklikult väga konti mööda.
Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.
Mõni ehk nende mõlemiga rohkem kokku puutunud, omal Fazeriga mingit kogemust ega kokkupuudet pole olnud, peale selle, et paar korda on saanud seljas istuda.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
piloot kirjutas:Kolasin mööda otsinguid, et leida mingit võrdlust 1200-se Banditi ja 1000-se Fazeri kohta aga ei miskit. Soojendame selle teema siin siis üles, kuigi 1200-se Banditi jutuga oli juba otsaga peldiku ja fekaalideni jõutud
![]()
Plaan siis hakata välja vahetama oma 600-st banditit(ükskord see pidi ju juhtuma)ja silma jäänud kaks varianti Bandit 1200 ja Fazer 1000 Mõlemad ühtemoodi poolgondlis ja hea sõiduasendiga, mis mulle isiklikult väga konti mööda.
Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.![]()
Mõni ehk nende mõlemiga rohkem kokku puutunud, omal Fazeriga mingit kogemust ega kokkupuudet pole olnud, peale selle, et paar korda on saanud seljas istuda.
Miks sa arvad et 1000 Fazer pole kuulikindel ja lihtne ? Mul 600-ne fazer ja mega rahul ja kui vahetan siis täpselt 1000-se vastu ja ikka Fazer. Suzuki kohta ei oska midagi kosta aga oma praeguse rattaga igati rahul.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
piloot kirjutas:Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.
Ma otsiks maksimumvõimsuse võrdlemise asemel hoopis momendigraafikut ja võrdleks neid. Võimsus on tänava/maanteesõidus momendiga võrreldes üsna vähe tähtis, ega ei taha ju peenestada kogu aeg.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
ulmo kirjutas:piloot kirjutas:Bandit muidugi sümpatiseerib oma kuulikindluse ja lihtsusega...
Fazeri kasuks hakkavad muidugi rääkima KW-d.Ma otsiks maksimumvõimsuse võrdlemise asemel hoopis momendigraafikut ja võrdleks neid. Võimsus on tänava/maanteesõidus momendiga võrreldes üsna vähe tähtis, ega ei taha ju peenestada kogu aeg.
Selge see, et kogu aeg ei peenesta, suurema osa ajast suudan viisakas ka olla
Kui mind inspireeriks tohutu vääne madalatel pööretel siis vaataks ju hoopis teistsuguste rataste poole, millel näiteks V2 raami vahel.
Aga kui sa kusagilt leiad need graafikud siis võiks ju need siis üles visata. Ma mugav ka...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.