Mis bike sobiks naisele?

Neiu, preili, proua, miss, madam... alafoorum moto- (ja ka mittemoto-) teemalisteks küsimusteks, arvamusteks ja teadaanneteks vaid ja ainult naistele. Eranditult.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • teemasid võivad alustada ainult naised
  • naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
  • rumalaid küsimusi pole olemas,
  • meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Kristel kirjutas:
Ma ju ütlesin, et pakkuge ainult punaseid, ääää ;)
nende viie plastosa ülevärvimine juhul kui se on määrav võtab 2päeva ja mitte oluliselt palju pappi. Kui veel on ilusad hirvesilmad siis on võimalik et mõni mees teeb suisa soodsalt

aga ma tean ühte punast iz si mis on soodsalt müügis ja paari jawat
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Teema algataja
Kristel

Lugemata postitus Postitas Kristel »

Daa :), kas polnud siis arusaadav, et ma otsin maantee sõiduratast. Aga olgu. Hinnaklass võiks jääda kuni 30 000 kr. Mulle meeldiks linnas vaikselt täristada ja maanteel kiirelt Lõuna-Eestisse kihutada.
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Kristel kirjutas:
Daa :), kas polnud siis arusaadav, et ma otsin maantee sõiduratast. Aga olgu. Hinnaklass võiks jääda kuni 30 000 kr. Mulle meeldiks linnas vaikselt täristada ja maanteel kiirelt Lõuna-Eestisse kihutada.
njahh siis jääb sul 10 kilo puudu
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Kristel kirjutas:
Ma ju ütlesin, et pakkuge ainult punaseid, ääää ;)
kas pakkuda võib ka blondiinikiivreid.... vääää...

Pilt
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

Teema algataja
Kristel

Lugemata postitus Postitas Kristel »

Võib küll, aga siis kellelegi teisele. Mul on omal kiiver täitsa olemas ja panen seda pähe hoopis teist pidi, kui saadetud pildil, mis on muide juba suhteliselt vana ja tuntud nali.
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

30 k ei saa sa mitte midagi millega oleks võimalik kiirelt täristada maanteel :lol:
Aga jah .....suzuki gsx 600f saab ikka sellise raha eest kätte :) Ning punaseid liigub suht palju ;)
Kristel kirjutas:
Daa :), kas polnud siis arusaadav, et ma otsin maantee sõiduratast. Aga olgu. Hinnaklass võiks jääda kuni 30 000 kr. Mulle meeldiks linnas vaikselt täristada ja maanteel kiirelt Lõuna-Eestisse kihutada.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

Saksast sebib 2000 euriga korraliku umbes 1998 aasta 600cc Suzuki gsxf vabalt. Just vaatasin, et eBays need tsiklid sellise hinnaga lõpus ära koksatakse.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kristel kirjutas:
Plaanin endalegi esimest ratast soetada, aga ei ole päris välja mõelnud, milline see võiks olla?
Kristel
Kirjuta oma pikkus ka, ei viitsi taustaks oleva tsikli järgi mõõtma hakata.
(muud pole olulised ;) )
Kuna sa plaanid kihutama hakata, siis ilmselt kas baik või matkabaik? Püstine sõiduasend, nagu ma aru saan, ei huvita.

Paha lugu on hinnaga, kuna vähegi normaalse tsikli saab selle hinna eest ainult Saksast. Kohapeal on ainult GSXF600-d, mis ammendavad ennast suht kiiresti. Võimalik, et leiab mõne GSXR-i ka, aga lühemate kätega inimesed ei taha nendega pikka otsa sõita.

Ilmselt R4 mootor ja 600ccm on sinu tee.
Nähtavasti GSXF600 94..97, GSXR600 samast kandist. Lahjematest ja püstisematest XJ600.
Eeldus nende puhul, et sa päris pisike pole.

Teema algataja
aggressive

Lugemata postitus Postitas aggressive »

kui varem ühegi mootorrattaga ikka sõitnud ei ole, on alguseks bike liiga võimas..
see ju alguse asi, et liiga palju gaasi ja siis nokk lennus kah või tõnbab ratta ringi

Teema algataja
Inxx

Lugemata postitus Postitas Inxx »

tglt sobib ikka bike ka - kõik sõltub sellest, kuidas ise sõidad ja end valitseda suudad. sain load 17.juulil ning varem polnud isegi rolleriga sõitnud ent enne lubade tegemist oli mul juba olemas Yamaha FZR 1000, millega siis praegu ka sõidan.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

aggressive kirjutas:
kui varem ühegi mootorrattaga ikka sõitnud ei ole, on alguseks bike liiga võimas..
see ju alguse asi, et liiga palju gaasi ja siis nokk lennus kah või tõnbab ratta ringi
Kui endal mõistust pole gaasi kasutada muudes asendites kui "ON ja OFF", siis võib see juhtuda tõesti, mõne võimsa rattaga.
Millist biket silmas pead?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 759
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Millegi pärast meenub kuskilt, et erivõimsust arvutati võimsus/tühimass...
parandage, kui eksin.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

retro kirjutas:
ma ei saa aru, kust on tulnud see A2 lubade hallukas?
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=874538
§17. Juhiloa vormistamine
"A-kategooria mootorratta, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus ei ületa 0,16 kW/kg, juhtimise õiguse andmine"
vanadel (suurtel lubadel) - Eritingimuste osasse kantakse arv «4»
uutel krediitkaardilubadel - Lahtrisse 12 kantakse kood 105
Hästi ei jõua kohale üks teema, mis siin enne huvitavalt lõpetati, kui tüübid üksteist juba vigase inglise keelega sõimama hakkasid.
Teatud tegelased väitsid raudkindlalt, et on olemas A2, mida tegelikult ei eksisteeri. Isegi retro poolt väljatoodud lõik Riigiteatajast ei aitanud osadel mõista.

Lihtsalt lugedes hakkas silma ja pidin selle uuesti esile tooma, et varsti mõnel uuel tsiklistil taaskord seda küsimust ei tekiks.
Tahate pommitada, varasemad eksijad, palun väga.
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!

Teema algataja
suits

Lugemata postitus Postitas suits »

[ot]tõesti A2 on sõiduõpetajate luul, ja vanadel lubadel on eritingimus 2 hoopis kuuldeaparaat. irw
vanadel lubadel oli see 25kw... eritingimus 4, uutel 105.
mul mõlemad plaadid käes, hea vaadata. [/ot]

Mul vennas sõitis juba 12aastaselt soolo k-750nega, aga siiani vahel märjal murul keerab külje maha. Seepärast mul kindel veendumus, et muidugi võib sõta 77kw rattaga, aga randmeväände puhul ole kindel, et maakoor kintse riivima ei hakka..
Mina soovitan ikkagi masinat sobivas mõõdus ja vähese küttekuluga, kui on soovi pikemaid otsi võtta... ja muidugi pommikindlaid.

Teema algataja
Alendreia

Lugemata postitus Postitas Alendreia »

Karupoiss kirjutas:
retro kirjutas:
ma ei saa aru, kust on tulnud see A2 lubade hallukas?
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=874538
§17. Juhiloa vormistamine
"A-kategooria mootorratta, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus ei ületa 0,16 kW/kg, juhtimise õiguse andmine"
vanadel (suurtel lubadel) - Eritingimuste osasse kantakse arv «4»
uutel krediitkaardilubadel - Lahtrisse 12 kantakse kood 105
Hästi ei jõua kohale üks teema, mis siin enne huvitavalt lõpetati, kui tüübid üksteist juba vigase inglise keelega sõimama hakkasid.
Teatud tegelased väitsid raudkindlalt, et on olemas A2, mida tegelikult ei eksisteeri. Isegi retro poolt väljatoodud lõik Riigiteatajast ei aitanud osadel mõista.

Lihtsalt lugedes hakkas silma ja pidin selle uuesti esile tooma, et varsti mõnel uuel tsiklistil taaskord seda küsimust ei tekiks.
Tahate pommitada, varasemad eksijad, palun väga.
Väga huvitav oleks teada, kust selline informatsioon pärineb, mina just hetkel teen ARKs eksameid ja on A2, A4 on ajalugu.
Kasutaja avatar

seroi
Postitusi: 198
Liitunud: 04 Juul 2006, 00:11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas seroi »

Kristel kirjutas:
Daa :), kas polnud siis arusaadav, et ma otsin maantee sõiduratast. Aga olgu.
Oskad sa viidata mõnele oma eelnevale postitusele, millest võiks seda järeldada?
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

See nädalavahetus sõitis Most ringrajal (Tsehhis) üks plika ja tolmutas enamikule ära, patside lehvides. Superbike klassis. Ehk siis küsimus ei ole milline tsikkel on sobilik naisele või milline mehele. Mingu ja valigu endale välja selline nagu meeldib ja ongi kõik. Lõppude lõpuks peab ju tema sellega sõitma :)
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

See kõik on siiski inimeses (tema ohutunnetuses ja mõtlemises) kinni. Kui üks neidis võib julgelt esimesel päeval Firblade selga istuda, siis mõnele teenekale masinapurustajale R6-t esimeseks soovitada on ilmselgelt vastutustundetu.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

Teema algataja
need4speed

Lugemata postitus Postitas need4speed »

hehe, aga oskab keegi soovitada milline bike tüüpi ratas sobiks 1.55 pikkusele naisele? ega siis ju jalg niisama lihtsalt maha ei ulata :D ja kaal kah oluline, nii et päris nii et, kui meeldib võta ära, vaadata kah ei saa :( vaadatutest kõige rohkem peaks sobima Honda nsr 125cc..(kindel pole)
kas peale selle on veel madalaid kuni 600cc bike? hetkel konkreetset ostu soovi pole, lihtsalt tunnen huvi.. ;)
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

NSR 125 ei ole oluliselt madalam kui mõni suvaline 600-1000 sportbike.

Mida uuem sporikas seda kergem.. reeglina. Kõrgus on enamvähem sama kõigil.

Äkki otsid vale ratast kui jalgade maas hoidmine nii oluline on.. kõigega harjub ja kui mõlemad maha ei ulata siis ühest piisab ju kah.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ei pole madonega mitte päris nõus. Olen ise suht vudijalgne ja kinnitan, et pagana ebamugav on ikka opereerida raske rattaga, kui vaid varbaotsad maha ulatavad. OK, võin panna maha ka ühe jala, aga siis on masin nii kaldu, et teda tuleb jõuga püsti hoida ja startimiseks pead ta ikkagi lendu lükkama. Naisterahvastel lisandub siia ka väiksem füüsiline jõud. Kogenud sõitja harjub lõpuks ära, ehkki see mugavaks ei muutugi, algaja jaoks aga lõpeb see varem või hiljem sellega, et kuskil ristmikul peale järsemat pidurdamist kukub ratas lihtsalt käest maha.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Teema algataja
need4speed

Lugemata postitus Postitas need4speed »

kahjuks customid ei meeldi... ex siis jääb üle kohapeal käia ja proovida ja sinnamaani tagaistmel sõitu nautida.. või siis osta poketbike :D:D:D aga minu zzr-il ulatas üks jalg enamvähem maha, kui see madalamaks lasta siis ulataks üks ilusti, aga see variant jääb kindlasti ära kuna see raske ja lenksudeni eriti ei ulata kah :D
ja kui ristmikel seisma jääda siis kah ebamugav kui pikalt seisma peab.. pagana raske on väikeste inimeste elu peaks ütlema :roll: :D
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

need4speed kirjutas:
... või siis osta poketbike :D....
ja kui ristmikel seisma jääda siis kah ebamugav kui pikalt seisma peab.. pagana raske on väikeste inimeste elu...
:idea:
Külgkorv oleks ehk abiks... :roll: :mrgreen:

Teema algataja
need4speed

Lugemata postitus Postitas need4speed »

see sobiks bikele sama hästi kui lennukile järelkäru :D:D
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

need4speed kirjutas:
see sobiks bikele sama hästi kui lennukile järelkäru :D:D
:lol: Et siis kallutada ei saa?...
Aaga "stiilinäide" ka: http://members.aol.com/sidebike02/album1.html
-
-
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

No kui juhtimisseadmedki veel selged ei ole, siis on külka ikka asjalik. Just hetk tagasi tulin garaazist, kus ühe tibi esmakordselt sarvede taha lasin. Masinaks siis väga kohviks aetud Ural.
Siduri kasutamist, gaasitunnetust, pidurite kasutamist, käiguvahetust on algatuseks külgkorviga päris hea harjutada, liiati et kiirused on väikesed ja juhendaja saab kaasa reisida ning vajadusel veidi sekkuda. Kui piduri ja gaasi kasutamine juba automaatsele tasemele jõuab, siis või korvi küljest ära võtta. Ma arvan, et kui tal vene tehnikast juba jõud üle käib, siis saab ta millega iganes hakkama.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

vene tehnika... no vabandage väga, kuid vene rauaga on ikka 10x raskem sõita kui korraliku rattaga. Ise pole just kõige kobam sõitja kuid korvi rooli ikka vabatahtlikult ei roni.
Eks ole kah omal ajal vene rauaga sõidetud. Ei kujuta hästi ette, et 155 pikk naisterahvas "harjutab" Uraliga sõitu, sellega on otse sõitmine juba saavutus rääkimata järsemast kurvist (korraliku hooga) korvi poole.
... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 759
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 77 korda

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Mul endal oli täna au proovida Suzuki GS500E-d. Minu 188cm pikkuse juures tundus alguses ikka kuradi ebamugav, pean silmas jalgade osa, lühemale inimesele oleks see vast paras. Muidu peaks see algajale paras olema, mahub ju võimu poolest A*4 kategooriasse.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

no vabandage väga, kuid vene rauaga on ikka 10x raskem sõita kui korraliku rattaga.
Aga peabki olema ju raske õppustel ja kerge lahingus. Peale vene korviga sõitmist on mingi korraliku ratta selga istumine palju lihtsam, kui sinna võrri seljast sattudes.
Kasutaja avatar

HeitiKender
Postitusi: 450
Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Lugemata postitus Postitas HeitiKender »

Ma vaidleks vastu. Halva rattaga mitte me ei õpi sõitma vaid me õpime halva rattaga toime tulema. Ning KOGU meie tähelepanu läheb rattale, mitte liiklus- või sõidusituatsioonile. Algajale tuleks anda võimalikult hästijuhitav tsikkel. Mitte liiga närviliseks seadistatud, et chikaane hõlpsamalt läbida :)
Võrriga sõitma õppimisel on palju eeliseid versus raske tsikliga sõitma õppimisel: tasakaal, parem juhitavus, kaalude väiksem erinevus - hüpe jalgrattalt võrrile on väiksem, jõukõver - õigemini selle puudumine. Sõiteks kergema tsikliga mõistame sõidul tekkivadi sensatsioone paremini - kuidas muutub tsikli juhitavus gaasi maha keerates, peal hoides, juurde keerates jne.
Ma igaks juhuks toonitan, et mõlemal juhul räägime tehniliselt täiesti töökorras ratastest ning mul ei ole midagi nn. vene tsiklite vastu - pigem ma ootan põnevusega kui mul avaneb sõita oma ammuse unistuse: Jawa või IZ Planetaga.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ainult naistele (mootorratturitele või lihtsalt huvilistele)”