Mis bike sobiks naisele?
Moderaator: Moded
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
nende viie plastosa ülevärvimine juhul kui se on määrav võtab 2päeva ja mitte oluliselt palju pappi. Kui veel on ilusad hirvesilmad siis on võimalik et mõni mees teeb suisa soodsaltKristel kirjutas:Ma ju ütlesin, et pakkuge ainult punaseid, ääää
aga ma tean ühte punast iz si mis on soodsalt müügis ja paari jawat
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
njahh siis jääb sul 10 kilo puuduKristel kirjutas:Daa, kas polnud siis arusaadav, et ma otsin maantee sõiduratast. Aga olgu. Hinnaklass võiks jääda kuni 30 000 kr. Mulle meeldiks linnas vaikselt täristada ja maanteel kiirelt Lõuna-Eestisse kihutada.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

Aga jah .....suzuki gsx 600f saab ikka sellise raha eest kätte


Kristel kirjutas:Daa, kas polnud siis arusaadav, et ma otsin maantee sõiduratast. Aga olgu. Hinnaklass võiks jääda kuni 30 000 kr. Mulle meeldiks linnas vaikselt täristada ja maanteel kiirelt Lõuna-Eestisse kihutada.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Kirjuta oma pikkus ka, ei viitsi taustaks oleva tsikli järgi mõõtma hakata.Kristel kirjutas:Plaanin endalegi esimest ratast soetada, aga ei ole päris välja mõelnud, milline see võiks olla?
Kristel
(muud pole olulised

Kuna sa plaanid kihutama hakata, siis ilmselt kas baik või matkabaik? Püstine sõiduasend, nagu ma aru saan, ei huvita.
Paha lugu on hinnaga, kuna vähegi normaalse tsikli saab selle hinna eest ainult Saksast. Kohapeal on ainult GSXF600-d, mis ammendavad ennast suht kiiresti. Võimalik, et leiab mõne GSXR-i ka, aga lühemate kätega inimesed ei taha nendega pikka otsa sõita.
Ilmselt R4 mootor ja 600ccm on sinu tee.
Nähtavasti GSXF600 94..97, GSXR600 samast kandist. Lahjematest ja püstisematest XJ600.
Eeldus nende puhul, et sa päris pisike pole.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Kui endal mõistust pole gaasi kasutada muudes asendites kui "ON ja OFF", siis võib see juhtuda tõesti, mõne võimsa rattaga.aggressive kirjutas:kui varem ühegi mootorrattaga ikka sõitnud ei ole, on alguseks bike liiga võimas..
see ju alguse asi, et liiga palju gaasi ja siis nokk lennus kah või tõnbab ratta ringi
Millist biket silmas pead?
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 77 korda
Hästi ei jõua kohale üks teema, mis siin enne huvitavalt lõpetati, kui tüübid üksteist juba vigase inglise keelega sõimama hakkasid.retro kirjutas:ma ei saa aru, kust on tulnud see A2 lubade hallukas?
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=874538
§17. Juhiloa vormistamine
"A-kategooria mootorratta, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus ei ületa 0,16 kW/kg, juhtimise õiguse andmine"
vanadel (suurtel lubadel) - Eritingimuste osasse kantakse arv «4»
uutel krediitkaardilubadel - Lahtrisse 12 kantakse kood 105
Teatud tegelased väitsid raudkindlalt, et on olemas A2, mida tegelikult ei eksisteeri. Isegi retro poolt väljatoodud lõik Riigiteatajast ei aitanud osadel mõista.
Lihtsalt lugedes hakkas silma ja pidin selle uuesti esile tooma, et varsti mõnel uuel tsiklistil taaskord seda küsimust ei tekiks.
Tahate pommitada, varasemad eksijad, palun väga.
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
-
Teema algataja
vanadel lubadel oli see 25kw... eritingimus 4, uutel 105.
mul mõlemad plaadid käes, hea vaadata. [/ot]
Mul vennas sõitis juba 12aastaselt soolo k-750nega, aga siiani vahel märjal murul keerab külje maha. Seepärast mul kindel veendumus, et muidugi võib sõta 77kw rattaga, aga randmeväände puhul ole kindel, et maakoor kintse riivima ei hakka..
Mina soovitan ikkagi masinat sobivas mõõdus ja vähese küttekuluga, kui on soovi pikemaid otsi võtta... ja muidugi pommikindlaid.
-
Teema algataja
Väga huvitav oleks teada, kust selline informatsioon pärineb, mina just hetkel teen ARKs eksameid ja on A2, A4 on ajalugu.Karupoiss kirjutas:Hästi ei jõua kohale üks teema, mis siin enne huvitavalt lõpetati, kui tüübid üksteist juba vigase inglise keelega sõimama hakkasid.retro kirjutas:ma ei saa aru, kust on tulnud see A2 lubade hallukas?
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=874538
§17. Juhiloa vormistamine
"A-kategooria mootorratta, mille mootori võimsus ei ületa 25 kW või erivõimsus ei ületa 0,16 kW/kg, juhtimise õiguse andmine"
vanadel (suurtel lubadel) - Eritingimuste osasse kantakse arv «4»
uutel krediitkaardilubadel - Lahtrisse 12 kantakse kood 105
Teatud tegelased väitsid raudkindlalt, et on olemas A2, mida tegelikult ei eksisteeri. Isegi retro poolt väljatoodud lõik Riigiteatajast ei aitanud osadel mõista.
Lihtsalt lugedes hakkas silma ja pidin selle uuesti esile tooma, et varsti mõnel uuel tsiklistil taaskord seda küsimust ei tekiks.
Tahate pommitada, varasemad eksijad, palun väga.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
Teema algataja


kas peale selle on veel madalaid kuni 600cc bike? hetkel konkreetset ostu soovi pole, lihtsalt tunnen huvi..

-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja


ja kui ristmikel seisma jääda siis kah ebamugav kui pikalt seisma peab.. pagana raske on väikeste inimeste elu peaks ütlema


need4speed kirjutas:see sobiks bikele sama hästi kui lennukile järelkäru:D

Aaga "stiilinäide" ka: http://members.aol.com/sidebike02/album1.html
-
-
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Siduri kasutamist, gaasitunnetust, pidurite kasutamist, käiguvahetust on algatuseks külgkorviga päris hea harjutada, liiati et kiirused on väikesed ja juhendaja saab kaasa reisida ning vajadusel veidi sekkuda. Kui piduri ja gaasi kasutamine juba automaatsele tasemele jõuab, siis või korvi küljest ära võtta. Ma arvan, et kui tal vene tehnikast juba jõud üle käib, siis saab ta millega iganes hakkama.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Eks ole kah omal ajal vene rauaga sõidetud. Ei kujuta hästi ette, et 155 pikk naisterahvas "harjutab" Uraliga sõitu, sellega on otse sõitmine juba saavutus rääkimata järsemast kurvist (korraliku hooga) korvi poole.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck / Riga
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 77 korda

Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32

Võrriga sõitma õppimisel on palju eeliseid versus raske tsikliga sõitma õppimisel: tasakaal, parem juhitavus, kaalude väiksem erinevus - hüpe jalgrattalt võrrile on väiksem, jõukõver - õigemini selle puudumine. Sõiteks kergema tsikliga mõistame sõidul tekkivadi sensatsioone paremini - kuidas muutub tsikli juhitavus gaasi maha keerates, peal hoides, juurde keerates jne.
Ma igaks juhuks toonitan, et mõlemal juhul räägime tehniliselt täiesti töökorras ratastest ning mul ei ole midagi nn. vene tsiklite vastu - pigem ma ootan põnevusega kui mul avaneb sõita oma ammuse unistuse: Jawa või IZ Planetaga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.