2. leht 2-st
Postitatud: 02 Juun 2006, 14:32
Postitas salamahti
Vaatasin järgi, tegelt mul ikka valesti meeles
§ 110. Sõidukiga, mida pole nimetatud käesoleva määruse §-des 111 ja 112, tohib asula sõiduteel sõita pärisuunavööndis mis tahes rajal eeldusel, et täidetakse käesoleva määruse § 80 nõudeid. Asulavälisel teel tuleb sõita sõidutee parempoolse ääre lähedal. Kui pärisuunavööndis on mitu tähistatud sõidurada, siis tohib vasakpoolseid radasid kasutada ainult juhul, kui parempoolsed on hõivatud.
Postitatud: 02 Juun 2006, 14:33
Postitas oldmoped
Pikk kirjutas:Kui Tallinnas tipptunnil otsustan teisest esimesse reastuda, siis sinusugune ei pea vist tõesti vajalikuks mind oskamatut vahele lasta.
Vastupidi, see ümberreastuja vahelelaskmine on minu jaoks täiesti elementaarne igapäevane viisakus... aga kuskiltmaalt jookseb ka mõistuse piir - kui sõidad tipptunnis teises reas üldises liikumiskiiruses ja näed kuidas tagant tulev rullnokk reastub kõigepealt teisest kolmandasse, et kahest mööda pressida, siis surub ennast jõuga läbi kahe rea esimesse, kuna näeb seal auku ja siis üritab 10 sek pärast uuesti teise ritta saada, kun nüüd tundub talle, et seal on ikka kõige kiirem...
Postitatud: 02 Juun 2006, 14:39
Postitas Pikk
oldmoped kirjutas:Pikk kirjutas:Kui Tallinnas tipptunnil otsustan teisest esimesse reastuda, siis sinusugune ei pea vist tõesti vajalikuks mind oskamatut vahele lasta.
Vastupidi, see ümberreastuja vahelelaskmine on minu jaoks täiesti elementaarne igapäevane viisakus... aga kuskiltmaalt jookseb ka mõistuse piir - kui sõidad tipptunnis teises reas üldises liikumiskiiruses ja näed kuidas tagant tulev rullnokk reastub kõigepealt teisest kolmandasse, et kahest mööda pressida, siis surub ennast jõuga läbi kahe rea esimesse, kuna näeb seal auku ja siis üritab 10 sek pärast uuesti teise ritta saada, kun nüüd tundub talle, et seal on ikka kõige kiirem...
Üks räägib aiast ja tene aiaaugust
Sina räägid huligaanitsevast möödujast, mina ebaviisakast takistajast.
Muuseas, vahele pead sa laskma vaid pärisuunas reastuva masina, sõelumine hoopis teine teema
Postitatud: 02 Juun 2006, 14:44
Postitas Cowboy
Torpedo kirjutas:ÜLDISELT ei maga rekkaroolis?? Ma loodan et sa plahvatusohtlikke aineid ei vea..
Vean k6ike mida peale pannakse, tahtsin oelda, et uritan olla vaga tahelepanelik liikluses,
tanu heale vaatele nii ees toimuva kui taganttulijatega.
Mitmed ohuolukorrad kiiretele taganttulijatele on lainud hasti kui
olen v6tnud omas reas veidi paremale, voi
vahest kiirelt ohutuled 2X v6i 3X vilku - sisse lukanud - k6ik siis KUI ON REAALNE OHT EES!
ja kui ohutuledeks pole aega, siis 2X kergelt piduritulesid naidanud.
Seda k6ike peab oskama kasutada ja k6ik s6ltub olukorrast/paevast-oost..
Intruder kirjutas:Sõidke ja ärge mölisega.
Ja kui tsiklit näete auto tahavaate peeglis, siis tõmba natuke teeäärde...
Kena on kohe vaadata, kui tsiklimees sind kas ohutuledega või suund paremale-vasakule-paremale... tänab

Ja kui tyhjad torid ärritavad kui tsikkel möödasõidab -- no kuule seljuhul minge ravile.
Head s6nad Intruderilt,
vaike tapsustus, parim kui ohutuled jaavad ohust teatamiseks.
Oma rajale tagasi reastumisel 3-4 paremsuunda - vaike vahe ning korra kiire (poolik vilk) parem - vasak on parim viis tanamiseks.
Pikk kirjutas: Sina räägid huligaanitsevast möödujast, mina ebaviisakast takistajast.
Pikk raagib taitsa 6igest asjast. Vasak rida on kiirematele liiklejatele!
Vasakpoolsetes ridades s6itmine on saamas ka eu suurematel kiirteedel probleemiks, sagenenud on rasked tagant otsas6idud.
Vasakpoolsetes ridades taganttulijate suhtes aeglasemad s6itjad on enamjaolt kahjuks ida eu aladelt, v6ib-olla esimest, teist korda euroopas ja pole veel harjunud korralikud olema.
Tihti s6idetakse mina ja maailm, ega saada aru kui ohtlik see v6ib olla.
Postitatud: 02 Juun 2006, 14:45
Postitas Raigo
Haa!
Aga ma nägin täna Pärnu maanteel rollerit,mis sõitis 3-st punasest foorist üle

Kutil oli hall airohi sv55 seeria kiiver ja roller oli apelsini karva jne.
Kutil oli jultumus üle sõita,mitte vahetult enne rohelist,vaid juba siis pani ajama kui jalakäijate fooris põles ehe roheline

Postitatud: 02 Juun 2006, 15:20
Postitas mx77
Normaalne ju. Varsti on meil tegelikult tõesti tänavate liikluskultuur nagu kuskil Tbilisis (vabandan grusiinide ees).
Ükspäev seisan ja ootan Endla tänaval vaskapööret üle eraldusriba ja vastasuunavööndi Kristiine statoili ja kae - üks vend sõidab sulle ette ja siis sahinal üle tee, mis siis et padupunane kogu aeg põleb. Ok tõesti ei tulnud vastu autosid aga see eurooplasi tbilisi autojuhtidest eristabki et SEADUSI JÄRGITAKSE.
Kuna tänaval liigun autoga ja kaherattalisega ainult võistlustel siis tahaks tänavamelus sõitvatele kaherattalistele siiski paar tähelepanekut öelda. Esiteks peab arvestama, et Tallinna tänavad on muutunud liiklustiheduselt sellisteks liiklussoonteks kus autojuhil on oluline punktist A punkti B saamine ja seda väikseima närvikulu ja vaevaga. Eriti kui päeva jooksul peab palju sõitma. Ise ka tegelikult üritan tallinnas sõites võimalikult vähe silm punnis peas pea 360 kraadi kaela otsas käimas sõita. Istud omas reas, reavahetusel vilks peeglisse ja minek ja rohkem ennast ei vaeva. Tsiklimehed, arvestage, et tavaline normaalne autojuht vaatab peeglisse ENNE reavahetust, sest kuna enamik autosid liiguvad kolonnis suhteliselt ühtlase kiirusega, siis piisab vaid tõdemusest et kõrvalreas on ruumi. EDASI vaadatakse juba enda ette. Kui nüüd mõni bikevend tagant 100-ga tuleb, siis ongi õnnetus käes. Ja ärge tulge mulle rääkima, et keskmine bikevend foorist-foorini 100-120-ga ei sõida

))). Ja kui ma pean näiteks vältima kaevuluuki või auku nii et mu manööver mu autot sõiduraja piiridest välja ei vii, siis ma peeglitesse reeglina ei vaata. See käib siis radade vahel sõitmise riski kohta.
Postitatud: 03 Juun 2006, 00:02
Postitas Faustinna
mx77 kirjutas:. Ja kui ma pean näiteks vältima kaevuluuki või auku nii et mu manööver mu autot sõiduraja piiridest välja ei vii, siis ma peeglitesse reeglina ei vaata. See käib siis radade vahel sõitmise riski kohta.
Järsku sa siiski õpid ümber ja edaspidi vaatad peeglisse, teades, et sealt võib paratamatult sõita tsikliga keegi. Kuigi sa süüdlaseks tõenäoliselt ei jääks, oleks siiski halb tunne, kui kellegile viga teed. Või pole? Enda ümber toimuvat jälgida pole vist raske...
Postitatud: 03 Juun 2006, 00:25
Postitas Rain Hollo
Pea teistest lugu saad sama vastu.Eesti on nii väike et ei saa aru kuhu võib olla nii kiire et peab sõitma riski piiril.100km/h 3h jälle piir vastas.
Postitatud: 03 Juun 2006, 03:53
Postitas Torpedo
koi kirjutas:Tere.
Kui tahate loodust nautida, minge looduse keskele seda tegema.
Ja kui tahate liiklust nautida, minge liikluse keskele seda tegema. Miks mitte Malcolm? Kõlab ju loogiliselt?
Postitatud: 03 Juun 2006, 10:26
Postitas mx77
Faustinna kirjutas:mx77 kirjutas:. Ja kui ma pean näiteks vältima kaevuluuki või auku nii et mu manööver mu autot sõiduraja piiridest välja ei vii, siis ma peeglitesse reeglina ei vaata. See käib siis radade vahel sõitmise riski kohta.
Järsku sa siiski õpid ümber ja edaspidi vaatad peeglisse, teades, et sealt võib paratamatult sõita tsikliga keegi. Kuigi sa süüdlaseks tõenäoliselt ei jääks, oleks siiski halb tunne, kui kellegile viga teed. Või pole? Enda ümber toimuvat jälgida pole vist raske...
Mu jutu point oli tegelikult selles, et Tallinn on punktist A punkti B sõitmise koht, kaifimiseks on muud teed. kas te näiteks olete avastanud vana Pärnu maantee lõigu, mis algab Ääsmäelt ja lõppeb Kernu juures?
Postitatud: 03 Juun 2006, 12:17
Postitas WagaBond7
sepp kirjutas:teile suured ehmujad ongi väljamõeldud pampersid
rahulikult oma mõtetes võite potil kuulatada vaikust... liikluses jälgige mis toimub...
t*** selline vigin teeb mulle alati stax nalja..

Nii kaua teeb see nalja kui mõni ehmatatud roolikeeraja kogemata ette keerab ja kihutaja paarisajaga metsas puid mõõdab.
t***, vaat see on pull ja teex stax nalja
P.S. Siiani olen näinud ainult ühte bike-i, kes suutis auto taga sõita, teistest ei räägi.
Postitatud: 03 Juun 2006, 13:12
Postitas kawaghost
check twice,save life
Postitatud: 03 Juun 2006, 19:22
Postitas stonefree
Intruder kirjutas:Sõidke ja ärge mölisega.
Ja kui tsiklit näete auto tahavaate peeglis, siis tõmba natuke teeäärde...
Kena on kohe vaadata, kui tsiklimees sind kas ohutuledega või suund paremale-vasakule-paremale... tänab

Ja kui tyhjad torid ärritavad kui tsikkel möödasõidab -- no kuule seljuhul minge ravile.
Mis asjad need ohutuled tsiklil on? ...
Tegelt kui ikka näed et lennuk lähedal siis parem mitte manöövreid teha, kyll tsikkel mööda saab. Teises reas "ilmanautijad" härivad kyll. ma tavaliselt sõidan natuke aega taga ja kui ümber ei reastu siis keeran rulli ja piki joont mööda, siis reastuvad kyll
Tsiklitest samal real möödudes võtan alati hoo maha, liiga riskantne.
Muidu autost lähedalt möödumine on riskantne siis kui sa aeglaselt seda teed. Kiire möödasõit on pigem ohutum(kui sõita oskad muidugi).
Postitatud: 03 Juun 2006, 20:06
Postitas WagaBond7
Nagu näha, paljud kõnelejad harrastavad maanteel vene ruletti. Loodetavasti üks kena päikseline nädalavahetus teie osakaalu jällegi vähendab. Siiani rekord kõigest viis ratast korraga.

Hoian teile pöialt !
Postitatud: 03 Juun 2006, 20:17
Postitas margus
stonefree kirjutas:
Mis asjad need ohutuled tsiklil on? ...
Arvan et tootjatele on viimasel ajal feedbacki tulnud ohutulede nupu vajalikkusest rattal just liikluses tänamise väljendamiseks või siis vastupidi soositakse seda nende poolt, kuna muuks eriti vist vaja ei lähe. Teine võimalus, et mingi ettekirjutuse järgi peavad olema tehase poolt paigaldatud. Aga jah, ka gixxeril on see nupp mugavas kohas olemas...
Postitatud: 03 Juun 2006, 20:46
Postitas RKsilver
WagaBond7 kirjutas:kes suutis auto taga sõita, teistest ei räägi.
ma suudan ka auto taga sõita aga need hakkavad a.l.a kiirendama siis mingi pärast

Postitatud: 03 Juun 2006, 22:30
Postitas Salvo Kelk
stonefree kirjutas:
Muidu autost lähedalt möödumine on riskantne siis kui sa aeglaselt seda teed. Kiire möödasõit on pigem ohutum(kui sõita oskad muidugi).
Siit moraal - alati punn põhja. Samuti on ohtlikud kohadt ristmikud, seal keera veel gaasi juurdegi, kui masin kannatab, nii oled sa ju võimalikult vähe aega ristmikul ning aeg, millal õnnetus saab juhtuda on ju sekundikümnendik. Kui aeg hakkab lähenema nullile, siis ei saagi õnnetust ju juhtuda.
Panen siia näitliku õppevide ka üles. Tegemist siiski autoga.
http://www.hot.ee/kelks/lights.wmv