Yamaha YZF 1000 omajatele (õnnetu kuid õpetlik lugu. R.I.P.)

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

hjah... kiire ja hoolimatu sõit...

aga kaastunne ikkagi
SYLB

Teema algataja
nokia

Lugemata postitus Postitas nokia »

Võtab kurvaks :(

Sügav kaastunne omastele...
Kasutaja avatar

manager2
Postitusi: 590
Liitunud: 12 Mär 2006, 16:52
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas manager2 »

Sügav kaastunne ka siitpoolt.

selline õõnes tunne kohe sees terve hommikupoolik.

siinkohal ettepanek modedele, ehk muudate teema pealkirja ära?
lisate näiteks sulgudesse "teemaalgataja hukkus liikluses" vms.
isegi lugesin seda teemat siin seetõttu, et sellele viitas link liiklusõnnetuse kohta kirjutatud postis.
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

:?

Väga kurb lugu.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

Sügav kaastunne lähedastele!

Kas keegi teab juhtunu asjaolusid täpsemalt?
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

roadriders
Postitusi: 86
Liitunud: 17 Veebr 2004, 12:24
Tsikkel: Gold Wing 1500 SE
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas roadriders »

Sügav kaastunne omastele.

Oleks nagu ette tundnud, sellepärast sai ka eile kiun üles tõmmatud.

R.I.P.

Teema algataja
Hingeotsija

Lugemata postitus Postitas Hingeotsija »

Kahju.
Head manalateed Lennartile.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ei suutnud masina poolt pakutavale ahvatlusele vastu seista.... kurb.

RIP


Mark
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

sulu13
Postitusi: 256
Liitunud: 01 Aug 2005, 22:49
Tsikkel: SV1000S
Asukoht: Pärnu

.

Lugemata postitus Postitas sulu13 »

Puhka rahus!
Suzuki RG 80- Aprilia RS 50- Aprilia RS125- Aprilia RS125- Honda RS125- Derbi Senda 125 SM- KTM 525EXC- Kawasaki ZX6R- Honda CBR600RR- KTM 620 SC SM- KTM 660 LC4- Suzuki GSX-R1000- Honda CBR600RR- Yamaha R6- Yamaha R1- Suzuki SV1000S
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8847
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 359 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

nõks käis seest läbi, kui seda teemat lugesin.
väga õpetlik, kuid väga kurb lugu.
Kaastunne omastele...

Teema algataja
Eros

Lugemata postitus Postitas Eros »

Kaastunne lähedastele ja puhka rahus!
Kasutaja avatar

tons
Postitusi: 51
Liitunud: 15 Mai 2006, 11:43
Tsikkel: FZ1N
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas tons »

Sügavad kaastunded.
Kasutaja avatar

ronrix
Postitusi: 106
Liitunud: 19 Apr 2005, 13:40
Tsikkel: Honda VTX 1800 C
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Lugemata postitus Postitas ronrix »

ehhhh, kaastunded vanematele, tuttavatele ning sõpradele...
Shadow VT 600C, VTX 1800C
Kasutaja avatar

arx805
Postitusi: 261
Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas arx805 »

Puhka rahus.....
Kasutaja avatar

analoog
Postitusi: 164
Liitunud: 19 Juul 2005, 13:48
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas analoog »

Väga masendav lugeda. Kaastunne
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Tõsiselt kurb... :(

See muutub minu puhul mingisuguseks traditsiooniks. Eelmine aasta käisin (umbes samal päeval mis eile) ühe inimese sünnipäeval ning siis nägin telekast lühikest lõiku kus räägiti sellest kristiine kõrval toimunud õnnetusest kus 23.a noormees Peugeot kaubiku külje sisse sõitis. Siis veel midagi täpselt ei teadnud kuid lootsin, et midagi hullu ei juhtunud. Järmine päev sain teada, et juht on surnud ning tegemist on mu tuttavaga.

See aasta jälle. Sama sünnipäev, samad külalised, samas kohas ning jälle lühike saate lõik jäi silma kus näidati seda tsiklit puu kõrval vedelemas. Mõtlesin veel, et loodetavasti midagi hullu ei juhtunud. Täna loen seda siin...

Väga kurb.
Tõsiselt väga kurb.

Kaastunne.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Tõsiselt kurb lugu ikka... :(

R.I.P.
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S

mattyas
Postitusi: 232
Liitunud: 26 Sept 2004, 23:19
Asukoht: Raasiku

Lugemata postitus Postitas mattyas »

Minupoolne sügav kaastunne omastele ja lähedastele :cry:

Teema algataja
Geko

infot

Lugemata postitus Postitas Geko »

Minupoolne sügav kaastunne!

Käisin just kohal ja kirjeldan lihtsalt nähtut.
Pika sirge lõpus (kust algab lauge paremkurv) on kümmekond meetrit pidurdusjälge, mis kaob umbes sama pikaks lõiguks (ilmselt loobuti korra pidurdusest ja prooviti kallutada) ja siis algab uuesti vasakpoolsel teepervel ja murul, kus on näha juba et pidurid on blokkis olnud. ratas on vajunud paremale kyljele ja kyndnud teeperve. Kündmisjälg on ca 80-100 meetrit pikk ja lõpus on paar sügavamat jälge.

kurb!

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mõneti tüüpiline väikese ratta seljast suure selga sattunule. Alati pingutatakse siis üle, sõltub vaid kui palju ja kui armulik on vanajumal. Seekord siis ei olnud. Isegi kuulun verivärskete ümberistujate kilda. Ehk kallab selle mehe surm mõistust meie kõigi koludesse, siis pole see ehk päris asjatu.
Igal juhul sügav kaastunne kõigile omastele ja sõpradele. Kurb lugu.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

Tunnen kaasa omastele,tuttavatele,sõpradele!
Väga kurb lugu.
55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7

Intruder
Postitusi: 349
Liitunud: 30 Sept 2003, 14:07
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Intruder »

Kaastunded ka minu poolt omakestele ja lähedastele - kahju, tõesti kahju :(:(:(

rollumees12
Postitusi: 223
Liitunud: 02 Veebr 2004, 15:17

Lugemata postitus Postitas rollumees12 »

Puhka Rahus...
:cry:
Aprilia Is The Best :wink:

@@@@@@(kasutajanimi tahaks vahetust, alates 12-aastaselt siin foorumis) @@@@@@
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Re: infot

Lugemata postitus Postitas remy »

Geko kirjutas:
Pika sirge lõpus (kust algab lauge paremkurv) on kümmekond meetrit pidurdusjälge, mis kaob umbes sama pikaks lõiguks (ilmselt loobuti korra pidurdusest ja prooviti kallutada) ja siis algab uuesti vasakpoolsel teepervel ja murul, kus on näha juba et pidurid on blokkis olnud. ratas on vajunud paremale kyljele ja kyndnud teeperve. Kündmisjälg on ca 80-100 meetrit pikk ja lõpus on paar sügavamat jälge.
kurb!
tundub, et keeramine (kallutamine) ei olnud veel selge.. ise kunagi ammu ammu samamoodi sai proovitud sõbra tsikklit.. kuid hoog ei olnud nii suur ja sain ennem kurvi seisma... sest bike kohe mitte ei tahtnud keerata - olin varem sõitnud javade ja vene tsikklitega.

võibolla oli aga ka kiirus tõesti nii suur, et kadus kontroll

... väga jube on lugeda kuidas tüüp just äsja oli siin ja kirjutas ja suhtles meiega ja nüüd on ta uudistes... - paneb sügavalt järele mõtlema ja oma sõidumaneeri üle vaatama...

Teema algataja
Tamps

Lugemata postitus Postitas Tamps »

RIP

Suurel kiirusel pikkadel laugetel kurvide votmine on vaiksema cruiseri pealt sportratta peale umberistununa toesti ullatavalt raske. Minu jaoks on bikega soit on (vahemalt esialgse 1500 miilise mulje jargi) hoopis suuremat keskendumist noudev. Pohjuseks sportratastele omane directional instability ja ka see, et kiirus kipub markamatult suureks...
Kallutamist peab harjutama sammhaaval kiirust tostes hea nahtavusega ja horeda liiklusega hasti tuttaval teel. Parem oleks ka sammhaaval rattaid suurema vastu vahetada. Need moned kRAHA, mis vahetustes kaotsi lahevad, on elu ja tervist vaart.
Kasutaja avatar

fbeye
Postitusi: 177
Liitunud: 03 Mär 2006, 12:37
Tsikkel: Yamaha XV1900A
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas fbeye »

:( R.I.P.

Teema algataja
lars

Lugemata postitus Postitas lars »

Õpetlik see on
Endal ka 1000 yammu esimeseks sikliks võtan õppust
Puhka rahus.

timoriik
Postitusi: 275
Liitunud: 17 Dets 2004, 18:40
Tsikkel: mõned on
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas timoriik »

Kurvad uudised Saaremaalt :( puhka rahus.

Teema algataja
MaxPower

Lugemata postitus Postitas MaxPower »

kaastunne omastele

tahtisn sõna võtta rohkem teemal et tegelikult ei ole ju vahet kas su esimene ratas on nt.R6 või R1 (loomulikult kui valitakse bike tüüpi kaherattaline)...üks küll võimsam kui teine (kaal ei mängi ka enam olulist rolli kuna vahe u.10kg), kuid samas rebivad mõlemad tsiklid 0-100km/h ja kiirusi sealt edasi suht käbedalt seierile! põhimõtteliselt taandub kõik ikka sõiduoskustele ja kiiruse valikule vastavalt teeoludele...ühesõnaga - ära pinguta üle!

M.
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Oijah, peale kuuendat postitust, kus asi kinnitati käisid külmavärida üle keha :(
Tõsiselt kahju vennast. RIDE IN PEACE

Ja tõepoolest baigi selga esimest korda istudes ei osanud ma ka pöörata (sai siis krossika seljast tuldud) ja läksin ka muru peale ära. Ja mainiks siis ära, et kiirus oli kõigest maksimum 50km/h. Ma küll ei kukkunud, kuid tahan väita, et tean seda tunnet. Ja järgmine kurv juba lihtsalt "jõuga" surusin tsikli kaldesse. Nüüdseks juba muidu tundub kallamine loomulik.
Ja tänu sellele teemale kadusid mul mõtted, et osta võimsam tsikkel. Harjutan veel lahjematega mõned aastad.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Suletud

Mine “Mootorratastest üldiselt”