kes huvituvad bike trikkidest!!!!!!
Moderaator: Moded
Ei saa kahjuks aru, et mis takistab sul käigu vahetamist samal ajal kui ratas püsti on?wheeler kirjutas:3kuuga suutsin nii kaugele,et esiratast hoidsin u.100m õhus ja kukkus alla siis kui pöörded läksid piirajani,kiirus kasvas 130km/h -ni,kui suudaks samal ajal käiku vahetada,võiks vist kilomeetri sõita
käiku ei saa siis vahetada kui ei istu sadulas
,
või kui pöörded juba nii kõrgel et siis on julm,
ma olen ikka yle ka tõmmanud ja hirm natsa nahavahel--enam teise käiguga ei proovi--eriti,siis oli R1--nyyd uue tsikliga piirdun aint 1 käiguga ja olen pysti ja yritan pikalt lasta--nii et kaaslinlastel ka hea oleks--s.t. et pole mega kiiruseid lõpus.

või kui pöörded juba nii kõrgel et siis on julm,
ma olen ikka yle ka tõmmanud ja hirm natsa nahavahel--enam teise käiguga ei proovi--eriti,siis oli R1--nyyd uue tsikliga piirdun aint 1 käiguga ja olen pysti ja yritan pikalt lasta--nii et kaaslinlastel ka hea oleks--s.t. et pole mega kiiruseid lõpus.
Ei lähe küll otseselt teemasse, aga kui keegi peaks oma Gixxeri puruks kukkuma suure harjutamise käigus, siis mul oleks kohe pakkuda mitmeid varuosi heade hindadega.
Varuosad on siis pärit 2004 Suzuki GSXR 1000 -lt
Pakkuga oleks tutikas K&N öhufilter, originaal külje kondlid [Motobot: õige on "gondlid"], lenksud koos absoluutselt kõige sinna juurde kuuluvaga (va. piduri vedeliku anum), tagu piduri pump koos anumaga, originaal suunakad, originaal numbri hoidja koos valgustiga, geneks staator, Ram-Airi torud ja palju muud.
Fredy
Varuosad on siis pärit 2004 Suzuki GSXR 1000 -lt
Pakkuga oleks tutikas K&N öhufilter, originaal külje kondlid [Motobot: õige on "gondlid"], lenksud koos absoluutselt kõige sinna juurde kuuluvaga (va. piduri vedeliku anum), tagu piduri pump koos anumaga, originaal suunakad, originaal numbri hoidja koos valgustiga, geneks staator, Ram-Airi torud ja palju muud.
Fredy
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
Mul selline küsimus. Sõidan hetkel Suzuki GSX750R iga passis 93kw. aga ma ei saa aru mis jama on. sõber sõidab honda cbr 600f 92a ja laseb gaasiga tagarattase. Ma üritan ja üritan ja ei tõsta mitte otsa ülesse??? kas on mehes asi või masinas? bike on muidu läheb väga nobeks jne. esirattale saab iga kell aga just tahaks ka tagarattale saada:S mida teha ehg proffid aitavad 

Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
53300612
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
To Suzu-poiss:
Abiks on väike trikk - gaas peale - gaas maha - gaas põhja.
Esimese gaasiga saad amordid veidi välja, gaasi maha lastes surud amordid kokku ja siis uuesti kõvasti peale keerates on ots püsti nagu tahad. Toimib igal rattal. Enda enduroka ja sõbra 107kw bikega - sama trikk ikka. Saad oluliselt väiksema hoo pealt esiratta maast lahti kui tugevalt kiirendades.
Edu harjutamisel ja ettevaatust;)
Abiks on väike trikk - gaas peale - gaas maha - gaas põhja.
Esimese gaasiga saad amordid veidi välja, gaasi maha lastes surud amordid kokku ja siis uuesti kõvasti peale keerates on ots püsti nagu tahad. Toimib igal rattal. Enda enduroka ja sõbra 107kw bikega - sama trikk ikka. Saad oluliselt väiksema hoo pealt esiratta maast lahti kui tugevalt kiirendades.
Edu harjutamisel ja ettevaatust;)
-
Teema algataja
Tere!
Mul on olemas enamus täispikad videod mis siin postituses mainitud. Kellel huvi, võin plaadile panna 5175418! (Servin-It-Up-2, Stunts Gone Wild, Judgment Day 1-2, LVX vegas knights, LVX girls, LVX leap of faith, Adrenalin Crew: 100% Illegal jne...
Kui rääkida tagarattal või esirattal sõitmisest, siis on see enamus bike tüüpi ratastega võimalik, asi on sõitjas mitte rattas!
Mul on olemas enamus täispikad videod mis siin postituses mainitud. Kellel huvi, võin plaadile panna 5175418! (Servin-It-Up-2, Stunts Gone Wild, Judgment Day 1-2, LVX vegas knights, LVX girls, LVX leap of faith, Adrenalin Crew: 100% Illegal jne...
Kui rääkida tagarattal või esirattal sõitmisest, siis on see enamus bike tüüpi ratastega võimalik, asi on sõitjas mitte rattas!
-
- Postitusi: 124
- Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
- Tsikkel: Yamaha XJR1300
- Asukoht: tallinn
-
Teema algataja
Jalgratas ja SM on ikka hoopis erinevad asjad, sõber sõidab ka jalgrattaga kilomeetreid, sm'iga punnitab 100m (aprilia mx). Ma nüüd ei oska jalgrattaga absull sõita tagarattal aga SM'ga on see pidurimäng ja nurk ikka palju kergem
alla põhismõtteliselt ei kukugi. 


CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc 

... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.
SV1000N, 525SX, Rajad
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
- Asukoht: Saaremaa
Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada 

Yamaha XT 600
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Tähtsal kohal on siin tsikli kaalujaotus. Baigiga ei peagi eriti nagu midagi tegema peale esipiduri all hoidmise ja kergelt lenksule toetumise. Aga kui esiots sõitma hakkab siis võid jalad jalaraudade ette panna ja tugemalt lenksule suruda..:LiveToRide:. kirjutas:Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
Teema algataja
Ära kohapealt alguses ürita, sidurdamisega tõmbad üle, kui ei oska.erikthazidrider kirjutas:ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?
Proovi nii, et võta väike hood, tõuse püsti ja tõmba kätega lenksu ja samal ajal anna täiega gaasi, nii õpib selle "tasakaalu tunde" ära. Koguaeg nii teed siis pikapeale hakkad kaugemale ja "kõrgemale" minema.

Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500
siduri peab jah kiirelt ja vastava gaasiga lahti laskma, sest füüsikaseaduste kohaselt 0 kiiruse juures kõige suurem hõõrdejõud, kui ratas juba ringi käib on hõõrdejõud palju väiksem.:LiveToRide:. kirjutas:Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada
take the corner, join the crash
4T mootoripidurdusjõud on piisavalt suur siiski peaks ka kubatuur olema piisavalt suur, vajutad 2 käiku alla enne kurvi minekut ja ongi külglibisemine saavutatud gaasiga hoiad pöördeid üleval (see on kunst, ei ole nii kerge kui videost paistab)saqants kirjutas:aga kuidas ta terve kurvi ühtlaselt libisemises on?Yamu kirjutas:... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.

CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc 

Mul endal 110cc dirtbike , alguses proovid näiteks teise käiguga lihtsalt lenksu tõmmata ja siis gaasi anda, peaks alguses natuke tõstma ikka. Siis kõvasti harjutamist kuni see täiest selge ja edasi näiteks siduri libistamisega (vajab rohkem harjutamist)ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?
Muide ,ise kasutan kiirelt sõites imelikku tehnikat

Need ,kes tahtsid külglibisemisse minna... soovitan ennem kurvi natuke pidurdada... käik alla.... kui juba natuke keerad kurvis, siis surud gaasi põhja... muidugi pead ka kurvis tsiklit kallutama, kui kurvi lähed

Ei saa aru , miks viimast tavalises liikluses vaja läeb, aga mulle on kasuks tulnud, kui keegi autoga taga ajab

Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 09 Dets 2007, 18:12
- Tsikkel: Suzuky GSX600F
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.