2. leht 2-st

Postitatud: 29 Mai 2006, 21:07
Postitas RKsilver
4 taktilist pole hea peenestada,2 taktilist TULEB peenestada 8)

:D

Postitatud: 29 Mai 2006, 22:18
Postitas Whitebalance
Täiesti õige 2taktilise hoiab peenestamine puhtana ja jahutab ka paremini ;)

Postitatud: 29 Mai 2006, 22:25
Postitas makuke
kuna mul eelistusi pole veel tekkinud siis kas soovitate rahulikuks kulgemiseks 4 taktilist hondat?

Postitatud: 29 Mai 2006, 22:35
Postitas nm5
makuke kirjutas:
kuna mul eelistusi pole veel tekkinud siis kas soovitate rahulikuks kulgemiseks 4 taktilist hondat?
Rahulikuks kulgemiseks on küll 4 taktine Honda sobilik. Kõvasti mugavam(pole pidevat õli lisamist õlipaaki jne.) ja sammuti peab paremini vastu. 2 taktised tahavad rohkem kõrgeid pöördeid, 4 taktised lepivad ka madalamate pööretega... :wink:

Postitatud: 29 Mai 2006, 23:29
Postitas makuke
mis see õli siia puutub? kas seevõtab siis õli ka vähem kui 2T

Postitatud: 29 Mai 2006, 23:40
Postitas Lauri23
Ära muretse, kui sa ei taha kiirendada, siis on 4 taktiline ideaalne. Äkki keegi cbr 125 omaniks räägib oma ratta kiirendusest ja tippkiirusest lähemalt, kas ta tõesti on nagu roller, eriti ei tahaks uskuda. Ise on ka väike huvi sellise vastu, kuid mulle meeldib natukene ka kiirendada.

Postitatud: 30 Mai 2006, 00:03
Postitas Villem
makuke kirjutas:
mis see õli siia puutub? kas seevõtab siis õli ka vähem kui 2T
Kahepõkisele tuleb ju karteris õli puudumise tõttu bensu sisse õli segada. Uutel ratastel tuleb muidugi õli ainult õlipaaki valada, edasi saab ise hakkama.

Postitatud: 30 Mai 2006, 09:09
Postitas makuke
no selge. mu naabril on 4T hiina rollu. no kiirendust tal tõesti pole aga kuna mul on vaja et see kaua kestaks ja ei ta viiks mind iga päev tallinnasse ja tagasi.

Postitatud: 30 Mai 2006, 09:57
Postitas Mirko
Kiirendust on masinal täiesti piisavalt, ainus viis on seda ise proovida, kui kellelgi on Pärnus Cbr-i vastu huvi siis võin aidata, saab omal nahal kiirensut proovida. See, et liigub nagu roller on pigem naised saunas rääkisid jutt. 4 T eelis on veel see, et tal on jõudu juba madalatel pööretel
Samuti on 4T kütusekulu väiksem kui 2 T, kuna ise oman ka 125cc Cagivat(2T) siis ma võrdleksin neid niimoodi, et üks on nagu mootorsaag(2T) ja teine on juba mootorratta moodi (4T Honda). Kui minekut ja lõppkiirust tahad, siis oota kuni saad 21, tee load ära ja osta 600cc või 1000cc masin. :wink:

Postitatud: 30 Mai 2006, 22:09
Postitas makuke
Aitähh põhjaliku ülevaate eest.

Postitatud: 30 Mai 2006, 22:24
Postitas -Mart-
no nsr on lihtsalt 2 takline ja sellepärast ta on erksam aga cbr on vastupidavam kindlasti ja cbr saad tutika suht soodsalt.
www.bikeworld.ee

Postitatud: 31 Mai 2006, 12:53
Postitas lauri53
aga kas cbr maanteel kahekesi sõites nõrgaks/aeglaseks ei jää?

Postitatud: 31 Mai 2006, 17:50
Postitas Mirko
Kahekesi sõites pole maanteel 100km/h sõitmine olnud mingi probleem.

Postitatud: 31 Mai 2006, 18:52
Postitas Lauri23
Tohib küsida miks sa siis müüd seda?

Postitatud: 31 Mai 2006, 19:02
Postitas sander
kutsa99 kirjutas:
ei tea kas on mainitud aga pmst on 125cc3 4 taktiline sama mis 63.5cc3 2 taktiline :roll:
4-ja taktiline elab kauem ka kui 2-he taktiline
Pilt Mis siis 50cm3 4taktiline on? 24cm3 2takti?

Postitatud: 31 Mai 2006, 21:10
Postitas Mirko
Lauri23 kirjutas:
Tohib küsida miks sa siis müüd seda?
Müügi põhjus ka müügikuulutuses olemas. Müün kuna vaja raha auto soetamiseks.

Postitatud: 31 Mai 2006, 22:11
Postitas Kellogg's
Mul müüd üks sõber 2005 aasta CBRI 35 tuhande eest.
See on alla 7600 kilti sõitnud ning granatii kehtib veel.

Postitatud: 31 Mai 2006, 22:15
Postitas makuke
ärge nüüd kalkema minge :) praegu ma nagunii eoi osta, sest vanust pole piisavalt ja lube ka.

Postitatud: 31 Mai 2006, 22:28
Postitas citikas
Yamaha RD125LC-YPVS (17kw)86a.2T Vesijahutusega.
Sõitsin kaks hooaega.Kütuse kulu oli norm ja jõudu ka oli.
Kuid kolbi vahetasin iga 4000 km ja kepsu+väntvõlli laagreid iga 8000 km tagant.Muud sõlmed olid pommikindlad.Uus omanik on sellest probleemist igatahes prii,praeguseks minu teada läbinud probleemideta 20000km.Eks viga oli minus :oops:

Postitatud: 31 Mai 2006, 22:51
Postitas Mirko
Tsikkel on broneeritud 1 nädalaks!

Postitatud: 01 Juun 2006, 11:47
Postitas makuke
kas neid uuena ka müüakse veel kuskil? (Yamaha RD125LC-YPVS (17kw)

Postitatud: 01 Juun 2006, 12:06
Postitas citikas
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha ... c_1983.php
Selline ta on.Minu teada lõpetati tootmine 87a. ära.
Pildi peal on 83a. versioon.
86a. on teised veljed peeglid mootor(muutuva väljalaskega YPVS)

Postitatud: 01 Juun 2006, 15:43
Postitas makuke
aitähh

Postitatud: 01 Juun 2006, 16:54
Postitas bash
Sellisel kasutajal nagu Rix125 oli ka Rd125`86 . Temalt võid ka selle ratta kohta küsida. See konkreetne OLI tema oma - http://bikepics.com/pictures/318873/ Eriti ise ei tea selle ratta kohta, ainult seda, et kogemata lasi ühekorra liiga pöördesse ja kolvi puruks.
EDIT: ja taga olen ka korra istunud - maanteekiirus ja sellest tiba üle küll probleemiks ei olnud koos sõites.

Postitatud: 01 Juun 2006, 19:56
Postitas makuke
Palju see üldse pöördeid kannatab?

Postitatud: 01 Juun 2006, 22:16
Postitas citikas
Tahomeetri punane ala algab 10500rpm.Sellest läheb üle tublisti :D

Postitatud: 01 Juun 2006, 22:32
Postitas makuke
ok :D