EMV Rolleri liiga karikasari

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Red´Bull kirjutas:
Kui oled oma rollerit sportlikult täiustanud (tuuninud) siis pane ennast sport klassi kirja!
aga selleks peab ju kõigepealt teadma, mida "sportlikult täiustatud" täpselt tähendab!!!

väljalase?
õhupuhasti?
karburaator?
sidur?
sidurivedrud?
variaator?
rullid?
rihm?
reduktor?
silinder?
kolb?
cdi?
ümberprogrammeeritud sissepritse?
korralikud amordid?
teine juhtraud?
raamitugevdused?
gondlite eemaldamine?

jne jne jne

Kokkuvõtlikult - püüan kombata piiri, kusmaalt jookseb piirajate eemaldamine ja kustmaalt hakkab "tuunimine"
hälvik

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

loogiline, et kui on tehase sõiduk absol.muutmata- on ju standard klass.mis seal rohkem mõelda.ja kui mingi muudatus siis üks kõik milline siis järelikult pole enam standard. selle aga peab enne starti teh.kom välja selgitama.ja loomulikult peab igal võistlejal olema võimalus ja õigus võistluse järgsele protestile.usun ,et võistlusi korraldav seltskond on selliseid asju puudutavates küsimustes piisavalt kompetentne.igastahes tore, et midagi korraldatakse.
Kasutaja avatar

Red´Bull
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Dets 2005, 20:41
Asukoht: Rannu

Lugemata postitus Postitas Red´Bull »

Kui on midagi performance juppide vastu välja vahetatud, siis peaks sport klassi minema!
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

kas siis lõppude lõpuks 70ccmised rollerid võivad osaleda või mitte?
30cccmine Yamaha Aerox
Kasutaja avatar

Gilera 180
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
Tsikkel: Suzuki Intruder 800
Asukoht: Tallinn / Türi

Lugemata postitus Postitas Gilera 180 »

Võistlusklassid Standart 50 ja Sport 50 (sportlikult täiustatud 50 - 70 cc rollerid)
Täpsem info tel. 53738300


Korraldaja sõnul on veel varuks Max Scuuter klass ( 125cm3 ja võimsamad ) juhul kui osalejaid on 8 või rohkem antud klassis.
Gilera 180, Suzuki Intruder 800

Teema algataja
stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

Nonii siis vastused teie küsimustele,

Osavõtu maksu tegime täna selgeks, OSAVÕTU MAKS ON 50 KROONI

Sportlikult täiustatud grupp on siis see juba kus on sportsumpa,variaator jne ühesõnaga kui on kerge tuuning all siis sportklassi.

Tavagrupp on siis stock 50-nene ehk tehasemasin ilma piirajateta,selleks teema ka enne starti kiirkontrolli.

Kui tuleb osalejaid 16 või rohkem mõlemasse klassi siis teeme kvalifikatsiooni ja laseme aegade järgi neljakesi rajale.Edetabelisse saavad mõlemast grupis esimesed 8.

Ring pole siis väga kiire ja suht tavaline,nagu liiklus ummikus heegeldaks vms. Pole maas profi asfalt,maas ka mõned lahtised kivid ja seda mida ikka tänaval leidub.

Aku olemasolu pole nõutav,nõutav on see et enne võistlust kõik kruvid korralikult kinni keerata.

Kui tuleb kohale ka kaheksa või üle kaheksa max klassi rollerit siis organiseerime selle klassi kah.

Kohale peaksite tulema siis hiljemalt 10.30 sest siis hakkab registreerimine ja siis me vaatame rollerid üle.

Enne võistlust pead ka täitma ankeedi kuhu sa märgid et oled oma nõusolekul siin võistlusel ja vastutad oma ratta ja tervise eest ise.

Edasistest plaanidest siis etapid tulevad:
Tartu
Pärnu
Türi
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

stage6 kirjutas:

Enne võistlust pead ka täitma ankeedi kuhu sa märgid et oled oma nõusolekul siin võistlusel ja vastutad oma ratta ja tervise eest ise.
Kes omal nõusolekul, kes mitte. Alla 16. a on kohustuslik vanemate vabas vormis kirjutatud avaldus.
Viimati muutis Kirs, 25 Mai 2006, 22:03, muudetud 1 kord kokku.

milko111
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:33
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Lugemata postitus Postitas milko111 »

kahju et tallinnas sellist asja ei tule :(

Teema algataja
stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

holma kirjutas:
stage6 kirjutas:

Enne võistlust pead ka täitma ankeedi kuhu sa märgid et oled oma nõusolekul siin võistlusel ja vastutad oma ratta ja tervise eest ise.
Kes omal nõusolekul, kes mitte. Alla 16. a on kohustuslik vanemate vabas vormis kirjutatud avaldus.
Täpselt nii!
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

Kas ma sain siis õieti aru et 50ccm ja 70ccm lähevad koos rajale?
siis pole vahet kas on kiire rada või mitte, ikkagi on suurem eelis 70ccm rolleritel. Asi võiks ikka jagatud olla 50 stock, 50ccm sport ja 70ccm.
kui sa isegi võtad kurve hästi ja üleüldised sõiduoskused on head siis 70ccm rolleritel on kiirendus ikka niipalju parem et nendega on raske tempos püsida.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

Teema algataja
stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

Saage aru,et võetakse ja kvalifikatsioonis ajad ja nende järgi lähvad võrdsed neljased grupid rajale. Oldmoped,holma,mix aidake mul kuidagi seda veel selgemaks teha. Neljasesse gruppi ajajärgi ei saa ju väga ebavõrdsed sattuda?
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

väga vabalt võid ju kvalifikatsioonis sõita halvema aja ja näiteks ainult poole rolleri tegelikust võimsusest ära kasutada. Keegi ei saa öelda sulle millal paned gaasi põhja ja millal vähem gaasi annad.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Kui ei ole mees-mehe võistlus "kaotaja langeb välja, võitja pääseb edasi", vaid on ajamõõtmine ja tulemused arvestatakse aegade järgi, siis ei ole eriti mittemingit vahet, kellega sa stardist koos sõidad. Kui võistlus on ajaliselt pikk ja satuvad väga erinevate sõiduoskuste ja masinatega mehed ühte starti, et kiiremad hakkavad ringiga juba mööduma, siis võib just aeglastega grupis kiiretel tulemus halvem olla kuna aeglastest möödumine võtab lisaaega. Mõlemal juhul - nii mees-mehe võistluse kui ka ajamõõtmisega võistluse puhul soovitaksin parem kasutada stardigruppide loosimist - siis pole vähemalt kedagi peale kurja saatuse süüdistada.

Kui võistluste korraldaja on sellel võistlusel otsustanud kõik tuunitud rollerid ühes klassis sõitma panna, siis see on tema otsus ja võistlejad lihtsalt peavad sellega arvestama, kui sõita tahavad. Pole joriseda midagi, ega sõit ei ole mõisa peale ja kõik on alguse ja katsetamise asi - küll klassid, võistlustingimused, reeglid jne aja jooksul vastavalt tekkinud vajadusele ja nõudlusele ise paika loksuvad. Seniks soovitan küll, kel vähegi võimalust, vähemalt proovima ja kogemusi saama minna - äkki hakkab meeldima ja järgmine kord ostate põhjaaluse neoonvalguse ja siniste ledide asemel hoopis hea seguga kumme või korralikke amorte ja hakkate ka täpsemalt juurdlema, miks roller nii käitub, nagu ta momendil teeb ja kuidas seda omale sobivas suunas muuta saab.

Pilt

Pilt
hälvik
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Peaks ikka natuke täpsemalt määratlema mis tähendab Tuunitud.
Kui on peal Malossi rihm (originaal mõõdus) ja kleeps ja "Turbo" kleeps ja amordil Yamaha kleeps. Kas see on siis sport klassi masin??
Ja miks 50-70cc kui Freedo tuuning silinder on 80cc? Kas see peab 125 klassis sõitma?
Kui roller oli Saksas 25km/h klassi masin ja kui siin eemaldatakse 25km/h piiraja kas kas siis on kohe sport klassi masin?
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

klassid võiksite jagada ju lihtsalt: piirajaga masinad... mis lähevad kuni 45km/h (nagu seaduses ette nähtud) ja siis ülejäänud...
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

igastahes mina olen kohal.
30cccmine Yamaha Aerox
Kasutaja avatar

klemm
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Apr 2005, 20:32
Asukoht: järvamaa/Sfera

Lugemata postitus Postitas klemm »

kas ka tuuningu alla käivad ntx kergemad rullikud ja uued Grip'id?
Türi etapil osalen Raudselt! ;)
Kasutaja avatar

Red´Bull
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Dets 2005, 20:41
Asukoht: Rannu

Lugemata postitus Postitas Red´Bull »

Kergemad rullikud lähvad küll tuunimise alla, aga gripid lähevad optilise tuuningu alla ja kui need sul just kiirust juurde ei anna siis nendega võid veel tuunimata rollerite nimekirja ennast lisada!
Kasutaja avatar

klemm
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Apr 2005, 20:32
Asukoht: järvamaa/Sfera

Lugemata postitus Postitas klemm »

Kergemad rullikud ka ei anna kiirust juurde ;)
Aga ntx paremad laagrid/puksid vms, see läheb ka tuuningu alla?

mrhull
Postitusi: 158
Liitunud: 09 Aug 2005, 19:13

Lugemata postitus Postitas mrhull »

ping kirjutas:
Kui roller oli Saksas 25km/h klassi masin ja kui siin eemaldatakse 25km/h piiraja kas kas siis on kohe sport klassi masin?
Ärme pähe süsti kallid narkomaanid!

Eespool öeldud,et piirajate eemaldamine ei tähenda "tuuningut".

Teema algataja
stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

Tere jälle,

Klassid me jagame ära vastavalt nõudlusele ehk siis enne starti poolteist tundi piisavalt aega et vaadata ja lugeda ära rollerid mille saaks ühte klassi liigitada.

Stock masin on piirajateta originaalmootoriga masin.Mitte midagi pole mootoris tehtud noh.

Palju on eestis üldse rollereid millel on piirajad peal?Tõstataks siis sellise küsimuse. ma ei usu et sinna tuleb mingi eri palju piirajaga masinaid,aga kui tuleb siis tuleb ka selline grupp teha.

Vastan ka küsimustele numbril:5210706
ja Rasmus mulgimotost(korraldaja viljandi poolelt) numbril:53738300
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

klemm
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Apr 2005, 20:32
Asukoht: järvamaa/Sfera

Lugemata postitus Postitas klemm »

stage6 kirjutas:
Stock masin on piirajateta originaalmootoriga masin.Mitte midagi pole mootoris tehtud noh.
Selle alla ei käi Variaator? Uus rihm tuntuma firma poolt vms?

Teema algataja
stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

Variaator käib ka,kõik mis on ise lisatud,nii on meil lihtsam kohapeal.
hakkan arutama viljandipoolse korraldajaga et teha siis grupid:
stock 50
täiustaud 50
täistuuning 50-70
ja siis max skuuter 80 - .......
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Ei ole alguses kohe küll mõtet nende klasside arvuga nii ülepakkuma hakata... muidu lõpuks nii, et igale masinale oma klass. Olenemata mida sa teed, siis nagunii leidub mõni iriseja, et tema rolleri pärast peaks hoopis teistsuguse klassijaotuse tegema... sest muidu tal ei ole piisavalt võiduvõimalusi. Lohutage ennast sellega, et halval tantsijal pidid kah olema väidetavaks probleemiks ikka tavaliselt mitte puudulikud oskused, vaid see, et munad segavad.
:)
hälvik

Teema algataja
stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

Õige jutt muidugi oldmope,kohapeal selgub kõik.Kuna tegemist ikkagi esimese üritusega eestis siis ei ole kõik selge.Paluks mõistvat suhtumist!
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

Kui vana rihm on läbi ja on peale pandud malossi rihm(originaal mõõtudega), siis see pole mitte mingi tuunimine.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] peavad peal olema või ei sest endal need värvimises :shock:
Kasutaja avatar

Gilera 180
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
Tsikkel: Suzuki Intruder 800
Asukoht: Tallinn / Türi

Lugemata postitus Postitas Gilera 180 »

Kui täidetakse ankeeti enne registreerimist, siis tuleks kirja panna mida oled muutnud või väljavahetanud oma rolleril. Eks siis korraldaja otsustab kuhu klassi su roller kuulub. Ärge unustage AUSUST. Peale võistlust, enne lõpptulemuste väljakuulutamist, peaks kõigi esikolmiku rollerid läbima täiendava tehnilise kontrolli. Kui kõik vastab ankeedi täitmisel esitatud andmetele, siis võitja võib šampust juua. Aga kui oled midagi varjanud, siis pole sul enam asja sellisele üritusele.
Gilera 180, Suzuki Intruder 800

Teema algataja
stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

hellish kirjutas:
Kui vana rihm on läbi ja on peale pandud malossi rihm(originaal mõõtudega), siis see pole mitte mingi tuunimine.
Kas sina oled või mina olen korraldaja? Reeglid kehtesestame ikkagi ise ja sellessuhtes meil abi pole vaja.
Seda juttu mine räägi vanaemale et mis on tuunimine .
Kui kõik on originaal värk,ainult stock varuosi on äravahetatud see siis stock.
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

Originaal mõõtudega rihm ei ole tuuning. Ükskõik kas ta on polini, malossi, hebo või mis iganes firma oma.
Ja kui sa seda ei tea siis las keegi targem korraldab üritusi ja paneb reeglid paika.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Suletud

Mine “Rollerid”