EMV Rolleri liiga karikasari
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
aga selleks peab ju kõigepealt teadma, mida "sportlikult täiustatud" täpselt tähendab!!!Red´Bull kirjutas:Kui oled oma rollerit sportlikult täiustanud (tuuninud) siis pane ennast sport klassi kirja!
väljalase?
õhupuhasti?
karburaator?
sidur?
sidurivedrud?
variaator?
rullid?
rihm?
reduktor?
silinder?
kolb?
cdi?
ümberprogrammeeritud sissepritse?
korralikud amordid?
teine juhtraud?
raamitugevdused?
gondlite eemaldamine?
jne jne jne
Kokkuvõtlikult - püüan kombata piiri, kusmaalt jookseb piirajate eemaldamine ja kustmaalt hakkab "tuunimine"
hälvik
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
loogiline, et kui on tehase sõiduk absol.muutmata- on ju standard klass.mis seal rohkem mõelda.ja kui mingi muudatus siis üks kõik milline siis järelikult pole enam standard. selle aga peab enne starti teh.kom välja selgitama.ja loomulikult peab igal võistlejal olema võimalus ja õigus võistluse järgsele protestile.usun ,et võistlusi korraldav seltskond on selliseid asju puudutavates küsimustes piisavalt kompetentne.igastahes tore, et midagi korraldatakse.
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Nonii siis vastused teie küsimustele,
Osavõtu maksu tegime täna selgeks, OSAVÕTU MAKS ON 50 KROONI
Sportlikult täiustatud grupp on siis see juba kus on sportsumpa,variaator jne ühesõnaga kui on kerge tuuning all siis sportklassi.
Tavagrupp on siis stock 50-nene ehk tehasemasin ilma piirajateta,selleks teema ka enne starti kiirkontrolli.
Kui tuleb osalejaid 16 või rohkem mõlemasse klassi siis teeme kvalifikatsiooni ja laseme aegade järgi neljakesi rajale.Edetabelisse saavad mõlemast grupis esimesed 8.
Ring pole siis väga kiire ja suht tavaline,nagu liiklus ummikus heegeldaks vms. Pole maas profi asfalt,maas ka mõned lahtised kivid ja seda mida ikka tänaval leidub.
Aku olemasolu pole nõutav,nõutav on see et enne võistlust kõik kruvid korralikult kinni keerata.
Kui tuleb kohale ka kaheksa või üle kaheksa max klassi rollerit siis organiseerime selle klassi kah.
Kohale peaksite tulema siis hiljemalt 10.30 sest siis hakkab registreerimine ja siis me vaatame rollerid üle.
Enne võistlust pead ka täitma ankeedi kuhu sa märgid et oled oma nõusolekul siin võistlusel ja vastutad oma ratta ja tervise eest ise.
Edasistest plaanidest siis etapid tulevad:
Tartu
Pärnu
Türi
Osavõtu maksu tegime täna selgeks, OSAVÕTU MAKS ON 50 KROONI
Sportlikult täiustatud grupp on siis see juba kus on sportsumpa,variaator jne ühesõnaga kui on kerge tuuning all siis sportklassi.
Tavagrupp on siis stock 50-nene ehk tehasemasin ilma piirajateta,selleks teema ka enne starti kiirkontrolli.
Kui tuleb osalejaid 16 või rohkem mõlemasse klassi siis teeme kvalifikatsiooni ja laseme aegade järgi neljakesi rajale.Edetabelisse saavad mõlemast grupis esimesed 8.
Ring pole siis väga kiire ja suht tavaline,nagu liiklus ummikus heegeldaks vms. Pole maas profi asfalt,maas ka mõned lahtised kivid ja seda mida ikka tänaval leidub.
Aku olemasolu pole nõutav,nõutav on see et enne võistlust kõik kruvid korralikult kinni keerata.
Kui tuleb kohale ka kaheksa või üle kaheksa max klassi rollerit siis organiseerime selle klassi kah.
Kohale peaksite tulema siis hiljemalt 10.30 sest siis hakkab registreerimine ja siis me vaatame rollerid üle.
Enne võistlust pead ka täitma ankeedi kuhu sa märgid et oled oma nõusolekul siin võistlusel ja vastutad oma ratta ja tervise eest ise.
Edasistest plaanidest siis etapid tulevad:
Tartu
Pärnu
Türi
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kes omal nõusolekul, kes mitte. Alla 16. a on kohustuslik vanemate vabas vormis kirjutatud avaldus.stage6 kirjutas:
Enne võistlust pead ka täitma ankeedi kuhu sa märgid et oled oma nõusolekul siin võistlusel ja vastutad oma ratta ja tervise eest ise.
Viimati muutis Kirs, 25 Mai 2006, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Kas ma sain siis õieti aru et 50ccm ja 70ccm lähevad koos rajale?
siis pole vahet kas on kiire rada või mitte, ikkagi on suurem eelis 70ccm rolleritel. Asi võiks ikka jagatud olla 50 stock, 50ccm sport ja 70ccm.
kui sa isegi võtad kurve hästi ja üleüldised sõiduoskused on head siis 70ccm rolleritel on kiirendus ikka niipalju parem et nendega on raske tempos püsida.
siis pole vahet kas on kiire rada või mitte, ikkagi on suurem eelis 70ccm rolleritel. Asi võiks ikka jagatud olla 50 stock, 50ccm sport ja 70ccm.
kui sa isegi võtad kurve hästi ja üleüldised sõiduoskused on head siis 70ccm rolleritel on kiirendus ikka niipalju parem et nendega on raske tempos püsida.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kui ei ole mees-mehe võistlus "kaotaja langeb välja, võitja pääseb edasi", vaid on ajamõõtmine ja tulemused arvestatakse aegade järgi, siis ei ole eriti mittemingit vahet, kellega sa stardist koos sõidad. Kui võistlus on ajaliselt pikk ja satuvad väga erinevate sõiduoskuste ja masinatega mehed ühte starti, et kiiremad hakkavad ringiga juba mööduma, siis võib just aeglastega grupis kiiretel tulemus halvem olla kuna aeglastest möödumine võtab lisaaega. Mõlemal juhul - nii mees-mehe võistluse kui ka ajamõõtmisega võistluse puhul soovitaksin parem kasutada stardigruppide loosimist - siis pole vähemalt kedagi peale kurja saatuse süüdistada.
Kui võistluste korraldaja on sellel võistlusel otsustanud kõik tuunitud rollerid ühes klassis sõitma panna, siis see on tema otsus ja võistlejad lihtsalt peavad sellega arvestama, kui sõita tahavad. Pole joriseda midagi, ega sõit ei ole mõisa peale ja kõik on alguse ja katsetamise asi - küll klassid, võistlustingimused, reeglid jne aja jooksul vastavalt tekkinud vajadusele ja nõudlusele ise paika loksuvad. Seniks soovitan küll, kel vähegi võimalust, vähemalt proovima ja kogemusi saama minna - äkki hakkab meeldima ja järgmine kord ostate põhjaaluse neoonvalguse ja siniste ledide asemel hoopis hea seguga kumme või korralikke amorte ja hakkate ka täpsemalt juurdlema, miks roller nii käitub, nagu ta momendil teeb ja kuidas seda omale sobivas suunas muuta saab.


Kui võistluste korraldaja on sellel võistlusel otsustanud kõik tuunitud rollerid ühes klassis sõitma panna, siis see on tema otsus ja võistlejad lihtsalt peavad sellega arvestama, kui sõita tahavad. Pole joriseda midagi, ega sõit ei ole mõisa peale ja kõik on alguse ja katsetamise asi - küll klassid, võistlustingimused, reeglid jne aja jooksul vastavalt tekkinud vajadusele ja nõudlusele ise paika loksuvad. Seniks soovitan küll, kel vähegi võimalust, vähemalt proovima ja kogemusi saama minna - äkki hakkab meeldima ja järgmine kord ostate põhjaaluse neoonvalguse ja siniste ledide asemel hoopis hea seguga kumme või korralikke amorte ja hakkate ka täpsemalt juurdlema, miks roller nii käitub, nagu ta momendil teeb ja kuidas seda omale sobivas suunas muuta saab.


hälvik
Peaks ikka natuke täpsemalt määratlema mis tähendab Tuunitud.
Kui on peal Malossi rihm (originaal mõõdus) ja kleeps ja "Turbo" kleeps ja amordil Yamaha kleeps. Kas see on siis sport klassi masin??
Ja miks 50-70cc kui Freedo tuuning silinder on 80cc? Kas see peab 125 klassis sõitma?
Kui roller oli Saksas 25km/h klassi masin ja kui siin eemaldatakse 25km/h piiraja kas kas siis on kohe sport klassi masin?
Kui on peal Malossi rihm (originaal mõõdus) ja kleeps ja "Turbo" kleeps ja amordil Yamaha kleeps. Kas see on siis sport klassi masin??
Ja miks 50-70cc kui Freedo tuuning silinder on 80cc? Kas see peab 125 klassis sõitma?
Kui roller oli Saksas 25km/h klassi masin ja kui siin eemaldatakse 25km/h piiraja kas kas siis on kohe sport klassi masin?
Tere jälle,
Klassid me jagame ära vastavalt nõudlusele ehk siis enne starti poolteist tundi piisavalt aega et vaadata ja lugeda ära rollerid mille saaks ühte klassi liigitada.
Stock masin on piirajateta originaalmootoriga masin.Mitte midagi pole mootoris tehtud noh.
Palju on eestis üldse rollereid millel on piirajad peal?Tõstataks siis sellise küsimuse. ma ei usu et sinna tuleb mingi eri palju piirajaga masinaid,aga kui tuleb siis tuleb ka selline grupp teha.
Vastan ka küsimustele numbril:5210706
ja Rasmus mulgimotost(korraldaja viljandi poolelt) numbril:53738300
Klassid me jagame ära vastavalt nõudlusele ehk siis enne starti poolteist tundi piisavalt aega et vaadata ja lugeda ära rollerid mille saaks ühte klassi liigitada.
Stock masin on piirajateta originaalmootoriga masin.Mitte midagi pole mootoris tehtud noh.
Palju on eestis üldse rollereid millel on piirajad peal?Tõstataks siis sellise küsimuse. ma ei usu et sinna tuleb mingi eri palju piirajaga masinaid,aga kui tuleb siis tuleb ka selline grupp teha.
Vastan ka küsimustele numbril:5210706
ja Rasmus mulgimotost(korraldaja viljandi poolelt) numbril:53738300
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Ei ole alguses kohe küll mõtet nende klasside arvuga nii ülepakkuma hakata... muidu lõpuks nii, et igale masinale oma klass. Olenemata mida sa teed, siis nagunii leidub mõni iriseja, et tema rolleri pärast peaks hoopis teistsuguse klassijaotuse tegema... sest muidu tal ei ole piisavalt võiduvõimalusi. Lohutage ennast sellega, et halval tantsijal pidid kah olema väidetavaks probleemiks ikka tavaliselt mitte puudulikud oskused, vaid see, et munad segavad.


hälvik
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
- Tsikkel: Suzuki Intruder 800
- Asukoht: Tallinn / Türi
Kui täidetakse ankeeti enne registreerimist, siis tuleks kirja panna mida oled muutnud või väljavahetanud oma rolleril. Eks siis korraldaja otsustab kuhu klassi su roller kuulub. Ärge unustage AUSUST. Peale võistlust, enne lõpptulemuste väljakuulutamist, peaks kõigi esikolmiku rollerid läbima täiendava tehnilise kontrolli. Kui kõik vastab ankeedi täitmisel esitatud andmetele, siis võitja võib šampust juua. Aga kui oled midagi varjanud, siis pole sul enam asja sellisele üritusele.
Gilera 180, Suzuki Intruder 800
Kas sina oled või mina olen korraldaja? Reeglid kehtesestame ikkagi ise ja sellessuhtes meil abi pole vaja.hellish kirjutas:Kui vana rihm on läbi ja on peale pandud malossi rihm(originaal mõõtudega), siis see pole mitte mingi tuunimine.
Seda juttu mine räägi vanaemale et mis on tuunimine .
Kui kõik on originaal värk,ainult stock varuosi on äravahetatud see siis stock.