2. leht 2-st
Postitatud: 13 Sept 2006, 22:23
Postitas Eric
lõpuks ometi sai see 1000 km ka täis!!! kohe lendas minema mõtetu pikk leegi toru...kaotasin ära selle pika leegitoru kaare...lõikasin leegika lühemaks ja keevitasin kinni ...kiirus tõusis kohe +10 km ...peale selle panin suurema tüüsi oli 0.47.5...nüüd on (0.57) olemas on ka 0.7 , 0.8 ja 1.0 tüüsid mida proovin järgi hiljem...originaal rullid olid peale 1000 km läbimist suht kandilised...panin 58 g rullud ja eemaldasin vahe seibi...kiirus kasvas niigi ...lõpp kiirus 85km! päris hia tulemus kas pole.
Postitatud: 13 Sept 2006, 22:51
Postitas Taurivi
palju düüsi vahetusest kiirus tõusis?
Postitatud: 14 Sept 2006, 14:05
Postitas riuno
kuidas on üldine vastupidavus võrreldes cpi-ga ja rääkige millal teil esimene asi purunes

Postitatud: 14 Sept 2006, 15:57
Postitas Beerbear
Keeway materjal on kehv, vähemalt mootoris/variaatoris kasutatav. Kõigepealt purunes variaatori välimise taldriku fiksaatorseib, seejärel teinegi. Kõvemast materjalist seibi (teine tootjafirma) paigaldamise järel lõikus seib sisse nii väntvõllile, kui ka variaatori välimisele taldrikule. Kokkuvõttes on õhtal nii variaatori taldrik, kui ka väntvõll

.
Postitatud: 14 Sept 2006, 17:45
Postitas riuno
ja palju sa sõitsid kokku?
....
Postitatud: 14 Sept 2006, 17:59
Postitas LähmeSõidame
miks sa oma veaga ei pöördunud hooldusesse ?
endal 3500km sõidetud ja pole midagi viga

Postitatud: 14 Sept 2006, 20:43
Postitas rem4605
Eric kirjutas:lõpuks ometi sai see 1000 km ka täis!!! kohe lendas minema mõtetu pikk leegi toru...kaotasin ära selle pika leegitoru kaare...lõikasin leegika lühemaks ja keevitasin kinni ...kiirus tõusis kohe +10 km ...peale selle panin suurema tüüsi oli 0.47.5...nüüd on (0.57) olemas on ka 0.7 , 0.8 ja 1.0 tüüsid mida proovin järgi hiljem...originaal rullid olid peale 1000 km läbimist suht kandilised...panin 58 g rullud ja eemaldasin vahe seibi...kiirus kasvas niigi ...lõpp kiirus 85km! päris hia tulemus kas pole.
Millisest Keeway-st on juttu??
Enda Keewayl on ainult amordid ära vajunud..
muidu on suhteliselt vastupidav olnud... ls. pea 5000km
Postitatud: 15 Sept 2006, 00:02
Postitas Eric
Taurivi kirjutas:palju düüsi vahetusest kiirus tõusis?
originaalina läks välja 50km ...leegitoru muudatus andis juurede +10 km juurde ...seibi ja kegemate rullide ja suurema tüüsi panemine tõsis kiirus veelgi nii et 85 sain kätte.
Re: ....
Postitatud: 15 Sept 2006, 00:08
Postitas Eric
LähmeSõidame kirjutas:miks sa oma veaga ei pöördunud hooldusesse ?
endal 3500km sõidetud ja pole midagi viga

Õige! Kui te olete kõvad kaasirutska väänajad ja asjadest suurt sittagi ei taba siis teil see pill lagunebki kiirelt ära.
Postitatud: 15 Sept 2006, 14:40
Postitas rem4605
Eric millise Keewayga on tegu??
Postitatud: 16 Sept 2006, 10:49
Postitas riuno
tal on focus kuid ega neil kõigil vist üks mootor
Postitatud: 16 Sept 2006, 13:38
Postitas rem4605
ei ole nii..

'
Focus l2heb natuke paremini edasi (stockina).
Ja Matrixsist ma ei taha rääkida ...

Postitatud: 16 Sept 2006, 13:45
Postitas GP1
rem4605 kirjutas:ei ole nii..

'
Focus l2heb natuke paremini edasi (stockina).
Ja Matrixsist ma ei taha rääkida ...

Vot on ikka küll neil kõigil samad mootorid.
Postitatud: 16 Sept 2006, 22:16
Postitas riuno
mootor on sama aga mis vahet neil minekutel siis on? Kas matrixil mingi ime minek või tõuseb kohe lendu?