2. leht 2-st

Postitatud: 09 Mai 2006, 00:28
Postitas Al-Kharid
see küll kole roller ei ole :shock: minu arust sellel suht kobe värv aga see deadendi oma oliküll parim :D

EDIT: ainult seda märkasin sellel hussaril et põhjakondlit pole

Postitatud: 09 Mai 2006, 00:39
Postitas bandiit14
Päris hea värvitoon.
Nagu sõjaväe masin.
See küll koledate rollude alla ei lähe :D

Postitatud: 09 Mai 2006, 06:47
Postitas ummy90
kena :!:

Postitatud: 21 Mai 2006, 21:56
Postitas Joonsuu
See on hea,kui ment taga ajab,tõmbad metsa ja varjund olemas!Kastigondli roller on üle prahi!

Postitatud: 21 Mai 2006, 22:54
Postitas Red´Bull
Ei olegi vaja metsa minna :lol: Jääd tee ääres seisma ja tuled kustu :)
Tõepoolest väga ilus kombinatsioon!

Postitatud: 22 Mai 2006, 17:13
Postitas Joonsuu
Ega seda tagaosa rolleril ei olegi eriti näha,männioks nats ees ja see gondel ka sulandub sinna sisse:D.

Postitatud: 22 Mai 2006, 22:21
Postitas hannes56
ainuke asi, mis võib reeta on all amordijuures helkur. kui ment taskulambiga õhtu hämaruses üle metsa laseb, ja midagi peegeldab justkui tagasi :lol:

Postitatud: 23 Mai 2006, 00:38
Postitas Roby
oldmoped kirjutas:
Sai jälle natukene kätt proovitud....

Pilt

Pilt
väike kysimus..
kui see väga salajane pole siis kuidas see protseduur välja näeb et selline värvi kombinatsioon on saavutatud??

Postitatud: 23 Mai 2006, 00:45
Postitas stop
peale vaadates jääb tunne, et roller ise oli enne tume ja siis on tupsutatud mingi svammiga vms seda rohelist värvi sinna, aga kas sellel ka lakk peal on? :roll:

Postitatud: 23 Mai 2006, 07:44
Postitas kertsman
Aga mina arvan et see pole tema roller.:D Niukseid ju leiab netist küll!:D Aga siiski siia see sobib!

Postitatud: 23 Mai 2006, 09:20
Postitas oldmoped
Kõneall olev roller on tõesti värvitud svammiga.

Algselt olid selle masina värvid cpi'le omaselt märg asfalt/oranz/hõbedane +tagagondel tumepunase masina küljest... aga kuna eks neid pragusid ja auke oli päris palju (masin elanud üle kunagi kokkusaamise autoga ja osadest uuesti üles ehitatud... aga plastmassitükkidele ei tundunud mõtekas raha raisata) siis sai kõik suuremad augud ja praod ära lapitud (ühe tagagondli lappimise proovist sai isegi pildisari ja teema tehtud). Kuna nii palja raamiga ringisõites kui ka lainepapist gondlitega oli probleemiks tulede puudumine, ei tahtnud aga hakata raami külge neile kinnituskõrvasid keevitama.... aga suur kevad juba käes ja samuti ka need gondlid igalpool koguaeg jalus vedelesid, otsustasin masina kokku panna. Mõtlesin tükk aega, aga ei leidnud mingit mõtet masinat hoolikalt pahteldama, lihvima ja läikivaks värvima hakata (see roller on mul "asendusmasin" selleks, et kui tekib soov sõitmas käia võtan selle, et mitte "kulutada" oma mopeedikollektsiooni) - võtsin riiulist leedu päritolu musta ja rohelise mati kiirkuivava ehituskonstruktsioonivärvi ja asusin värvima. Kõigepealt tupsutasin svammiga kõik detailid mustaks, lasin umbes 15min kuivada ja kandsin siis karvase svammitükiga peale rohelist värvi. Lõpuks parandasin kohad, mis olid natukene liiga ebaühtlase laiguga jäänud, veel uuesti musta ärviga tupsutades peale.
Sellisel värvil ja värvimisel on veel üks eelis - kui masin kuskilt kraapida saab, saab lihtsalt masinale svammiga kohe värviparandusi teha, samuti kui kunagi pean vajalikuk need õmblusekohad ära pahteldada, siis saan ka seda teha kasvõi ühe detaili kaupa ja ka sinna lihtsalt uue värvi peale tupsutada.
Kui aus olla, siis ise arvasin, et tuleb koledam, et saavutada ka vargusekindlus (kes see saasta ikka varastab)... aga peale kokkupanekut näeb asi välja suhteliselt sümpaatne... ja isegi need õmblusekohad ei hakka sellise värvi puhul silma.

Postitatud: 23 Mai 2006, 14:57
Postitas stop
kertsman kirjutas:
Aga mina arvan et see pole tema roller.:D Niukseid ju leiab netist küll!:D Aga siiski siia see sobib!
irw, sa oled vähe foorumist tema postitusi vist lugenud.