2. leht 4-st
Postitatud: 10 Apr 2006, 00:18
Postitas non-smoking
veel üks hea lehekülg kus näeb CDI jooniseid ja tööpõhimõtet ning üks Videoklipp küünlaga!
Postitatud: 10 Apr 2006, 15:26
Postitas Maniak
non-smoking kirjutas:Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
Sellist CDI-d tahaks küll.Aga kas seda saab läbi automaailma tellida siis vä.
Postitatud: 10 Apr 2006, 17:55
Postitas SiD
aprilial on metallist aju

, mis moodi tal see piiraja eemaldamine siis käib ja nii palju kui enda oma olen uurinud ei ole leidnud mingeid väliseid jubinaid vmt. Ramos eemaldatakse ja varsti sinna minek kh aga tahaks ikkagi enne teada kuidas asi käib jne
pilt kh siis ajust :

Postitatud: 10 Apr 2006, 18:14
Postitas oldmoped
Kui õieti mäletan, siis osad ajud (näiteks osade piirkondade ditech'i oma) olid ümberprogrammeeritavad - kaabel taha ja tehakse talle uued parameetrid selgeks
Postitatud: 10 Apr 2006, 18:17
Postitas Kirs
Postitatud: 10 Apr 2006, 20:57
Postitas non-smoking
Maniak kirjutas:non-smoking kirjutas:Kellegil on kogemusi CPI CDI-dega mulle öeldi automaailmast et uutel CPI-del on need peal ja ei lase üle 7000 pöörde ja ütlesid veel et tellige soomest uus mskab mingi 2800eeku ning on sisse välja lülitsamise nupuga !!
Tahaks ka ise seda CDI-d lahti kakuda. mul ei tule välja juhtmeid vaid on pesad!!
Sellist CDI-d tahaks küll.Aga kas seda saab läbi automaailma tellida siis vä.
ei teagi aga tasub neilt uurida!!
Postitatud: 10 Apr 2006, 21:05
Postitas non-smoking
nüüd kavatsen osta 70cm3 silindri ja mul on mureks ikka see CDI Tahaks nagu ikka sellest piirajast lahti saada mis ma siis tegema pean
uue ostma 2800 eeq eest :S
Postitatud: 10 Apr 2006, 21:22
Postitas oldmoped
Kui cdi'l on pöörete ülemine ots piiratud, siis 70cc silindrivahetusega saavutad küll võimsusekasvu, mitte aga kiirusekasvu. Aga kuna võimsust on rohkem, siis saab kiirema vastu vahetada reduktoriülekande ja saavutad ka suurema kiiruse. Samas jäävad mootori pöörded normaalseks ja sellest tulenevalt ka normaalse pikkusega masina eluiga.
St ka muidugi seda, et seljuhul mõtetu on toppida alla võidusõiduks mõeldud ja 10-13k rpm peal tööle hakkavat resonaatorit, imekergeid variaatoriraskuseid ja jäikasid sidurivedrusid.
Postitatud: 10 Apr 2006, 21:32
Postitas non-smoking
oldmoped kirjutas:Kui cdi'l on pöörete ülemine ots piiratud, siis 70cc silindrivahetusega saavutad küll võimsusekasvu, mitte aga kiirusekasvu. Aga kuna võimsust on rohkem, siis saab kiirema vastu vahetada reduktoriülekande ja saavutad ka suurema kiiruse. Samas jäävad mootori pöörded normaalseks ja sellest tulenevalt ka normaalse pikkusega masina eluiga.
St ka muidugi seda, et seljuhul mõtetu on toppida alla võidusõiduks mõeldud ja 10-13k rpm peal tööle hakkavat resonaatorit, imekergeid variaatoriraskuseid ja jäikasid sidurivedrusid.
Sry aga mis asi on rektuktorülekanne

Postitatud: 10 Apr 2006, 21:39
Postitas oldmoped
tagaratta ja siduri vahel asuv hammasrattakomplekt, mis ülekandekiiruse ahelas - väntvõll-variaator-tagaratas, aeglasemaks ja sobivaks muudab. Näitena on siin näiteks erinevate ülekandesuhetega reduktorid, konkreetselt võetud 50cc aeroxile pakutavate hulgast, saad pilte vaadata ja ka hammastearvud ja % olemas
http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=Mb ... isie%20set
Nende samade asjade, ehk reduktori jaoks, see õli sinna tagaratta juures asuvast punnist sisse valataksegi.
Postitatud: 10 Apr 2006, 21:46
Postitas non-smoking
oldmoped kirjutas:tagaratta ja siduri vahel asuv hammasrattakomplekt, mis ülekandekiiruse ahelas - väntvõll-variaator-tagaratas, aeglasemaks ja sobivaks muudab. Näitena on siin näiteks erinevate ülekandesuhetega reduktorid, konkreetselt võetud 50cc aeroxile pakutavate hulgast, saad pilte vaadata ja ka hammastearvud ja % olemas
http://www.50cc.nl/zoek_res_e.asp?TA=Mb ... isie%20set
Nende samade asjade, ehk reduktori jaoks, see õli sinna tagaratta juures asuvast punnist sisse valataksegi.
Tänud asi selgem kohe
kuigi esialgu ei jagu raha sinna!
piiraja
Postitatud: 10 Apr 2006, 22:14
Postitas montesa
mul 125 rebel
läheb 90-100 aga spidol 140 et kas võib olla tegemist piirajaga ja kus se tsiklil asuda võib?
Re: piiraja
Postitatud: 10 Apr 2006, 23:04
Postitas non-smoking
montesa kirjutas:mul 125 rebel
läheb 90-100 aga spidol 140 et kas võib olla tegemist piirajaga ja kus se tsiklil asuda võib?
eheh tean ma tegin autokoolis õppesõitu sellisega jah ega ta ei läinud jah maanteel üle 90 ne. Autokooli õpetaja ütles nii et sellel on piirjad peal!
Kui ma ei eksi siis oli piiratud segu sisselase kuidagi.
piiraja
Postitatud: 11 Apr 2006, 09:16
Postitas montesa
Tänud...

Postitatud: 11 Apr 2006, 16:50
Postitas 50ccm
Oleks keegi tark, ütleks kas 4t ja 2t on samasugused CDI'd

Postitatud: 11 Apr 2006, 19:26
Postitas miku00
et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!
ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
Postitatud: 11 Apr 2006, 21:30
Postitas Raul90
miku00 kirjutas:et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!
ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
Karburaatoris otseselt võib piiraja olla kaasisiibri vahel, mis ei lase gaasisiibril maksimaalselt üles tõusta.
Veel võib olla piiratud õhusissevõtt mingi seibiga õhuliikumisteel ees.
Kolmas asi võib olla düüs mis on väga väike.
Siiski kui sul on aerox siis peaks sull piiraja olema karburaator ise ehk karpa aint 12mm, mis lihtsalt ei lase piisavalt õhu/bensu segu su mootorisse. Selle vastu aitab aint karpa suurema vastu vahetmine.
Postitatud: 11 Apr 2006, 21:40
Postitas Kirs
Ka kollektori ja karburaatori vahel võidakse kasutada väiksema avaga vahetükki.
Postitatud: 11 Apr 2006, 22:18
Postitas non-smoking
miku00 kirjutas:et kus karburaatoris see piiraja täpselt asub tahaks teada rolleriks yamah aerox 99. oleks plaan lahti kakkuda, 99%kindel et seal on piiraja! vb olla keegi saab pildi vms teha ette tänades!
ja kas keegi oskab öelda ,et vahetasin just rullid ära kiirendus paranes väga vähe ja lõpp kiirus kah muidu kiirendus lõpp kiirus halb kas see võib olla sidrust või siduri vedrust?
Vaata mis düüs sul on mul oli 56 :S
Postitatud: 12 Apr 2006, 14:46
Postitas miku00
kus düüs asub olen uus!
Postitatud: 12 Apr 2006, 15:03
Postitas Alpss
karpa alt võtad ,,pensu poti`` ära ja sealt vahib ta vastu
Postitatud: 17 Apr 2006, 18:16
Postitas SiD
oleks siis soov eemaldada piiraja CPI oliver city 2005-elt.
siis ka küsimus kas tal käib piiraja eemaldamine sama moodi nagu siin antud lingil?
Postitatud: 17 Apr 2006, 18:32
Postitas Kirs
Sid, miks sa arvad, et pead seda CPI puhul tegema?
Postitatud: 17 Apr 2006, 18:36
Postitas SiD
Zid

, esiteks ma ei ole vene mopeed
ja miks mitte

tal samasugune aju...seda ma küsisingi ju et kas tal käib sama moodi...milles on probleem?
Postitatud: 17 Apr 2006, 18:43
Postitas mrhull
Millest see arusaamatus?:D
Postitatud: 17 Apr 2006, 18:44
Postitas Kirs
Einohh kui midagi teha pole siis anna minna. Minu rolleril ka samasuguse välimusega CDI. Aga ei näe põhjust, miks peaks seda laiali lammutama hakkama. Soovitus, enne kui lammutama hakkad, tee ikka kindlaks, kas too CDI on ikka piiratud

Egas siis kõik CDI-d piiratud ka nüüd pole.
Postitatud: 17 Apr 2006, 18:49
Postitas SiD
mrhull kirjutas:
Millest see arusaamatus?:D

jõudis juba ära parandada...
loomulikult oleks vaja järele uurida, aga kuidas?
Postitatud: 17 Apr 2006, 18:50
Postitas Kirs
Kas siin CPI piirajatest vähe räägitud? Ja CDI nende alla ei kuulunud. Vähemalt eestis müüdavatel.
Postitatud: 17 Apr 2006, 20:35
Postitas -Tarmo-
dehb kirjutas:Mul on Freedo 1 huvitav kas sellel kah see seib seal on?
Kui isegi on ja ära võtta kas siis läheb kindlalt paremini edasi?

Kas sul pilte on enda rollerist :$
Postitatud: 17 Apr 2006, 20:41
Postitas Kirs
dehb kirjutas:Mul on Freedo 1 huvitav kas sellel kah see seib seal on?
Kui isegi on ja ära võtta kas siis läheb kindlalt paremini edasi?

Ära hakka lahtikakkumisega vaeva nägemagi, ei ole seal midagi.