Kõige parem kuni 125 cc ratas (bike)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
NSR on jah suht mõistlik tsikkel, kuigi mulle NSR-i välimus ei lähe vabsjee peale. RS on veiz kallis kuigi ilus ja kahtlemata ka hea. Aga jah Aprilia esindus eestis teadagi jätab soovida:( Mito on kuidagi üldse vähe levinud vist ja ma kahtlen kui hea see ka on. 6 käiku on isegi palju aga mitol veel 7 ju, ainult lappa. Muidu kui tsikkel ei pea just bike olema siis Yamaha DT125R pidi lausa hävitamatu mootoriga olema...kuskilt arvustusest lugesin kunagi kui endale tsiklit otsisin.
Ilmselt kevadel (loe märtsi lõpus) tulevad müüki just täpselt sellised asjandused....Karupoeg puhh kirjutas:RS on veiz kallis kuigi ilus ja kahtlemata ka hea. Muidu kui tsikkel ei pea just bike olema siis Yamaha DT125R pidi lausa hävitamatu mootoriga olema...kuskilt arvustusest lugesin kunagi kui endale tsiklit otsisin.
Yamaha DT 125 -98 x2
Aprilia RS 125 -98 x1
nohh ja mõned motikad veel... aga sellest kevadel

Terv,
Kommionu
Mito: ei oska ise komenteerida aga rahvas ei kiida jah.
Yamaha: on kallis ja sitax vastupidav aga mingit kõva performancet sealt ei tasu mitte lootagi, mitte unistadagi.. üldiselt kasutatakse seda ratast välismaal algajate õpetamiseks ja ratas on ausees!
aprilia: üldiselt sama klassi ratas nagu nsr.. väikse mõnekümnese kilo tuuninguga saab tast parema kui nsr-i , stockina on rs nagu jah... on..
honda: piirajad maha.. ja juba parem kui rs.. racing chain + ülekanne ajab juba rs-i vennad ilgelt närvi
aga nuh nsr-i hind nüüd tõuseb kaa.. sest seda enam ei toodeta ja asemele tuli cbr125 4t... 11kw
Samas... kui osta algajaratas siis noh.. osta mis sa ostad, piirajad võtad maha ja kaugemale minna pole mõtet! Selline ratas on ikka esma kogemuse saamiseks ja a1-st ülesaamiseks... edaspidi ostad juba niiii kui niii midagi 600cc kanti. Ja raha kulutada 125-se tuunimisele... EI ole mitte mingit mõtet!
Sest alati mida kõvemaks asja ajad seda rohkem probleeme tuleb ja vastupidavus langeb!
Yamaha: on kallis ja sitax vastupidav aga mingit kõva performancet sealt ei tasu mitte lootagi, mitte unistadagi.. üldiselt kasutatakse seda ratast välismaal algajate õpetamiseks ja ratas on ausees!
aprilia: üldiselt sama klassi ratas nagu nsr.. väikse mõnekümnese kilo tuuninguga saab tast parema kui nsr-i , stockina on rs nagu jah... on..
honda: piirajad maha.. ja juba parem kui rs.. racing chain + ülekanne ajab juba rs-i vennad ilgelt närvi

aga nuh nsr-i hind nüüd tõuseb kaa.. sest seda enam ei toodeta ja asemele tuli cbr125 4t... 11kw


Samas... kui osta algajaratas siis noh.. osta mis sa ostad, piirajad võtad maha ja kaugemale minna pole mõtet! Selline ratas on ikka esma kogemuse saamiseks ja a1-st ülesaamiseks... edaspidi ostad juba niiii kui niii midagi 600cc kanti. Ja raha kulutada 125-se tuunimisele... EI ole mitte mingit mõtet!
Sest alati mida kõvemaks asja ajad seda rohkem probleeme tuleb ja vastupidavus langeb!
Kui oled algaja... siis soovitan soojalt enduurot...! kui külili vajud... siis ei ole mingeid suuri kahjustusi rattal + enduuroga saab kütta ka metsavahel ning põllul... talvel lükkad alla naela ja kütad siis põllul... oi see on kõwa tunne....!
Ise kawatsen osta sellise masina nagu on Yamaha DT 125..... 57 500.- Hind ple paha ja kiirust saaba ka venitada ~140...! Ja Yamaha vastupidavusest juba kõik teavad...super...!
Saab käia motomatkadel ja kütta igal pool ringi kus hing soovib...! Ex ise otsustad.. kui on kindel soov osta bike.. siis palun.. a lissalt minu soovitus on selline...!






slinki / Krossikad / Yamaha Neo`s 70ccm / Pocket Bike / Yamaha R6 / MT-03 / GSX-R 600 / Yamaha YZ250F / Yamaha Fjr 1300 / Yamaha XT1200Z Super Tenere
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
1500kr kuus...hmm, loll jutt. Raha läheb niipalju, kui sõidad. kuskil 5l sajale läheb bensu, kuskil 1000km saab liitri õliga sõita...tegelt isegi rohkem vist(pole kunagi arvestanud). Keti määre ka (alla 200kr). õlitad ketti mingi 200-300 kilomeetri tagant...väga hea ilmaga isegi pikemate vahedega. Miks siis 1500kr läheb? RS125 on väga hea ratas. Ei võta bike teistest rohkem õli midagi..täpselt sama palju.
Hülgemöla...Isegi rohkem kulub... Loomulikult ei lähe raha, kui see sul vaid garaazis seisab... Kui ikka sõidad kahh (suvel norm sõita ~3000km/kuus) ainuüksi korralikule 2T õlile kulub sellisel juhul ~1200kr (korralik 2T 300.-/l). Katsetatud eelmisel suvel... 1l/nädal nigu niuhti... Kimades võtab bentsu ~6-7l/100km (Linnasõit)Karupoeg puhh kirjutas:1500kr kuus...hmm, loll jutt.
3000km = 180l/bentsu = 2100.- krooni???
Seega ainult bents ja õli on ju kokku 3300.-!?!
Mitte ei mõista kuidas sa alla selle raha sõita suudad?
Äkki ei käivita sa mootorit?
Loomulikult kui sa 50.- eeq/l õli kasutad läheb sul ka raha vähem... Aga siis laod sinna ka vähemalt samas vääringus juppe...
Kui tahad ikka sõita ja raha napib, siis ära Apriliat mingil juhul osta!!! Suht kapriisne ratas! Kulutused Apriliale (RS125) on keskeltläbi kaks korda suuremad kui tavalisel 600ccm tänavasõidutsilil.
Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
ma isiklikult arvan, et pole mõtet mingit sellist kihutamis125st osta, millesse iga kuu palju-palju raha sisse laod, sest kaua sa ikka sõidad sellega, ning ma parem koguks raha selleks, et osta järgmine ratas kiire ja vastupidav, mida 125 cm3 rattad tavaliselt korraga ei ole 


Suurte numbrite ja hea välimuse pärastandreas kirjutas:aaa ja üks asi veel et miks kõik tahavad enndale apriliat

miks sa rg ei taha rg maksab vähem kui nsr ju. ja rg 125 f ei ole ma ültse eriti näinud kuskil müügis aga nsr on rohkem müügil aga noh eks see ole ka maitse asi aga kui huvitab rg siis vaata pilte
http://pilt.ee/andreas15
müün ka võibolla.
http://pilt.ee/andreas15
müün ka võibolla.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.