algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Moderaator: Moded
Nõu pole mõtet küsida
Korraldame treeninglaagi märtsis tule sinna kohale ja sa ei kahetse.
Lähim info on ürituste alla pandud
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=14263
Lähim info on ürituste alla pandud
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=14263
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere!lugesin siin,et toimumas on üritus mis "minusugustele algajatele 100% vajalik".kuid kahjuks pean küsima,et "kas miskit sellist ka siin lõuna-eesti kandis plaanis on?kahjuks on siin eestis nii,et tahtmised ja võimalused pole tihti sarnased ja mikit pole teha kui palk mida teenin jääb alla 4tuh ja tsikkel pangalaenuga(mis oli vaid 20tuh)3a kukil istub...aga soov selle asjaga tegeleda ja sõitma õppida on suur.ma ei nurisegi selle hiius toimuva ürituse kulude poolest,sest on loomulik,et siin elus kõik maksab...kuid kahjuks käib see laager minule üle jõu.teistele soovin EDU!ja ei kahtle mitte üks põrm,et see asi seal ei tule kasuks.aga äkki siiski keegi oskajam miskit sarnast kasvõi ühepäevasena ja väiksemale seltskonnale ka kuskil siin kandis korraldaks,oleksin väga huvitatud ja küll siis ka rihma pingutan ja kohale tulen.veelkord EDU kõigile!
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tänan pakkumast!ega nüüd ei maksa mind valesti mõista ja arvata,et tulen kuhugi teen kurba nägu,panen kiivri maha(istun ise sinna juurde ja kerjan),et sõitta saaks.olen nõus ka maksma kui suudan aga Äksi jääb kahjuks ära.mul pole naelkumme ja talve sõidu kogemus 0 seega ootan kevadet väääägggaaaaa!!!edu.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ehh, ega ma miskit kerjamist ei mõelnud
Mõte oli see, et kuna sinna KoVal73 ja ilmselt mõned veel siit foorumist lähevad oleks võimalus sul neile ligi astuda ja veidi asjast juttu teha. Äksi on vist sinu kodule lähemal ja oli esimene võimalus, mis pähe kargas. Ja kui piike pole ei pea ju jäärajale minema, lume ja kamara peal peaks tavakummil kah pidamist jätkuma. (See oli nüüd oletus.) Või mine kasvõi ilma rattata ja tee niisama juttu ja pane tarku mõtteid kõrva taha.

Mõte oli see, et kuna sinna KoVal73 ja ilmselt mõned veel siit foorumist lähevad oleks võimalus sul neile ligi astuda ja veidi asjast juttu teha. Äksi on vist sinu kodule lähemal ja oli esimene võimalus, mis pähe kargas. Ja kui piike pole ei pea ju jäärajale minema, lume ja kamara peal peaks tavakummil kah pidamist jätkuma. (See oli nüüd oletus.) Või mine kasvõi ilma rattata ja tee niisama juttu ja pane tarku mõtteid kõrva taha.
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Uut pole küll vaja, kui ta just mingi narts pole. Pese filtrit hoolikalt leiges seebivees ja KORRALIKULT puhtaks, siis jäta ööseks näiteks kuivama kuhugi. Järgmisel hommikul immutad selle õhufiltri õliga kenasti läbi, aga pigistad selle üleliigsest niiskusest tühjaks .st ära jäta teda selliseks et ta tilguks. Külge panemisel vaata et saaks tihedalt ääre alla.reinuvader kirjutas:Tere!üks küsimus.....Et kuidas puhastada õhu filtrit või tuleks osta pigem uus?
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Hommik!küsiksin,et kuidas ma saaksin paikka oma kaalule vastava amortide pehmuse või jäikuse?käib see vastavalt rajale või reguleeritakse mingi keskmine?mul on kawa 125cm3,et taga amordil on see reg kruvi,et kas keeran nt ühele poole täitsa kinni...ja siis teatud arv nõkse lahti poole(et saada paras jäikus)või ta kuidagi ise automaatselt reg seda ja kas esiamortidega on sama lugu?Ja kuidas väga pehmel rajal st paksus karjääri liivas sõita?
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere!paluks veel õpetust!mul läheb sõitmine juba päris hästi....aga küsiks,et mitu at peab olema õige rõhk krossikummis(nii esi kui taga)?siis veel,et kas pean või ei pea käikude vahetamiseks kasutama alati sidurit?no rajal olles seda üldiselt teha vist ei jõuagi,sest 2t/125,ne on väga terav ja üldiselt ma ei kasutagi vaid panen ilma käikke.....kuid kas ma kk ära nii ei lõhu?ja kurvides kus on pehme liiv...ei saa ma veel aru,et millise käiguga on sinna kõige optimaalsem minna?tihti lähen esimeseni välja...siis on jälle nii,et kui gaasi päästan on nina püsti või tagumine ots lööb tühja...liiva lendab-mootor röögib aga edasi läheb vaevaliselt,samas kui käik on kõrgem siis nagu ei jõua minna ja ikka pean ta alla vahetama.no üksi on raske õppida ka,sest nõuandjaid pole ja enda varasem kogemus 0!
Amordid
Amordisetting on teatavasti maailma üks keerulisemaid ning ma ütlen ausalt, vahet pole millised amordid sul on all, sinu kiiruse juures nad ei tööta. Minu kiiruse juures ei tööta ka esiamort seega, võib öelda, et sinul ei ole praktiliselt vahet millised nad on. See eest aitan sind natuke tagaamordiga. kõigepealt keerad kõik klikid nii ülevalt kui alt keskele. (Et sa teaksid, et alumise kruviga keerad amordi ülestulekut ja ülemisega allaminekut). Nii siis, kui kruvid keskel tuleb sul amordi vedru mõõtmine korraldada. Selleks, paned tsikli pukipeale, va mõõdad mõõdulindigi sumpaaugu ja a'la kiige otsani vahe ära. Idee on selles, et need kohad peavad koguaeg olema samad. Seejärel võtad tsikli pukist maha ja loksutad amorti natuke, tõstad ta tagaporlast üles ja teed uue mõõtmise. Ilma meheta peaks amort VAJUMA 3 CM. Seejärel istud sadulasse, sellisesse neutraalsesse sõiduasendisse ja teed kolmanda mõõtmise. Kui vedru vajub koos sinuga kuskil 10 CM esimesest mõõtmisest on kõik OK. Ja pealegi ma ütlen sulle ausalt, et sa ei tunneta siklitki nii palju ja pole mõtet mingiks sefiks kätte minna, kes amorte keerab, sest kui käed ikka täistambib siis on see sinu nõrkus, sest ma juba kujutan ette milline kiirus sul olla võib. Meeletu.
Ja liivarajal sõitmise kohta võin öelda, et hoia nii palju kui võimalik vedu taga.
Ja liivarajal sõitmise kohta võin öelda, et hoia nii palju kui võimalik vedu taga.
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 216
- Liitunud: 28 Juun 2005, 22:52
- Tsikkel: Super Tenere, WR250, cr450f
- Asukoht: Tuusula, Viljandi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Kus krt küll see aeg võetakse, et sidurit veel kasutada jõuate
Ma ka siin ühel poiste rajal peale enduroga sõidust tulekut harjumusest vahetasin käike alla siduriga ja panin kaks korda järjest kurvides õnnetult külje maha - aega nagu ei jää enam kolme asja korraga teha kui ikka hooga tahad läbi minna - mulle jäi küll siuke mulje
Ja mis selle kastiga siis ike juhtuma peaks kui gaasi lased ju murdosaks maha.

Ma ka siin ühel poiste rajal peale enduroga sõidust tulekut harjumusest vahetasin käike alla siduriga ja panin kaks korda järjest kurvides õnnetult külje maha - aega nagu ei jää enam kolme asja korraga teha kui ikka hooga tahad läbi minna - mulle jäi küll siuke mulje

Ja mis selle kastiga siis ike juhtuma peaks kui gaasi lased ju murdosaks maha.
Käiguvahetamisel, pole mina 14 aastat ei sidurit ega ka gaasi maha võtnud. Ning sealjuures olen lõhkunud kaks KX80 võlli ja kaks YZ125 võlli, mis enamasti kipuvad katki minema liig suurest käikude alla tampimisest. Siduriga vahest ainult aitad sellel käigul sisse tulla. Nagu liivasees sõites, kui julm vedu taga on. Aga selle siduriteemaga, seda pead vähe vaatama. Ja ära ise remondi midagi, targem on uus osta. Gaasitrossiga võin sulle mõnikord ühe hea loo rääkida.
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
kuda kaalult raske kahetaktilise rattaga kurvi võtta et see kiirelt läbid ?
kuidas nimetatakse selliseid asju krossirajal noh nagu järjestikku merelained- kuidas neifd läbida?
kuidas nimetatakse selliseid asju krossirajal noh nagu järjestikku merelained- kuidas neifd läbida?
Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!

VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!

56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
Minu arust pole rasket kahetaktilist olemas, aga nohh eks see igaühe enda otsustada.
Kurvi sõit on suhtkoht keeruline. tasakaal tuleb paika saada vedu taha, kalluta ja kihuta.
aga neid merelaineid nimetatakse muidu küürudeks, kaameli küürud, jombid kuidas iganes.
Aga kõvad mehed panevad tagarattal, nats nõrgemad hüppavad, kõik oleneb küüru iseloomust.
Kurvi sõit on suhtkoht keeruline. tasakaal tuleb paika saada vedu taha, kalluta ja kihuta.
aga neid merelaineid nimetatakse muidu küürudeks, kaameli küürud, jombid kuidas iganes.
Aga kõvad mehed panevad tagarattal, nats nõrgemad hüppavad, kõik oleneb küüru iseloomust.
Õige jõutõstmine on Saku motokross
20 minti liivarajal mõjub nagu 20 minutit kangivenitamist, mida me keegi pole kunagi teinud
Aga palju siis üks hunnik CZ kaalub ka???
Aga palju siis üks hunnik CZ kaalub ka???
-
Teema algataja - Postitusi: 296
- Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
- Asukoht: valgamaa
- Tänatud: 27 korda
Tere!teema algatajana küsiks ka veel mõned küsimused.ei saa hakkama rajal kus harjutan nn "kaameli küürudega"on nii,et küürud 2tk tulevad kohe peale mäest üles tulekut ja hüpet ning peale neid on kohe järsk pööre paremale.mina lendan tihti esirattaga vastu teise küüru harja või siis nii,et masina taguots põrkab lollilt ülesse nii,et segab sõidu suunda.
teiseks:ma natuke pelgan pehmet liiva,nt on koht kus peale mäest alla tulekut on väike hüpe ja kohe hästi pehme liivaga õrn kurv vasakule kus tihti tahab masin käest minna või võtan hoo nii maha,et teised tulevad selga(paar korda olen kobara ka pannud),et kuidas nendes kohtades kõige optimaalsemalt ja ohutumalt käituda?
teiseks:ma natuke pelgan pehmet liiva,nt on koht kus peale mäest alla tulekut on väike hüpe ja kohe hästi pehme liivaga õrn kurv vasakule kus tihti tahab masin käest minna või võtan hoo nii maha,et teised tulevad selga(paar korda olen kobara ka pannud),et kuidas nendes kohtades kõige optimaalsemalt ja ohutumalt käituda?
Ma ise küll pole neid küüre näinud, kuid ma soovitaks lihtsalt suurema hooga neid võtta, nii et sa viimasest ilusti üle lendad. Kui aga need küürud on madalad ja kiiremini sõites ei taha nad sind ikka piisavalt kõrgele visata, siis suru enne hüpet amordid kergelt kokku ja siis peaksid küll üle hüppama.
Seda liivast kurvi laseks ma parema meelega kellelgi teisel kommenteerida, aga ma proovin. Kuna ta ilmselt on liiga sujuv, et seda paagile toetudes võtta, siis hoia lihtsalt ühtlast vedu taga ja kalluta tsiklit kergelt kurvi suunas, jäädes ise vertikaalsesse asendisse.
Edu!
Seda liivast kurvi laseks ma parema meelega kellelgi teisel kommenteerida, aga ma proovin. Kuna ta ilmselt on liiga sujuv, et seda paagile toetudes võtta, siis hoia lihtsalt ühtlast vedu taga ja kalluta tsiklit kergelt kurvi suunas, jäädes ise vertikaalsesse asendisse.
Edu!
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Uudishimu tapab
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.