uued reeglid
Moderaator: Moded
nimodi , ise olen 19 . pole viitsinud mitte ühegi kategooria lube veel ära teha seepärast ka roller ainukene liiklusvahend. kevadel jõuan A4ni ilmselt ja siis kolin suurema tsikli peale üle. see selleks.
sõidan alati kiivriga ja põlvesoojendused/kaitsmed on isegi olemas tänu külmematele ilmadele.
kiirus: pole midagi tuunitud , küll aga on piiraja maha võetud nii et maksimum on 65-70 kandis - olenevalt tuulest ja no sellisel kiirusel ma ka üldiselt sõidan. Mari ÖÖ : palun ole nii hea ja PROOVI ISE sõita tallinna kesklinnas tipptunnil asjaga mis üle 45 ei liigu ja kiirendus on olematu. sa jääd kõigile ette , ei saa ise liikuda , kõrvalteelt pealteele tipptunni ajal saada on võimatu. ütled , et sõida paremas reas . tore aga mis siis kui on vaja saada üle 3 rea vasakule et teha vasakpööret + liinibussid mis peatuvad - näita oma KANNATLIKUST JA VIITSIMIST , et passida ja oodata selle bussi taga. hommikuti on mul aega 20 minutit , et pääskülas jõuda tööle ülemistele lennujaama kõrvale. ärkamisega pole midagi seotud sest ma teen midaig muud enne sinna tööle minemist. 2121x ma jõuaks selle ajaga sinna. 65-70ga sõites ~16min.
se 65 on ka suht siuke kiirus millega ma vabaduse pst'l liigun autodega ühes voolus , sellestallapoole jääksin jällegi kõigile jalgu.
ma ei õigusta neid alaealisi kes oma tipptasemeni tuunitud mitmekümnetuhandeste rolleritega 100km/h sõidavad ja liikluseekirju ei tea - kuna ma ise olen üks n.ö. korraldajatest meie biker.ee reedestel rollericruizidel siis on mul alati ise tahtmine neile tatikatele jalaga näkku anda kes ei saa mu pealeloetud sõnadest aru. kiirus 50 , paaris , ei tõmble , ei sõida võidu jne . mõned ikka ei mõista.
kui palju kaherattalise omanikud yldse täieslikult kõiki eeskirju järgivad ? tipptunni ajal ikka kaherea vahel , vahest kõnnitee kui se on inimtyhi jne.
jah ka mina teen seda nagu iga teinegi tsiklijuht kui on vaja.
Tere hommikust! sa ei ole maailmaparandaja ning need sinu piirangud ei aita samuti mitte kui midagi ja jäta se foorumi alaosa rahule - kõige informatiivsem koht hetkel eestis rollerite kohta.
ahja , kuidas kavatsed kontrollida yldse seda juhiloa olemasolu ja vanust? sinu üldistatud pildis on kõik alla 17 ja lubadeta. Hr. Gilera 180 on näiteks 38 kui ma ei eksi ja on osalenud igal reedesel cruizil, ise olen 19 ning eelmine kord oli näha väga mitut 20+ rollerijuhti.
TÄNAN tähelepanudeest!
sõidan alati kiivriga ja põlvesoojendused/kaitsmed on isegi olemas tänu külmematele ilmadele.
kiirus: pole midagi tuunitud , küll aga on piiraja maha võetud nii et maksimum on 65-70 kandis - olenevalt tuulest ja no sellisel kiirusel ma ka üldiselt sõidan. Mari ÖÖ : palun ole nii hea ja PROOVI ISE sõita tallinna kesklinnas tipptunnil asjaga mis üle 45 ei liigu ja kiirendus on olematu. sa jääd kõigile ette , ei saa ise liikuda , kõrvalteelt pealteele tipptunni ajal saada on võimatu. ütled , et sõida paremas reas . tore aga mis siis kui on vaja saada üle 3 rea vasakule et teha vasakpööret + liinibussid mis peatuvad - näita oma KANNATLIKUST JA VIITSIMIST , et passida ja oodata selle bussi taga. hommikuti on mul aega 20 minutit , et pääskülas jõuda tööle ülemistele lennujaama kõrvale. ärkamisega pole midagi seotud sest ma teen midaig muud enne sinna tööle minemist. 2121x ma jõuaks selle ajaga sinna. 65-70ga sõites ~16min.
se 65 on ka suht siuke kiirus millega ma vabaduse pst'l liigun autodega ühes voolus , sellestallapoole jääksin jällegi kõigile jalgu.
ma ei õigusta neid alaealisi kes oma tipptasemeni tuunitud mitmekümnetuhandeste rolleritega 100km/h sõidavad ja liikluseekirju ei tea - kuna ma ise olen üks n.ö. korraldajatest meie biker.ee reedestel rollericruizidel siis on mul alati ise tahtmine neile tatikatele jalaga näkku anda kes ei saa mu pealeloetud sõnadest aru. kiirus 50 , paaris , ei tõmble , ei sõida võidu jne . mõned ikka ei mõista.
kui palju kaherattalise omanikud yldse täieslikult kõiki eeskirju järgivad ? tipptunni ajal ikka kaherea vahel , vahest kõnnitee kui se on inimtyhi jne.
jah ka mina teen seda nagu iga teinegi tsiklijuht kui on vaja.
Tere hommikust! sa ei ole maailmaparandaja ning need sinu piirangud ei aita samuti mitte kui midagi ja jäta se foorumi alaosa rahule - kõige informatiivsem koht hetkel eestis rollerite kohta.
ahja , kuidas kavatsed kontrollida yldse seda juhiloa olemasolu ja vanust? sinu üldistatud pildis on kõik alla 17 ja lubadeta. Hr. Gilera 180 on näiteks 38 kui ma ei eksi ja on osalenud igal reedesel cruizil, ise olen 19 ning eelmine kord oli näha väga mitut 20+ rollerijuhti.
TÄNAN tähelepanudeest!
Mina omalt poolt tahaksin öelda et kui rolleril on piirajad peal ja ta sõidab 45 km/h siis on õtesti jumala võimatu tipptunnil sõita ning tänu sellele et sa oled nii aeglane siis püüavad kärsitud autojuhid sust igal võimalusel mööduda tekitades ise ohtlikke olukordi.
http://ziimu.risk.ee/stuff/rolleri%20pildid/ --> minu roller (Pildid on kasutaja r1s7o tehtud//respect)
sul ju puudub juhtimisõigus selle masina jaoksInterFace kirjutas:kiirus: pole midagi tuunitud , küll aga on piiraja maha võetud nii et maksimum on 65-70 kandis
jalgratta kiirused on veel väiksemad. ja iga tegevuse jaoks on välja mõeldud oma vahendid. ja kui roller selleks ei sobi, siis järelikult pead leidma mingisuguse muu lahenduse, mitte rikkuma liikluseeskirja, mis on välja mõeldus selleks, et ka teistel liiklejatel oleks ohutu.InterFace kirjutas:palun ole nii hea ja PROOVI ISE sõita tallinna kesklinnas tipptunnil asjaga mis üle 45 ei liigu ja kiirendus on olematu.
kui sa kunagi ARKi jõuad teooriaeksamit tegema, siis seal on selline küsimus (täpset sõnastust ei mäleta, aga idee on sama): kui avastad, et oled jäänud ajapuudusesse, siis mida teed:InterFace kirjutas:hommikuti on mul aega 20 minutit , et pääskülas jõuda tööle ülemistele lennujaama kõrvale
a) ületad kiirust, et jõuda õigeks ajaks kohale
b) jätkad teekonda lubatud kiiruse piires, sest ajapuudus ei anna õigust liikluseeskirja rikkuda.
Kas siit tuleb esimene hoiatus?InterFace kirjutas:pole midagi tuunitud , küll aga on piiraja maha võetud nii et maksimum on 65-70 kandis

Kõik siin mainitud reeglid on väga head, kuid ka piisavalt mõtetud, mitte keegi ei jäta sellepärast endal piirajat eemaldamata, läheb teise foorumisse ja saab ikkagi informatsiooni piirajate eemaldamise kohta, ning keegi ei sõida sellepärast korralikumalt.
Kas reeglite põhimõte polnudki kedagi keelata piirajaid maha võtmast, ning kiirust ületamast, vaid keelata arutleda foorumis seadusega vastuolus tegevust!? Muud ei suudetaks kindlasti keelata, see minu arvamus.
-
Teema algataja - Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
keegi täna juba ütles, ja ma ütlen siis veel.
ma ei taha pärssida teie tehnikahuvi ega ehitamisindu. isegi kiiresti sõita ei saa keelata. aga üks poiss sõideti väga katki. mitu sellist laksu veel peab tulema, enne kui te aru saate, milleks reeglid ja näiteks ka kiivrid olemas on? või peab järgmine ohver olema sinu sõber või vend, enne kui mõtlema hakkad? või peab keegi lausa surma saama? või juhtub, enne kui te ise mõtlema hakkate, see, mida ma juba mõnda aega salamisi loodan - politsei võtab teie põhjaliku kontrolli ja karistamise ise ette. teie vanemad seda ju ei tee.
seda on siin umbes miljon korda öeldud, tulgu siis miljoni esimene ka: sellisteks kiiruskatseteks on omad ajad ja kohad. reedene õnnetus on väga hea tõestus mu ammusele väitele: inimtühi tänav ei ole kunagi inimtühi, sest see on tänav.
resigneerunud
ma ei taha pärssida teie tehnikahuvi ega ehitamisindu. isegi kiiresti sõita ei saa keelata. aga üks poiss sõideti väga katki. mitu sellist laksu veel peab tulema, enne kui te aru saate, milleks reeglid ja näiteks ka kiivrid olemas on? või peab järgmine ohver olema sinu sõber või vend, enne kui mõtlema hakkad? või peab keegi lausa surma saama? või juhtub, enne kui te ise mõtlema hakkate, see, mida ma juba mõnda aega salamisi loodan - politsei võtab teie põhjaliku kontrolli ja karistamise ise ette. teie vanemad seda ju ei tee.
seda on siin umbes miljon korda öeldud, tulgu siis miljoni esimene ka: sellisteks kiiruskatseteks on omad ajad ja kohad. reedene õnnetus on väga hea tõestus mu ammusele väitele: inimtühi tänav ei ole kunagi inimtühi, sest see on tänav.
resigneerunud
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Pirita teel 45km/h sõites annab ellu jääda, kuna autod sõidavad pahatihti seal 70-80 km/h ja vaat, et kohati veel kiiremini ka! Ise olen Pirita teel saanud auto peegliga pihta kuna sõitsin lubatud kiirusega ja autojuhid närvitsevad, tõmblevad ja sõeluvad! Ja jalgratta teel ei saa üldse sõita, sest siis ei arvesta autod üldse sinuga!
Vabandan oma väljenduse pärast, aga ma arvan, et keegi ei jäta oma nii öelda "tuunimist" sellepärast seisma, kõik lasevad ikka samas vaimus ja ise riskivad, saavad viga või jäävad sandiks! Loll pea on kehale nuhtlus!
Vabandan oma väljenduse pärast, aga ma arvan, et keegi ei jäta oma nii öelda "tuunimist" sellepärast seisma, kõik lasevad ikka samas vaimus ja ise riskivad, saavad viga või jäävad sandiks! Loll pea on kehale nuhtlus!
-
Teema algataja - Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
kena, et mõnigi aru saab.ken100 kirjutas:Ei saan täitsa aru Mari ÖÖ mõttest, et inimene on viga saanud ja see pole normaalne aga foorumis tuuning alase juttu keelamisest pole kasu.
nõus, jutu keelamine ei vii otseselt mu eesmärgini. ütle nüüd siis seda ka, millest on kasu? mis mõjuks nii, et te ei käiks sellistes kohtades kiirendamas; et te ei sõidaks ilma lubadeta, kui load peavad olema; et te kannaks kiivrit; et te saaksite aru, et liikluses osaledes vastutate te iga oma liigutuse eest?
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Mari ÖÖ, kuid sellega siin, ei pane Sa tõesti kedagi teisiti käituma, mitte kuidagi kohe ei pane! Muidugi ma ei poolda mingit piirajate eemaldamis, ning kihutamis juttu, kuid parem on kui nad jäävad ikkagi biker.ee foorumisse, kui lähevad kuhugi mujale, kus pole mingit korda. Küll nad siin käies peagi aru saavad, kuidas liikluses käituma peavad. Räägin omadest kogemustest.
Nende käitumise muutmiseks on 3 võimalust.
1. Ise kogeda õnnetust.
2. Saada vanemaks, ning targemaks.
3. Kõigeparem, politsei karm käitumine rollerijuhtide suhtes.
See kõigest minu arvamus
...
Nende käitumise muutmiseks on 3 võimalust.
1. Ise kogeda õnnetust.
2. Saada vanemaks, ning targemaks.
3. Kõigeparem, politsei karm käitumine rollerijuhtide suhtes.
See kõigest minu arvamus

-
Teema algataja - Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
selge, interface.
kallid hundid, tehke, mis tahate. ma võtan endale austava ülesande loota, et iga sellise naga lihane vend jääb teise sellise naga rollerile ette ja saab tõsiseid vigastusi. kui siis naga ise ikka aru ei saa, võtavad vähemalt vanemad riista käest.
head õhtut, lugupeetavad.
kallid hundid, tehke, mis tahate. ma võtan endale austava ülesande loota, et iga sellise naga lihane vend jääb teise sellise naga rollerile ette ja saab tõsiseid vigastusi. kui siis naga ise ikka aru ei saa, võtavad vähemalt vanemad riista käest.
head õhtut, lugupeetavad.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.