2. leht 2-st
Re: 26. Mootorratturid kihutavad alati foori tagant nagu kuri kannul
Postitatud: 22 Veebr 2022, 17:34
Postitas mx77
Maaks kirjutas: ↑22 Veebr 2022, 08:34
mx77 kirjutas: ↑21 Veebr 2022, 19:07
Ükskord üritas mingi Tesla Model 3 (teate neid, BEAST kleepsuga) minuga võidu sõita, aga sai ikka lutti
Ju ta siis ei üritanud piisavalt
0-60...70km/h (linnas ilmselt asi kaugemale ei jõua?) paigalt on elektrikas kiirem kui motikas. Teslal tuleb KIIRENDUS enne starti sisse lülitada, kuigi ka ilma selleta on ta päris nobe startima.
Märksõnad on reaktsiooniaeg ja starditehnika, ma olen seda motokrossis piisavalt harjutanud

24. Tsikkel on nagu iga teine sõiduk, lihtsalt kahel rattal
Postitatud: 11 Mär 2022, 16:35
Postitas Macintosh
24. Tsikkel on nagu iga teine sõiduk, lihtsalt kahel rattal
Ega ikka ei ole küll. Mootorrattas on mootoratturi jaoks tihti tema identiteedi ja suhtluskultuuri alus. Enamus mootorratturitest on ka siis mootorratturid, kui nad istuvad kontoris, lips ees ja teevad tähtsaid ärikõnesid või on ihualasti saunas. Autojuhtidega nii pole. Mootorrrattal on sedavõrd oluline roll mootorratturi identiteedis, et väikse liialdusega on ta enam-vähem samal pulgal abaikaasa või tüdruksõbraga. Ilma loata võõra mootorratta sadulasse ronimine toob heal juhul kaasa tõsise, kõrvalseisja jaoks mõstmatu pahameele. Heal juhul.
Sa või võõrast ratast sõita küsida, kui sul load on aga tõenäoliselt on vastuseks “ei” või saad kinnituse: “kui kukud, on see sinu”, mis tähendab tõlkes, et sa võid sõita aga sa pead selle pärast kahjustumist ära ostma turuhinnaga. Harvad ka pole juhused, kus mootorratas saadab talve mööd mootorratturi elutoas. Mootratta tähtsust rõhutab asjaolu, et isegi pärast avariid on tihtipeale mootorratturi esimeseks küsimuseks: “Kuidas lood tsikliga on?”