Momentvõtmetest
Mina ajan kõik asjad 5-25nm IKH 1/4” momentvõtmega ära. Kui sul juhtub 3/8” padruneid olema, siis nendele leiab sellise 5-25nm momentvõtme vist lihtsamalt.
Suuremate poltide mutritega on lihtsam, neid ei jaksa üle keerata, võib tavalise 1/2” narrega ka kruttida
Kui just plokikaanest jutt ei käi.
Mootorisse ja mujale alumiiniumisse keermestatud asjade keeramisel (eriti M5 ja M6 poltide puhul), on algaja puhul ikka väga suur võimalus lõpuks miskit üle keerata. Samas eks me oleme kõik neid asju alguses ilma dünovõtmeta teinud ja siis töö käigus teada saanud, et kui palju on 20nm 
Kuni momentvõtit veel pole, siis kasuta võimalusel kuni 13mm peaga poltidel väikest 1/4” narret - olen tähele pannud, et sellega keerab vähem asju pekki 
Õlidest
Õli peab jah, raudselt, 4T tsikli õli olema. Sidur peaks kohe väga katki minema sellest autoõlist
Bemmimehed saavad oma bokserisse autoõli valada - neil kuivsidur.
Viskoossus 10W40 on igal juhul OK. Mõnele meeldib paksem kraam ka - eks seda saad tulevikus ise proovida.
Mineraal/poolsünt/täissünt nii vana mootori puhul on natuke koolkonna küsimus. Minu ratastest kõige adekvaatsem võrdlus on DR800, mille üüratu läbisõidu juures olen kasutanud kõiki variante.
Mineraal - saab sõita aga ei soovita. Mootor jääb seest pruuniks. Lisaks kaotab ta omadused päris kiiresti. Kui kogemusi pole, siis ei oska tähele ka panna, et õli ei ole enam värske.
Poolsünt - sellisele vanale rattale sobib kindlasti
Täissünt - ise eelistan seda. Minu arust ainuke miinus on hind. Boonus on see, et kannatab paremini kuuma ja ei teki sellist vana õli tunnet nii kiirelt kui poolsündiga (vanal õlil on kohe teistsugune hais ja värv kui korgi lahti teed).
Ma ei laseks KLRil ühegi õliga üle 5K km.
KTMil kasutan muidugi ainult täissünti ja ausaltöeldes seal ma vahetan üldiselt 2-3K km tagant. Manual ütleb, et 10K või “after every racing use” 
Edit: Siduritrossist
Kui üleval on loks ja all nagu väga ei liigu, siis üks variant on see, et tross käib nati raskelt. Kuna siduritrossi eluiga on väga pikk, siis tegelt ma täitsa soovitaks panna siiski uus tross ja vana lihtsalt backupiks pikematel reisidel kotti visata.
Kui kohe ei taha uut osta, siis kindlasti soovitan olemasoleva läbi pesta. Võtad trossi maha ja proovid otsast võimalikult palju WD-40 sarnast vedelat õli läbi pesta. Liiguta trossi ja kui teisest otsast hakkab sodi juba tulema, siis peaks trossi liikumine ka kergemaks muutuma.
Selleks, et protseduurist toa seinad pritsmeid täis ei saaks, on spetsiaalne trossiõlitamise tööriist ka olemas. Müüakse Streetmotos ja Motonetis umbes 15.- euroga. Neid on ühe poldiga ja kahe poldiga. Kahene on palju parem!
Kui ma sellise asjaga juba tegeleks, siis ma peseks gaasitrossid ka läbi.
Samas võid mitte teha ja ilmselt toimib ikka. Alusta sellest, mis kõige rohkem pekkis on. Aga talvel ilmselt jõuad trossideni niikuinii.