Re: Jawa 634 vahelaager
Aitah kasutaja [mention]fomoco[/mention] kuid isegi kui ringlust poleks saab laager alati õli ka lihtsalt karteri ümbert kuna kogu segu seal loobitakse vene muudel tsiklitel pole sellist auku kuid sõidavad vöga edukalt
Aitah kasutaja [mention]fomoco[/mention] kuid isegi kui ringlust poleks saab laager alati õli ka lihtsalt karteri ümbert kuna kogu segu seal loobitakse vene muudel tsiklitel pole sellist auku kuid sõidavad vöga edukalt
Tere lisaks siis viimaseid uudiseid
Kasutaja [mention]fomoco[/mention] kuna neljas käik viskab sõidul vahest välja siis tuleb mootor täiesti laiali ning selle käigus teen simmeritele soone õlikanali kohale.
Aga jawa mnt ametis ette näidatud ja dokumendid korras saab uuel aastal liikluses osaleda
See käikude välja viskamise probleem oli JAWA-del väga sagedane. Sain ise ka paar korda mootorit lahti kiskuda sellepärast.
Neljanda käigu välja viskamisel võib olla kolm viga
Natuke aitab leevendada korralikult käiguvahetuse hoovaga mängides e. mitte ei pane "lohakalt" käiku vaid mitu korda pingutad, et hammakas nuutides ilusti istuks. Kui ka siis viskab välja - on hammaka nuudid kulunud.
Aga jah, kindlam on mootor ja kast korralikult korda teha.
Või kahvli üks haru on (osaliselt) küljest ära kulunud/murdunud, nagu mul oli.
Selles võib suhteliselt kindel olla, et kui juba käike on välja visanud, siis see on kahvlit omajagu kulutanud ja on mõistlik kohe uus välja vaadata, aga tavaliselt kahvli kulumine on tagajärg, mitte põhjus ise (hammasrataste külgmised osad).
Laagri õlitus auk on ka näiteks Tula rolleri mootoritel olemas ja põhjusel,et sinna ei teki piisavalt paiskumist. Seal on simmerit õigetpidi pannes see auk avatud.
Kuulge jawamehed, oskab keegi kommenteerida millise istuga käivad väntvõlli laagrid karteripoolte sisse? Tegemist ühepütase 250/559 mootoriga - külm laager külmas karteripooles ja välimist saalet on võimalik näpuga veidi liigutada - see pole ju normaalne?
(ideaalis, vähesel määral peaks liikuma, et laager ei saaks koormust ainult ühte kohta, aga... )
G
grahv kirjutas: ↑25 Aug 2021, 16:15Kuulge jawamehed, oskab keegi kommenteerida millise istuga käivad väntvõlli laagrid karteripoolte sisse? Tegemist ühepütase 250/559 mootoriga - külm laager külmas karteripooles ja välimist saalet on võimalik näpuga veidi liigutada - see pole ju normaalne?
(ideaalis, vähesel määral peaks liikuma, et laager ei saaks koormust ainult ühte kohta, aga... )G
Mootorit on mitu korda külmalt lahti võetud + ka kokku surutud.
Asenduseks kuullaagrile 6305 - Rulllaager NJ305 + laagriliim
Võidad kestvuses + ehk ka lihtsam hiljem osandada ka.... No jah see rulllaager on kallim oluliselt...