Ütleme nii, et üle 190 läheb juba piinamiseks selle peal. Kaalu poolest masin kannatab 70-kilost, kui üle selle, peab vedrustuse upgrade peale mõtlema. Stockis rattal minu 110 kg juures oli juba amordid konstantselt põhjas vähimagi lohu või jõnksuga.
Ütleme nii, et üle 190 läheb juba piinamiseks selle peal. Kaalu poolest masin kannatab 70-kilost, kui üle selle, peab vedrustuse upgrade peale mõtlema. Stockis rattal minu 110 kg juures oli juba amordid konstantselt põhjas vähimagi lohu või jõnksuga.
Sa ei saanud püsti ka olla, sest tagumik oli nii kõrgel, et nina oli esiporitiival.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 16 Dets 2021, 10:13
Postitas Admiral Vint
Kui sa oled ca 190cm ja kaal on kolmekohalistes raadiosagedustes, siis teed vedrustuse upgrade ära ja saad veel sõita. Kõik üle selle... ära näe vaeva. Kõik alla selle, you are good.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 16 Dets 2021, 20:37
Postitas oldbanana
Mul pole küll plaanis midagi seal uuendama hakata, niigi kirves sellise ratta kohta, jääb siis ära aga tänan info eest.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 16 Dets 2021, 21:24
Postitas Prets
Selle hinna eest paremat uut ratast meie kaubandusvõrgus ei leia. Kui vähegi metsa alla tahad minna.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 16 Dets 2021, 22:14
Postitas villy
Sellel rattal ei pea tegema ulmekallist vedrustuse upgrade, et oleks oluline vahe.
Kõvasti abiks ka vedrude vahetus, mis ei ole üldse kallis. Või siis taha nt Hagon, Nitroni või YSS amort. Ei pea alati Öhlins olema. .
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 16 Dets 2021, 23:09
Postitas oil
Ma koos varustusega 100 kg ning 250L lootusetult pehme. Vedrule pingsuse lisamiseks kolm 8 mm seibi ning tulemus mu jaoks ideaalne. Enne seda oli jah iga lohuga tsikkel vastu maad, merehaigeks võis jääda selle õõtsumisega.
Selle hinna eest paremat uut ratast meie kaubandusvõrgus ei leia. Kui vähegi metsa alla tahad minna.
Ka kasutatud mitte
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 04 Mär 2022, 09:57
Postitas Raki
Minu Rally tegi rannahooaja lähenedes läbi dieedikuuri ja kaotas tiba õllekõhtu.
Mõned nipet näpet tjuuningud veel
* Metallist põhjaplaat - selle vahetan peale plastikute eemaldamist nüüd vist AXP L mudeli plastist põhjaplaadi vastu välja
* Tagumine pakiraam bikerzbitsist
* Tugijalga pikendasin 2,5cm võrra, et ratas nii lääpas poleks
* Uued "volditavad" heeblid tulemas
* Uus rehviring
Ja siis võiks olla nagu good to go
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 04 Mär 2022, 10:19
Postitas 701
Kas sellel mustal plastikul seal oli mingi muu otstarve kah, peale ilus olemise? Kas ülejäänud plastid jäid kenasti oma kohale peale selle eemaldamist?
Kas sellel mustal plastikul seal oli mingi muu otstarve kah, peale ilus olemise? Kas ülejäänud plastid jäid kenasti oma kohale peale selle eemaldamist?
Aerodünaamika? Mingi kaitse? Arvestades, et see alumine osa oli miski väga pehme plastik, siis ega ta eriti kaitsnud midagi. Ülejäänud jäid kenasti paika.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 04 Mär 2022, 12:41
Postitas oil
Metallist põhjakaitse eemaldamist kahetsed koheselt peale seda, kui oled kuskil üle kivide ukerdades karteripõhja puruks sõitnud.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 04 Mär 2022, 12:55
Postitas Prets
Sa ei ole kursis sellega, kui tugev AXP plast on
Pea 2 senti kõva plasti, sellega võid kasvõi hüpata palgi palgi või kivi otsa ja enne annavad põhjakaitse kinnitused järele, kui see kaitse.
Sa ei ole kursis sellega, kui tugev AXP plast on
Pea 2 senti kõva plasti, sellega võid kasvõi hüpata palgi palgi või kivi otsa ja enne annavad põhjakaitse kinnitused järele, kui see kaitse.
Jah,siin on näha kuidas see lööke talub:
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 04 Mär 2022, 14:43
Postitas Kox
Ma olin ka AXP kvaliteedis positiivselt üllatunud, sai talvel 701 Enduro põhjaalla tellitud. Soovitan!
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 22 Mär 2022, 14:32
Postitas Raki
AXP küljes. Sai sellele koos kiige kaitsmega. Tellisin selle siit: https://rollam.ee/
Väga kiidan nende toimetamist. Hinna sain odavamalt, kui AXP otse või kus iganes veebipoest.
Igast tuled ja viled nüüd küljes:
Või siis radika kaitserauad
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 22 Mär 2022, 15:52
Postitas Fox
Kui see põhjaplaat tõesti 2cm paks on, nagu Prets kirjutas, kaotab selle modiga ju kliirensis. Teraspõhjaplaat (või kui iga gramm on oluline, titaanlehest põhi) on enamasti juba 3mm paksusena piisavalt tugev.
Kui tugijalga juba modisid, pane sinna suurem lapp ka otsa (pildilt tundub originaal olevat), et pinnasel parkides sisse ei vajuks. Mul seda korduvalt 100kg rattagagi juhtunud kuskil rabas parkides, väga tüütu.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 22 Mär 2022, 16:07
Postitas morse
@Fox peaks olema 8mm. Ja HDPE plastist kaitse on minu arvates parim saadaolevatest. Mul endal on olnud alumiiniumist kaitsmed ja üks HDPE sarnane plastikust kaitse. Paaril sõbral on sarnane AXP-laadis asi nagu teemaalgatajal. Sellel on veel üks eelis, mida enne ei mainitud - alu kaitse võimendab kolinaid mootoris aga plastist kaitse hoopis teeb neid pehmemaks. See on eriti tähtis KTMimeestele, kelle rattad teevad tehasest saati kivid-ämbris saundi.
Kui see põhjaplaat tõesti 2cm paks on, nagu Prets kirjutas, kaotab selle modiga ju kliirensis. Teraspõhjaplaat (või kui iga gramm on oluline, titaanlehest põhi) on enamasti juba 3mm paksusena piisavalt tugev.
Kui tugijalga juba modisid, pane sinna suurem lapp ka otsa (pildilt tundub originaal olevat), et pinnasel parkides sisse ei vajuks. Mul seda korduvalt 100kg rattagagi juhtunud kuskil rabas parkides, väga tüütu.
Ahjaa, tugijalga modisin ka jah ja sinna tegelikult panin suurema lapi ka otsa. Vb oleks võinud veel suurema panna, aga hetkel toimib.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 22 Mär 2022, 16:57
Postitas Fox
Aa, siis kõlab see põhjakaitse tõesti nagu hea asi. Minu rattale aga loomulikult ei pakuta tuleb midagi ise valmis viilida (õlikork turritab tehase põhjakaitsmest välja, kohe nagu kutsub mõnele teravale kivile tere-tere tegema ).
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 09 Mai 2022, 11:33
Postitas jyrx
Väike vaheülevaade hooldustest ja sellele kulunud rahast:
Juhtmega laadimine läheb enduro-rattal varem või hiljem nässu, sest moblal sureb laadimispesa ära. Juhtmevaba laadimisega telefoni alles valin.
Rehvidest. Hetkel ees D952 asemel Michelin Tracker. Sellel parem pidamine jääl/lumel kui ka liivas sõitmine kergem, sest muster rohkem avatud. Kaua kestab võrreldes D952-ga, ei oska veel kommenteerida.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 09 Mai 2022, 23:34
Postitas will111
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 10 Mai 2022, 02:55
Postitas morse
Tegelikult üllatavalt hästi kestavad rehvid. Enamvähem 4 ringi rehve ja 17000km, kui ma õigesti välja lugesin. Kasutan sarnaseid rehve 690l ja kui ma sama palju läbi sõidaks, siis peaksin vist 6-7 ringi ära kasutama… Kuna sõidan vähem, siis saan samuti nelja ringiga hakkama. Rehvivahetamisest tüütum oleks ainult kehv pidamine.
Kui kehva pidamisega rehvidega sõita, siis võiks ju kohe suurema ratta võtta, oleks vähemalt mugavam maanteed lasta. Aga ilmselgelt ei ole see @jyrx (ega ka minu) eesmärk…
Edit: Piduriklotse läheb mul palju vähem. Tõesti impressive! Kas on palju mägedes sõitmist või lihtsalt vahetad varakult? Lisan toreda pildid oma tagaklotsidest mägedes:
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 10 Mai 2022, 07:05
Postitas will111
Seda jah, et läbisõit on samuti küllaltki arvestatav...esimese hooga ma seda ei näinud ning siis olin veel rohkem üllatunud aga no teisest küljest, selline läbisõit (17k) ju peabki olema ja minumeelest saabki olla tehtud peamiselt vaid maanteel sõites? või noh, ma muidugi kindlalt seda ei tea aga niipalju tean, et enda läbi aegade suurim terve hooaja läbisõit (~12k) tuli küll maanteerattaga ning vähemalt 95% maanteel..õige pisut sellest ilmselt ka kruusateedel. selle hooajaga sai üks tagarehv ka ära kulutatud
kui palju on ligikaudne metsades ja nö. kärnrehvi nõudvatel maastikel sõitmise keskmine kiirus, midagi sinna 30 alla ehk parimal juhul? see tähendaks 600 tundi sadulas. karm
Seda jah, et läbisõit on samuti küllaltki arvestatav...esimese hooga ma seda ei näinud ning siis olin veel rohkem üllatunud aga no teisest küljest, selline läbisõit (17k) ju peabki olema ja minumeelest saabki olla tehtud peamiselt vaid maanteel sõites? või noh, ma muidugi kindlalt seda ei tea aga niipalju tean, et enda läbi aegade suurim terve hooaja läbisõit (~12k) tuli küll maanteerattaga ning vähemalt 95% maanteel..õige pisut sellest ilmselt ka kruusateedel. selle hooajaga sai üks tagarehv ka ära kulutatud
kui palju on ligikaudne metsades ja nö. kärnrehvi nõudvatel maastikel sõitmise keskmine kiirus, midagi sinna 30 alla ehk parimal juhul? see tähendaks 600 tundi sadulas. karm
Jyrx ja maanteel
Minu twinni esimesed hooajad olid kõik 20-24k. Ja ma ei sõitnud ka iga päev.
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 10 Mai 2022, 08:07
Postitas morse
Minu 10K aastas tuleb üle poole metsas ja kruusal.
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive
Hooldustabel natuke raskesti loetav. Tegelikult vahetasin esimest korda mõlemad klotsid ca 12k pealt. Hetkel kellal u. 18k km ja teine klotsipaar kestab veel.
Nupurehve kulutab eeskätt asfaldisõit. Rehvieelistusega olen jõudnud Michelin Trackerini, aga järgmiseks proovin vbla Dunlop Geomax MX31-de. Hondacentris oli neid eelmise aasta lõpus norm hinnaga letist saada.
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
3 komplekti ära kulutatud esipiduriklotse on ka päris impressive
Tal on asfaldilt maas pidamist vaja. Vahest satub ka asfaldile. Mul läks samuti 3 jooksu rehve eelmine hooaeg, ca 10k km ja niisama maanteel ringi ei sõida. Ainult TET-i otsalt koju, orienteerumisvõistlusele vahest otse jne. 3-4 korda õlivahetus+filtrid. Lugematu kordi õhufiltri puhastus, Klotsid ja ketijooks kusjuures pidasid 17k vastu. + muud vedelikud(sidur, pidur). Rattaks 690 2020 Kulub ikka palju rohkem asju kui maanteerattal. =)
Re: Honda CRF300 Rally
Postitatud: 10 Mai 2022, 13:19
Postitas Prets
Mul on läinud kuus komplekti tagapiduriklotse 2 hooajaga. Rehve kahekohaline arv. Ja metsa vahel saab ka tunduvalt kiiremini, kui 30ga sõita.
iga kuu aja tagant rehvijooksu vahetus...wow! kas vähe teistsuguste rehvide peale ei ole mõelnud kui selliseid metsikuid läbisõite teed nii lühikese ajaga? isiklikult lihtsalt ei viitsiks vist mõeldagi rehvivahetuse peale tihemini kui max ehk poole aasta tagant.
Mis selles nii erilist on? Ma arvan, et mul läheb ka keskmiselt üks jooks kuu aja kohta. Lihtsalt pidamise erinevus uue ja kulunud nukiga nupu vahel on väga suur.