Re: Motoaku klemmide kinnitused
Aga uurime seda OEM kataloogi pilti siis lähemalt. Kuidas ikkagi see klots ja akujuhe akule kinnitub.
Selle klotsi viilib ise ka välja tegelikult, nikerdamist on aga teostatav.
Aga uurime seda OEM kataloogi pilti siis lähemalt. Kuidas ikkagi see klots ja akujuhe akule kinnitub.
Selle klotsi viilib ise ka välja tegelikult, nikerdamist on aga teostatav.
...ja saab ilmselt ka selle ülemise augu alla klemmi kinnitada, kui seda "multifunktsionaalset" mutrit enam olemas pole
Sellised klotsid on vajalikud mulle akule
sellepärast, et aku asukoht on motika kere all
ja akut ennast paigaldada saab ka ainult altpoolt.
Klotside kinnituskohti on kaks - nii ülevalt poolt
aku enda klemmi külge kui ka külje pealt
plusskaabli ja miinuskaabli jaoks. Sellepärast
need klotsid ongi nii erilised ja raske on
täpselt seletada, millised nad on.
Hoi!
Tartus mul' sellised:
mussoon kirjutas: ↑27 Mär 2021, 19:09Sellised klotsid on vajalikud mulle akule
sellepärast, et aku asukoht on motika kere all
ja akut ennast paigaldada saab ka ainult altpoolt.
Klotside kinnituskohti on kaks - nii ülevalt poolt
aku enda klemmi külge kui ka külje pealt
plusskaabli ja miinuskaabli jaoks. Sellepärast
need klotsid ongi nii erilised ja raske on
täpselt seletada, millised nad on.
Mis kuradi klotsijutt. Siis peab ming eriline aku kah olema. Tavalise aku küljes need klotsid ei toimi. Sa sellest ikka saad aru, et akuklemmid on aku küljes permanentselt ja neid vahetada ei saa?
Vanematel VS'idel on mingi värd akupaigutus, saab ainult altppolt ligi.
Aku lükatakse altpoolt oma pessa, asub teine tagaratta ees, kuskil seal raami vahel
Seda, et ... esimese hooga arvasin, et huumor, aga võta näpust, ei olegi vist. Aga! Uue akuga klotsid-kruvid kaasas, võrdlemisi universaalsed, elik siis annab ka mõnelt vanalt akult maha keerata. Mul kah aku risti läbi raami,tagaratta ees. Keberniit on, aga spetsklotsi ei vaja mitte. Pigem oleks ehk kõverat kruvikat tarvis
Suur tänu, yeekim.
Sinu klotsid on akul küljes nüüd
Krt, täna akut peale pannes avastasin, et üks seesamune klots on läinud. Kuna käed algavad õlast, pea ka seal suht lähedal ning pikalt vanduda ei viitsinud, võtsin M6 mutri, lasin relakaga servast natuke õhemaks, et klemmile sobituks ja aku peal. Pärast muidugi avastasin umbes selle koha pealt, kus ratas seisis, kadunud klotsi, seega on nüüd üks Yuasa oma varuks .
Kuna see M6 oli lukustusrõngaga, mõtlesin, et peaks tegelikult mõlemad ära vahetama, sest kaks hooaega tagasi oli mul juhus, kus "-" klemm loksus lahti ning otsisin tekkinud anomaalia põhjust ikka omajagu kaua.