2. leht 5-st

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 17 Veebr 2021, 21:02
Postitas sepp

Keegi pivoti jalaraudu kasutab? On originaalist madalamal?


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 18 Veebr 2021, 04:31
Postitas Dusterx

Madalrõhu meestele: tubliss.com, saab osta näiteks gasgas esindusest, võite 0 rõhuga ka sõita siis ja tasakaaluteema on ka unustatud. Naelaga 0,5 tundub veidi vähe. Paugutan ise igal võimalikul hetkel jäärada ja enamus kiireid mehi sõidavad 0,8 bar'ga, muidu hakkab liiga palju vänderdama nagu ka liiga pehme vedrustuse seade puhul. See 0,8 võiks olla siis rajalt tulles, mitte minnes, ca 0,2 kipub juurde ronima ehk siis stardis ca 0,6 võiks olla. Lohviga ei maksa kerge all alla 0,5 minna, kuni selleni pole mul küll miskit juhtunud ja sellest kannatab isegi veel sutsu alla minna, kui on siledam rada, kui hüpped ja teravad kivid, võiks törts üle 0,5 olla. lc4 aegadel sai 0,8 külmalt kasutatud, olen üldiselt kergematsorti tüüp.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 18 Veebr 2021, 17:28
Postitas Prets
sepp kirjutas: 17 Veebr 2021, 21:02

Keegi pivoti jalaraudu kasutab? On originaalist madalamal?

Pivotid just madalamad väga pole, küll aga on madalamid raudu pakkuda päris mitmetelt tootjatelt. Kõige odavam ja vist ka levinum on FB tegelane Bosley's pegs, teeb custom mõõdus ja väga heade hindadega. Tšehh ise, aga vastab sõnumitele ja kirjadele kiirelt ja jalarauakomplekti hind kuskil 80 euri. Neil kodukat kui sellist polegi, aga google otsing aitab välja.

Teine variant on varemmainitud Rade Garagest, neil suht laiad, aga ka juba hinna poolest kallimad rauad. https://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/

Kolmas variant - saksa pood Motobau, mis teeb ka neid kahes mõõdus. https://www.motobau.de/product_info.php ... a-701.html

Üldiselt sobivad kõik ka KTM 690-te omad meile.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 18 Veebr 2021, 19:03
Postitas morse

[mention]Prets[/mention] kas sa tead kohe puusalt tulistada, kes pakub lihtsalt laiemaid aga mitte madalamaid raudu? Mulle meeldivad KTMi Rally pegid aga hetkel on tarnetega suht kitsas - pole nagu saada kusagilt. Ja 80.- oleks hea hind ka kui KTMiga võrrelda.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 18 Veebr 2021, 22:07
Postitas KXBTVL
randel kirjutas: 12 Veebr 2021, 16:19

Viskan siia veel ühe offroadisuunitlusega Motozi rehvi, mida olen oma Beta 390 all kasutanud (XTREME HYBRID). Mõõdud pole küll päris need, mis tehas ette on kirjutanud, aga reaalsuses ilmselt vahet pole. Omal ajal sai 950 SuperEnduro all ka 120 laia tagarehvi proovitud ja ei olnud küll erinevust aru saada. Kui enamus aega TETi tüüpi radadel veeta, siis peaks sobima väga hästi. Karvasem kui Motozi Rally rehvid https://motoz.com.au/product/xtreme-hybrid/

image.png

Tere!Kuna olete Beta mees siis üks küsimus esitule kohta .Mis pirn ja kui võimas ?Ka asendatud Led-iga.Küsin,sest minu crf450x on originaalis 35W Ei näita eridi midagi.Väliselt tunduvad väga sarnased.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Veebr 2021, 04:16
Postitas villy
morse kirjutas: 18 Veebr 2021, 19:03

@Prets kas sa tead kohe puusalt tulistada, kes pakub lihtsalt laiemaid aga mitte madalamaid raudu? Mulle meeldivad KTMi Rally pegid aga hetkel on tarnetega suht kitsas - pole nagu saada kusagilt. Ja 80.- oleks hea hind ka kui KTMiga võrrelda.

Mehisel tavaliselt sellised letis olemas. Kasutasin Betal ja jäin väga rahule, peaks KTM-le ka sobima

https://pood.gasgas.ee/tootekategooria/s3-racing/


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Veebr 2021, 04:42
Postitas Prets
morse kirjutas: 18 Veebr 2021, 19:03

@Prets kas sa tead kohe puusalt tulistada, kes pakub lihtsalt laiemaid aga mitte madalamaid raudu? Mulle meeldivad KTMi Rally pegid aga hetkel on tarnetega suht kitsas - pole nagu saada kusagilt. Ja 80.- oleks hea hind ka kui KTMiga võrrelda.

Sama minu poolt mainitud Bosley's pegs. Mida laiemad, seda kallim, aga teevad igas mõõdus, ka mitte üldse madalamalt, kui nii tahta.
Kõige rohkem infot tegelase kohta on üldse ühes vanas Tenere foorumis, aga seal on 24 lehekülge sellesama tegija jalaraudade kohta ja ainult kiitvad sõnad. Viimane postitus on eelmisest nädalast, ehk seal ka väga aktiivne.

https://www.tenere.co.uk/forum/viewtopi ... &start=230

Siiani see ka suht kõigis fesarigruppides ja igal pool mujal (ka AdvRideris), et just Bosley's pegs parim valik ja pole kunagi ühtegi halba sõna veel näinud.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Veebr 2021, 09:09
Postitas randel
KXBTVL kirjutas: 18 Veebr 2021, 22:07
randel kirjutas: 12 Veebr 2021, 16:19

Viskan siia veel ühe offroadisuunitlusega Motozi rehvi, mida olen oma Beta 390 all kasutanud (XTREME HYBRID). Mõõdud pole küll päris need, mis tehas ette on kirjutanud, aga reaalsuses ilmselt vahet pole. Omal ajal sai 950 SuperEnduro all ka 120 laia tagarehvi proovitud ja ei olnud küll erinevust aru saada. Kui enamus aega TETi tüüpi radadel veeta, siis peaks sobima väga hästi. Karvasem kui Motozi Rally rehvid https://motoz.com.au/product/xtreme-hybrid/

image.png

Tere!Kuna olete Beta mees siis üks küsimus esitule kohta .Mis pirn ja kui võimas ?Ka asendatud Led-iga.Küsin,sest minu crf450x on originaalis 35W Ei näita eridi midagi.Väliselt tunduvad väga sarnased.

Mul on rattal originaal esituli, ega see ei näitagi suurt midagi. Kuna ma ei ole pidanud eriti pimedas sõitma, siis ei ole ma ka paremast puudust tundnud. Ega nendel ratastel lisatulesid genekas väga ära toita ei suuda, kui vaja, siis ilmselt peab kaaluma mõnda ledidega alternatiivi originaaltule asemele. Kes siin talviti sõitmas käivad, siis on lahenduseks ka lisatuled kiivril eraldi akupakiga jms.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 10:52
Postitas Wtf3000

Kui vaadata 701 ja 690 käesoleva aasta enduro mudeleid, siis mis erinevused lisaks plastikutele, värvile ja 100€ hinnavahele neil üldse on?
Vaatasin mõlema ratta manuaalides (KTM ; Husqvarna) toodud spekid üle ning silma jäi:

  1. Fuel: KTM 13,3L ; Husq 12,7L

  2. Steering head angle: KTM 62,3° ; Husq 62°

  3. Wheelbase: KTM 1504mm ; Husq 1515mm

  4. Seat height: KTM 929mm ; Husq 919mm

  5. Ground clearance: 270mm ; Husq 264mm

  6. Weight without fuel: KTM 148,2kg ; Husq 146,8kg
    Lisaks leidub internetist:

  7. Weight bias (fully fueled, front/rear): KTM 44,7/55,3 ; Husq 45,1/54,9

  8. Handlebars: KTM "a bit wider" than Husq

  9. Seat: Husq has "more padding"

  10. Exhaust: different shape

  11. Torque: KTM 73,5Nm (6500rpm) ; Husq 71 Nm (6750rpm)

Kui keegi teadja oskab vastata, siis kas näidikuteblokk ja sellel kuvatavad funktsionaalsused on samad?
USA turul (mingites osariikides vähemalt) erinevad garantiitingimused ka (KTM 12 kuud ; Husq 24 kuud), aga kuidas siin?

Kui praegused 701 või 690 endurode omanikud peaksid uuesti valima, siis kumma võtaks ja miks? Või taandubki kõik margieelistusele?


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 11:16
Postitas villy

Alates 2020 on rattad väga sarnased ja samade näitajatega.
KTM-l jpaak veidi suurem. 2021 sai Husky endale ka USB pistiku.
Näidikuplokid ka samad
Sabaosas nt kui kühvel ära võtta siis KTM-l on sama tuli mis 790-l ja tegelikult tule sees veel eraldi numbrivalgustuse lamp, mis 690 puhul ei ole kasutuses. . Ühendasin varem "kühvlisse mineva juhtme sinna ja kõik toimib, ei pea eraldi "tail tidy" komplekti ostma.

image.png
image.png (842.04 KiB) Vaadatud 6929 korda

KTM iste on jah suht jäik, paar tuhat km hiljem alles harjusin ära.(Tulles päris enduro pealt)

Saba kuju, seal asetsev räki koht, jms on ka veidi erineva asetusega.

Husky kohta ei oska kommenteerida aga KTM garantiitingimused on väga head ja mõistlikud.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 11:46
Postitas Prets

Husky margiesindus ehk Freetime on garantiitingimuste ajal suht karmid minu kogemuste põhjal. Juttude järgi on KTMiga sessuhtes lihtsam asju ajada. Lisaks KTM-l on nüüd ametlik esindus ka Tartus, mida Huskyl pole. Küll aga teeb Mehka Tartus Huskysid tehasemanualide ja asjadega, ainus asi ongi, et neil otsest ühendust tehase arvutisüsteemidega pole, mis Freetimel on. Samas juppide ja asjadega väidetavalt on neil koostöö olemas.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 14:38
Postitas morse

Mul tuli ka Jälgimäele garantiisse pöörduda paar korda ja suhtumine oli eeskujulik.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 15:08
Postitas sepp
morse kirjutas: 19 Mär 2021, 14:38

Mul tuli ka Jälgimäele garantiisse pöörduda paar korda ja suhtumine oli eeskujulik.

Mis mured olid kui saladus pole?


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 17:25
Postitas morse

[mention]sepp[/mention]
Ma oma tsikli teemas kirjutasin pikemalt. Aga siduri töösilinder läks (ma olin oma vanal LC4'l seda ka just vahetanud ja üldse tundub, et Magural ei ole nondega hästi).

Spido lõpetas vahepeal kiiruse näitamise - see oli ABSi lüliti taga olev pistik, mis ei andnud korralikult ühendust (nähti kurja vaeva, et põhjus üles leida).

Siis oli õlileke, mis oli alguses väike ja seetõttu oli maru raske leida. Hiljem kui leke juba suur oli, siis selgus, et veohammakas oli lahti ja simmekas lekkis. Ma ei tea, kas see jäi lahti siis kui sidurit tehti (samas seda ei pea otseselt siis avama) või oli mingi muu lugu. Igaljuhul ma garantiilist ratast ise sisuliselt lahti ei võtnud ja polnud sinna kaane alla ka piilunud. KTM pani igaks juhuks uue puksi ja simmeka ja hetkel leket nagu pole.

Lisaks oli samal ajal tosoolileke. Algselt arvati, et praak radikas aga hiljem tuli välja, et mul oli seal räige kivi, mis oli radika seest poolt ära hõõrunud. Radika remondi käigus tuli välja kokku 3 leket. Pole päris kindel, mis selle põhjustas aga igaljuhul radika remont jäi mu enda teha.

Nii et 4 veidrat asja, millest sidur on tüüpviga. 3 neist tehti ära ilma virisemata ja neljas jäi minu kanda (ilma virisemata), kuna radikal oli selgelt auk sees ja kivi oli ka veel alles :D

Märgin ära ka, et ma just nende E07tega ei sõida, mis pillil tehasest all on. Ma hoolitsen tehnika eest hästi aga seda hoolitsust on ka vaja, kui vähe entusiastlikumalt sõidetakse. Nüüd hakkab garantii lõppema ja ma olen juba julgemalt asju lahti/kokku võtnud. Kolm nendest asjadest ei oleks elus garantiisse jõudnud, kui ma oleks ratta plastid/radikad vigade ilmnemisel kohe ise lahti võtnud ja tagasi kokku pannud.

Sidur on aga tõesti tõsine tüüpviga kõikidel LC4 mootoritel.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 19:33
Postitas randel

690 ja 701 sidur ei salli üldse pikalt puurimist, õli kuumeneb üle ja sidur hakkab libisema. 2015 kui ma KTMis töötasin, käisime testimas lisaõlituse lahendust, mis vastupidavust veidi parandas, aga minu teada seeriaratastel jäi ikka kõik nii nagu oli. Probleem on just aeglane sõit ja palju siduri libistamist, kus pole piisavalt õhku jahutamas.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 19:37
Postitas sepp
morse kirjutas: 19 Mär 2021, 17:25

@sepp
Ma oma tsikli teemas kirjutasin pikemalt.

Õigus jahh, nii palju lugenud asju, et kõik segamini kes mida rääkis :D :bsmile:


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Mär 2021, 21:59
Postitas morse

[mention]randel[/mention] mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 20 Mär 2021, 19:32
Postitas randel
morse kirjutas: 19 Mär 2021, 21:59

@randel mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)

Mis siin ikka varjata. Olin 2015 aasta jagu Mattighofenis KTMi arendusosakonnas 790 Adventure projektijuht. Struktuursed ümberkorraldused tingisid mu lahkumise ja nii ei saanud ma 790 lõpliku versiooni osas enam kaasa rääkida. Aga minu ajal olid prototüübil 270mm käiguga amordid ja kaal 175kg sõiduvalmina. :bsmile:

https://share.icloud.com/photos/0dFyaJg ... gqD0J7dQ2g

IMG_0115.JPG

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 20 Mär 2021, 21:57
Postitas morse

[mention]randel[/mention]
Eks tol ajal neid kõlakaid liikus, et eestlane midagi uut seal teeb aga tore on seda otse allikast kuulda.

Kurja! 175kg oleks ikka täiesti teine maailm. Amordikäik ka muidugi. Sellist masinat oleks turul vaja küll.

Minu jaoks oli lõpptulemusena pettumuseks hoopis see, et 790ne mootor on võrreldes 690ga ja 1290ga ilgelt tuim nott... 890ne kohta ei tea.

Aga eks need masinad on igaüks vähe erineva suunitlusega ka ja ei peagi kõigile sobima.

Sinu pildil on paak vist veel üleval?


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 20 Mär 2021, 23:21
Postitas randel

Pildil on nn P1 prototüüp, millega sõideti 2016 ja mille puhul on oluline saada paika lenks-sadul-jalarauad paigutus ja testida kontsepti põhilisi elemente nagu vedrustus, pidurid, juhitavus jms. Sellise puhul ei ole tegemist lõpliku disainiga, peal oli keevitatud 7-liitrine alumiiniumpaak, aga tol ajal oli eeskujuks 450 Rally, madal paak oli juba siis plaanis.
Alles P2 proto on lõpptoote disainiga, see pidi valmima 2017 ja seejärel P3, mis on juba seeriatoodangu vormidega toodetud juppidest, pidi olema valmis 2018.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 21 Mär 2021, 10:35
Postitas yeekim
randel kirjutas: 20 Mär 2021, 19:32
morse kirjutas: 19 Mär 2021, 21:59

@randel mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)

Mis siin ikka varjata. Olin 2015 aasta jagu Mattighofenis KTMi arendusosakonnas 790 Adventure projektijuht. Struktuursed ümberkorraldused tingisid mu lahkumise ja nii ei saanud ma 790 lõpliku versiooni osas enam kaasa rääkida. Aga minu ajal olid prototüübil 270mm käiguga amordid ja kaal 175kg sõiduvalmina. :bsmile:

https://share.icloud.com/photos/0dFyaJg ... gqD0J7dQ2g

Kuidas te sellise värdjaliku (IMHO) esitule suutsite sitanikerdada :?:


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 21 Mär 2021, 10:53
Postitas randel
yeekim kirjutas: 21 Mär 2021, 10:35
randel kirjutas: 20 Mär 2021, 19:32
morse kirjutas: 19 Mär 2021, 21:59

@randel mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)

Mis siin ikka varjata. Olin 2015 aasta jagu Mattighofenis KTMi arendusosakonnas 790 Adventure projektijuht. Struktuursed ümberkorraldused tingisid mu lahkumise ja nii ei saanud ma 790 lõpliku versiooni osas enam kaasa rääkida. Aga minu ajal olid prototüübil 270mm käiguga amordid ja kaal 175kg sõiduvalmina. :bsmile:

https://share.icloud.com/photos/0dFyaJg ... gqD0J7dQ2g

Kuidas te sellise värdjaliku (IMHO) esitule suutsite sitanikerdada :?:

Disainikaebused tuleb esitada Kiska disainibüroole, selles osas inseneridele sõnaõigust ei antud :D
Meie asi oli ainult tehniline pool. Esitule puhul oli nõudeks 390 olemasoleva led-elemendi kasutamine ja disainerite soov teha esiots võimalikult õhuline. Ega ma ise ka selle disaini fänn ei ole.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Apr 2021, 11:50
Postitas Prets

Oeh...

Summuti tuleks esimesel võimalusel ää visata, eriti kui mingit kotilahendust tahad.

IMG_20210418_140127_258.jpg

Nagu näha, tuumareaktori hüüdnimi on õigustatud. Mitu kihti fooliumit heat shieldiks ei käranud Kriegade all.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 19 Apr 2021, 11:54
Postitas puna

Mul olemas üks LeoVince lõpupütt kellegile pakkuda 300.-
Kel soovi kirjutab postkasti


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 24 Apr 2021, 21:26
Postitas KXBTVL
randel kirjutas: 14 Veebr 2021, 21:36

Pole need kergeendurod nii kerged midagi. Minu Beta kaalub suure paagiga 136kg, lisaks mina varustusega 100+ kilo ja polegi eriti vahet mõne kergema sõitjaga 690ga. Tühja tsikli kaalu pole nagu eriti mõtet vaadata, ilma juhita sõitvaid rattaid näeb suhteliselt harva :)

Tere Randel ja teised enduuromehed!Küsimus selles,et kuidas pollarid suhtuvad võistlusenduurode mikro-numbrimärki?Mul selline praegu küljes.Kas saadavad kordusülevaatusel nagu oleks tehn. mittekorras sõidukiga.Ja veel,kas ka rehvid OFF-Road us only neile silma võib jääda?


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 24 Apr 2021, 21:39
Postitas sepp
KXBTVL kirjutas: 24 Apr 2021, 21:26
randel kirjutas: 14 Veebr 2021, 21:36

Pole need kergeendurod nii kerged midagi. Minu Beta kaalub suure paagiga 136kg, lisaks mina varustusega 100+ kilo ja polegi eriti vahet mõne kergema sõitjaga 690ga. Tühja tsikli kaalu pole nagu eriti mõtet vaadata, ilma juhita sõitvaid rattaid näeb suhteliselt harva :)

Tere Randel ja teised enduuromehed!Küsimus selles,et kuidas pollarid suhtuvad võistlusenduurode mikro-numbrimärki?Mul selline praegu küljes.Kas saadavad kordusülevaatusel nagu oleks tehn. mittekorras sõidukiga.Ja veel,kas ka rehvid OFF-Road us only neile silma võib jääda?

mina arvan,et see oleneb kelle otsa satud, politseiniku v mendi.
Ma olen saanud minema kui juhtus 6 rikkumist 1km peale ja samas olen saanud ka lihtsalt trahvi määrdunud reg märgi eest.


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 25 Apr 2021, 07:44
Postitas will111

Rehvid ei tohiks olla "off-road use only", need on tavaliselt ikkagi märkega, mis eesti keelde tõlgituna tähendab midagi sellist nagu "mitte tee peal kasutamiseks", aga kui aus olla siis ma ei tea ühtegi juhtumit, kus seda märget oleks tahetud või osatud reaalselt otsima minna. Pigem on see teemaks siis kui on juba vaja midagi välja otsida, ehk kui on kiusu pärast vaja trahvi teha aga ei leia nagu hästi seda asja, mille eest teha saaks


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 25 Apr 2021, 08:26
Postitas pyta

On kontrollitud offroad rehvide, väikese numbriga ja üv polnud ka mitu aastat juba,kontrolliti lube ja sooviti head teed


Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 10 Mai 2021, 23:15
Postitas villy

Wingsi summuti kasutajad, kes ei taha pläriseda nii kõvasti. Panen siia ka info. Wingsil nüüd "Silent Kit valmis" Hind 39+17 Transa. Kui soovi, võime koos ka tellida. Teisip tellin ära endale.

image.png

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Postitatud: 11 Mai 2021, 01:28
Postitas will111

mul küll ei ole ühtki wingsi summutit ega teagi, mis see täpsemalt on...aga päris kvaliteetne kit tundub, mis koonuse suurim läbimõõt ja db killeri suurim läbimõõt on, äkki oskad öelda? (või siis vastava sumpsi puhul need siseläbimõõdud)