Algaja puhul piisab ka laugest kurvist ja natuke suuremast kiirusest.
Algaja puhul piisab ka laugest kurvist ja natuke suuremast kiirusest.
Algaja puhul piisab ka lihtsalt mootorrattast!
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=89496605
Kell 16.48 juhtus liiklusõnnetus Loksal Tallinna tn ja Lõuna tn ristmikul, kus 47-aastase mees sooritas sõiduautoga Opel Astra Caravan vasakpööret ja põrkas kokku otse liikunud mootorrattaga BMW K1200, mida juhtis 36-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti regionaalhaiglasse.
Kell 19.25 toimus avarii Tallinnas Sõle tn 48 juures, kus 45-aastane naine sõitis sõiduautoga Mazda 3 tagant otsa mootorrattale Harley-Davidson, mida juhtis 48-aastane mees. Mootorratta juht ning kaasreisija, 41-aastane naine, toimetati Põhja-Eesti regionaalhaiglasse.
Rae vallas juhtus kolmapäeva õhtul kaks õnnetust mootorratturitega.
Õnnetustest esimene leidis aset kella 17.53 ajal Harjumaal Rae vallas Jüri alevikus Aleviku tee ja Ringi tee ristmikul, kus 37-aastane mees kaotas kontrolli mootorratta Suzuki DL 650A üle ja kukkus. Ta vajas arstide abi.
Vaid mõnikümmend minutit hiljem, kell 18.19 teatati liiklusõnnetusest samuti Rae vallas, sedapuhku Mõisaküla tee 10 juures, kus esialgsetel andmetel kaldus mootorratas Honda XL650V lauges kurvis vasakule teelt välja. 23-aastane mootorrattur sai õnnetuses viga.
Mõlemad juhid toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
“Harjumaal sai liiklusõnnetustes viga neli mootorratturit“
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=89643757
Õnnetustest esimene leidis aset kell 08.58 Tallinnas Tehnika tänav 73 juures, kus üle kahekordse pidevjoone tagasipööret sooritanud 40-aastase mehe juhitud sõiduauto BMW X5 põrkas kokku mootorrattaga KTM, mida juhtis 31-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
Pärastlõunal kell 15.11 toimus liiklusõnnetus Tallinnas Pärnu maantee ja Rapla tänava ristmikul, kus sõiduautoga Mercedes-Benz E220 vasakpööret sooritanud 44-aastane mees sõitis ette vastassuunast lähenenud mootorrattale Honda, mida juhtis 53-aastane mees. Mootorrattur toimetati Ida-Tallinna Keskhaiglasse.
Õhtul kell 18.42 teatati liiklusõnnetusest Harjumaal Lääne-Harju vallas Klooga alevikus Metsa tänav 7 juures, kus rollerit Piaggio NRG juhtinud 30-aastane mees kaotas sõiduki üle kontrolli ja sõitis paremale teelt välja. Rolleri juht toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
Veidi hiljem kella 19.40 ajal toimus veel üks liiklusõnnetus Tallinnas Paldiski maantee ja Mooni tänava ristmikul, kus teiselt sõidurajalt parempööret sooritanud 39-aastase mehe juhitud sõiduauto Honda Jazz põrkas kokku esimesel sõidurajal otse liikunud mootorrattaga Yamaha, mida juhtis 25-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
Kurb. Aga vstutulijale enda nähtavamaks tegemiseks.on head päevatuled, mis asuvad vähemalt esitule kõrgusel või kõrgemalgi, igati abiks. Peale seda kui enda rattale need panin on selliseid situatsioone peaaegu olematu arv. Mooni tn ristmiku teema suts segane ka. Kas motikas sõitis siis bussi reas, sest esimene rida on seal bussirida ja auto juht ei pruukinud midagi peeglist näha, sest bussi ju polnud.
Neil x5 ja MB vendadel on konkreetselt poogen kas keegi tuleb või ei,mina keeran ja mind ei huvita.Ja delavoi.
Macintosh kirjutas: ↑23 Apr 2020, 07:08“Harjumaal sai liiklusõnnetustes viga neli mootorratturit“
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=89643757Spoiler
Õnnetustest esimene leidis aset kell 08.58 Tallinnas Tehnika tänav 73 juures, kus üle kahekordse pidevjoone tagasipööret sooritanud 40-aastase mehe juhitud sõiduauto BMW X5 põrkas kokku mootorrattaga KTM, mida juhtis 31-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
Pärastlõunal kell 15.11 toimus liiklusõnnetus Tallinnas Pärnu maantee ja Rapla tänava ristmikul, kus sõiduautoga Mercedes-Benz E220 vasakpööret sooritanud 44-aastane mees sõitis ette vastassuunast lähenenud mootorrattale Honda, mida juhtis 53-aastane mees. Mootorrattur toimetati Ida-Tallinna Keskhaiglasse.
Õhtul kell 18.42 teatati liiklusõnnetusest Harjumaal Lääne-Harju vallas Klooga alevikus Metsa tänav 7 juures, kus rollerit Piaggio NRG juhtinud 30-aastane mees kaotas sõiduki üle kontrolli ja sõitis paremale teelt välja. Rolleri juht toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
Veidi hiljem kella 19.40 ajal toimus veel üks liiklusõnnetus Tallinnas Paldiski maantee ja Mooni tänava ristmikul, kus teiselt sõidurajalt parempööret sooritanud 39-aastase mehe juhitud sõiduauto Honda Jazz põrkas kokku esimesel sõidurajal otse liikunud mootorrattaga Yamaha, mida juhtis 25-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
3 kurtpimedat autojuhti, nendest 2 veel mälunõtrusega, kui ei mäleta autokoolis õpitud elementaarsemaidki asju.
Õnnetuse 1 puhul ei tule ilmselt keegi selle peale, et auto teeb üle kahekordse pidevjoone tagasipöörde. Tavaliselt vaatavad need oinad ringi, et ega politseid pole ja siis lastakse kiirelt 180 kraadine pööre. Mõni ime siis, et tsiklit ei näe.
Nr 2 puhul on aruaamatu, kuidas on võimalik seal Rapla tänavalt vasakpööret teha. Pani kõiki märke eirates ja vastuvoolu risti üle Pärnu mnaantee? (https://goo.gl/maps/vBLMBmeSstuRaNsa8)
Ja avaraii nr. 3 puhul sõitis vend oma Honda Jazziga vasakpöördereast ilmselt juhtimistegevuses märkimisväärselt osalemata.Tõenäoliselt sellise tõdemusega keset ristmikku, et "oh kurat, vale rida, mul on ju otse vaja minna" ja tõmbas rooli paremale. (https://goo.gl/maps/JghdGggruYgVU73UA)
Ehk siis kõigil kolmel juhul oli liiklejatel absoluutselt ükskõik liikluseadusest ja -märkidest (mitte et ma mingi ingel oleks aga antud juhtumid anavad asjale ikka minu silmis uue perspektiivi) kuna ühegi all nendest ei seinud politseinikku? Need avariid viivad arusaamise mootorrattaga sõidu riskist ikka täitsa uuele tasmele.
Rusikareegel: eelda, et sa oled nähtamatu ja kõik kaasliiklejad on kas purjus või üritavad sind alla ajada. Kui sinu teekond (teroreetiliselt) saab ristuda auto omaga siis oota halvimat.
Ei näita näpuga aga eks sellistes olukordades jääb tsikli liikumiskiirus ja sellest tuleneva süü osakaal ratturi enda südametunnistusele.
Macintosh kirjutas: ↑23 Apr 2020, 10:31Ja avaraii nr. 3 puhul sõitis vend oma Honda Jazziga vasakpöördereast ilmselt juhtimistegevuses märkimisväärselt osalemata.Tõenäoliselt sellise tõdemusega keset ristmikku, et "oh kurat, vale rida, mul on ju otse vaja minna" ja tõmbas rooli paremale. (https://goo.gl/maps/JghdGggruYgVU73UA)
Jutt oli Tallinnas Paldiski maantee ja Mooni tänava ristmikust, mitte Endla-Mooni. See on see https://www.google.ee/maps/@59.4313962, ... 312!8i6656
Macintosh kirjutas: ↑23 Apr 2020, 10:31Nr 2 puhul on aruaamatu, kuidas on võimalik seal Rapla tänavalt vasakpööret teha. Pani kõiki märke eirates ja vastuvoolu risti üle Pärnu mnaantee? (https://goo.gl/maps/vBLMBmeSstuRaNsa8)
Mõlemad liikusid Pärnu maanteel ilmselt. Tsikkel linna poole ja auto teistpidi. Auto tegi vasakpööret Pärnu maanteelt Rapla tänavasse. See on ilgelt nõme vasakpööre ja tihti autod proovivad lihtsalt õnne, et ehk seekord joppab..
ElectroMoto kirjutas: ↑23 Apr 2020, 11:11Macintosh kirjutas: ↑23 Apr 2020, 10:31Nr 2 puhul on aruaamatu, kuidas on võimalik seal Rapla tänavalt vasakpööret teha. Pani kõiki märke eirates ja vastuvoolu risti üle Pärnu mnaantee? (https://goo.gl/maps/vBLMBmeSstuRaNsa8)
Mõlemad liikusid Pärnu maanteel ilmselt. Tsikkel linna poole ja auto teistpidi. Auto tegi vasakpööret Pärnu maanteelt Rapla tänavasse. See on ilgelt nõme vasakpööre ja tihti autod proovivad lihtsalt õnne, et ehk seekord joppab..
Ilmselgelt nii pidid suunad olema. Minu arust on seal suhteliselt normaalne seda vasakpööret teha,isegi foori tsüklites on auk, kui kedagi ei tule. Hoolikas peab olema,aga täiesti normaalne linlik manööver. Kusjuures see on seal selle uue silla valmimise algusest saadik olnud miski 1984-85.
Vaade siis ka nn vasakpööraja suunalt. No on igati legaalne ja turvaline koht pöördeks kui reeglitest kinni pidada.https://www.google.ee/maps/@59.4158901, ... 312!8i6656
Macintosh kirjutas: ↑23 Apr 2020, 10:31Nr 2 puhul on aruaamatu, kuidas on võimalik seal Rapla tänavalt vasakpööret teha. Pani kõiki märke eirates ja vastuvoolu risti üle Pärnu mnaantee? (https://goo.gl/maps/vBLMBmeSstuRaNsa8)
Mersumees võis ka mööda Pärnu maanteed tulla ja teha vasakpööret Rapla tänavale.
Rattalisi igasuguseid -> https://www.postimees.ee/6963778/liiklu ... iste-juhid
See aasta on vist selles mõttes eriline, et neid nn mootorrattaga toimunud ühe sõiduki õnnetusi on rohkem, kui kahe sõiduki omasid.
Eks see ole see õitseva majanduse kõrvalnäht. Igaühel on järsku tekkinud piiramatult vaba raha, et teha nüüd omale A-kat load ja osta tsikkel. Eks sellega seoses on ka suurem hulk algajaid korraga teedel ja rohkem neid algaja õnnetusi korraga.
Niisama kurvist välja paugutada on jah ikkagi suht eriline oskus.
Jokkis peaga sebari otsa ronida ..... kae enesekindlust
Shiverist on 35kw versioon täitsa olemas, ehk oli ikkagi lahjem variant mängus. Aga isegi siis pole ta just lihtne ratas sõita, 900cc vau2 ei anna pea midagi andeks.
Hea, et vend omale esimeseks tuonot ei valinud
Leesi-Hara teel ei anna ükski ratas midagi andeks,kes sõitnud teavad. Ise sai just eile sõidetud. Lahe tee,aga vajab kiiremaks sõiduks natuke oskusi ka. Seal on muidugi väljaspool teed raske puudest mööda saada ka.
https://goo.gl/maps/psnVP6wvJc4ECcpFA
Ma ei ole vb kunagi täpselt aru saanud, mida selle "andeks andmise" all täpselt mõeldakse, kuid andke andeks minu kogemus seal tee peal sõitmisega on siiski selline, et 50+kw SV650'ga on närvipinge natukene väiksem või ühtlasem kui näiteks tonnise aprilia v2'ga, millel umbes 90kw.
Eks oskusi vajab kiiremaks sõiduks iga tee, kus on mõningaid kurve. Seal on tõesti ainult kurvid, seega tallinna tänavate dragivendadel võib puude vahel kitsaks minna küll
urmas66 kirjutas: ↑03 Mai 2020, 09:25Leesi-Hara teel ei anna ükski ratas midagi andeks,kes sõitnud teavad. Ise sai just eile sõidetud. Lahe tee,aga vajab kiiremaks sõiduks natuke oskusi ka. Seal on muidugi väljaspool teed raske puudest mööda saada ka.
![]()
https://goo.gl/maps/psnVP6wvJc4ECcpFA
Heh, olen näinud kuidas sellest kivist on kurvis keset teed vastu tulnud maasturi tõttu üle lennatud, pärast ratas teele lükatud, peegel õigeks keeratud ja edasi sõidetud
Macintosh kirjutas: ↑23 Apr 2020, 10:31Õnnetuse 1 puhul ei tule ilmselt keegi selle peale, et auto teeb üle kahekordse pidevjoone tagasipöörde. Tavaliselt vaatavad need oinad ringi, et ega politseid pole ja siis lastakse kiirelt 180 kraadine pööre. Mõni ime siis, et tsiklit ei näe.
Nr 2 puhul on aruaamatu, kuidas on võimalik seal Rapla tänavalt vasakpööret teha. Pani kõiki märke eirates ja vastuvoolu risti üle Pärnu mnaantee? (https://goo.gl/maps/vBLMBmeSstuRaNsa8)
Ja avaraii nr. 3 puhul sõitis vend oma Honda Jazziga vasakpöördereast ilmselt juhtimistegevuses märkimisväärselt osalemata.Tõenäoliselt sellise tõdemusega keset ristmikku, et "oh kurat, vale rida, mul on ju otse vaja minna" ja tõmbas rooli paremale. (https://goo.gl/maps/JghdGggruYgVU73UA)
Ehk siis kõigil kolmel juhul oli liiklejatel absoluutselt ükskõik liikluseadusest ja -märkidest (mitte et ma mingi ingel oleks aga antud juhtumid anavad asjale ikka minu silmis uue perspektiivi) kuna ühegi all nendest ei seinud politseinikku? Need avariid viivad arusaamise mootorrattaga sõidu riskist ikka täitsa uuele tasmele.
Rusikareegel: eelda, et sa oled nähtamatu ja kõik kaasliiklejad on kas purjus või üritavad sind alla ajada. Kui sinu teekond (teroreetiliselt) saab ristuda auto omaga siis oota halvimat.
Jazziga sõitja jäi süüdi ja roolis oli olnud hindu välimusega naine, mitte mees, nagu meediasse paisati.
100kw tuonoga gaasi keerata 1cm on midagi muud kui xv535-ga. Kui nüüd valel kohal keerata 1cm asemel 2cm, siis tuono küpsetab sul võssa, xv paari minuti pärast saadab kardaanist taharattale paar hobust juurde.
Midagi taolist, ei oska hästi kirjeldada.