2. leht 3-st
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 25 Jaan 2020, 15:43
Postitas Jesper
Suht mõttetu teema, aga kuna see nutivärk on mitmel pool teemaks olnud, siis mõtlesin, et jagan kogemust. Nimelt hakkas tablet jõulude paiku jukerdama, käes ja kodus laua peal töötas nagu antsu viiul, aga hoidjasse pannes ja mootorit käivitades viskas pildi tasku. Umbes nagu aku oleks järsku tühjaks saanud. Lahti võttes mingeid ilmselgeid vigu ei paistnud, noh ja vahepeal jälle mõnda aega töötas, aga täna hommikul käima lüües oli jälle ekraan must. Mille peale omanikul lõi silme eest punaseks ning ta otsustas, et jäägu sellest sitavikatist kasvõi ainult molekulid järgi, aga viga tuleb üles leida.
Kaevasin siis seal ringi, jootsin ühendusi üle jne, aga lõpuks selgus, et viga on hoopis akus - nimelt on aku ise küll kõvasti korpuse külge liimitud, aga sellega samas pakendis olev laadimiskontroller on lihtsalt kaptonteibiga kergelt fikseeritud. Akust kontrollerisse lähevad aga juhtmete asemel pmst fooliumiribad, millest siis üks oli edasi-tagasi väntsutamise tulemusena ära murdunud.
Kuna seda fooliumi ei saa joota ega üldse midagi väga mõistlikku teha, siis rullisin lihtsalt lahtised otsad kokku ja fikseerisin laadimiskontrolleri kõvasti korpuse külge, et see ei saaks seal enam vabalt vibreerida ja ringi liikuda. Pmst 10 minuti fix, kui oleks kohe õigest otsast viga otsima hakanud
.
A muidu võib öelda, et tablet on hästi vastu pidanud - kuna nüüd sai kõik üksipulgi üle kontrollitud, siis võib kindalt öelda, vihmas sõitmised jms pole sees mingeid eriefekte tekitanud. Kui veel viitsiks kõrvaklapiaugu, kõlariresti, kaamera jms mõttetud vidinad kinni silikoonida, siis tõenäoliselt kestab see päris kaua. Aku ilmselt tuleb lihtsalt uus panna ja siis kohe korralikult kinnitada, kui see häkkremont peaks mittevastupidavaks osutuma.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 18 Mär 2020, 23:53
Postitas Jesper
Torkaks selle otsatu läbu vahele törtsu tsiklijuttu kah.
Vahepeal on jälle palju pori harkide vahelt läbi voolanud, aga kuna koguaeg on sõiduilm, siis ratta arendamine on natuke tahaplaanile jäänud. Nutiteema lõpetuseks sai roadbooki rakendus ära viimistletud ja Play Storesse üles, kel huvi, siis alla laadida saab siit: https://play.google.com/store/apps/deta ... .eroadbook ja pistsin demoeesmärgil ühe oma roadbooki ka üles - ma ei tea, kas see sõita ka kannatab, aga ehk annab mingi ettekujutuse, et mismoodi see värk käib.
Aga kuna võidusõit käib ikka paberil, siis tellisin natuke kola ning üllatuslikul kombel saabus see Portugalist kahe päevaga
. See Hiina vidinatega jändamine tuimestab ikka inimese ära, et tegelikult ei peagi igat asja 2 kuud ootama 
Seejärel läks kiireks näputööks, kuna sellist printerit mul pole, mis pika rulli korraga valmis trükkida suudaks, siis tuleb kõik lehed ükshaaval kokku kleepida. Tänaseks olen ma selles juba natuke osavam kui alguses, aga üsna tüütu nokkimine on ikka.
Roadbooki hoidja ja tripmeetri lenksule kinnitamiseks valmistatud "rallitorn" on küll ilmselt kõige laisem variant, mis maailmas üldse olemas on, aga seegi võttis kolm parajat õhtut. Muidu välismaal entusiastid konstrueerivad sama funktsiooni täitmiseks ikka oma paar-kolm suurusjärku keerulisemaid asju, anoh ma üritan lähtuda põhimõttest, et mida vähem igasugu kulinaid tsikli küljes ripub, seda töökindlam see kõik on.
Juhtmestiku ära paigutamine oli paras nuputamine, toitejuhtmed sai lühemaks teha, aga lenksulülitite kaablitega pole midagi teha, mõlemas otsas on vulkaniseeritud pistikud. Jäi enam-vähem, aga ilmselt ma teen selle veel korra ümber, ainult enne on vaja välismaalt natuke head-paremat elektrikola tellida 
Selline ta siis lõpuks sai. Proovirullimine toimub lähiajal 
Noh, ja võimalik, et kõige tähtsama asjana sai kuskil vahepeal ka Hellasele nimi kirja pandud. Klassiks Malle Moto, sest see on ainus, kuhu ma kvalifitseerun - teistes klassides sõidavad ikka ilusad ja targad inimesed...
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 19 Mär 2020, 10:20
Postitas yeekim
Hoi!
Kustkohast spido/hodo signaal tuleb?
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 19 Mär 2020, 10:52
Postitas Jesper
Tripmeetril on oma andur. Selles suhtes KTM on ilgelt ready to race, et tripi komplektis kaasatulevad paigaldusvahendid on täisagro, pmst antakse sulle plekitükk, mille pead ise anduri õiges kohas hoidmiseks kujusse töötlema, magnet ja siis keemilise metalli plönn, millega magnet esiratta rummu külge mätsida. Arvestades selle junni hinda ootaks nagu veidi enamat. Aga KTM-il on pidurisadula raami peal täpselt õiges kohas Brembo logo, millest läbi puurides ja keermestades satub lisaandur ilusti stock magnetiga vastakuti
Isegi kärni ei pidanud välja võtma, "b" paun tsentreeris puuri.
Ainuke probleem on, et see pidurivoolikust ja kahest spidokaablist koosnev vorst ei taha enam hästi maskis olevast suunajast läbi mahtuda, peab natuke nuputama, vbl on mõistlik pikem pidurivoolik teha ja see mööda alumisi prille paremale vedada, nagu RFR-il.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 15 Juun 2022, 21:57
Postitas Jesper
Palju aega on mööda läinud, aga "projekt" sai mõni nädal tagasi Hellase finiši näol lõpule viidud:
https://jesper.vineda.ee/hellas-rally-2022/
Vabandan, et ei kukkunud välja mingi huipputehniline teema igasugu tornide ja kittide ja muu tuuninguga, aga samas enamasti on rasketes oludes lihtsad lahendused paremad kui keerulised

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 10:47
Postitas Maaks
Tuleb välja, et sa lisaks sõitmisele oskad ka kirjutada - või siis vastupidi

. Minu sügav lugupidamine

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 11:26
Postitas morse
Suur tänu, et võtsid vaevaks kajastada! Väga hea lugemine. Kahjuks andis see mu lollidele mõtetele ainult hoogu juurde
Oleme ükskord ühe sügava metsa mudaaugus kohtunud. Ma tulin ühelt poolt ja sa teiselt. Keskel saime kokku ja jäime kinni. Su KTMil suri elekter ära!! Ma lihtsalt ei oskand sõita.
Järgmiste kohtumisteni siis!

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 11:34
Postitas Jesper
Seal Mulgimadina augus tegelikult oli viga selles, et ma polnud klapivahede reguleerimise järel ketipingutit õigesti tagasi pannud

Sõimasin küll KTM-i tõukekaks, aga tegelikult ikka ise loll, nagu arvata oligi. Ilma õlirõhuta käivitada üritades poos keti kuidagi kinni ja ime, et midagi muud ära ei lõhkunud. RTFM.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 13:57
Postitas Fox
Tubli töö!
Kas sul tsikli küljes kaamera ka oli või oskad anda mõningaid linke mis hästi iseloomustaks konkreetse Hellase ralli raskemaid lõike?
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 14:12
Postitas Jesper
Ei olnud, sellega jändamine oleks täiesti ogar töö olnud. Muidu Lyndon Poskitti bande tegi vist isegi seriaali seal, ma ise pole viitsinud vaadata.
Aga ega kaamerast väga aru ei saa, milles kühvel - ütleme et kui see Koidula raudteetamm tundub okei koht kus sõita, siis Kreeka "ralliteed" (seal muidugi on normaalseid kruusakaid ka, lihtsalt meid ei viidud sinna eriti) on kopika võrra rõvedamad, sest pind pole tasane, kivide suurused on erinevad ja igal sammul on järsud pimedad kurvid. Lisaks psühholoogiline barjäär, kuristiku serval ei julge jamada, isegi kui tee on enam-vähem normaalne. Enamik "ägedaid" videoid on ka tehtud neis lihtsates kohtades, kus on ilus taust ja operaatorid autoga ligi saavad, reaalsest rajast on need mingi 1% äkki.
Kui suvel vaba aega on, siis Ida-Virumaal väidetavalt pidi olema lõike, mis enam-vähem mõõdu välja annavad, lähen vaatan üle ja teen äkki mingi "Hellase simulaator"-tüüpi roadbooki

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 15:34
Postitas Prets
Lahtist, aherainekillustiku paksu kihi all kruusateid järskude kurvidega seal on, aga kõrguste vahedega... Aidu karjääri kandis ehk? Sealne hardendu rada on päris vastikult kivine, aga mingeid serpentiine seal ka pole.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 16:01
Postitas Fox
Jesper kirjutas: ↑16 Juun 2022, 14:12
Ei olnud, sellega jändamine oleks täiesti ogar töö olnud.
Mõistan, et sul oli seal muidki muresid kuhjaga. Aga mingi videoregistraatori laadse kaameraga, mis statsionaarselt tsikli külge kinnitatud, on ligilähedaselt null tööd (eeldades, et voolu võetakse tsikli küljest). Igasugu sekzikate 360, 8k jms kaameratega on jah lõputult lisamuresid alates aku kestvusest lõpetades kiiresti täituva mälukaardiga. Minuarust on suurte videokoguste puhul pigem see post-production ogar töö, mida ei viitsi kuidagi ette võtta.
Kas läbisid kogu ralli ilma kukkumisteta või tuli mõne koha peal kergelt käpp ka maha panna?
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 16:15
Postitas Jesper
Nojah, esiteks pole olemas sellist marki kaamerat nagu "mingi". Keegi oleks pidanud ühe konkreetse ostma. Endale selgeks tegema. Katsetama, mis pildikvaliteet on, kas tsikli külge kinnitatuna üldse jääb midagi peale, sest see kivide otsas sõitmise vibra on räme. Siis on sellele voolu vaja, kui vool ära kaob, on vaja jälle midagi teha, et see ellu ärkaks. Mälukaardid surevad ja põruvad pesadest välja. Halval juhul on ostetud kaamera vilets, tagasi esimesse ruutu. Ainuke reaalne lahendus on minna GoPro poodi ja osta mis vaja, sest sellega on inimestel kogemusi ning see siiski suht suure tõenäosusega töötab ning delegeerida sellega töötamine kellelegi teisele, kes siis iga hommik vaatab, et kõik oleks ikka sisse lülitatud ja mälukaardid tühjaks tehtud jne. Minu eelarve ei ole selleks piisav
Muidu mõned külili vajumised olid, aga ei midagi erilist. Tervisemuredest põhiline, millest keegi sulle ei räägi, aga mille all kõik kannatavad (hoolimata igasugu peenetest sadulatest jms) oli see:
Ma tegelt tahtsin nn "pampersiga" jalgrattapükse proovida, aga kodus ununes ära ja kohapeal polnud jälle enam aega Decathloni minna.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 16 Juun 2022, 16:44
Postitas Fox
See instrument millest keegi ei rääkida ei taha, läheb minul vähemalt pikematel trippimistel pikapeale tuimaks. Hooaja alguses paarilsajal kilomeetril teeb jah piina. Aga eesti metsateedel kindlasti perse sellist valu ja kuuma ka tunda ei saa, nagu sa nende kreeka kivide otsas turnimist oma blogis kirjeldasid.

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 20 Juun 2022, 11:27
Postitas morse
Jesper kirjutas: ↑16 Juun 2022, 16:15
Ma tegelt tahtsin nn "pampersiga" jalgrattapükse proovida, aga kodus ununes ära ja kohapeal polnud jälle enam aega Decathloni minna.
https://leatt.com/int/product/impact-sh ... color=5440
Ma asendasin rattapüksid (mis toimisid tegelt hästi) selle Leatti 4.0 variandiga, millel ei ole sabakaitset - tegelt on sabakaitse puudumine probleem ja 5.0 oleks veel parem komplekt.
Aga ma pean hoiatama, et need säärepealsed kaitsmed ei lase jalal sugugi hingata. Olen näinud ka teiste brändide kaupa ja neil sama mure... Jalgratta püksid seevastu hingavad väga hästi.
Ah jaa. See ka. Mul ei ole seda paavianiks olemise tunnet (et see pehmenduse värk toimib küll).
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 20 Juun 2022, 20:31
Postitas Hendel

Võimas lugu

Lükkasin pikalt edasi ja varusin aega veerimiseks ,et nautida. Krdi mõnus on ikka emakeeles ja muhedas irooniavõtmes ,lugeda. Nagu päris Jack London kohe
Tänan ,et "maailma" näitasid

PS: beta paaki pole veel raatsinud tellida

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 21 Sept 2024, 15:18
Postitas Jesper
Tsiklist endast pole järjekordselt suurt midagi kirjutada, kuidagi õnnestus see kohe esimese korraga selline teha, et polegi midagi suuremat muutma pidanud
Aga eelmisel nädalal läbisin elu teise suure ralli, Dinaric Rally Horvaatias ning jällegi sai väike "reisikiri" kokku pandud:
https://jesper.vineda.ee/dinaric-rally-2024/
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 11:27
Postitas slev
Jesper kirjutas: ↑21 Sept 2024, 15:18
Tsiklist endast pole järjekordselt suurt midagi kirjutada, kuidagi õnnestus see kohe esimese korraga selline teha, et polegi midagi suuremat muutma pidanud
Aga eelmisel nädalal läbisin elu teise suure ralli, Dinaric Rally Horvaatias ning jällegi sai väike "reisikiri" kokku pandud:
https://jesper.vineda.ee/dinaric-rally-2024/
image.png
Väga head reisikirjeldused ja koduleht! Aga läbitud tee võiks alati olla näha kaardina, et tekiks parem ettekujutus, millest jutt käib.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 11:39
Postitas Jesper
Seda kaarti pole kuskilt võtta - pmst ainuke variant on ise rajalegendi alusel pöördehaaval joonistada, mis on jaburalt suur töö. A üldiselt korraldajatele see ei meeldi, kokkulepped igasugu omanike ja võimudega tehakse võistluse ajaks ja keegi ei taha, et pärast mingid "metsikud" tüübid sinna kaarutama lähevad.
Muidu hea meelega vaataks isegi

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 11:43
Postitas morse
Jesper kirjutas: ↑21 Sept 2024, 15:18
Tsiklist endast pole järjekordselt suurt midagi kirjutada, kuidagi õnnestus see kohe esimese korraga selline teha, et polegi midagi suuremat muutma pidanud
Aga eelmisel nädalal läbisin elu teise suure ralli, Dinaric Rally Horvaatias ning jällegi sai väike "reisikiri" kokku pandud:
https://jesper.vineda.ee/dinaric-rally-2024/
image.png
Äge! Milline su üldfüüsiline ettevalmistus oli? Kas tegid sel aastal palju trenni? Kas tsikliga või kuidagi teisiti veel?
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 11:54
Postitas Jesper
Ma arvan et suht harju keskmine, ma käin kaks-kolm korda nädalas ronimas, tsikliga kahjuks sai üsna kerget sõitu tehtud, niiet see eriti trennina arvesse ei lähe. Terve suve vaba aeg läks seal bussis saagimise-klopsimise alla

Enne järgmist korda peaks jah seda osakonda natuke järgi aitama - Saku krossirada on garaažist kiviga visata ja pole tegelikult vabandust.
Anoh samas teisest küljest, rallil osalemisega sai nüüd laisal terve poolaasta trenn ühe ropsuga tehtud

Kokku koos ülesõitudega umbes 50h sadulas.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 14:32
Postitas Prets
Jesper kirjutas: ↑22 Sept 2024, 11:39
Seda kaarti pole kuskilt võtta - pmst ainuke variant on ise rajalegendi alusel pöördehaaval joonistada, mis on jaburalt suur töö. A üldiselt korraldajatele see ei meeldi, kokkulepped igasugu omanike ja võimudega tehakse võistluse ajaks ja keegi ei taha, et pärast mingid "metsikud" tüübid sinna kaarutama lähevad.
Muidu hea meelega vaataks isegi
A la nutikellaga gpxi salvestamine ei oleks kõne all? Ma nüüd viimased tripid nii teinud, väga ägeda tracki saab ja muud (tervislikku) infot ka juurde. Pulsinumber näitab kohe ära, kui kuskil magusam koht oli

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 14:41
Postitas slev
IPhone salvestab ka läbitud teid kui aktiveerida.
Garmin Zumo XT-s on salvestamise võimalus olemas, aga näha on ainult paari päeva ajalugu (kaarti tuleb pildistada, et ajalugu säiliks) ja funktsionaalsus on üldse väga piiratud (Garminis pole isegi korralikku kompassi

)
Ise olen oma marsruute jälginud ka internetipangast tanklate järgi, kust tulid bensiini arved
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 15:29
Postitas Jesper
Eks vaatab järgmine kord, mis teha annab - ega asi polegi GPX-i salvestamise kui sellise tehnilises keerukuses, vaid selles, et mulle lihtsalt ei tulnud pähe seda teha

Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 18:06
Postitas 701
Ja mis sa tast salvestad, kui sõita nagu nii ei saa? Siis pole ka kiusatust teekonda uuesti sõita või jagada. Ise oma teekonda muidugi pärast korra üle analüüsida võib isegi kasulik olla.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 22 Sept 2024, 21:57
Postitas morse
Ei pea tingimata detailselt jagama rada. No näiteks saaks blogisse screenshot panna selliselt, et rada detailselt ei näe aga üldise ülevaate saaks lugeja kätte. Näiteks olen ise seal Knini juures sõitnud ja vaataks huviga, et kuhu suunas rada viis.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 23 Sept 2024, 08:45
Postitas Ain
slev kirjutas: ↑22 Sept 2024, 14:41
IPhone salvestab ka läbitud teid kui aktiveerida.
Garmin Zumo XT-s on salvestamise võimalus olemas, aga näha on ainult paari päeva ajalugu (kaarti tuleb pildistada, et ajalugu säiliks) ja funktsionaalsus on üldse väga piiratud (Garminis pole isegi korralikku kompassi

)
Ise olen oma marsruute jälginud ka internetipangast tanklate järgi, kust tulid bensiini arved
Garmini seadmed üldjuhul salvaestavad träkki kui selle sisse lülitad. Samuti saab seda igal ajal arvutile järgi pannes ka seadmest kätte, et arvutis vaadata või kellegile jagada..
Kompassid on valdavalt käsiseadmetes ehk siis kui kompass on Sulle vajalik- oleks lihtsalt teine seade tulnud osta.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 23 Sept 2024, 09:51
Postitas slev
Ain kirjutas: ↑23 Sept 2024, 08:45
Garmini seadmed üldjuhul salvaestavad träkki kui selle sisse lülitad. Samuti saab seda igal ajal arvutile järgi pannes ka seadmest kätte, et arvutis vaadata või kellegile jagada..
Kompassid on valdavalt käsiseadmetes ehk siis kui kompass on Sulle vajalik- oleks lihtsalt teine seade tulnud osta.
Garimini seadmed salvestavad küll träkki, aga see on väga mahukas. Päevaga saab kõvaketas träkki täis ja siis jookseb seade kokku, mis on eriti kummaline...
Mis puutub kompassi, kas oleks raske olnud teha juurde üks vaade, kus lihtsalt on kuvatud kompassi seierid (põhi ja lõuna) - ikkagi navigatsiooniseade. Vahel pole muu oluline kui ainult suund. Isegi telefonis on kompass olemas.
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 23 Sept 2024, 10:19
Postitas Jesper
Kompassi osas oli mul küll ettevalmistuse puudujääk, kuigi teadsin seda ette, aga ei aimanud probleemi mastaapi - nimelt kui Hellasel oli kompassi järgi navigeerimist minimaalselt, siis Dinaricul oli ikka iga päev mõni lõik sees, mis seda kasutas. Mul aga kompassi lenksul pole, eelkõige selle vidina kõrge hinna tõttu:
https://f2r.pt/product/ico002/ , noh, lõpuks ikka kuidagi sai hakkama, aga aega kulus uhkelt. Teise asjana, kuna palju oli kiirusepiiranguga lõike (tavaliselt 5-10 verstane asfaldijupp kahe maastikulõigu vahel), siis oli üsna ebamugav jälgida korraga kiirust ja läbitud distantsi - need on olemasoleval tripil küll mõlemad olemas, aga mitte korraga ekraanil, ehk tuleb koguaeg nuppu klikkida. Seetõttu tegin tihti nii, et valisin mingi "turvalise" kiiruse, stiilis 60 alas 54 km/h ning vahetasin näidu distantsi peale, mis tegelikult on ajaliselt päris suur kaotus, päeva peale tuleb 20-30 minutit. Jällegi, Hellasel oli see veidi väiksem probleem.
Ehk siis enne järgmist korda tuleb süda kõvaks teha ja see sekundaarne tripmeeter ikkagi ära osta - kuigi ma ei käi nendel sõitudel hüper-võistlusliku meelelaadiga, siis iga päev lihtsalt kümneid minuteid maha visata on ka nagu lollus, eriti kui vahe liidritega ei ole tegelikult eriti suur (selline 2-3h klassist, olenevalt päeva pikkusest).
Re: KTM 350 Rally
Postitatud: 23 Sept 2024, 10:22
Postitas Ain
slev kirjutas: ↑23 Sept 2024, 09:51
Ain kirjutas: ↑23 Sept 2024, 08:45
Garmini seadmed üldjuhul salvaestavad träkki kui selle sisse lülitad. Samuti saab seda igal ajal arvutile järgi pannes ka seadmest kätte, et arvutis vaadata või kellegile jagada..
Kompassid on valdavalt käsiseadmetes ehk siis kui kompass on Sulle vajalik- oleks lihtsalt teine seade tulnud osta.
Garimini seadmed salvestavad küll träkki, aga see on väga mahukas. Päevaga saab kõvaketas träkki täis ja siis jookseb seade kokku, mis on eriti kummaline...
Mis puutub kompassi, kas oleks raske olnud teha juurde üks vaade, kus lihtsalt on kuvatud kompassi seierid (põhi ja lõuna) - ikkagi navigatsiooniseade. Vahel pole muu oluline kui ainult suund. Isegi telefonis on kompass olemas.
Sul on midagi siis viga seadmel vms. Mul pole kunagi sellist probleemi olnud. kõvaketas täis pole ka kunagi saanud. Kasutanud Zümo 550, Zümo 600 ja Zümo XT. Kompass eeldab eraldi riistvara. Montanadel näiteks on see olemas. Kas oleks raske olnud?- kõike võiks ju panna ja teha aga see üldjuhul viib hinna üles.
Põhiline on see, et kui hakkad seadet ostma teed selgeks mida vajad ja valid sellejärgi õige toote.