KTM 350 Rally
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Suht mõttetu teema, aga kuna see nutivärk on mitmel pool teemaks olnud, siis mõtlesin, et jagan kogemust. Nimelt hakkas tablet jõulude paiku jukerdama, käes ja kodus laua peal töötas nagu antsu viiul, aga hoidjasse pannes ja mootorit käivitades viskas pildi tasku. Umbes nagu aku oleks järsku tühjaks saanud. Lahti võttes mingeid ilmselgeid vigu ei paistnud, noh ja vahepeal jälle mõnda aega töötas, aga täna hommikul käima lüües oli jälle ekraan must. Mille peale omanikul lõi silme eest punaseks ning ta otsustas, et jäägu sellest sitavikatist kasvõi ainult molekulid järgi, aga viga tuleb üles leida.
Kaevasin siis seal ringi, jootsin ühendusi üle jne, aga lõpuks selgus, et viga on hoopis akus - nimelt on aku ise küll kõvasti korpuse külge liimitud, aga sellega samas pakendis olev laadimiskontroller on lihtsalt kaptonteibiga kergelt fikseeritud. Akust kontrollerisse lähevad aga juhtmete asemel pmst fooliumiribad, millest siis üks oli edasi-tagasi väntsutamise tulemusena ära murdunud.
Kuna seda fooliumi ei saa joota ega üldse midagi väga mõistlikku teha, siis rullisin lihtsalt lahtised otsad kokku ja fikseerisin laadimiskontrolleri kõvasti korpuse külge, et see ei saaks seal enam vabalt vibreerida ja ringi liikuda. Pmst 10 minuti fix, kui oleks kohe õigest otsast viga otsima hakanud .
A muidu võib öelda, et tablet on hästi vastu pidanud - kuna nüüd sai kõik üksipulgi üle kontrollitud, siis võib kindalt öelda, vihmas sõitmised jms pole sees mingeid eriefekte tekitanud. Kui veel viitsiks kõrvaklapiaugu, kõlariresti, kaamera jms mõttetud vidinad kinni silikoonida, siis tõenäoliselt kestab see päris kaua. Aku ilmselt tuleb lihtsalt uus panna ja siis kohe korralikult kinnitada, kui see häkkremont peaks mittevastupidavaks osutuma.
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Torkaks selle otsatu läbu vahele törtsu tsiklijuttu kah.
Vahepeal on jälle palju pori harkide vahelt läbi voolanud, aga kuna koguaeg on sõiduilm, siis ratta arendamine on natuke tahaplaanile jäänud. Nutiteema lõpetuseks sai roadbooki rakendus ära viimistletud ja Play Storesse üles, kel huvi, siis alla laadida saab siit: https://play.google.com/store/apps/deta ... .eroadbook ja pistsin demoeesmärgil ühe oma roadbooki ka üles - ma ei tea, kas see sõita ka kannatab, aga ehk annab mingi ettekujutuse, et mismoodi see värk käib.
Aga kuna võidusõit käib ikka paberil, siis tellisin natuke kola ning üllatuslikul kombel saabus see Portugalist kahe päevaga . See Hiina vidinatega jändamine tuimestab ikka inimese ära, et tegelikult ei peagi igat asja 2 kuud ootama
Seejärel läks kiireks näputööks, kuna sellist printerit mul pole, mis pika rulli korraga valmis trükkida suudaks, siis tuleb kõik lehed ükshaaval kokku kleepida. Tänaseks olen ma selles juba natuke osavam kui alguses, aga üsna tüütu nokkimine on ikka.
Roadbooki hoidja ja tripmeetri lenksule kinnitamiseks valmistatud "rallitorn" on küll ilmselt kõige laisem variant, mis maailmas üldse olemas on, aga seegi võttis kolm parajat õhtut. Muidu välismaal entusiastid konstrueerivad sama funktsiooni täitmiseks ikka oma paar-kolm suurusjärku keerulisemaid asju, anoh ma üritan lähtuda põhimõttest, et mida vähem igasugu kulinaid tsikli küljes ripub, seda töökindlam see kõik on.
Juhtmestiku ära paigutamine oli paras nuputamine, toitejuhtmed sai lühemaks teha, aga lenksulülitite kaablitega pole midagi teha, mõlemas otsas on vulkaniseeritud pistikud. Jäi enam-vähem, aga ilmselt ma teen selle veel korra ümber, ainult enne on vaja välismaalt natuke head-paremat elektrikola tellida
Selline ta siis lõpuks sai. Proovirullimine toimub lähiajal
Noh, ja võimalik, et kõige tähtsama asjana sai kuskil vahepeal ka Hellasele nimi kirja pandud. Klassiks Malle Moto, sest see on ainus, kuhu ma kvalifitseerun - teistes klassides sõidavad ikka ilusad ja targad inimesed...
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Tripmeetril on oma andur. Selles suhtes KTM on ilgelt ready to race, et tripi komplektis kaasatulevad paigaldusvahendid on täisagro, pmst antakse sulle plekitükk, mille pead ise anduri õiges kohas hoidmiseks kujusse töötlema, magnet ja siis keemilise metalli plönn, millega magnet esiratta rummu külge mätsida. Arvestades selle junni hinda ootaks nagu veidi enamat. Aga KTM-il on pidurisadula raami peal täpselt õiges kohas Brembo logo, millest läbi puurides ja keermestades satub lisaandur ilusti stock magnetiga vastakuti Isegi kärni ei pidanud välja võtma, "b" paun tsentreeris puuri.
Ainuke probleem on, et see pidurivoolikust ja kahest spidokaablist koosnev vorst ei taha enam hästi maskis olevast suunajast läbi mahtuda, peab natuke nuputama, vbl on mõistlik pikem pidurivoolik teha ja see mööda alumisi prille paremale vedada, nagu RFR-il.
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Vabandan, et ei kukkunud välja mingi huipputehniline teema igasugu tornide ja kittide ja muu tuuninguga, aga samas enamasti on rasketes oludes lihtsad lahendused paremad kui keerulised

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2669
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 192 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: KTM 350 Rally



-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM 350 Rally

Oleme ükskord ühe sügava metsa mudaaugus kohtunud. Ma tulin ühelt poolt ja sa teiselt. Keskel saime kokku ja jäime kinni. Su KTMil suri elekter ära!! Ma lihtsalt ei oskand sõita.
Järgmiste kohtumisteni siis!

-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally

Re: KTM 350 Rally

Kas sul tsikli küljes kaamera ka oli või oskad anda mõningaid linke mis hästi iseloomustaks konkreetse Hellase ralli raskemaid lõike?
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Aga ega kaamerast väga aru ei saa, milles kühvel - ütleme et kui see Koidula raudteetamm tundub okei koht kus sõita, siis Kreeka "ralliteed" (seal muidugi on normaalseid kruusakaid ka, lihtsalt meid ei viidud sinna eriti) on kopika võrra rõvedamad, sest pind pole tasane, kivide suurused on erinevad ja igal sammul on järsud pimedad kurvid. Lisaks psühholoogiline barjäär, kuristiku serval ei julge jamada, isegi kui tee on enam-vähem normaalne. Enamik "ägedaid" videoid on ka tehtud neis lihtsates kohtades, kus on ilus taust ja operaatorid autoga ligi saavad, reaalsest rajast on need mingi 1% äkki.
Kui suvel vaba aega on, siis Ida-Virumaal väidetavalt pidi olema lõike, mis enam-vähem mõõdu välja annavad, lähen vaatan üle ja teen äkki mingi "Hellase simulaator"-tüüpi roadbooki

-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: KTM 350 Rally

Re: KTM 350 Rally
Mõistan, et sul oli seal muidki muresid kuhjaga. Aga mingi videoregistraatori laadse kaameraga, mis statsionaarselt tsikli külge kinnitatud, on ligilähedaselt null tööd (eeldades, et voolu võetakse tsikli küljest). Igasugu sekzikate 360, 8k jms kaameratega on jah lõputult lisamuresid alates aku kestvusest lõpetades kiiresti täituva mälukaardiga. Minuarust on suurte videokoguste puhul pigem see post-production ogar töö, mida ei viitsi kuidagi ette võtta.
Kas läbisid kogu ralli ilma kukkumisteta või tuli mõne koha peal kergelt käpp ka maha panna?
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally

Muidu mõned külili vajumised olid, aga ei midagi erilist. Tervisemuredest põhiline, millest keegi sulle ei räägi, aga mille all kõik kannatavad (hoolimata igasugu peenetest sadulatest jms) oli see: Ma tegelt tahtsin nn "pampersiga" jalgrattapükse proovida, aga kodus ununes ära ja kohapeal polnud jälle enam aega Decathloni minna.
Re: KTM 350 Rally

-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM 350 Rally
https://leatt.com/int/product/impact-sh ... color=5440 Ma asendasin rattapüksid (mis toimisid tegelt hästi) selle Leatti 4.0 variandiga, millel ei ole sabakaitset - tegelt on sabakaitse puudumine probleem ja 5.0 oleks veel parem komplekt.
Aga ma pean hoiatama, et need säärepealsed kaitsmed ei lase jalal sugugi hingata. Olen näinud ka teiste brändide kaupa ja neil sama mure... Jalgratta püksid seevastu hingavad väga hästi.
Ah jaa. See ka. Mul ei ole seda paavianiks olemise tunnet (et see pehmenduse värk toimib küll).
-
- Postitusi: 30
- Liitunud: 08 Apr 2021, 20:38
- Tsikkel: Beta RR430
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: KTM 350 Rally



Tänan ,et "maailma" näitasid

PS: beta paaki pole veel raatsinud tellida

-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally

Aga eelmisel nädalal läbisin elu teise suure ralli, Dinaric Rally Horvaatias ning jällegi sai väike "reisikiri" kokku pandud: https://jesper.vineda.ee/dinaric-rally-2024/
Re: KTM 350 Rally
Väga head reisikirjeldused ja koduleht! Aga läbitud tee võiks alati olla näha kaardina, et tekiks parem ettekujutus, millest jutt käib.Jesper kirjutas: ↑21 Sept 2024, 15:18Tsiklist endast pole järjekordselt suurt midagi kirjutada, kuidagi õnnestus see kohe esimese korraga selline teha, et polegi midagi suuremat muutma pidanud![]()
Aga eelmisel nädalal läbisin elu teise suure ralli, Dinaric Rally Horvaatias ning jällegi sai väike "reisikiri" kokku pandud: https://jesper.vineda.ee/dinaric-rally-2024/
image.png
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Muidu hea meelega vaataks isegi

-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM 350 Rally
Äge! Milline su üldfüüsiline ettevalmistus oli? Kas tegid sel aastal palju trenni? Kas tsikliga või kuidagi teisiti veel?Jesper kirjutas: ↑21 Sept 2024, 15:18Tsiklist endast pole järjekordselt suurt midagi kirjutada, kuidagi õnnestus see kohe esimese korraga selline teha, et polegi midagi suuremat muutma pidanud![]()
Aga eelmisel nädalal läbisin elu teise suure ralli, Dinaric Rally Horvaatias ning jällegi sai väike "reisikiri" kokku pandud: https://jesper.vineda.ee/dinaric-rally-2024/
image.png
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally

Anoh samas teisest küljest, rallil osalemisega sai nüüd laisal terve poolaasta trenn ühe ropsuga tehtud

-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: KTM 350 Rally
A la nutikellaga gpxi salvestamine ei oleks kõne all? Ma nüüd viimased tripid nii teinud, väga ägeda tracki saab ja muud (tervislikku) infot ka juurde. Pulsinumber näitab kohe ära, kui kuskil magusam koht oliJesper kirjutas: ↑22 Sept 2024, 11:39Seda kaarti pole kuskilt võtta - pmst ainuke variant on ise rajalegendi alusel pöördehaaval joonistada, mis on jaburalt suur töö. A üldiselt korraldajatele see ei meeldi, kokkulepped igasugu omanike ja võimudega tehakse võistluse ajaks ja keegi ei taha, et pärast mingid "metsikud" tüübid sinna kaarutama lähevad.
Muidu hea meelega vaataks isegi![]()


Re: KTM 350 Rally
Garmin Zumo XT-s on salvestamise võimalus olemas, aga näha on ainult paari päeva ajalugu (kaarti tuleb pildistada, et ajalugu säiliks) ja funktsionaalsus on üldse väga piiratud (Garminis pole isegi korralikku kompassi

Ise olen oma marsruute jälginud ka internetipangast tanklate järgi, kust tulid bensiini arved
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 177 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: KTM 350 Rally
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: KTM 350 Rally
-
- Postitusi: 1548
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 243 korda
Re: KTM 350 Rally
Garmini seadmed üldjuhul salvaestavad träkki kui selle sisse lülitad. Samuti saab seda igal ajal arvutile järgi pannes ka seadmest kätte, et arvutis vaadata või kellegile jagada..slev kirjutas: ↑22 Sept 2024, 14:41IPhone salvestab ka läbitud teid kui aktiveerida.
Garmin Zumo XT-s on salvestamise võimalus olemas, aga näha on ainult paari päeva ajalugu (kaarti tuleb pildistada, et ajalugu säiliks) ja funktsionaalsus on üldse väga piiratud (Garminis pole isegi korralikku kompassi)
Ise olen oma marsruute jälginud ka internetipangast tanklate järgi, kust tulid bensiini arved
Kompassid on valdavalt käsiseadmetes ehk siis kui kompass on Sulle vajalik- oleks lihtsalt teine seade tulnud osta.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: KTM 350 Rally
Garimini seadmed salvestavad küll träkki, aga see on väga mahukas. Päevaga saab kõvaketas träkki täis ja siis jookseb seade kokku, mis on eriti kummaline...Ain kirjutas: ↑23 Sept 2024, 08:45
Garmini seadmed üldjuhul salvaestavad träkki kui selle sisse lülitad. Samuti saab seda igal ajal arvutile järgi pannes ka seadmest kätte, et arvutis vaadata või kellegile jagada..
Kompassid on valdavalt käsiseadmetes ehk siis kui kompass on Sulle vajalik- oleks lihtsalt teine seade tulnud osta.
Mis puutub kompassi, kas oleks raske olnud teha juurde üks vaade, kus lihtsalt on kuvatud kompassi seierid (põhi ja lõuna) - ikkagi navigatsiooniseade. Vahel pole muu oluline kui ainult suund. Isegi telefonis on kompass olemas.
-
Teema algataja - Postitusi: 2274
- Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
- Tänanud: 248 korda
- Tänatud: 611 korda
Re: KTM 350 Rally
Ehk siis enne järgmist korda tuleb süda kõvaks teha ja see sekundaarne tripmeeter ikkagi ära osta - kuigi ma ei käi nendel sõitudel hüper-võistlusliku meelelaadiga, siis iga päev lihtsalt kümneid minuteid maha visata on ka nagu lollus, eriti kui vahe liidritega ei ole tegelikult eriti suur (selline 2-3h klassist, olenevalt päeva pikkusest).
-
- Postitusi: 1548
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 243 korda
Re: KTM 350 Rally
Sul on midagi siis viga seadmel vms. Mul pole kunagi sellist probleemi olnud. kõvaketas täis pole ka kunagi saanud. Kasutanud Zümo 550, Zümo 600 ja Zümo XT. Kompass eeldab eraldi riistvara. Montanadel näiteks on see olemas. Kas oleks raske olnud?- kõike võiks ju panna ja teha aga see üldjuhul viib hinna üles.slev kirjutas: ↑23 Sept 2024, 09:51Garimini seadmed salvestavad küll träkki, aga see on väga mahukas. Päevaga saab kõvaketas träkki täis ja siis jookseb seade kokku, mis on eriti kummaline...Ain kirjutas: ↑23 Sept 2024, 08:45
Garmini seadmed üldjuhul salvaestavad träkki kui selle sisse lülitad. Samuti saab seda igal ajal arvutile järgi pannes ka seadmest kätte, et arvutis vaadata või kellegile jagada..
Kompassid on valdavalt käsiseadmetes ehk siis kui kompass on Sulle vajalik- oleks lihtsalt teine seade tulnud osta.
Mis puutub kompassi, kas oleks raske olnud teha juurde üks vaade, kus lihtsalt on kuvatud kompassi seierid (põhi ja lõuna) - ikkagi navigatsiooniseade. Vahel pole muu oluline kui ainult suund. Isegi telefonis on kompass olemas.
Põhiline on see, et kui hakkad seadet ostma teed selgeks mida vajad ja valid sellejärgi õige toote.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.