Krt ma ei tea.
70kwne 600ne ratas ja 90-100km/h 6nda käiguga, ei taha ikka eriti möödasõidule minna. Mööda muidugi saab, aga see pole päris see, mis seal peaks olema. Tuleb ikkagi juba normaalse manöövri jaoks 5s või 4`s sisse lüüa.
Krt ma ei tea.
70kwne 600ne ratas ja 90-100km/h 6nda käiguga, ei taha ikka eriti möödasõidule minna. Mööda muidugi saab, aga see pole päris see, mis seal peaks olema. Tuleb ikkagi juba normaalse manöövri jaoks 5s või 4`s sisse lüüa.
Täiesti nõus, pigem ikka neljas käik, et ei peaks pikalt vastassuunavööndis tiksuma.
Tegin täna paar möödasõitu 6ndaga. Vastassuunas viibisin umbes 3 sekundit (lugesin) Ei tundu küll nüüd teab mis palju...ja juba nende möödasõitudega kasvas kiirus kuskil 130ni 95 pealt ning ma ei keeranud rulli woti. Aga eks ta tõsi ole, et ratastel see möödasõidu võimekus on erinev...oleneb kui jõulises pööretevahemikus mootoriga oled seal 90 juures ja eks oleneb ka sellest, kas sul see 6s käik on ülekandega häälestatud selliselt, et ta jookseb taganttuulega kõrbehiire asendis pika pigistamise peale 250 välja või siis lõpevad pöörded kuskil varem otsa.
tõe huvides tuleks küll lisada, et kiirendasin 700 kuubise ja tervelt umbes 80kw'ga ning tagatipuks ei olnud veel r4 ka
will111 kirjutas: ↑24 Aug 2019, 18:06On küll võimsust kunagi liiga palju. Teoorias võibolla see ütelus isegi kehtiks, aga praktikas mitte eriti. Esiteks tuleb see "liiga palju" võimsust alati ikkagi millegi arvelt. Kas suureneb ratta mass või lüheneb mootori eluiga, või siis kasvõi see, et hind kasvab niivõrd müstiliseks lihtsalt. Teiseks, 99% sõitjaid ei kasuta isegi ühe keskpärase ratta võimsust kunagi ära. See, et keegi ARVAB, et tema rattal jääb võimsust väheks, ei ole kuidagi seotud sellega, kas seda ka tegelikult väheks jääb.
Tippvõimsuse kasvades ei vähene motoressurss reaalselt just nimelt seetõttu, et 99% sõitjatest ei kasuta seda kunagi ära. Kui pööret üle 5-6k ei anna, ei kulu 140kW superbike sugugi rohkem kui keskmine tänavaratas.
BTW, mis teil käiguvahetuse vastu on? See on ju osa tsiklisõidumõnust. Enne möödasõitu käik või kaks alla vahetada, et siis autojuhile korralik jõudemonstratsioon korraldada (et tal ei tekkiks mingit väärarvamust, et isegi ta 5sek 100-ni "püss" keskmisele tsiklile tühistki konkurentsi pakkuda suudaks ja sellest tulenevat lolli soovi kaasa kiirendada) on ju naudingut pakkuv rituaal.
Mõnus on see pigem siis kui sõidad mingit head kurvilist teed ja järjekordsesse kurvi pidurdades klõpsid käike alla, et siis sealtsamast kurvist mõnusalt kallutades ja vihaselt peale keerates välja kiirendada Lihtsalt sirge tee peal käike alla-üles lapates jääb see efekt nagu suhteliselt kesiseks.
Jõedemonstratsioon on võibolla jah kellegi jaoks ka oluline osa tsiklisõidust, isiklikult ei pea vajalikuks tasuta demosid väga teha...mina tean niigi, et autod on alam liik. Ja autojuhid võivad mupärast elada oma õndsas unistuses, et neil siiski on mingisugune chance Aga jah kui lihtsalt punkt A to punkt B sõita või mingit reaalset vahemaad läbida tsiklil ja pikalt maanteel sõita siis pigem jätaks küll selle käikude lappamise vahele. Eks vahel tuleb seda nagunii teha, kui ikka tõesti mingi idiootide kolonn ees paraadi korraldab ja möödasõit tuleb teha 5-6 autost korraga vastutuleva liiklusega.
OT - Kui riistavõrdluseks juba läks, siis 5 sek auto on juba kiire auto, aga mingi 2002a bike-peldiku ja kasutatud naha jaksab tänapäeval iga tudeng osta. Jutu point on, et pole vaja 5 sek auto puhul püssi jutumärkidesse panna. Pole väga võrreldavad asjad. Samuti inimestel on erinevad hobid, huvid ja võimalused ja võib juhtuda, et mõne tegelase bike ei kotigi kõiki maailma inimesi ja keegi ei viitsigi maanteel võidu sõita.
5 sek auto on juba väga kiire auto. kuid ka auto puhul sõltub paljudest asjadest. 5 sek 100ni võib saavutada üliväikse kiirendatava massiga või siis ülivõimsa mootoriga. Esimesel juhul ongi hea kiirendus peamiselt see 0-100ni, teisel juhul aga algab hea kiirendus alles siis kui 100 on juba käes, sealt edasi võib mingi keskmine tsikkel juba vabalt sellele autole hakata ka jalgu jääma
Tänapäeval on õnneks võimalik osta automaatkastiga ratas kah, kui see käiguvahetus möödasõidul niipalju vaeva valmistab või kipub sõidurõõmu kärpima. Ja kurvides saab alati sport reziimile panna ning käike näpuga alla ja üles laduda.
Variant on ka maksirollu osta, ei pea üldse miskit vahetama, keera ainult rulli ja pidurda.
Kui aga ikka sobivat lahendust pole, siis on alati võimalus hetkel masse vallutavat ala discgolfi mänguda.
ah, mida v**u te jaurate?
Keegi pole kurtnud, et käike on raske vahetada. Jutt oli sellest, et jõudu võiks olla nii palju, et kui ei taha, siis ei pea vahetama.
See jutt polnudki sulle.
A kui sa siit üldse tõsist vastust ootad, siis peaks oma teemaposti natuke rohkem täpsustama, kui see - kind of lahe. Sinu silmis kind of lahe on mõne teise silmis ja vastupidi. Niisama mölateemaks aga hea küll.
Tort kirjutas: ↑25 Aug 2019, 18:38OT - Kui riistavõrdluseks juba läks, siis 5 sek auto on juba kiire auto, aga mingi 2002a bike-peldiku ja kasutatud naha jaksab tänapäeval iga tudeng osta. Jutu point on, et pole vaja 5 sek auto puhul püssi jutumärkidesse panna. Pole väga võrreldavad asjad. Samuti inimestel on erinevad hobid, huvid ja võimalused ja võib juhtuda, et mõne tegelase bike ei kotigi kõiki maailma inimesi ja keegi ei viitsigi maanteel võidu sõita.
On ikka vaja jutumärkidesse võtta, sest küllap iga tsiklist on kogenud, kuidas mingid "superautovennad" ära solvuvad ja kaasa kiirendama hakkavad, kui neist tsikliga maanteel rahulikult mööduma hakkad. Neile ei mahu pähe, et just nimelt see suvaline 2002a bike-peldik kiirendab lõdva randmega palju paremini, kuna on lihtsalt nii kerge. Mul ei tuleks see ühegi auto roolis pähegi muuhulgas seepärast, kuna mul on ka tsiklisõidukogemus olemas.
Aga nägin just topcase'iga Busa't linna vahel ja tundus küll äge maanteeratas olevat. Liigub vast kah.
Kõlab nagu ütlus, et "Suuremasi tulemus ei ole, aga naise kohta hea küll"
Äkki tõesti, aga omal paraku kogemused puuduvad, kuna mul on õnneks või kahjuks nii lahja ratas, et 110 alas pole kellestki eriti mööda vaja pressida
10 aastat tagasi ostsin Ardise jalgratta ja sõidan sellega siiani. Odav ja rõõmsameelne, sellega pole absoluutselt mingit probleemi
mlangenberg kirjutas: ↑30 Aug 2019, 12:5510 aastat tagasi ostsin Ardise jalgratta ja sõidan sellega siiani. Odav ja rõõmsameelne, sellega pole absoluutselt mingit probleemi
Ei imesta.
Seal Berliinis on ajalooliselt muiduki küsitavaid asju tehtud.