Kel huvi antud mudeli vastu siis siit väike ülevaade 2001a roadkingist.
Probleemid:
Esimesed 3, 4 nädalat jebisin et ratast tööle saada. Ei käivitunud korralikult eriti soojana, aga probleem oli üsna rändom. Ühe korra viis Motoman selle ratta ka minema, kui käivitumine täielikult ebaõnnestus, aga sama targalt tõin ma selle ratta sealt ka tagasi, kuna nende juures järgmisel hommikul käivitus ilusti.
Siis käis ratas Tartus Egoni juures dünos, kuna ta arvas et asi võib olla powercommanderis. 170 EUR dünole raisatud ja erinevaid mape proovitud aga koju sõites peale tankimist ratas enam ei käivitunud 
Üsna ahastuses juba. Googeldades leidsin, et võib esineda probleeme powercommanderi ja ratta vahelises suhtluses ning peaks ratta käivitama kohe kui süüte sisse panen. Tundus et paariks päevaks oli probleem lahendatud aga mingit stabiilsust sellega ei saanud. Panen ka selle lingi, vb kellelgi on tulevikus abiks: https://dynojet.zendesk.com/hc/en-us/ar ... installed-
Järgmisena võtsin powercommanderi üldse vahelt ära. Garaaziz ratas käivitus poolest pöördest ja juba olin ilgelt rõõmus, kuni mingil hetkel kui ratas oli soojaks sõidetud, see enam ei käivitunud. Vahelduseks mainin, et ratas näitas sõidu ajal aegajalt punast mootori tuld, aga kuna see oli lühiajaline ja ühtegi viga mällu ei salvestunud, ei osanud sellega ka midagi peale hakata.
Järgmiseks olin tagasi Egoni juures diagnostis. Tjuunisime ja puurisime 100 EUR eest aga ei mingit tolku. Siit teemaväline küsimus. Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?
Kolmandal korral Egoni juures panime diagnosti taha ja õnnestus ette saada punane mootorituli, mis arvutist näitas mootoritemperatuuri anduri viga. Aegajalt andis andur signaali, et mootori temp on -47 kraadi. Nüüd tagantjärgi tean, et mida külmem on mootor (anduri järgi) seda rohkem kütust peale antakse ning kõik need korrad kui ta soojana käima ei läinud, oli see sama anduri viga ja süsteem ujutas ennast liigse kütusega lihtsalt üle.
Tallinnast Motokeskusest sain uue mootoritemperatuuri anduri ja peale selle vahetumist käivitub ratas poolest pöördest soojana ja külmaja jajaja
Tahaks üldse kiita Motokeskuse Jaaku, kes on nõu ja jõuga kenasti abis ning jõuab vastata mu kümnetele küsimustele ja kirjadele.
Modifikatsioonid
Mis ma rattaga veel põnevat teinud olen. Harrukas on ses mõttes ikka tore mainstream, et sellele on lisavarustust ja vidinaid lademes saada ja alati ei pea ostma seda Punaselt tänavalt.
- Kuna sõitmine väsitas esialgu üsna ära, siis otsustasin et ostan juhi seljatoe. Selle leidsin kasutatult Tartu lähedalt ja koos paigaldusega (mul polnud istmes auku) 60 EUR eest päris asjalik asi.
- Sealt samast võtsin 60 EUR eest ka uue tagaistuja kiirkinnitusega seljatoe. Mine sa tea, vb tahab prowa ka kunagi sõita veel.
- Samal ajal tellisin hiinast 130 EUR eest ka suure tuuleklaasi.
- Kui tuuleklaas külge sai, siis selgus, et jubedalt tekib ikka turbulentsi. Googli ja Motokeskuse abiga võtsin esihargi külge käivad tuulesuunajad (25 EUR kasutatud,muljunud nats)
- Hiina abiga said rattale külge tumedad suunatulede klaasid 15EUR. Siit küsimus. Suunatuledega olid kaasas organzid pirnid (originaal valged ja klaas oranz). Uued pirnid hakkavad kohe hõõguma kui rattal süüte sisse keeran. Eeldan, et see on selleks, et suunatuled paistaksid ikkagi oranzid? Samas lähevad suunatuled üsna soojaks kui need pirnid seal põlevad. On see OK?
6. Lisatuledele tellisin Hiinast uued "nokaga" ümbrised 25EUR eest.
- Motokeskusest sain kasutatud pudelihoidja ja koti tagumisele kukkumisrauale 25EUR.
- Kohe on jõudmas USAst vasakpoolne pudelihoidja koos OEM joogipudeliga hahaha 60EUR.
- Ahjaa, kuna see sõitmine polnud ikkagi veel mugav peale tuuleklaasi ja seljatuge siis vahetasin ka laia lenksu originaallenksu vastu ära. Jällegi tänud Motokeskusele 50EUR
Vist on kõik...
Mida veel
Lisatuled tahaks vahetada LED tulede vastu. Hiina stuff jällegi 50 eest.
Sõitmisest
Arvestades kõike neid tehnilisi jebimisi olen ma siiski jõudnud juba 2000km Eesti teid sõita. Nüüd peale lenksu vahetamist tundub ratas päris mugav. Pikemal sõidul ehk häirib natukene sumpast tulev müra. Mul on mingid valjemad torud all aga eks HD on niisama ka valju. Kütust võtab natukene palju vist. Selline 7-8 on keskmine kütusekulu hetkel, kuigi võiks olla 5-6.
Vb proovin panna powercommanderi esialgse seadistusega tagasi ja vaatan mis nägu siis on.
Sõitmisest veel, et tahab üsna siledat teed saada. Tagumik tunneb ikka kõik suuremad ebatasasused ära. Linnas on väga mugav. Kui mulle alguses tundus, et tegemist on ikka väga suure rattaga, siis see läks peale esimest 3 sõitmist mööda. Juunis lähen proovin pikema Euroopa otsa teha ja siis on juba sõidukogemust rohkem.
Kokkuvõtteks
Kas ma ostaks veel Harley ja miks- Jah. Tegemist on minu arvates väga stiilse rattaga ja mulle meeldib, et brändil on ajalugu ja mingi stoory rääkida. Lisaks arvan, et kui Harley siis võiks olla juba made in USA ja korralik rauast ratas.
Ahjaa, BMW 1200GSi tahan ma ikkagi ja ei välista et mul võiks olla kaks ratast.

