Peab kindlasti A kat tegema? A2 on väiksemaid rattaid. Tulevikus teeb A jaoks linnasõidu.
CB500 Honda ongi A2 ja ega need teised A2 rattad ka just väiksemad ei ole. Tütar ei saanudki oma ratast koolis kasutada, sest tegi A kat ja kasutas kooli rattaid selleks. Ise tegime omalkäel tema rattaga ehk ma regasin end koolitajaks ja siis sõitsime koos.
Kooli ei oska soovitada, aga kui ikka soov on püsiv, siis jalgade pikkuse taha nüüd küll midagi ei jää - sellepärast ongi ratastele väntade asemele mootor leiutatud. Alguses kindlasti keeruline, aga kui enesekindlus kasvab siis piirid nihkuvad
Jäi selline video silma:
Mul enamus rattaid sellise jalgade maani ulatumisega olnud, nagu Maaksi teises videos. Milles üldse probleemi olemus? Mitte, et see nüüd kooli aitaks valida aga see nüüd küll mingi takistus ei tohiks olla.. Need moodsamad "kooliratad" on kõik selliesed "pehmed armsad ja nunnud".
Mul enamus rattaid sellise jalgade maani ulatumisega olnud, nagu Maaksi teises videos. Milles üldse probleemi olemus? Mitte, et see nüüd kooli aitaks valida aga see nüüd küll mingi takistus ei tohiks olla.. Need moodsamad "kooliratad" on kõik selliesed "pehmed armsad ja nunnud".
Et nagu oledki nii sõitma õppinud või see teema on ikka hilisem? Kahtlustan,et inimene,kes esimest korda tsikli selga ronima hakkab ei saa sellise asjaga hakkama. Naisterahvale on see ka füüsiliselt võibolla raske.
Me kunagi sõbraga sõitsime krossi CŽ-ga ,mille sadul oli üle vöökoha meile mõlemale. Sõitsime karjamaal ja peatusime ennast koos rattaga küljeli visates või siis kui oskused paranesid maha hüpates ja peatumise lõpuni kõrval joostes Autokoolis vast täna nii ei taheta lubada
Mul enamus rattaid sellise jalgade maani ulatumisega olnud, nagu Maaksi teises videos. Milles üldse probleemi olemus? Mitte, et see nüüd kooli aitaks valida aga see nüüd küll mingi takistus ei tohiks olla.. Need moodsamad "kooliratad" on kõik selliesed "pehmed armsad ja nunnud".
Et nagu oledki nii sõitma õppinud või see teema on ikka hilisem? Kahtlustan,et inimene,kes esimest korda tsikli selga ronima hakkab ei saa sellise asjaga hakkama. Naisterahvale on see ka füüsiliselt võibolla raske.
Me kunagi sõbraga sõitsime krossi CŽ-ga ,mille sadul oli üle vöökoha meile mõlemale. Sõitsime karjamaal ja peatusime ennast koos rattaga küljeli visates või siis kui oskused paranesid maha hüpates ja peatumise lõpuni kõrval joostes Autokoolis vast täna nii ei taheta lubada
Igasugused hüppamised rattale jäägu ikka põllu peale või kuskile teise suletud alasse, mitte liiklusesse, et säilita enda ja teiste turvalisus.
Kui ratta peale ei saa istuda nii, et mõlemad jalad kindlalt vastu maad, siis osta vastava modifikatsiooniga või olemusega ratas, et säilitada sõidumõnu
Või valitud vale hobi ja peaks hoopiski gümnastikaga tegelema, kui soov hüpata ja võimelda seal ratta seljas
Re: Motokool
Postitatud: 02 Juul 2024, 18:57
Postitas morse
Need videod on küll äärmuslikud aga päriselus ei lähe Väga paljudel ratastel kaks jalga korralikult maha. Ma olen 180cm pikk.
Re: Motokool
Postitatud: 02 Juul 2024, 21:38
Postitas will111
ise 183 ning samuti ei ulata mul hetkel kummagi isikliku ratta peal jalad mõlemalt poolt korraga täielikult maha. tõsi küll ma olen ühte neist ka väga märgatavalt kõrgemaks teinud, teine on lihtsalt krossikas ja see ongi kõrge
igatahes väga imelik lugeda juttu, eriti veel väidetavalt kogenud sõitjate poolt siin foorumis kuidas jalad peavad maha ulatama, et mootorrattaga sõita saaks. päris uskumatu lausa
turul on väga palju jaapani rattaid, need on tehtud paljuski jaapani turu järgi ja jaapani sõitjatele mõeldes. või no ütleme siis aasia laiemalt. kas tõesti keegi arvab, et sealkandis on väga palju pikki inimesi ning ainult nemad sõidavad tsiklitega? või äkki on just vastupidi, et seal on suurem osa inimesi suht lühikesed ja saadakse tsikliga sõitmisega hakkama küll?
Re: Motokool
Postitatud: 02 Juul 2024, 22:26
Postitas yeekim
Kui teemaalgataja veel püssi pole põõsasse visanud, siis soovitaks Virago 535'te
Pakun, et isegi 1.40 saab jalad maha, rahuliku popsuga kindel masin, millega teeb kasvõi topelt kaheksaid(8)
ise 183 ning samuti ei ulata mul hetkel kummagi isikliku ratta peal jalad mõlemalt poolt korraga täielikult maha. tõsi küll ma olen ühte neist ka väga märgatavalt kõrgemaks teinud, teine on lihtsalt krossikas ja see ongi kõrge
igatahes väga imelik lugeda juttu, eriti veel väidetavalt kogenud sõitjate poolt siin foorumis kuidas jalad peavad maha ulatama, et mootorrattaga sõita saaks. päris uskumatu lausa
turul on väga palju jaapani rattaid, need on tehtud paljuski jaapani turu järgi ja jaapani sõitjatele mõeldes. või no ütleme siis aasia laiemalt. kas tõesti keegi arvab, et sealkandis on väga palju pikki inimesi ning ainult nemad sõidavad tsiklitega? või äkki on just vastupidi, et seal on suurem osa inimesi suht lühikesed ja saadakse tsikliga sõitmisega hakkama küll?
Teema oli siis lühikest kasvu naisterahvas, kes ei ole enne rattaga sõitnud. Keegi enda kohta pole ju arvanud,et peab jne... Seega ei ole vaja tuua näiteks ennast või keda iganes muud. Ja Honda CB500 vist peaks olema aasiast?
igatahes väga imelik lugeda juttu, eriti veel väidetavalt kogenud sõitjate poolt siin foorumis kuidas jalad peavad maha ulatama, et mootorrattaga sõita saaks. päris uskumatu lausa
Sõitmiseks pole ju pikka kasvu vaja, isegi jalad ei pea rattal maha ulatuma, küll aga käiguvahetini ja pidurini, mis sõitmiseks vajalikud. Seismisega on ju lood hoopiski teised
Kui teemaalgataja veel püssi pole põõsasse visanud, siis soovitaks Virago 535'te
Pakun, et isegi 1.40 saab jalad maha, rahuliku popsuga kindel masin, millega teeb kasvõi topelt kaheksaid(8)
Väga hea soovitus. Neid madalaid choppereid on veel - seal pole sõitja pikkus tõepoolest mingi küsimus.
Tunnen inimesi, kes on naised ja lühikesed ja on edukalt load teinud. Pole otseselt probleemi.
Aga teemaalgataja küsimusele kahjuks vastust ei tea. Tark oleks lihtsalt koolid läbi helistada ja küsida, mis tsikleid nad kasutavad.
Edu!
Re: Motokool
Postitatud: 04 Juul 2024, 17:25
Postitas motikus
Kui mõnus muidu chopperiga platsil kaheksat teha on? Siinsed ässad muidugi teevad ühe käega ja täis peaga ka ära, aga algaja lubadetaotleja vb siiski ei tee
Kui mõnus muidu chopperiga platsil kaheksat teha on? Siinsed ässad muidugi teevad ühe käega ja täis peaga ka ära, aga algaja lubadetaotleja vb siiski ei tee
Sellise pisikesega teeb ka algaja lõdvalt! Goldwingiga läheb (algajal) raskeks aga kindlasti tehtav!
Re: Motokool
Postitatud: 10 Juul 2024, 18:04
Postitas Dusterx
Mul pole kunagi olnud tsiklit, kus mõlemad jalad maha ulatavad, enamasti saan 0,5 Sõidan lc8'ga, ennem oli gs, cx500 on siiani madalaim, seal saan peaaegu mõlemaga tallad maha, kusagil pole käimata jäänud. See mugavuse jutt pullikaka, ainult pivot pöördeks on pikad jalad vajalikud hard enduros, seal on tõesti pikkadel eelised, ostke tsikkel sõitmiseks, mitte seismiseks ja kui seisate, siis kütke traieliga, kindlalt saavad kõik jalad maha...
Mul pole kunagi olnud tsiklit, kus mõlemad jalad maha ulatavad, enamasti saan 0,5 Sõidan lc8'ga, ennem oli gs, cx500 on siiani madalaim, seal saan peaaegu mõlemaga tallad maha, kusagil pole käimata jäänud. See mugavuse jutt pullikaka, ainult pivot pöördeks on pikad jalad vajalikud hard enduros, seal on tõesti pikkadel eelised, ostke tsikkel sõitmiseks, mitte seismiseks ja kui seisate, siis kütke traieliga, kindlalt saavad kõik jalad maha...
Jutt käib siiski sõitma õppimisest, mitte sõitmisest ja tsikli valikust. Millega ise sõitma õppisid? Minu ajal olid Minskid enamuses kohtades ja see oli 178cm inimesele väga madal ratas. Tegelikult olid ka vanemad Jawad ja IŽ-id madalad.Uuem Jawa oli veits kõrgem ja seda sai ka veel ise kõrgemak tehtud, saba kergitades, kuid kõik nad olid siiski madalad rattad võrreldes enamuse tänapäeva klassikaliste ratastega.
Re: Motokool
Postitatud: 12 Juul 2024, 23:13
Postitas maatriks
Tartus Motohundis oli mingi väiksem harley-davidson, kui ma seal käisin. Sellega meeldis just neidudel sõita, sest jalad ulatusid paremini maha.
Re: Motokool
Postitatud: 17 Juul 2024, 16:22
Postitas indumen
Kooli mõistes vist võiks ikka pädev kool olla siis pole see ratta kõrgus nii kriitiline, pealegi nende "vastutus" sind sõitma õpetada õigesti.
Teise faktorina seal suured puurid ümber niiet pole otseselt õpilase mure kui ümber kukub.
Isiklikuks rattaks k.a. kasvõi koos juhendajaga sõitmiseks, on valikuid päris omajagu, endalegi üllatuseks kawal mingeid 500seid nüüd valikus, kindlasti on teisigi,
yamahal MT07 väga kerge ja pigem madalamas otsas, muidugi kerget ratast on ka "varvastel olles" kergem ju toetada. Reeglina väiksem kubatuur on ka väiksem ratas, ja madaldamine enamlevinud mudelite puhul on samuti lihtne, järelturul neid vahendeid kergesti saada.
Re: Motokool
Postitatud: 17 Juul 2024, 17:40
Postitas 701
Mul õnnestus kah 2 päeva tõeliselt madala rattaga, Ducati Diavel V4, sõita. Isegi poisi Reiju Century oli kõrgema sadulaga. Et kui sõidusoov kindel võib ju sobiva masina ära osta ja sellega ennast koolitada lasta.
Re: Motokool
Postitatud: 25 Juul 2024, 07:19
Postitas Dusterx
Küsimus oli, et millega mina õppisin, vastus, et olen 161 cm pikk ja sõitma õppisin loomulikult sääreka ja riga kahekäimalisega, esimene mootorratas oli minsk, kui olin 12a vana, jalad ei ulatanud maha...Järgmised olid hunnik iz'e, samuti ei ulatanud jalad maha. Selleks hetkeks, kui load sai tehtud oli mul legaalne planeta 5, mõlemad jalad ei ulatanud maha ja peale seda transalp. Mul pole kunagi täistallaga 2 jalga maha ulatanud, kõik ei saa, ega tohigi ratast selle järgi otsida, sellega, et puusast end veidi viltu lased ja toetad 1 jalaga, harjutab omale sisse mõne sõidutunniga. Ratas võiks olla pigem kerge, aga mitte madal, kellel madal hargivahe, tulevikus lihtsam. P.S madal ratas väga laia sadulaga kleenukestel teeb suht sama välja-jalad ikka mugavalt kuhugi ei ulata.