leedust tsikkel?
Moderaator: Moded
väheke teemast. Rääkisin ühe tuttavaga, kes toob saksast ja leeedust tellimise peale masinaid. Tahtsin ka ise leedust masinat ja küsisin abi. Tema ütles et leedust ratast osta ei soovita sest enamasti on leedus saksast toodud rattad mis suurema läbisõiduga kui spidomeetril märgitud ja tihti peale pisikese veaga. See ei käi kõigi rataste kohta aga tema andmetel päris paljude kohta.
Jutt jummmala õige.... Odomeetri näit ei tähenda suurt midagi.... v.a. digitaalne odomeeter..Raigo kirjutas:Spidomeetrit ei saa niikui nii uskuda,eriti vanematel ratastel,keegi ei tea mitmes ring võib peal olla.Kõik on nii suhteline asi ju.Sõltub ratta välimusest jne.Millest on pikalt siin foorumis jahutud.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
Teema algataja
Come on.. kõik teavad ju, et mustad on kiiremad! 
Läbisõidust rääkides, ise puutusin hiljuti kokku 4a vana rattaga millel oli läbisõit 1400km, samas kui ma ise sõidan kahe suvega samapalju nagu on saksas müüdavatel suurel osal 10a vanadel ratastel, siis võtab natuke kukalt kratsima küll. Eks kõik on võimalik.

Läbisõidust rääkides, ise puutusin hiljuti kokku 4a vana rattaga millel oli läbisõit 1400km, samas kui ma ise sõidan kahe suvega samapalju nagu on saksas müüdavatel suurel osal 10a vanadel ratastel, siis võtab natuke kukalt kratsima küll. Eks kõik on võimalik.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Pole see digitaalne odomeeter samuti kerimiskindel, mõni minut nokitsemist ja ees selline number nagu ise tahad. Tallinna autoturul käib üks Pärnumaa sell iga nädal kolmel päeval autodel odomeetreid "õigeks" kerimas....(sõltuvalt töömahust hind sinna 400 Eek kanti)Kommionu kirjutas:Jutt jummmala õige.... Odomeetri näit ei tähenda suurt midagi.... v.a. digitaalne odomeeter..
Mees@spetsialiseerunud digitaalsete kellade kerimisele
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Teema Leedust tsikkel, et umbes seal kõik on jama ja Saksas on kõik rattad imelised on ikka tõsine müüt. Selle suvega siis neljal rattal ise järel käinud ja ühe ratta tõi sõber sealt. Kõik siiani sujunud ilusti. Loomulikult tahab iga ratas mis kuskilt tuua ülekäimist, kui just pole tegu pea tuttuue rattaga. Tingida saab ilusti. Kogemused näitavad et 200-350 eurini on tingimis varu vahel küll. Sõltub muidugi alghinnast paljuski. Äratoomise kulud siis vastavalt kütusele 1300 km. läbimise peale ja söök jook (mida ikka kulub) ei ole just märkimisväärsed. 24 tundi sõitu ja ratas kohal.
Leedus käidud, tsiklid toodud. Tegelikult toimus püha üritus koodnimega "Eurotrip" juba mõned nädalad tagasi, kuid siiski, leedukatega annab äri ajada. Kuid vajalik on põhjalik kodune eeltöö, tsikli omanikuga suhtlemine + korralik reisi planeerimine. Üldine arvamus kogetu põhjal on, et kokkulepped kehtivad ja vajadusel saab allagi. Kuni 5000 litti maksvad aparaatide ostu puhul saab kasutada tasuta (ARK/REGITRA) blanketti, üle selle maksvate puhul tuleb käia KOMISASes, kus plekid ca 50 litti. Aga alati on võimalikud variandid, et panna hinnaks max 5000 lt. Sest nagu iga korralik maksumaksja, pole ka leedukas huvitatud eriti maksudest. Sellele blanketile ostu müügi lepingu valmistamine on leedukale kõige soodsam, sest seda ei pea ta ametlikult esitama. KOMISAse variant on ametlik (kolmes eksemplaris) Paneks siinkohal südamele, et valitud isend tuleb ikka isiklikult üle vaadata. Meie seltskonna reisi tulemusena vurab kevadest, kui lumi sulab, Eesti teedel minu yzf 750 + Honda SLR 650 ´98, CBR 900 RR ´95, Hayabusa ´00.
Yamaha YZF 750 R ´94
http://www.hunta.ee
http://www.hunta.ee
Tean seda mehikest ikka suht häsiti...Bick kirjutas:Tallinna autoturul käib üks Pärnumaa sell iga nädal kolmel päeval autodel odomeetreid "õigeks" kerimas....(sõltuvalt töömahust hind sinna 400 Eek kanti)
Mees@spetsialiseerunud digitaalsete kellade kerimisele
Teatavasti on iga spido kerimiseks suht erinev soft ja motikate softi tal kohe päris kindlasti ei ole... Seega motika (digi)spidot ta "õigeks" ei pane.
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
Teema algataja
ehh.muidugi tasub sealt sikutada ja mujalt ka veel .a tegelt seal ikka palju tumedaid(kukutud jne.) rattaid on.parem ikka kui lähemale tassitud on,prantsusmaa vähe kauge ju.. ;)enda oma ongi lyon-ist .ja läbisõitu tasub jälgida ketist ja vahetamata(orig) piduriklotsidest ja odoka näidu omavahelist seost.põmmm...järgmine õlu! 

-
Teema algataja
mõtlesin kah endale rolleri tuua leedust kevadel ja vaatasin praegu hindu www.autoplius.lt leheküljelt ja leidsin ühe peugeot speedfight2 mis maksis 579 eurot(9000 krooni) aga eestis maksavad samad masinad umbes 15-20 tuhat krooni.Kas sellist masinat pole siis mõtet vaadatagi?
No vaadata ikka võib. Aga sa ei tohi kindla peale välja minna...pead uurima seda värki, müüjaga ühendust võtma jnekikerman34 kirjutas:mõtlesin kah endale rolleri tuua leedust kevadel ja vaatasin praegu hindu www.autoplius.lt leheküljelt ja leidsin ühe peugeot speedfight2 mis maksis 579 eurot(9000 krooni) aga eestis maksavad samad masinad umbes 15-20 tuhat krooni.Kas sellist masinat pole siis mõtet vaadatagi?

Aprilia RST 1000 Futura
-
Teema algataja
Kas see Komisa on ka kuskil nende arki territooriumil?Sturm kirjutas:Leedus käidud, tsiklid toodud. Tegelikult toimus püha üritus koodnimega "Eurotrip" juba mõned nädalad tagasi, kuid siiski, leedukatega annab äri ajada. Kuid vajalik on põhjalik kodune eeltöö, tsikli omanikuga suhtlemine + korralik reisi planeerimine. Üldine arvamus kogetu põhjal on, et kokkulepped kehtivad ja vajadusel saab allagi. Kuni 5000 litti maksvad aparaatide ostu puhul saab kasutada tasuta (ARK/REGITRA) blanketti, üle selle maksvate puhul tuleb käia KOMISASes, kus plekid ca 50 litti. Aga alati on võimalikud variandid, et panna hinnaks max 5000 lt. Sest nagu iga korralik maksumaksja, pole ka leedukas huvitatud eriti maksudest. Sellele blanketile ostu müügi lepingu valmistamine on leedukale kõige soodsam, sest seda ei pea ta ametlikult esitama. KOMISAse variant on ametlik (kolmes eksemplaris) Paneks siinkohal südamele, et valitud isend tuleb ikka isiklikult üle vaadata. Meie seltskonna reisi tulemusena vurab kevadest, kui lumi sulab, Eesti teedel minu yzf 750 + Honda SLR 650 ´98, CBR 900 RR ´95, Hayabusa ´00.
Või on see kuskil eraldi?
Saan ma siis õigesti aru?
1. Lähen kohale vaatan ratta üle.
2. Kui sobib, siis edasi arki, kus Teeme ametlikule paberile ostu-myygi lepingu
3. saan ühe eksempl. lepingust, tsikli dokumendid, maksan ja siis kodu poole?
Thats it?
Sellised küsimused veel õhus, et kus saaksin ma praegusel ajal tsikliga proovisõitu teha?
Ja kas tõesti sõidab leetu ja tagasi 24 h? (sihtkohaks Siaulai)
Kavatsen minna neljap. mõtlesin sõitma hakata u kell 4 hommikul!
Omanik on mulle saatnud juba reg dokumentidest koopia ja arkist öeldi mulle, et peaks olema ok.
-
Teema algataja
Kirjutasin et peaks olema ok.
Sest just nii mulle arkist öeldi.
Ratas olevat 2a tagasi saksast toodud.
Sellisel juhul pidavat see numbri kombinatsioon algama tähtedega ABE ??
Eks ma ikka tsekin selle tyybikinnituse ka kohapeal üle.
yzf -il on ta esihargi peal?
Muus osas keegi midagi ei tahtnud kommenteerida, järeldan siis et olen õigesti aru saanud.
Sest just nii mulle arkist öeldi.
Ratas olevat 2a tagasi saksast toodud.
Sellisel juhul pidavat see numbri kombinatsioon algama tähtedega ABE ??
Eks ma ikka tsekin selle tyybikinnituse ka kohapeal üle.
yzf -il on ta esihargi peal?
Muus osas keegi midagi ei tahtnud kommenteerida, järeldan siis et olen õigesti aru saanud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.