Re: Võhik küsib nõu tskiklivalikul
Enne ühepütase ostu prooviksin ka igiliikuri Transalpi ära. Suure tõenäosusega enam ühepütast ei taha.
Enne ühepütase ostu prooviksin ka igiliikuri Transalpi ära. Suure tõenäosusega enam ühepütast ei taha.
Krt ei tea midagi. Ühepütase "braaaaap" on ikka hoopis teine, kui Transalpi ja teiste sarnaste oma Vähemalt KTM LC4 puhul.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Milleks kaaluda mingit Pegasot või 650-st bemmi kui on olemas selline, ennast igatpidi tõestanud tsikkel? TransAlp pole ka paha kuid kindlasti uimasem, suurem ja raskem. Kuigi olen 190/110, meeldivad mulle isiklikult pigem mõõtudelt väiksemad tsiklid, need annavad parema sõidutunde kui mingi mammuti otsas istudes. Kasvõi eelpoolmainitud KTM 390 Duke - igati lõbus tsikkel!
v301060 kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Milleks kaaluda mingit Pegasot või 650-st bemmi kui on olemas selline, ennast igatpidi tõestanud tsikkel? TransAlp pole ka paha kuid kindlasti uimasem, suurem ja raskem.
Olen proovinud väga erinevaid tsikleid. Mõnega sõitnud nädala, mõnega tunnikese. Suurus pole minu 176 kasvu ja 80kg juures kunagi probleemiks olnud kuigi enamus tootjaid sihivad mehi kasvuga 180-185 cm. Tsikkel on liiga suur vaid siis, kui sa ta enda jaoks suureks mõtled - kui sa harjud millegagi sõitma ja jääd sinna "kinni". Väikse tsikliga on linnas, autode vahel muidugi mugavam ukerdada ja liivasel parkimisplatsil nõuab vähem tähelapanu. Muus osas ma küll vahet ei suuda näha, pigem on suurem-kõrgem mugavam. Ma olen näinud õblukest blondi tüdrukut parklas pingutuseta Versys 650 manööverdamas - suhtumise küsimus - Versys on ikka päris kolakas ja kõrge sadulaga.
Minu jaoks oli üllatus suur, kui ma esimset korda möödunud aastal uudishimust Transalpi proovisin - nii ebamäärase tunnetuse ja lödi esiotsaga tsikli seljas polnudki varem istunudki.
Need mõlemad täitsa meeldivad:
http://www.mototehnika.ee/used/2411254
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2261360
Kui nüüd nende kahe konkreetse masina vahel valida, siis kumma võtaksite?
Citroenut kirjutas:Need mõlemad täitsa meeldivad:
http://www.mototehnika.ee/used/2411254
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2261360Kui nüüd nende kahe konkreetse masina vahel valida, siis kumma võtaksite?
Võtaks xtri aga mitte praegu. Hetkel valik kesine. Xtri tavaliselt 3-5 tükki müügis, uuemad ja paljud neist Eestist ostetud ja esimese omaniku käes. Ära kiirusta ja kindlasti tee proovisõit enne.
XT-l on juba uuem ja parem mootor ning ratas ise on kergem ja paremini juhitav, igal juhul XT (ise olen omanud sellist mitu aastat).
Üks miinus XT-l on - summuti jookseb põhja alt ja viib umbes 5cm kliirensit minema.
Kui kipud tihemini metsa, siis läheb sul lõpuks ikkagi seda vaja: http://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X ... 660RX.html
Sõitsin Pegasoga kolm aastat ja 27000 km-i.Tõsi mul oli 2003 aastast ja juba pritsungiga isend,aga väliselt karpaga rattaga identne.Probleeme ei esinenud kordagi.Silindripea tihendi ja veepumba simmerid,võlli vahetasin ära.Ei olnud elektri probleeme ega muid anomaaliaid.Siit ka järeldus,et ükskõik mis ratas tähtis on kuidas hoitud on.
v301060 kirjutas:Milleks kaaluda mingit Pegasot või 650-st bemmi kui on olemas selline, ennast igatpidi tõestanud tsikkel?
Mina valisin bemmi selle pärast, et XT-l oli nii närviline ja tüütult jõnksutav gaas, et igapäevaselt sellega küll tegeleda ei tahaks.. Eriti hull oli see efekt linnakiirustel 50-60. Bemm on sujuv nagu sulavõi...
elektromargu kirjutas:v301060 kirjutas:Milleks kaaluda mingit Pegasot või 650-st bemmi kui on olemas selline, ennast igatpidi tõestanud tsikkel?
Mina valisin bemmi selle pärast, et XT-l oli nii närviline ja tüütult jõnksutav gaas, et igapäevaselt sellega küll tegeleda ei tahaks.. Eriti hull oli see efekt linnakiirustel 50-60. Bemm on sujuv nagu sulavõi...
Selle vastu on rohtu. Olenevalt rahakoti paksusele ka. Ise sain sellest murest väikse ja odava vaevaga lahti.
Mis puudutab XT sumpasid; kurat, aru ma ei saa mida Yamaha disainerid mõtlesid. Endal on küll XTX, mis vist natuke madalam kui XTR, kuid kinni pole sellega metsas otseselt istunud.
Ka selle vastu on rohtu 2 into 1 sumps: OTR, Akrapovic, MetalMule.
Minu meelest on XT suurim peavalu hoopiski esivedrustus. R versioonil on see pehme. X versioonil vähe jäigem (ei suuda osades tingimustes piisavalt kiiresti reageerida), kuid pole ka väga kiiduväärt. Ehk on asi selles, et olen saanud käputäis kordi hea vedrustusega aparaate proovida.
Lisaks saab XT'le hunnik nänni külge keerata ja abistavaid foorumeid on interneeduses palju.
Proovisin kunagi samat BMW mudelit, ei tekitanud erilist usaldust. Pigem makstakse märgi eest, kui ratta.
Kuid nagu siin eespool juba mainitud, enne tee proovisõit, siis alles mõtle ostu peale. Läbisõit ei ütle tihti midagi. Pigem on oluline, kuidas masinat on hoitud, kui sageli on tehtud hooldusi jms. Kui lähed siiski midagi ostma, võta palun mõni asjatundlikum inimene kaasa. Usun, et ka siit foorumist leiad teise paari silmi, kes on nõus sinuga tsiklit vaatama tulla.